شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۱۶Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 25 اردیبهشت 1398 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 1 فروردین 1398 می متالز 1 خرداد 1398 می متالز 1 تیر 1398 می متالز 31 مرداد 1398 می متالز 1 شهریور 1398 می متالز 30 مهر 1398 می متالز 30 آبان 1398 می متالز 30 آذر 1398 می متالز 30 دی 1398 می متالز 30 بهمن 1398 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 اردیبهشت 1398 می متالز 2 اردیبهشت 1398 می متالز 3 اردیبهشت 1398 می متالز 4 اردیبهشت 1398 می متالز 5 اردیبهشت 1398 می متالز 6 اردیبهشت 1398 می متالز 7 اردیبهشت 1398 می متالز 8 اردیبهشت 1398 می متالز 9 اردیبهشت 1398 می متالز 10 اردیبهشت 1398 می متالز 11 اردیبهشت 1398 می متالز 12 اردیبهشت 1398 می متالز 13 اردیبهشت 1398 می متالز 14 اردیبهشت 1398 می متالز 15 اردیبهشت 1398 می متالز 16 اردیبهشت 1398 می متالز 17 اردیبهشت 1398 می متالز 18 اردیبهشت 1398 می متالز 19 اردیبهشت 1398 می متالز 20 اردیبهشت 1398 می متالز 21 اردیبهشت 1398 می متالز 22 اردیبهشت 1398 می متالز 23 اردیبهشت 1398 می متالز 24 اردیبهشت 1398 می متالز 25 اردیبهشت 1398 می متالز 26 اردیبهشت 1398 می متالز 27 اردیبهشت 1398 می متالز 28 اردیبهشت 1398 می متالز 29 اردیبهشت 1398 می متالز 30 اردیبهشت 1398 می متالز 31 اردیبهشت 1398 
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۱:۵۳    
می متالز - شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن در صورت های مالی 6ماهه، پرتفوی بورسی این شرکت 2هزار و 636میلیارد و 518میلیون ریال افزایش یافت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۰:۴۱    
می متالز - رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از ثبات قیمت طلا طی روزهای اخیر خبر داد و حباب سکه را نیز در حال حاضر 430 هزار تومان اعلام کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۰:۱۹    
می متالز - مهندس محمود سفلایی مدیر امور انبارها و سفارشات مجتمع مس شهربابک گفت: در حال حاضر، بیش از 53درصد اقلام مورد نیاز مجتمع مس شهربابک از طریق خرید محلی تأمین می شود که نسبت به سال گذشته رشد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۲۰:۲۸    
می متالز - مدیریت هزینه و رشد فروش باعث سود 40 درصدی سیمان ارومیه شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۴:۱۹    
می متالز - یک شرکت دانش بنیان داخلی به زودی خط تولید آلومینای آلفا با ظرفیت تولید 17 هزار تن در سال را بهره برداری می کند، محصولی که گفته می شود قرار است در آینده علاوه بر تامین نیاز وارداتی کشور ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۳:۵۲    
می متالز - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: ایجاد فرصت های شغلی جدید از اهمیت زیادی برخوردار است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۳:۴۰    
می متالز - معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: توجه به اقتصاد معدن یکی از اولویت های استان است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۳:۳۷    
می متالز - نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین با بیان اینکه نه مخالف تفکیک وزارت بازرگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت هستم و نه موافق آن ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۳:۲۸    
می متالز - استاندار آذربایجان شرقی گفت: با توجه به تراکنش 30 هزار میلیارد تومانی مس سونگون، تمام حساب های این مجتمع باید به استان منتقل شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۳:۲۵    
می متالز - شرکت فولاد خوزستان آگهی دعوت به مجمع عمومی خود را که در روز یکشنبه مورخ 1398/03/19 برگزار می شود را منتشر کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۳:۲۲    
می متالز - عضو هیئت علمی دانشکده محیط زیست گفت: ماده معدنی لیتیوم انرژی پاک فردا است و بهره برداری از این ماده معدنی دوست دارانه ترین طرح محیط زیستی است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۳۰    
