یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۲۴Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 14 اردیبهشت 1398 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 1 فروردین 1398 می متالز 1 خرداد 1398 می متالز 1 تیر 1398 می متالز 31 مرداد 1398 می متالز 1 شهریور 1398 می متالز 30 مهر 1398 می متالز 30 آبان 1398 می متالز 30 آذر 1398 می متالز 30 دی 1398 می متالز 30 بهمن 1398 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 اردیبهشت 1398 می متالز 2 اردیبهشت 1398 می متالز 3 اردیبهشت 1398 می متالز 4 اردیبهشت 1398 می متالز 5 اردیبهشت 1398 می متالز 6 اردیبهشت 1398 می متالز 7 اردیبهشت 1398 می متالز 8 اردیبهشت 1398 می متالز 9 اردیبهشت 1398 می متالز 10 اردیبهشت 1398 می متالز 11 اردیبهشت 1398 می متالز 12 اردیبهشت 1398 می متالز 13 اردیبهشت 1398 می متالز 14 اردیبهشت 1398 می متالز 15 اردیبهشت 1398 می متالز 16 اردیبهشت 1398 می متالز 17 اردیبهشت 1398 می متالز 18 اردیبهشت 1398 می متالز 19 اردیبهشت 1398 می متالز 20 اردیبهشت 1398 می متالز 21 اردیبهشت 1398 می متالز 22 اردیبهشت 1398 می متالز 23 اردیبهشت 1398 می متالز 24 اردیبهشت 1398 می متالز 25 اردیبهشت 1398 می متالز 26 اردیبهشت 1398 می متالز 27 اردیبهشت 1398 می متالز 28 اردیبهشت 1398 می متالز 29 اردیبهشت 1398 می متالز 30 اردیبهشت 1398 می متالز 31 اردیبهشت 1398 
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۸:۱۸    
می متالز - بانک کارآفرین جزییات افرایش سرمایه صاحبان سهام خود را اعلام کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۱:۴۵    
می متالز - دکتر بهرام سبحانی، رئیس هیات مدیره ذوب آهن اصفهان و رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد طی سخنانی در این کنفرانس گفت: چند سال پیش که بحث تولید 55 میلیون تن فولاد در افق 1404 مطرح شد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۱:۰۸    
می متالز - دکتر محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس ضمن حضور در فولاد مبارکه از نزدیک با توانمندی های این بنگاه صنعتی آشنا شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۱:۰۲    
می متالز - تقریباً همه می دانیم افزایش قیمت مصالح همچون قیمت آهن و قیمت میلگرد تأثیر مستقیمی روی افزایش قیمت مسکن دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۰:۵۶    
می متالز - آلومینیوم المهدی و هرمزآل در یک فرآیند پر ابهام توسط سازمان خصوصی سازی به یک خریدار در قالب بخش خصوصی واگذار شد، واگذاری که تنش ها و ابهامات زیادی را در هرمزگان بوجود آورد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۰:۵۰    
می متالز - طی آئینی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، عملیات اجرایی مجتمع بزرگ فولاد اندیمشک روز شنبه در جاده کرخه این شهرستان آغاز شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۰:۴۴    
می متالز - مسئولان یک شرکت معدن کاری از کشف دومین الماس بزرگ جهان به وزن هزار و 758 قیراط در کشور بوتسوانا خبر دادند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۰:۴۱    
می متالز - مقادیر فروش انواع سیمان داخلی و صادراتی شرکت در سال گذشته، به بیش از 1.3 میلیون تن رسید و جمع درآمدهای عملیاتی شرکت نیز در این سال به بیش از 1.700 میلیارد ریال رسید
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۹:۲۴    
می متالز - افزایش نرخ سیمان حتما سودآوری شرکت های سیمانی را افزایش خواهد داد؛ ولی با توجه به افزایش هزینه های تولید، افزایش نرخ فروش به معنای افزایش EPS شرکت به همان نسبت نخواهد بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۸:۰۳    
می متالز - فرماندار اسدآباد از افتتاح و بهره برداری تنها کارخانه فرومنگنز کشور تا پایان سال جاری در این شهرستان پس از 25 سال انتظار خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۷    
می متالز - نماینده شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه فعلاً در قبال معدن بوکسیت قائل به پیگیری قانونی هستیم، گفت: درصورتی که این روند تحقق نیابد 300 صفحه مدارک تخلف این معدن رسانه ای می کنم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۴    
می متالز - رئیس شورای شهر شاهرود درباره شائبه عدم ارسال مدارک تخریب معدن بوکسیت شاهوار به مراجع قضایی توضیحاتی ارائه کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۱    
می متالز - امیر عبدوس گفت: باید از تمام ظرفیت های قانونی برای تعطیلی معدن و برآورد خساراتی که تا کنون به محیط زیست خارج از محدوده قانونی مجوز وارد کرده، می بایست استفاده کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۴۸    
