پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۲:۵۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 6 شهریور 1397 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 31 فروردین 1397 ملیت 31 اردیبهشت 1397 ملیت 31 خرداد 1397 ملیت 1 تیر 1397 ملیت 1 مرداد 1397 ملیت 30 مهر 1397 ملیت 30 آبان 1397 ملیت 1 آذر 1397 ملیت 30 دی 1397 ملیت 1 بهمن 1397 ملیت 2 اسفند 1397 ملیت 1 شهریور 1397 ملیت 2 شهریور 1397 ملیت 3 شهریور 1397 ملیت 4 شهریور 1397 ملیت 5 شهریور 1397 ملیت 6 شهریور 1397 ملیت 7 شهریور 1397 ملیت 8 شهریور 1397 ملیت 9 شهریور 1397 ملیت 10 شهریور 1397 ملیت 11 شهریور 1397 ملیت 12 شهریور 1397 ملیت 13 شهریور 1397 ملیت 14 شهریور 1397 ملیت 15 شهریور 1397 ملیت 16 شهریور 1397 ملیت 17 شهریور 1397 ملیت 18 شهریور 1397 ملیت 19 شهریور 1397 ملیت 20 شهریور 1397 ملیت 21 شهریور 1397 ملیت 22 شهریور 1397 ملیت 23 شهریور 1397 ملیت 24 شهریور 1397 ملیت 25 شهریور 1397 ملیت 26 شهریور 1397 ملیت 27 شهریور 1397 ملیت 28 شهریور 1397 ملیت 29 شهریور 1397 ملیت 30 شهریور 1397 ملیت 31 شهریور 1397 
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۶    
کتایون ریاحی و برادرش در جشنواره فیلم سلامت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۶    
مهران غفوریان همراه با همسرش در جشن تولد 43 سالگی اش را مشاهده می کنید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۴۱    
شهرام فرهادی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۰۵    
امروزه با خدمات عجیبی از سوی موسسه های تشریفات سوگواری مواجه می شویم که به هیچ عنوان در عرف و ذهن نمی گنجند. ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۴۵    
دختربچه 12 ساله ای که یک زنجیر طلا را در یکی از سایت های اینترنتی نشان کرده بود طی یک مجادله لفظی با خانواده اش خود را دار زد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۰۰    
آیت الله صافی گلپایگانی گفت:کسانی که توانایی پرداخت مهریه ندارند،زندانی نمودن آن ها شرعا جایز نیست.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۴۰    
سخنگوی شورای شهر تهران با تقدیر از برگزاری شب های فرهنگی در برج میلاد گفت: برج میلاد محل و مکان مناسبی برای برگزاری چنین رویدادهایی است، چرا که در مقیاس ملی و جهانی این برج شناخته شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۳۰    
عضو شورای اسلامی شهر تهران و ری و تجریش گفت: سازمان زیباسازی می تواند در حوزه هنر حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد اگر هنرمندان با استفاده از هنر خود به داد این شهر برسند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۲۵    
پیرو انتشار بیانیه آیت الله مکارم شیرازی پیرامون گردهمائی مدرسه فیضیه قم، سوالاتی از سوی برخی مخاطبین پایگاه اطلاع رسانی دفتر این مرجع تقلید مطرح شد که پاسخ داده شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۲۵    
هنرمندی خلاق تصاویری از نقاشی هایی که با استفاده از مورچه ها ساخته را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.با ریختن شکر روی طرح ها مورچه ها با هجوم به محل موردنظر نقاشی وی را تکمیل می کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۲۵    
یک خودرو کلاسیک شرکت پورشه با وجود خسارت ناشی از تصادف در جلوی خودرو، به قیمت نجومی 425 هزار دلار به فروش رسید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۲۵    
یک کارشناس بازار سرمایه از افزایش قیمت ارز های خارجی و نیز ارزش جایگزینی به عنوان عوامل رشد این روز های شاخص بورس و قیمت سهام شرکت ها یاد کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۲۵    
علی عباسی سینماگر ایرانی مقیم سوئد، به عنوان نماینده این کشور به آکادمی اسکار معرفی شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۲۰    
پسر فوق ستاره پرتغالی یوونتوس به تیم نونهالان این باشگاه ملحق شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۳۰    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را به علت داشتن اسید گلیسریزیک در ترمیم زخم معده و روده ها موثر دانست.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۳۰    
لیموترش ، گلناز ، برایت انار دان کرده بودم ، قرار نبود این جوری بشه ، بادیگارد از جمله فیلم های سینمایی تلویزیون برای عیدغدیر خم بودند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۳۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: در پرونده شکایت از آمریکا در دادگاه لاهه تیم توانمندی داریم و احتمال موفقیت ایران بالاست.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۳۰    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: اتفاقات اخیر و خروج خاک از زمین ارتباطی به نیروگاه بوشهر ندارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۲۵    