می متالز - توسعه صنایع فولادی در اسناد بالادست تعریف شده با اکتشاف در اعماق میسر است و این یعنی نیاز به تجهیزات و ماشین آلات مدرن و پیشرفته.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۴:۲۸    
می متالز - رئیس خانه معدن استان قم با بیان اینکه 140 معدن در استان قم دارای پروانه بهره برداری هستند، گفت: فقط 40 معدن می توانند فعالیت اقتصادی انجام دهند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۸:۲۱    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: با توجه به پیشرفت فیزیکی برخی پروژه ها به زودی کرمان با تولید 10 میلیون تن شمش فولاد به قطب فعالیت فولاد کشور تبدیل می شود
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۲۷    
می متالز - جدیدترین تحریم آمریکا علیه ایران، بازار فلزات کشور را هدف قرار داده اما این همه ماجرا نیست.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۲۴    
می متالز - مجمع عادی سالیانه ارفع با حضور سهامداران در حال برگزاری است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۱۸    
می متالز - رئیس سندیکای صنایع آلومینیوم ایران با اشاره به رایزنی برای رفع ممنوعیت واردات شمش حاصل از ذوب قراضه، گفت: این اقدام می تواند به صنایع آلیاژی کمک کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۰    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در جلسه کارگروه رفع موانع و رونق تولید از پرداخت تسهیلات رونق تولید به 1095 واحد تولیدی خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۶    
می متالز - یک کشاورز در جنوب روسیه هنگام حفر زمین، یک قبر سلطنتی مربوط به 2000 سال پیش را کشف کرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۳    
می متالز - معاون کسب و کار اتاق بازرگانی تهران، اعلام کرد: هیات دولت در راستای پیشنهاد این اتاق برای بخشش تمام یا قسمتی از جریمه های مقرر در قانون تامین اجتماعی، طرحی را به تصویب رسانده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۱    
می متالز - مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران معتقد است در صورت مدیریت مناسب می توان کشور را در شرایط دشوار اداره کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۶    
می متالز - معامله گران آسیایی با بالا گرفتن جنگ تجاری میان چین و امریکا نگران هستند که ممکن است تقاضا از سوی چین به عنوان یکی از واردکنندگان کلیدی محصولات پتروشیمی در بازار آسیا، کاهش یابد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۷    
می متالز - مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن از پرداخت 228 هزار و 949 فقره تسهیلات خرید مسکن طی یکسال 97 به متقاضیان در شهرهای سراسر خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۴    
می متالز - رییس اداره کل پیگیری وصول مطالبات بانک مسکن جزئیات بخشودگی سود و جرایم تسهیلات زیر یک میلیارد ریال در سال 1398 را تشریح کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۳    
می متالز - شرکت فولاد خوزستان آگهی مجمع عمومی سالیانه خود را منتشر کرد و از کلیه سهامداران خود دعوت کرد تا در روز 19 خرداد در اهواز گرد هم آیند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۳    
می متالز - امروز مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام آهن و فولاد ارفع با حضور حداکثری سهامداران برگزار شد که براساس تصمیم گیری صورت گرفته شرکت آهن و فولاد ارفع در مجمع عمومی عادی سالانه خود برای ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۶    
می متالز - در پی حضور رئیس بانک مرکزی در اتاق بازرگانی در هفته جاری، پیشنهادات جدید ارزی فعالان اقتصادی به این نهاد ناظر ارائه شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۹    
می متالز - تولید نرم افزاری که بتوان آن را به سادگی بر روی تبلت های ارزان قیمت نصب کرد و از آن برای آموزش خواندن به افراد استفاده کرد، به چالشی با جایزه 10 میلیون دلاری مبدل شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۳    
می متالز - شرکت اینتل روز گذشته از شناسایی مجموعه ای از آسیب پذیری امنیتی در پردازنده های خود خبر داد که برطرف کردن آنها نیز دشوار بوده و مربوط به مشکلاتی هستند که سال گذشته نیز در تراشه های اینتل ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۷    