می متالز - فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: کارگر 39 ساله کارخانه آلومینیوم اراک بر اثر واژگونی قفسه در اتاق سیم پیچی دچار جراحات شدید شد و پس از انتقال به بیمارستان جان سپرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۴۵    
می متالز - رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با اشاره به ویژگی های فولاد اندیمشک گفت: 4 شرکت فولادی کشور برای احداث فولاد اندیمشک سرمایه گذاری کرده اند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۴۲    
می متالز - با در نظر گرفتن روند تقاضای داخلی و صادراتی و نیز احتمال افزایش نرخ سیمان، چشم انداز سیمانی ها در سال 98 مثبت است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۴:۴۲    
می متالز - نخستین نیروگاه برق حرارتی زغالسنگ سوز کشور، معدن کانی کربن یکی از بهترین معادن روباز زغالسنگ با محصول زغال حرارتی و معدن فلورین طبس با درجه خلوص و کیفیت نمونه در خاورمیانه در شهرستان طبس ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۹    
می متالز - طی هفته گذشته خبری از سوی معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت با عنوان توقف خام فروشی مواد معدنی اعلام شد با این معنا که وزارت صمت موافق خام فروشی نیست و معتقد است در ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۶    
می متالز - پس از واگذاری پر از ابهام کارخانه ماشین سازی تبریز به بخش خصوصی حالا کارگران این کارخانه از آینده ابراز نگرانی می کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۲۷    
می متالز - شرکت سیمان فارس (سهامی عام) اطلاعیه پرداخت سود سال مالی منتهی به 1397/12/29 این شرکت را منتشر کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۴    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی خداداد غریب پور رییس هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران- ایمیدرو را با حفظ سمت به عنوان مسؤول اجرای پروژه اقتصاد مقاومتی احیا ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۶    
می متالز - شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 5085واحدی مواجه شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۷    
می متالز - معدن طلای قلقله سقز که به شرکت شستا واگذار شده و قرار بود عملیات اجرایی کارخانه استحصال آن سال 97 آغاز شود ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۲:۱۹    
می متالز - مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس می گوید: تا پایان سال ظرفیت این پالایشگاه به 540 هزار بشکه در روز خواهد رسید که این میزان یک رکورد محسوب می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۲:۱۶    
می متالز - بانک مرکزی با اشاره به تامین 2.2 میلیارد یورو ارز از ابتدای سال تاکنون در بازار ثانویه از آمادگی این بانک برای تامین ارز نیازهای واقعی کشور خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۲:۱۳    
می متالز - معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار معتقد است در سال رونق تولید بهبود محیط کسب و کار که در دستور کار سیاست گذاران اقتصادی قرار گرفته ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۱:۴۹    
می متالز - سرپرست سازمان امور مالیاتی گفت: لایحه مالیات ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بازبینی و بررسی قرار گرفته و طبق گفته نمایندگان گزارش نهایی آماده شده و درهفته جاری در صحن مطرح می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۱:۱۶    
می متالز - کارخانه سیمان مارگون برای صادرات محصولات، نیاز به دسترسی سریع به بندرهای جنوب کشور را دارد و جاده پاتاوه – دهدشت که قرار بود این امکان را فراهم کند، هنوز به بهره برداری نرسیده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۱۶    
می متالز - هفدهمین دوره نمایشگاه ساختمان، تجهیزات، تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی گرگان در تاریخ 28 خرداد برگزار می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۳    
می متالز - رییس پژوهشگاه صنعت نفت گفت: امضا این تفاهمنامه یک کار مشترک بین این دو شرکت در خصوص تامین کاتالیست و طراحی واحدهای ایزومریزاسیون است که منجر خواهد شد کشور صاحب لیسانس در طراحی این واحد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
