شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۴۶Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 13 اردیبهشت 1398 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 1 فروردین 1398 می متالز 1 خرداد 1398 می متالز 1 تیر 1398 می متالز 31 مرداد 1398 می متالز 1 شهریور 1398 می متالز 30 مهر 1398 می متالز 30 آبان 1398 می متالز 30 آذر 1398 می متالز 30 دی 1398 می متالز 30 بهمن 1398 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 اردیبهشت 1398 می متالز 2 اردیبهشت 1398 می متالز 3 اردیبهشت 1398 می متالز 4 اردیبهشت 1398 می متالز 5 اردیبهشت 1398 می متالز 6 اردیبهشت 1398 می متالز 7 اردیبهشت 1398 می متالز 8 اردیبهشت 1398 می متالز 9 اردیبهشت 1398 می متالز 10 اردیبهشت 1398 می متالز 11 اردیبهشت 1398 می متالز 12 اردیبهشت 1398 می متالز 13 اردیبهشت 1398 می متالز 14 اردیبهشت 1398 می متالز 15 اردیبهشت 1398 می متالز 16 اردیبهشت 1398 می متالز 17 اردیبهشت 1398 می متالز 18 اردیبهشت 1398 می متالز 19 اردیبهشت 1398 می متالز 20 اردیبهشت 1398 می متالز 21 اردیبهشت 1398 می متالز 22 اردیبهشت 1398 می متالز 23 اردیبهشت 1398 می متالز 24 اردیبهشت 1398 می متالز 25 اردیبهشت 1398 می متالز 26 اردیبهشت 1398 می متالز 27 اردیبهشت 1398 می متالز 28 اردیبهشت 1398 می متالز 29 اردیبهشت 1398 می متالز 30 اردیبهشت 1398 می متالز 31 اردیبهشت 1398 
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۹:۱۲    
می متالز - مجتمع معدنی صنعتی گل گهر سیرجان بزرگترین معدن سنگ آهن خاورمیانه است؛ که امروزه علی رغم تحریم ها بیش از پیش در حال انجام فعالیت است و یکی از مهمترین معادن تامین کننده ی سنگ آهن و نیاز های ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۴:۴۲    
می متالز - پس از سال ها مشخص شده است که کمپانی Sapa Profiles,Inc یا SPI مستقر در ایالت اورگن/ Oregan در غرب آمریکا با فروش آلومینیوم هایی با آلیاژ نامناسب باعث وارد شدن ضرر 700 میلیون دلاری به ناسا ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۱:۲۴    
می متالز - گزارش نهادهای بین المللی نشان می دهد بیش از 40 میلیون نفر در سراسر جهان به معدن کاری دستی و معدن کاری در مقیاس کوچک اشتغال دارند و مواد معدنی نظیر طلا، الماس و کبالت را استخراج می کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۱:۲۱    
می متالز - میزان طلای خریداری شده توسط بانک های مرکزی در سه ماهه ابتدایی سال 2019، بالاترین مقدار در 6 سال گذشته بوده و روسیه و چین در صدر کشورهای خریدکننده طلا بوده اند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۱:۱۸    
می متالز - فروش بیش از 2 هزار و 300 میلیارد تومانی محصولات شرکت فولاد مبارکه اصفهان در فروردین ماه به ثبت رسید
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۱:۰۹    
می متالز - پیمان جهانگیری از گلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی مجتمع فولاد اندیمشک خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۱:۰۶    
می متالز - با حضور مسئولان محلی و استانی، کلنگ زنی مجتمع فولاد اندیمشک فردا صورت می گیرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۱:۰۳    
می متالز - مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات تاکید کرد: به هیچ عنوان واردات خودرو در سال 98 در دستور کار قرار ندارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۱:۰۰    
می متالز - رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان گفت: با ورود دستگاه قضائی ضمن به روز شدن پرداخت حقوق کارگران معدن، از تعطیلی دو معدن بزرگ در کوهبنان و بیکار شدن بالغ بر 800 کارگر جلوگیری بعمل آمد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۰:۵۷    
می متالز - حادثه انفجار در معدن زمستان یورت جان تعدادی از معدنچیان استان گلستان را گرفت و تعدادی را نیز مصدوم کرد،و امروز پای درد و دل خانواده های جان باختگان نشستیم تا از نزدیک مصائب آنها را بشنویم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۲:۲۵    
می متالز - مدیرعامل گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان از بهره برداری طرح توسعه پتروشیمی ایلام و طرح اوره آمونیاک لردگان در سال جاری خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۵۵    