می متالز - تصمیم مشترک اتحادیه های کسب وکار اینترنتی و نمایشگاه داران خودرو برای مقابله با التهاب قیمت در سایت های خرید و فروش به لیست قیمت رسمی روزانه اتحادیه ختم شد که به دلیل نبود قیمت خودروی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۱    
می متالز - شرکت گوگل اعلام کرد که قصد دارد با هدف افزایش درآمد خود از محل تبلیغات، تبلیغات خود را به صفحه اصلی جستجوی GOOGLE.COM بیاورد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۴    
می متالز - با استعفای شکرابی از مدیرعاملی قشم ایر، امروز رئیس هیأت مدیره این شرکت هواپیمایی به مدیرعاملی منصوب شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۸    
می متالز - تاکید رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام به نقش بخش مسکن در رونق تولید با توجه به برخی خصوصیات این بخش مانند وابستگی پایین به واردات و تاثیرپذیری اندک از تحریم ها و ظرفیت بالای ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۱    
می متالز - رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه برخی افراد از این فرصت ها استفاده می کنند و با ایجاد جو روانی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۵    
می متالز - کمیسیون اقتصاد هیأت دولت با ساماندهی صندوق های قرض الحسنه تک شعبه ای و واگذاری کلیه سهام باقی مانده متعلق به دولت در شرکت های پالایشی موافقت و کالای ذرت و جو را به منظور عرضه در بورس کالای ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۵    
می متالز - با بررسی لایحه شفافیت در جلسه هیات وزیران و در صورت تصویب در مجلس، موسسه های عمومی و خصوصی از جمله سازمان بورس و اوراق بهادار باید صورت های مالی و اطلاعات دارایی و هزینه ها را منتشر کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۶:۲۶    
می متالز - در جلسه کمیسیون اقتصادی هیات دولت واگذاری باقیمانده سهام شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی در 7 پالایشگاه بورسی و فرابورسی، بررسی و تصویب شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۶:۲۳    
می متالز - طرح استفاده اجباری از رمز دوم یکبار مصرف بانکی که قرار بود از اول خرداد ماه اجرا شود تا مدتی نامعلوم به تعویق افتاد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۶:۲۰    
می متالز - مدیران عامل بانک ملت و گروه صنعتی گلرنگ در راستای ارتقای سطح همکاری های متقابل و مراوده های بانکی، تفاهم نامه ای منعقد کردند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۱    
می متالز - از دید عبدالناصر همتی نرخ های فعلی بازار ارز پایدار نیست و هر لحظه ممکن است تغییر کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۸    
می متالز - بورس هفته آینده میزبان نفت می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۰    
می متالز - تامین سرمایه نوین در سال مالی منتهی به پایان اسفندماه 97 توانست 55.9 تومان به ازای هر سهم محقق کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۷    
می متالز - مدیرعامل بیمه البرز از اعلام آمادگی این بیمه برای ورود به بازار اوراق بهادار بیمه خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۱    
می متالز - قیمت گذاری دستوری در حالی همچنان بر صنعت و بازار خودرو کشور حکمرانی می کند که از دل این سیاست دولتی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۵    
می متالز - طرح ارائه رمز دوم یک بار مصرف به مشتریان بانک ها که قرار بود استفاده از آن از ابتدای خرداد الزامی شود، برای مدتی به تعویق افتاد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۴    
می متالز - پالایشگاه تبریز تصاویر منتشره در فضای مجازی و مبنی بر آتش سوزی دیروز را تکذیب و اعلام کرد تعمیرات اساسی این پالایشگاه به پایان رسیده و واحد ها در حال راه اندازی هستند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۳۵    
می متالز - تولید نفت 14 عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در ماه آوریل نسبت به ماه مارس بر اساس گزارش منابع ثانویه، روزانه 3 هزار بشکه کاهش یافت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۳۲    