می متالز - عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: با تاکید وزیر نفت به استفاده از دانش فنی شرکت های دانش بنیان باید از شرکت های پژوهشی و نوآور فعال در صنعت پتروشیمی پشتیبانی شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۹    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: میزان صادرات استان مرکزی در سال گذشته یک میلیارد و 13 میلیون دلار بوده که طی چند سال اخیر این رکورد بی سابقه بوده و این تراز مثبت نشان می ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۸    
می متالز - کودلکوی شیلی، بزرگترین تولید کننده مس جهان، عملیاتهای زیر زمینی را در معدن یکصد ساله چوکوئیکاماتای خود ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۲    
می متالز - شرکت کاتانگا ماینینگ تولید مس کاتد فصل نخست سال جاری خود را از 49770 تن در فصل چهارم 2018 به 57175 تن افزایش داد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۱:۲۰    
می متالز - نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، حضور بانک شهر درحمایت از برگزاری نمایشگاه های کتاب را در بهبود وضعیت فرهنگی بسیار حائز اهمیت دانست و از دست اندرکاران این اقدام فرهنگی مهم قدردانی کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۹:۳۵    
می متالز - مهران اسپهبدی یکی از سه پژوهشگر برتر مجتمع مس سرچشمه است که علاوه بر چندین پروژه تحقیقاتی در زمینه نانوذرات ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۹:۲۹    
می متالز - مسئول بسیج شهدای مس گفت: در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، اورژانس جهادی بسیج شرکت مس با همکای مرکز فرهنگی جهادی بقیه الله (عج) در حسینیه امام حسین شهر سیل زده معمولان به مدت شش روز ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۶:۱۴    
می متالز - شاخص قیمت تولیدکننده بخش معدن در سال گذشته با 50,9 درصد افزایش نسبت به سال قبل به عدد 349.9 رسید. این در حالی است که شاخص قیمت بخش معدن در سال 1396 نسبت به سال پیش از آن رشد 17.3درصدی داشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۹    
می متالز - مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در نشست با رایزنان اقتصادی چهار کشور بلژیک، ژاپن، آفریقای جنوبی و جمهوری آذربایجان گفت: همکاری با ایران به نفع اقتصاد دنیا و تجارت جهانی است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۴    
می متالز - سرپرست شرکت مهندسی و توسعه گاز از اجرای 580 کیلومتر خط انتقال گاز در سال 98 و اجرای 4100 کیلومتر خط انتقال گاز تا افق 1404 خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۸    
می متالز - معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، گفت: فضای اعتماد و توجه به ساخت داخل به خوبی در فضای بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی مشهود بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۲    
می متالز - نماینده یک شرکت گفت: اتاق بازرگانی روسیه اعلام کرده است که تحریم های آمریکایی برای حضور شرکت های روس در ایران مشکلی ایجاد نمی کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۹    
می متالز - شرکت پتروشیمی مروارید برای تولید صنعتی کاتالیست هیدروژناسیون استیلن با شرکت نفت و گاز سرو تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۶    
می متالز - مدیرکل پژوهش وزارت نفت گفت: اقدام های مثبت در زمینه جلوگیری از هدررفت انرژی سبب می شود تولید ما از میدان های نفتی به میزان بیشتری به انتهای زنجیره ارزش یعنی صادرات یا مصرف کنندگان نهایی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۵:۱۷    
می متالز - مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره با اشاره به برون سپاری 60 درصد از فعالیت های اجرایی این شرکت گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۴:۱۷    
می متالز - براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا 42000 ریال، هر یورو 46985 ریال و هر پوند انگلیس 55327 ریال است
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۴:۱۱    
می متالز - رقابت سالم در بازار بیمه به تقویت بنیه مالی صنعت بیمه منتهی می شود و به همین خاطر تمامی فعالان صنعت بیمه در بخش صدور باید مسائلی نظیر رعایت نرخ فنی و شرایط منطقی را با جدیت دنبال کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۴:۰۵    
می متالز - کاتالیست بومی سازی شده آیرون مولیبدن توسط شرکت دانش بنیان نفت و گاز سرو با همکاری شرکت صنایع شیمیایی فارس در نمایشگاه نفت تهران رونمایی شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۴:۰۲    
می متالز - رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم فروش نفت ایران به بازارهای جهانی فشار وارد می کند، گفت: اطلاع داریم عربستان و امارات ظرفیت تولید نفت بیشتر را ندارند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۴:۰۲    