می متالز - میانگین قیمت سبد نفتی اوپک در هفته منتهی به 13 اردیبهشت ماه نسبت به هفته پیش از آن (6 اردیبهشت ماه) یک دلار و 77 سنت برای هر بشکه کاهش یافت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
می متالز - شرکت اسپک حامی ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با همکاری انجمن استصنا چهلمین اجلاس خودکفایی را مقارن با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و سال رونق تولید برگزار کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۱:۲۳    
می متالز - استاندار تهران با حضور در سی و دومین نمایشگاه بین المللی پایتخت ضمن بازدید از این نمایشگاه با حضور در غرفه بانک شهر از خدمات رسانی و تکریم اهالی کتاب و کتابخوانی از سوی کارکنان این بانک ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۰    
می متالز - دو شرکت ایرانی آمادگی خود را برای ایجاد یک کنسرسیوم به منظور ساخت یک طرح جدید هگزان در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اعلام کردند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۲:۱۴    
می متالز - مدیرعامل پالایشگاه نفت کرمانشاه گفت: پروژه احداث واحد تولید هگزان پلیمر گرید این شرکت در مرحله انتخاب پیمانکار به صورت EPC است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۱:۲۶    
می متالز - عملیات اجرایی پروژه حفاری 10 حلقه چاه جدید در میدان آزادگان جنوبی آغاز شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۲۹    
می متالز - به گفته مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی از مجموع تولید 55 میلیون محصول های پتروشیمی، نیمی از آن صادر می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۲۰    
می متالز - سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با امضاء تفاهم نامه ای با ایماگ آلمان (نمایشگاه بین المللی مونیخ) در زمینه فعاایت های نمایشگاهی همکاری می کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۱۷    
می متالز - مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه 1500 میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به استان های محروم در نظر گرفته شده است، گفت: در سال جاری 3062 روستا و 49 شهر گازرسانی خواهند شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۱۴    
می متالز - نشست تعامل و هم اندیشی مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور معاونین این وزارتخانه و روسای سازمان های استانی برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۰۵    
می متالز - برنامه جامع توسعه میدان نفتی سوسنگرد (MDP) به پایان رسیده و برای تایید در اختیار شرکت ملی نفت ایران قرار داده شده است .
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۲:۲۸    
می متالز - معاون مسافری راه آهن با بیان اینکه جریمه 8 میلیاردی راه آهن از سوی تعزیرات حکومتی مربوط به مصوبه سال 93 و رقم 5 هزار تومانی خدمات ایستگاهی است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۱:۲۲    
می متالز - آیین نامه پیشگیری از انباشت مطالبات غیرجاری بانکی ابلاغ شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۷:۳۵    
می متالز - عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ایجاد فضای اعتماد بین مردم و بانک ها می تواند نقدینگی را مهار و از روند افزایش افسارگسیخته آن جلوگیری کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۶    
می متالز - تولید ناخالص داخلی کشورهای عضو اتحادیه اروپا 0.5 درصد افزایش یافت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۳    
می متالز - قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی تحت تاثیر مواضع جدید بانک مرکزی آمریکا سقوط کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۰    
می متالز - رییس کل بانک مرکزی در یک یادداشت اینستاگرامی 6 برنامه بانک مرکزی برای اقتصاد را اعلام کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۱۷    
می متالز - صندوق بین المللی پول با بررسی متغیرهای ویژه، چشم انداز اقتصادی ایران را ارزیابی کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۰۵    
می متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بر ضرورت خروج بانک ها از بنگاه داری با هدف تقویت شبکه بانکی کشور تاکید کرد و گفت: بنگاه داری به ایجاد رانت منجر شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۰۲    