رئیس اداره بهداشت آب و فاضلاب وزارت بهداشت با اشاره به نظارت مستمر بازرسین بهداشت محیط به کیفیت آب شناگاه ها گفت: مردم تخلفات در این زمینه را از طریق سامانه 190 اعلام کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۲۵    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مردم در صورت مشاهده مکان های تولید مکمل غیر مجاز سریعاً به مراجع ذی صلاح اطلاع دهند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۱۰    
ردیف نوع خودرو قیمت کارخانه (ریال) قیمت بازار (ریال) 1 پژو 405 اس ال ایکس 351.500.000 600.000.000 2 پژو. 405 جی ال ایکس 329.440.000 590.000.000 3 ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۱۰    
رییس دانشگاه پیام نور گفت: شهریه این دانشگاه در سال جدید تحصیلی با در نظر گرفتن حداقل ها 10 درصد افزایش پیدا می کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:به بازیکنانم افتخار می کنم آنها صدرصد تلاش و سعی خود را انجام دادند. امروز نهایت تلاش خودشان را کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۱۰    
نخست وزیر عراق زمان تشکیل نخستین جلسه پارلمان جدید عراق را دوشنبه آینده اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۵    
تو اصلا می دونی یه میلیارد چه قدره؟ ؛ دیالوگ ماندگار دهه 90 منطق گیج کننده جدید زندگی ایرانی ها برای مدیران فرهنگی بهت آور است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۵    
منچستر بامداد امروز در دیداری که عملکردی ضعیف داشت با 3 مغلوب تاتنهام شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۵    
وقت هایی که در حوزه ی علمیه ی شهرش فلسفه ی اسلامی و ادبیات عرب تدریس نمی کند به روستاهای مناطق فقیر و محروم جنوب غرب ایران سفر می کند و از صندوق عقب پژوی قدیمی اش کتاب بیرون می آورد و بین بچه ها ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۳۵    
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: یکی از دلایل افزایش بی رویه نرخ بلیت در روزهای اخیر، چارتر شدن بلیت ها بود و به همین دلیل در تلاش هستیم سهم چارتر کردن بلیت کاهش یابد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۳۰    
پس از اینکه سفیر سابق واتیکان در آمریکا انگشت اتهام را علیه شخص پاپ بلند کرد و خواستار استعفای رهبر مذهبی کاتولیک ها شد، فضای واتیکان ناگهان سنگین شده و صحبت از اپوزیسیون داخلی می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۳۰    
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: فقط 30 درصد پرواز هواپیماها چارتری است اما هنوز باید بر پروازهای سیستمی و برنامه ای بیفزاییم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۳۰    
وزیر آموزش و پرورش گفته است که یک سوم مدارس در معرض خطر آوار و فرو ریختگی قرار دارند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۳۰    
آن طور که گزارش بانک مرکزی نشان می دهد متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در تهران تا 62 درصد در مردادماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال قبل افزایش داشته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۲۵    
انتشارات انقلاب اسلاب اسلامی برای نخستین بار بخشی از دستخط رهبر معظّم انقلاب اسلامی در کتاب صلح امام حسن علیه السلام را منتشر کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۲۵    
یک مقام مسئول گفت: با توجه به ازدیاد تقاضا به سبب برگزاری جشن ها و مراسم در این ایام،قیمت مرغ مجدد با افزایش روبه رو شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۲۵    
یک منبع آگاه فاش کرد ولیعهد عربستان که کشورش ائتلاف عربی را در جنگ یمن رهبری می کند، از این ائتلاف خواسته به انتقادهای بین المللی وقعی ننهند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۲۵    
وزیر امور خارجه ترکیه با تاکید بر این که آنکارا تحریم های آمریکا بر ضد ایران را رعایت نخواهد کرد، تهدید کرد: اگر آمریکایی ها مثل گاوچرانها با ترکیه رفتار کنند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۲۵    
نیکی هیلی ، سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد و برایان هوک ، دستیار ویژه وزیر خارجه آمریکا در امور ایران روز سه شنبه در نشستی که لابی ضد ایرانی موسوم به بنیاد دفاع از دموکراسی ها تشکیل داده بودند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۲۵    