می متالز - سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه بین المللی نفت پل ارتباطی سازنده ای میان سازندگان و فعالان صنعت نفت است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۹    
می متالز - حضور شرکت های استارتاپی در بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی نفت تهران می تواند تاثیرگذار و در عین حال برای رفع و تامین نیازهای صنعت نفت و گاز کشور راهگشا باشد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۰    
می متالز - پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه آزاد تبریز برای همکاری های فناورانه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۳:۴۴    
می متالز - مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران خاطرنشان کرد: تقویت منابع بانکی در استان تهران از طریق بازگردان این منابع به ریل ارائه خدمات بانکی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۳:۴۴    
می متالز - مدیرعامل یکی از شرکت های پیمانکار بخش خصوصی ایرانی اعلام کرد که کنتورهای هوشمند و ارتقایافته به سفارش شرکت ملی گاز ایران و بر مبنای فناوری اینترنت اشیا با هدف کنترل سریع و دقیقه شبکه توزیع ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۳:۴۱    
می متالز - همایش امنیت سایبری در سیستم های اتوماسیون صنعتی، به ویژه صنعت نفت امروز (شنبه، 14 اردیبهشت ماه) در حاشیه بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۵    
می متالز - در آستانه فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان، مدیران بانک رفاه در اقدامی خودجوش خون خود را اهدا کردند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۳:۲۳    
می متالز - بررسی بهای جهانی سنگ آهن در چین به عنوان بزرگترین وارد کننده و نیزنخستین تولید کننده فولاد جهان نشان می دهد که قیمت این ماده معدنی، با ثبات نسبی روبرو شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۳:۲۰    
می متالز - شرکت فولاد آذربایجان موفق به دریافت تندیس طلایی "رعایت حقوق مصرف کنندگان" شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۴    
می متالز - مدیرعامل بانک رفاه: تغییر در سیاست های اعتباری بانک متناسب با اقتضائات شرایط کلان اقتصادی از جمله استراتژی سال 98 بانک رفاه است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۳:۰۸    
می متالز - مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال وبختیاری از محکومیت و تحمل حبس به مدت3 سال برای ضاربان محیط بانان این استان خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۲:۳۲    
می متالز - نماینده یک شرکت انگلیسی اعلام کرد که با وجود تحریم ها، برای حمایت از شریکان ایرانی خود در ایران حضور دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۶    
می متالز - سرپرست شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: پارسال از نظر کمی و کیفی شاهد ثبت رکوردهایی تازه در حوزه اجرای پروژه ها بودیم که نیروی انسانی توانمند شرکت مهندسی به عنوان مهم ترین اصل در تحقق ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۶    
می متالز - مدیر فروش شرکت توپه اسپانیا گفت: نمایشگاه نفت تهران می تواند نقشی بسیار سازنده و مثبت در توسعه و تقویت روابط بین شرکت های ایران و اسپانیا ایفا کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۳    
می متالز - نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و حضور دبیرکل (اوپک) در این نمایشگاه ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۰    
می متالز - پالایشگاه تبریز برای تکمیل زنجیره ارزش و توسعه پایدار، طرح جامع ارتقای کیفی محصولات خود را در دستور کار خود قرارداده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۲:۱۷    
می متالز - کارکنان یکی از شرکت های زیر مجموعه بنیاد مستضعفان، مسئولیت بازسازی خانه بهداشت روستای سقر یلقی در منطقه آق قلا از توابع استان گلستان را بر عهده گرفتند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۲:۱۴    
می متالز - امروز پدیده گرد و خاک و کاهش دید افقی در خوزستان، ایلام، لرستان و استان مرکزی رخ داده است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۲:۱۱    
می متالز - سرپرست شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان گفت: برنامه این شرکت در سال 98، توسعه گازرسانی به شهر زاهدان و به تبع آن، افزایش پوشش گازرسانی در دیگر شهرهای گازدار زابل و ایرانشهر است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۲:۰۸    