می متالز - سیل ویرانگر اخیر می تواند فرصت اجرای مدل عمرانی نوینی محسوب شود که تاثیرات مثبتی بر افزایش سرعت بازسازی و رضایتمندی مردم دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۴:۵۹    
می متالز - اطلاعات تازه نشان می دهد: تعداد شعب بانک های کشور از 23 هزار و 549 شعبه در بهمن ماه سال 96 به 23 هزار و 395 شعبه در اردیبهشت ماه سال جاری رسیده که حاکی از جمع آوری 154 شعبه در سه ماه گذشته ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۴:۵۹    
می متالز - تفاسخ همان اقاله است که با موافقت دو اراده بوجود میآید و فسخ شدن قهری قرارداد به علت وجود شرط فاسخ در قرارداد انفساخ است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۴:۵۰    
می متالز - معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت گفت:اثر پذیری معدن و صنایع معدنی از تحریم ها کم است و معدن و صنایع معدنی نیازی به مواد اولیه خارجی ندارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۴:۲۰    
می متالز - به گفته رئیس خانه معدن ایران، با توجه به اینکه حوزه معدن کمترین آسیب را از تحریم ها داشته و با توجه به اینکه بیشتر معادن کشور در مناطق سیل زده واقع شده اند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۴:۰۵    
می متالز - دولت قطر با ابراز مخالفت با تحریم نفتی ایران گفت: تحریم های یکجانبه غیرعاقلانه هستند چرا که به کشورهای خریدار نفت آسیب می زنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۶    
می متالز - سفیر هلند در ایران گفت: اتحادیه اروپا در تلاش است تا از ادامه حضور شرکت های اروپایی در صنعت نفت،گاز و پتروشیمی ایران حمایت کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۳    
می متالز - منابع آگاه می گویند: شاید عربستان در ماه ژوئن تولید نفت خود را افزایش دهد اما این مسله لزوما به معنی افزایش صادرات برای پر کردن جای خالی نفت ایران نخواهد بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۰    
می متالز - یک منبع آگاه ایرانی پیش بینی کرد در ماه می و در نتیجه تنگ تر شدن حلقه تحریم های آمریکا علیه ایران، صادرات نفت این کشور کاهش خواهد یافت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۲:۳۵    
می متالز - شرکت Nucor در نوامبر 2019 واحد میلگرد جدید خود را راه اندازی می کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۲:۱۷    
می متالز - روسیه که برای قطع وابستگی به دلار آمریکا، خرید طلا را در دستور کارخود قرار داده است اکنون به بزرگترین خریدار این فلز گرانبها در جهان تبدیل شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۲:۰۲    
می متالز - سعید زرندی معاون برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص تنظیم بازار محصولات مختلف از جمله فولاد با استفاده از ظرفیت های بورس کالا به خبرنگار مهر گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۱:۵۳    
می متالز - در معاملات روز پنج شنبه، درحالی که بازارها با ترس از تولید بیش از حد روبرو شدند، قیمت نفت آمریکا حدود 4 درصد سقوط کرد و برنت به زیر 70 دلار رفت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۱:۵۰    
می متالز - اقتصاد ایران در سال 97 دوران سخت و پر فراز و نشیبی را پیمود. از خروج یک جانبه آمریکا از برجام و بازگشت تحریم های آمریکا گرفته تا رشد تورم و نوسانات شدید نرخ ارز همگی به عنوان حلقه های یک ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۳:۴۷    
می متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، از صدور یک هزار و 615 فقره جواز تأسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری بیش از 135 هزار میلیارد ریال در سال گذشته در این استان خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۳:۳۵    
می متالز - صندوق بین المللی پول (IMF) از ذخایر ارزی 103 میلیارد دلاری ایران در 2019 به رغم تحریم ها خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۳:۲۳    
می متالز - فروش نقدی دو شرکت بزرگ خودروساز که در آخرین ماه سال گذشته به صورت روزانه در دستور کار قرار گرفت، به نظر می رسد که در سال جاری هم تداوم داشته باشد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۳:۲۰    
می متالز - بر اساس آمار گمرک ایران جدیدترین آمار تجارت ایران و آمریکا اعلام شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۷    