در شرایطی که استقلال علیرغم حضور در تاریخ مقرر سازمان لیگ برتر برای انجام بازی سوپرکاپ به دنبال تغییر رای اعلامی بود، کمیته استیناف هم رای به شکست آبی ها داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۱۰    
تیم فوتبال پرسپولیس در برابر الدوحیل با یک گل شکست خورد اما همچنان امید صعود برای این تیم زنده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۵۹    
مدتی است در میان کاربران آلمانی توییتر مد شده ساندویچ هاشونو به شکل نقاشی های معروف درست میکنن.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۴۹    
عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی با یان که تالاب بین المللی هورالعظیم دو ماه است که در آتش می سوزد، گفت: رئیس جمهور از دستگاه ها بخواهد که در این خصوص اقدام فوری کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۴۴    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان از شعله ور شدن مجدد آتش در جنگل ها و مراتع مریوان خبر داد و گفت: آتش سوزی در عرصه های طبیعی مریوان تا ساعت 11 شب ادامه داشته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۴۴    
شما می توانید با دریافت اطلاعات از برنامه هیات های مذهبی در این مراسم ها شرکت کنید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۰۹    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با قیمت 4 میلیون و 24 هزار تومان و هر گرم طلای 18عیار با قیمت308 هزار تومان فروخته می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۵۹    
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت:استقلال در این یک سال و نیم اخیر به تیمی تهاجمی تبدیل شده و مثل پهلوان محله شده بود اما شب گذشته یک سیلی خورد که این باعث ناراحتی من شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۵۴    
وزیر صنعت در نامه ای به رئیس کل بانک مرکزی، لیست 3479 قلم کالای وارداتی معاف از پرداخت مابه التفاوت نرح ارز را اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۴۹    
سوخت های های کشور استاندارد است؛ هیچ نوع مواد افزودنی نیاز نیستبا هرگونه تخلف در زمینه کم فروشی و اجبار در فروش اکتان افزا و همچنین رفتارهای نامناسب و تخطی از حقوق شهروندی در جایگاه های سوخت کشور ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۴۴    
بازیکن سابق راه آهن به دلیل تصادف از دنیا رفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۴۴    
طی یک سال؛ کاهش 32 درصدی معاملات و افزایش 62 درصدی قیمت خانه در تهرانتعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در مردادماه سال 1397 به 12 هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۱۹    
حجت الاسلام مجتبی ذوالنور یکی از سوال کنندگان از رئیس جمهور گفت که احتمالا وضعیت ارجاع سوال از رئیس جمهور به قوه قضاییه یکشنبه آینده ( 11 شهریور ) مشخص می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۱۹    
در زیر قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار آمده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۱۴    
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این وزارتخانه برای عبور از شرایط تحریم، بسته اجرایی منطبق با سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی تدوین کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۱۴    
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در آخر ین برنامه خود در سفر به سوریه ضمن بازدید از منطقه حلب، در یکی از پایگاه های محل استقرار نیروهای واکنش سریع مدافع حرم حضور یافت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۱۴    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از ابلاغ ضوابط جدید کسر خدمت فرزندان ایثارگران به نیروهای مسلح خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۱۴    
احسان علیخانی و مهران مدیری در پرونده موسسه مالی ثامن تبرئه شدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۹    
شب قبل از قتل، همسرم به همراه پسرم به خانه ام آمد، داخل حمام بودم که شنیدم همسرم تلفنی با خواهرش صحبت می کند و به او گفت شوهر جدیدش وضع مالی خوبی دارد، آنجا بود که متوجه شدم دوباره ازدواج کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۴    
شهردار تهران از لزوم نوسازی بافت فرسوده، توسعه حمل ونقل عمومی و مترو و ... خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۴    