می متالز - سه عنوان کتاب فنی، تخصصی و مدیریت دانش شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در سومین روز از بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی رونمایی شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۲:۰۵    
می متالز - مدیر طرح پروژه خط لوله انتقال نفت خام گوره - جاسک در حاشیه بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی نفت از بهره برداری فاز زودهنگام این پروژه در سال 99 خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۱:۵۹    
می متالز - مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: امسال برنامه داریم دو سکوی باقیمانده فاز 14 را نیز عملیاتی و گاز را برای تصفیه به یکی از پالایشگاه های پارس جنوبی ارسال کنیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۱:۵۶    
می متالز - نخستین قرارداد تأمین کاتالیست تولید متانول میان شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و پتروشیمی سبلان با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت امضا شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۱:۵۰    
می متالز - قیمت فلزات اساسی در آخرین روز معاملاتی در بازار لندن با افزایشی نسبی همراه شد و تنها آلومینیوم و قلع روندی منفی را به ثبت رساندند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۱:۴۷    
می متالز - شاخص کل قیمت تولیدکننده بخش برق در سال 1397 برابر با 126,24 می باشد که نسبت به سال قبل 4.74 درصد افزایش داشته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۱:۴۷    
می متالز - شرکت فولاد مبارکه اصفهان سهم 5 درصدی از تولید ناخالص داخلی صنعت را در اختیار دارد. این شرکت یک درصد از تولید ناخالص داخلی کشور را نیز در اختیار دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۱:۲۰    
می متالز - با انتشار صورت های مالی حسابرسی شده شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در سال منتهی به 29 اسفند 97 شاهد تحقق سود خالص 706 میلیارد تومانی این شرکت بودیم ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۱:۱۱    
می متالز - فضای مثبت این روزهای بورس را می توان زمان مناسبی برای تامین مالی شرکت های بورسی دانست. شرکت هایی که سرمایه در گردش مناسبی ندارند یا هزینه های مالی آنها بالاست ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۱:۰۲    
می متالز - در بازار سهام رشد دسته جمعی قیمت ها از یکسو و حضور سرمایه گذاران حقیقی و افراد تازه وارد از سوی دیگر این احتمال را ایجاد کرده که در صورت تداوم رالی پرشتاب کنونی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۵۹    
می متالز - متولیان تجارت با هدف تنظیم بازار، با صدور بخشنامه های متعدد شعاع ممنوعیت های صادراتی را افزایش دادند؛ اما بررسی کارنامه یک ساله این تصمیمات نشان از نتیجه معکوس آن دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۵۳    
می متالز - آیین رونمایی از کتاب مثلث انرژی؛ مروری بر تاریخ شفاهی 20 ساله شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در حاشیه بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۴۴    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت از نمایندگان مجلس خواست تا با تخصیص اعتبار به حل مشکلات و تقویت زیرساخت های صادرات کمک کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۴۱    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه شاه بیت تولید ملی کارگر و اشتغال است، گفت: منابع انسانی سرمایه است و اگر این سرمایه را نداشته باشیم دیگر موارد کارایی ندارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۳۸    
می متالز - رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: 57 درصد صادرات فولاد خام در سال 97 توسط فولاد خوزستان انجام شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۳۵    
می متالز - مجتمع سنگ آهن سنگان از بین 59 معین اقتصادی استان خراسان رضوی، به عنوان معین اقتصادی برتر استان برگزیده شد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۳۵    
می متالز - طرح راه اندازی لیزینگ مسکن برای بار دوم در 5 سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۳۵    
می متالز - ناصر تقی زاده نماینده کنسرسیوم سرمایه گذاران طرح جامع فولاد اندیمشک گفت: کارخانه تولید بریکت آهن اسفنجی 24 ماهه ساخته می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۳۲    
می متالز - سازمان گسترش و نوسازی ایران و پژوهشگاه صنعت نفت در خصوص توسعه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی تفاهم نامه همکاری امضا کردند .