می متالز - بانک مرکزی برای مقابله با فاز جدید تحریم برنامه جدیدی در دستور کار دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۱:۵۶    
می متالز - اطلس پتانسیل مواد معدنی و زمین شناسی موضوعی استانهای کشور در حاشیه سی و هشتمین گردهمایی علوم زمین رونمایی شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۱:۳۸    
می متالز - شرکت فولاد مبارکه اصفهان عملکرد فروردین را منتشر کرد. این شرکت در نخستین ماه از سال 98 فروش بیش از 2300 میلیارد تومانی را به ثبت رساند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۱:۳۸    
می متالز - شمش تولیدی معدنی و صنعتی چادرملو به بورس کالا راه یافت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۱:۳۵    
می متالز - کارخانه تولید شمش فولاد در دومین ماه از سال رونق تولید در شهرستان سیرجان به بهره برداری رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۲    
می متالز - بازار سهام در هفته ای که سپری شد شاهد سنگینی شدن کفه خرید حقیقی های بازار نسبت به حقوقی ها در ترازوی معاملات بود ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۳:۴۱    
می متالز - مدیرعامل بورس کالای ایران گفت: در سال 97 سعی شد تا سنگ آهن در بازار داخلی عرضه شود و در هیات پذیرش نیز قرار گرفت و چند عرضه نیز با موفقیت صورت گرفت بعد از این اقدام ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۲    
می متالز - سازمان امور مالیاتی با ارایه دستورالعملی میزان مالیات عملکرد سال 97 مشاغل خودرویی را اعلام شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۶    
می متالز - سپرده گذاری مرکزی از سهامداران شرکت و بورس ها خواست برای فراهم شدن زمینه برگزاری مجامع الکترونیکی به سرعت نسبت به ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت اقدام کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۳۸    
می متالز - معاونت پژوهشی سازمان امور مالیاتی در گزارشی با تشریح ضرورت اخذ مالیات بر عایدی سرمایه در ایران، 7 نوع دارایی مشمول این مالیات را مشخص کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۳۵    
می متالز - جمعی از تحلیل گران اقتصادی دانشگاه آکسفورد در تازه ترین تحقیقات خود احتمال صعود نفت به بالای مرز 100 دلار را بررسی کرده اند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۷    
می متالز - شرکت آلکوا به تازگی سه کارشناس تکنولوژی صنعت آلومینیوم را به مجموعة خود افزوده و یک تیم منحصربه فرد در عرصة تکنولوژی و مهندسی آلومینیوم تشکیل داده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۷    
می متالز - صادرات آلومینای چین در ماه مارس سال جاری با 27/6 درصد افزایش نسبت به مارس سال گذشته، به 4439 تن رسید. ازطرفی واردات آلومینا نیز با 233/5 درصد افزایش، 30 هزار تن گزارش شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۴    
می متالز - تولید جهانی آلومینیوم در ماه مارس سال جاری، 5/414 میلیون تن گزارش شده است و این بدان معناست که تولید روزانة آلومینیوم در ماه مارس 174/6 هزار تن بوده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۹    
می متالز - رئیس تولید خط نورد گرم فولاد مبارکه گفت: در فروردین ماه سال جاری کارکنان بلندهمت واحد نورد گرم توانستند با تولید 500 هزار و 272 تن محصول و دست یابی به رکورد کیفی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۱:۴۴    
می متالز - بیش از 50 درصد سهام گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با قیمت هر سهم 932 تومان به فروش می رسد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۱:۱۱    
می متالز - سرمایه تامین سرمایه نوین با 29 درصد افزایش از 700 میلیارد تومان به 900 میلیارد تومان افزایش می یابد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۰:۵۹    
می متالز - شرکت های سیمانی از آغاز زمستان مورد توجه فعالان بازار سهام قرار گرفتند. موضوع افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها محرک شروع روند صعودی این گروه بود ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۰:۵۰    
می متالز - تراز تجاری ایران در سال گذشته مثبت 1.7میلیارد دلار عنوان شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۰:۴۴    
می متالز - سهام پس از یک صعود پرشتاب در ابتدای معاملات امروز به دنبال رشدهای پرشتاب ماه های اخیر در حال عقب نشینی از سقف قیمتی روزانه است ...