رئیس کمیته بودجه شورای شهر بر لزوم برگزاری جلساتی با نمایندگان مجلس برای افزایش سهم شهرداری از محل درآمدهای پایدار تأکید کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۴    
شهردار تهران عنوان کرد که حضور بخش خصوصی در اجرای طرح دوچرخه های اشتراکی اقدام با ارزشی است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۵۹    
دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: 555 قاچاقچی اصلی مُخل اقتصاد، تحویل محاکم شدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۵۹    
مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو و جمعی از مدیران ایساکو، که در تعطیلات تابستانی خودروسازها، به منظور بازدید و نظارت بر کیفیت ارائه خدمات پس از فروش این شرکت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۴۴    
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی درباره اینکه عمل جراحی پیکر تراشی برای چه کسانی مفید است توضیح داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۳۹    
آخرین قسمت سریال پر مخاطب پدر امشب از شبکه دو سیما پخش می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۰۹    
بانک مرکزی اعلام کرد: نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به مرداد ماه 1397 نسبت به دوازده ماه منتهی به مرداد ماه 1396 معادل 11.5 درصد می باشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۵۹    
این روز ها بازار سپرده گیری از سوی نظام بانکی داغ است و بساط تلفن زدن بانک ها به مشتریان خاص رونق گرفته؛ حال این ماموریت مهم پیش روی بانک مرکزی است که به هزینه کرد منابع سپرده ای نظارت کند. ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۵۹    
جلسه محاکمه 19 توزیع کننده ارز در بازار آزاد و خارج از سیستم قانونی، به صورت علنی و به ریاست قاضی سید احمد زرگر برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۵۴    
در سال های نه چندان دور، بیشترین تفریح کودکان به بازی های سنتی و فیزیکی مهیج و شاد اختصاص داشت و امروزه اغلب آن ها در بند و زندانی بازی های اینترنتی فضای مجازی گرفتار شده اند. ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۴۹    
فدراسیون جهانی وزنه برداری در مطلبی به رکوردشکنی سهراب مرادی در بازی های آسیایی 2018 اشاره کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۴۴    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی اعضای هیات امنای سازمان تبلیغات اسلامی را منصوب کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۰۴    
پیش نویس تفاهم نامه اربعین به امضای مسؤولان ایران و عراق رسیده است، اظهار داشت: مراحل آخر پیش نویس تفاهم نامه ایران و عراق در زمینه اربعین در کشور عراق نیز نهایی شده و به زودی آماده امضا می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۰۴    
در حالی که ریسک های ناشی از اختلال عرضه نفت در نقاط مختلف جهان از جمله ونزوئلا، آفریقا و ایران چشم انداز کاهش عرضه را برای بازار نفت ترسیم کرده است، قیمت نفت امروز با افزایش مواجه بود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۰۴    
رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت::پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با هدف ارتقای فرهنگ عبور و مرور کاربران ترافیکی ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۹    
بازار ظروف یک بار مصرف و محصولات پلاستیکی افزایش قیمت بی سابقه ای را تجربه می کند که برخی فعالان این حوزه ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۹    
سرپرست روابط عمومی اورژانس کشور از وقوع زلزله 4.9 ریشتری در اصفهان خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۹    
حسین محب اهری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: خدا را شکر هشت روزی است که با تزریق آخرین آمپول حالم بسیار بهتر شده است و از بیمارستان مرخص شده ام.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۴۹    
نمایندگان مجلس از پاسخ های رئیس جمهور درباره بیکاری ، ارز ، رکود و قاچاق قانع نشدند و بدین ترتیب این سوالات برای بررسی به قوه قضاییه ارسال می شوند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۴۹    
در ادامه این گزارش آخرین قیمت سکه و طلا در روز سه شنبه، 6 شهریور را مشاهده خواهید کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۴۴    
طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در 15 محور و با امضای 51 نفر از نمایندگان به هیات رئیسه تقدیم شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۴۴    