می متالز - رئیس جمهوری به افتتاح طرح های بزرگ در سال های گذشته از جمله افتتاح 15 فاز پارس جنوبی اشاره کرد و گفت: در این مدت، بزرگ ترین پالایشگاه میعانات گازی که در خاورمیانه بی نظیر است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۹    
می متالز - مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با صدور حکمی، اکبر سهیلی پور را به عنوان مدیر امور مالی این شرکت منصوب کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۶    
می متالز - کیفیت نفت روسیه در یک پایانه نفتی در حاشیه دریای بالتیک، پس از آلودگی در چند روز گذشته، اینک دوباره به شرایط عادی بازگشته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۶    
می متالز - قیمت نفت خام سنگین ایران در ماه آوریل (فروردین- اردیبهشت) نسبت به ماه مارس (اسفند- فروردین)، بیش از چهار دلار به ازای هر بشکه افزایش یافت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۳    
می متالز - بورس انرژی ایران، امروز میزبان عرضه متنوع فرآورده های پالایشگاهی و پتروشیمی است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۳    
می متالز - شرکت سعودی آرامکو عربستان از توقف فعالیت خط لوله انتقال نفت شرق به غرب واقع در غرب ریاض در پی حمله دیروز هواپیماهای بدون سرنشین به ایستگاه های پمپاژ نفت این کشور خبرداد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۰    
می متالز - اوپک پیش بینی کرد تقاضا برای نفت خام تولیدی اعضای آن در سال 2019 میلادی افزایش می یابد و بازار با محدودیت عرضه روبه رو خواهد بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۰    
می متالز - معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت طی حکمی، سید محمد طباطبایی نژاد را به عنوان مدیرکل امور حقوقی وزارت نفت منصوب کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۴    
می متالز - معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت توسعه پتروایران در سال رونق تولید، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۱    
می متالز - قیمت شاخص نفت خام برنت در ساعت 9 و 16 دقیقه امروز (چهارشنبه، 25 اردیبهشت ماه) به 71 دلار و 6 سنت و قیمت شاخص دبلیوتی آی آمریکا به 61 دلار و 33 سنت رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۸    
می متالز - مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند از صرفه جویی 200 میلیارد ریالی این پالایشگاه در سال 97 در راستای حمایت از کالای ایرانی و تکیه بر توان سازندگان داخلی خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۸    
می متالز - معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت بر ضرورت تقویت شتاب دهنده ها در تجاری سازی دانش و فناوری تاکید کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۲    
می متالز - 6 دستگاه حفاری در موقعیت های مناطق نفت خیز جنوب و حوزه نفتی غرب کارون در استان خوزستان با کنترل و کاهش سیلاب فعالیت خود را از سر گرفتند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۹    
می متالز - 14 بلوک اکتشافی شرکت ملی نفت ایران که پیش از این، یک بار در آذرماه سال 94 در کنفرانس تهران و بار دیگر در اردیبهشت ماه سال 97 در بیست وسومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت در حضور سرمایه ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۶    
می متالز - رئیس اداره مطالعات مهندسی مخازن شرکت نفت مناطق مرکزی بر ضرورت مطالعه ازدیاد برداشت در مخازن آسماری و بنگستان تاکید کرد و گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۳    
می متالز - برخی منابع اعلام کردند که برای بازگرداندن جریان عادی صادرات نفت روسیه، راه حل ساده ای وجود ندارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۳    
می متالز - معاون وزیر نفت با صدور حکمی، مسئولیت برآورد بودجه جاری و سرمایه ای شرکت های تابعه، مدیریت ها و واحدهای ستادی شرکت ملی نفت ایران را به مدیریت برنامه ریزی تلفیقی این شرکت واگذار کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۰    
می متالز - معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با صدور حکمی، علی غفاری نژاد را به عنوان سرپرست برنامه ریزی و هدایت سیستم جامع نیروی انسانی این معاونت منصوب کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۸    