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۲۹    
می متالز - رئیس سازمان صمت استان قزوین در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدگفت: 225 فقره تسهیلات رونق تولید به مبلغ 318 میلیارد تومان طی سال گذشته در استان قزوین پرداخت شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۲۶    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تحقق بیش از 100درصدی تعهد ایجاد اشتغال در این سازمان خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۲۶    
می متالز - شرکت جنرال موتورز اعلام کرد که 368 هزار کامیون دیزل متوسط تا سنگین را به خاطر خطر آتش سوزی موتورشان فراخوانده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۲۳    
می متالز - بازار خودرو در طول دو هفته اخیر به صورت سازمان یافته به سمت افزایش قیمت رفته است، اما سؤال اینجاست با ممنوعیت اعلام قیمت خودرو توسط سایت ها، بازار روند نزولی قیمت ها را خواهد دید؟
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۱۱    
می متالز - مدیرعامل شرکت نفت ایرانول گفت: این شرکت در سال 97 به رکورد بی نظیری درفروش 170 میلیون لیتری انواع روغن موتور و فروش حدود 21 هزار میلیارد ریالی کل فروش دست یافت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۰۲    
می متالز - حمید بورد با بیان اینکه تولید تجمعی ایران در مخازن متشرک نفتی عدد مناسبی است، خاطرنشان کرد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۳:۵۹    
می متالز - مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: با طرح های چندگانه تشویقی برای افزایش سهم سی ان جی در سبد سوخت خودروها ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۳:۵۶    
می متالز - رئیس کل بیمه مرکزی تاکید کرد: برای کاهش موانع تولید باید تمامی دستگاه های کشور بسیج شوند تا اقتصاد تک محصولی جای خود را به اقتصاد تولید محور بدهد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۳:۵۶    
می متالز - تفاهم نامه سه جانبه بانک توسعه تعاون، معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق نوآوری و شکوفایی امضا شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۳:۵۳    
می متالز - نخستین قرارداد تأمین کاتالیست تولید متانول میان شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و پتروشیمی سبلان با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت امضا شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۳:۵۰    
می متالز - قزلباش گفت:امسال 80 هزار مخزن ذخیره در 2460 جایگاه بازرسی می شوند. از 7000 سیلندر بررسی شده 40 مورد باید مردود شوند. تاکنون هشت درصد کار اجرایی شده و 92 درصد باقی مانده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۳:۵۰    
می متالز - در ادامه بررسی وضعیت عملکرد فروردین صنایع بورسی به صنعت فلزات اساسی می رسیم. شرکت های زیرمجموعه این گروه به لحاظ ماهیت به دو دسته فلزات رنگی و فولادی ها تقسیم می شوند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۳:۵۰    
می متالز - بانک مرکزی با اشاره به تامین 2.2 میلیارد یورو ارز از ابتدای سال تاکنون در بازار ثانویه از آمادگی این بانک برای تامین ارز نیازهای واقعی کشور خبر داد.
  • ۱