شبکه دو سیمابه مناسبت عید غدیر خم قسمتی جدید از مجموعه کلاه قرمزی 97 را برای مخاطبان تدارک دیده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۰۹    
وزیر آموزش و پرورش با بیان این که باید رقابت گروهی در مدارس ایجاد کرد، گفت: مدارس کشور تبدیل به زندان شده اند و در زمان تعطیلی، بچه ها با شادی از آن خارج می شوند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۰۹    
گرانی بیش از حد مسکن باعث شد تا بخش مسکن پس از 9 ماه رونق آغازگر یک رکودی باشد که ظاهراً تا سال آینده ادامه یابد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۰۴    
رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی ضمن اشاره به افزایش 1.3 درجه ای دمای ایران طی 11 ماه گذشته نسبت به میانگین بلندمدت گفت: کشور 27 درصد کمبود بارش داشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۰۴    
یک مقام امنیتی سوریه به پیشنهاد هیات آمریکایی مبنی بر خروج از سوریه در برابر خروج نیروهای ایرانی و اختصاص بخشی از نفت سوریه به آمریکا پاسخ دندان شکنی داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۰۴    
طبق اصل 88 قانون اساسی حداقل یک چهارم کل نمایندگان می توانند از وظایف رئیس جمهور سوال کنند. عمیق بودن تفکر دموکراتیک در نظام جمهوری اسلامی را نشان می دهد که بالاترین مقام اجرایی کشور خود را پاسخگو می ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۵۴    
پرسپولیس در شرایطی که نسبت به فصل پیش تضعیف شده به مصاف تیمی می رود که با اقتدار به این مرحله از مسابقات رسیده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۵۴    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تشکیل دادگاه دیوان لاهه برای رسیدگی به شکایت ایران از آمریکا در خصوص اعمال تحریم های جدید بر خلاف توافق برجام گفت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۵۴    
برنامه نود این هفته از ساعت 23:17 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:35 بامداد سه شنبه به پایان رسید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۹    
رئیس جمهور آمریکا دستور داد در روز خاکسپاری سناتور جمهوری خواه ایالت آریزونا پرچم آمریکا به صورت نیمه برافراشته در بیاید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۹    
بررسی فایل های ارائه شده در بنگاه های املاک با قیمت پیشنهادی تا 500 میلیون تومان حاکی از آن است که با توجه به منطقه قرارگیری از آپارتمان های نوساز تا حدود 20 ساله در میان این گروه از فایل ها قابل جست ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۹    
پایگاه خبری المصدر گزارش داد که سامانه های دفاع هوایی سوریه برای مقابله با حملات احتمالی و ناگهانی آمریکا به حالت آماده باش درآمده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۹    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: اختلاف قیمت میوه در برخی از استان ها نسبت به تهران به 60 تا 70 درصد می رسد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۴    
سرمربی اسبق استقلال گفت: استقلال بازی به السد را در فصل نقل و انتقالات باخت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۴    
رئیس دفتر رئیس جمهوری با اشاره به تلاش دولت برای عدم دسترسی عده ای به رانت اطلاعاتی گفت: دولت دوازدهم با سرلوحه قرار دادن شفافیت به مقابله با دسترسی برخی به رانت های اطلاعاتی پرداخته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۳۹    
متخصص پوست، مو و زیبایی درباره علت سفیدی مو و راهکار های درمانی آن توصیه هایی داشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۳۴    
بر اساس آخرین آمار عملکرد معاملات ارز در بازار ثانویه سامانه نیما، قیمت میانگین ارز صادرکنندگان بر حسب یورو وارد کانال 8 هزار تومان شده و همچنین میزان تقاضا از عرضه پیش افتاد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۳۴    
زخم ها می توانند در بسیاری از بخش های بدن از جمله جداره داخلی معده ایجاد شوند. در این میان برخی از داروهای خانگی و طبیعی می توانند درد و سایر علائم مرتبط با زخم معده را از بین ببرند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۲۵    
بررسی های اخیر نشان داده است که ورزش های تیمی بیشترین تاثیر مثبت را بر سلامت روان و روحیه افراد دارند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۱۵    
رژیم های غذایی سمزدایی کبد روشی محبوب برای از بین بردن سمومی است که در این اندام انباشته شده اند. به طور خلاصه ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۱۵    
استقلال با نتیجه سه بر یک در خانه مقابل السد قطر شکست خورد.
  • ۱