می متالز - بانک مرکزی نرخ 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 16 ارز نسبت به روز چهارشنبه افزایش و قیمت 22 واحد پولی دیگر از جمله یورو و پوند کاهش یافت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۵    
می متالز - خبرگزاری اسپوتنیک روسیه صحبت های اخیر رییس کل بانک مرکزی درباره نرخ ارز را مورد توجه قرار داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۲۶    
می متالز - صبح امروز تفاهمنامه شورای اسلامی شهر تهران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان منعقد شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۲۶    
می متالز - صندوق ضمانت صادرات ایران و اتاق مشترک ایران و عراق در راستای افزایش همکاری ها و تعامل برای توسعه صادرات تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۲۰    
می متالز - تفاهم نامه توسعه خدمات مالی اسلامی در آسیا و اقیانوس آرام توسط هیئت خدمات مالی اسلامی و بانک توسعه آسیایی در مجمع سالانه 2019 به امضاء رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۴    
می متالز - رییس اتاق بازرگانی ایران به دنبال مذاکرات پیشین، در نامه ای به رئیس کل بانک مرکزی 6 پیشنهاد برای اصلاح سیاست های ارزی در حوزه صادرات غیرنفتی را ارائه داده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۱    
می متالز - در جلسه هیات دولت به ریاست روحانی مصوبات شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به تصویب هیات دولت رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۱    
می متالز - طرح استفاده اجباری از رمز دوم یک بار مصرف که قرار بود از اول خردادماه اجرا شود، فعلا اجباری نیست و بانک هایی که زیرساخت لازم را ندارند می توانند از رمز ایستا استفاده کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۸    
می متالز - دویست و شصت و یکمین شماره مجله بانک ملی ایران با پرونده ویژه ای با عنوان نگاهی به نقش بازرسی در رشد و ارتقای بانک منتشر شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۵    
می متالز - حسین مهری در دیدار با کارآفرینان و صنعتگران گفت: در شرایط فعلی اقتصاد، اولویت همه نهادهای مالی باید حمایت کامل و همه جانبه از تولیدکنندگان و صنعتگران باشد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۵    
می متالز - شرکت خدمات انفورماتیک در مجمع عمومی عادی سالیانه 1000 ریال سود تقسیم کرد و مدیرعامل این شرکت برنامه های آتی خدمات انفورماتیک را تشریح کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۲    
می متالز - معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به اهمیت جذب منابع ارزان قیمت افزود: به منظور افزایش جذب مشتریان و همچنین افزایش منابع بانک، برنامه ریزی برای جذب این منابع در دست اقدام است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۷    
می متالز - 22 کتاب از انتشارات پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی در پایگاه اینترنتی و ابزارک کتابخوان فیدیبو بارگذاری شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۴    
می متالز - نماینده شرکت ملی نفت در بورس از عرضه نفت و میعانات گازی در بورس در هفته آینده خبر داد و گفت: به محض این که اطلاعیه تنظیم شود، بر اساس شیوه نامه سال 98 عرضه نفت در بورس از سر گرفته می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۱    
می متالز - رییس اتاق بازرگانی تهران در نامه ای به معاون اول رییس جمهور راهکارهای سه گانه بخش خصوصی برای کمک به محیط کسب و کار را مطرح کرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۸    
می متالز - معاملات تالار شیشه ای روز جاری با کاهش بیش از 700 واحدی شاخص کل بورس و رسیدن این متغیر به 211 هزار و 17 واحد به پایان رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۵    
می متالز - جوایز برندگان پویش اینستاگرامی #ریتم_امنیت که با هدف گسترش فرهنگ حفظ امنیت سرنشینان خودرو در سفرهای نوروزی، توسط بانک ملی با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی تهران برگزار شده بود، اهدا شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۲    
می متالز - سرپرست مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش گفت: افزایش هزینه ارز باعث شده تا تامین دستگاه کارتخوان و کاغذ کارتخوان به بحران و چالش هایی جدی در صنعت پرداخت تبدیل شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۹    
می متالز - بازنشستگان صندوق بازنشستگی استان آذربایجان غربی با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه بانک قرض الحسنه مهرایران می توانند از خدمات بیمه ای شرکت بیمه دانا بهره مند شوند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۹    
می متالز - نشست هم اندیشی و بررسی راهکارهای افزایش بهره وری اپلیکیشن 60 امروز در ساختمان فردوسی بانک ملی ایران برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۶    
می متالز - ارائه خدمات بانکی با رسید ثبت نام کارت ملی هوشمند به شرطی که مشتری بانک همزمان دارای کارت ملی سابق خود هم باشد، بلامانع است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۳    
می متالز - وزیر اقتصاد طی احکام جداگانه ای فرهاد پناهی را به عنوان قائم مقام و عضوموظف هیات عامل سازمان حسابرسی و نوروز داداش زاده، علیرضا اسعدی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۲:۳۹    
می متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، با حضور اکثریت سهامداران عصر روز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه برگزار گردید که پس از ارایه گزارش عملکرد شرکت و حسابرس ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۱:۱۵    
می متالز - مدیر روابط عمومی بانک توسعه تعاون عنوان کرد: امروز، هر نهاد، سازمان یا شرکتی که نتواند دست آوردها، وجوه تمایز ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۱:۰۹    
می متالز - رییس مجلس تصویبنامه هیات وزیران درباره ثبت سفارش کالا بدون انتقال ارز را مغایر قانون اعلام کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۱:۰۶    
می متالز - رییس دفتر رییس جمهور از اتمام بررسی لایحه شفافیت در هیات دولت خبر داد و گفت: این لایحه با بیش از 40 ماده برای تصویب به مجلس ارسال خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۱:۰۶    
می متالز - مقامات هندی اعلام کردند تصمیم گیری برای تداوم واردات نفت از ایران بعد از انتخابات این کشور انجام خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۱:۰۳    
می متالز - رییس کل بانک مرکزی با تاکید بر پایدار نبودن نرخ های فعلی ارز، به مردم توصیه کرد که در این بازار سرمایه گذاری نکنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۰:۴۲    
می متالز - رییس دیوان محاسبات کل کشور از برگزاری نشست سه جانبه بین دیوان محاسبات، سازمان امور اداری و استخدامی و نمایندگان برای حل و فصل افزایش حقوق ها خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۰:۳۰    
می متالز - رییس دیوان محاسبات از تعیین تکلیف پرونده سازمان خصوصی سازی حداکثر تا 6 ماه آینده خبر داد و گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۰:۲۷    
می متالز - رییس کل بیمه مرکزی از اعضای هیات عامل و مدیران بیمه مرکزی خواسته است تا به طور دوره ای در شرکت های بیمه حضور یافته و جلسات مشترکی را برای بررسی آخرین وضعیت عملکرد فنی و صورت های مالی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۰:۲۴    
می متالز - بانک های ترکیه در حال برنامه ریزی برای طرحی هستند که با تامین اعتبار مشترک به ارزش دو میلیارد دلار، پروژه های انرژی این کشور را پیش ببرند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۰:۱۸    
می متالز - مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام شرکت بیمه تجارت نو تمدید شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۰:۱۵    
می متالز - در حالی که جنگ تجاری آمریکا و چین بسیاری از بازارهای سهام در کشورهای مختلف و بازار ارزهای مختلف را تحت تاثیر قرار داده، شاخص های اصلی بیشتر بورس کشورهای اروپایی در مسیر صعودی قرار دارند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۰:۱۲    
می متالز - بانک مرکزی مستند پیش نویس سند الزامات، ضوابط و فرآیندهای اجرایی چک الکترونیکی را منتشر کرد اما چک الکترونیک چیست و چه شرایطی برای دریافت آن باید داشت؟
  • ۱