پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۳:۳۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 7 شهریور 1397 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 31 فروردین 1397 ملیت 31 اردیبهشت 1397 ملیت 31 خرداد 1397 ملیت 1 تیر 1397 ملیت 1 مرداد 1397 ملیت 30 مهر 1397 ملیت 30 آبان 1397 ملیت 1 آذر 1397 ملیت 30 دی 1397 ملیت 1 بهمن 1397 ملیت 2 اسفند 1397 ملیت 1 شهریور 1397 ملیت 2 شهریور 1397 ملیت 3 شهریور 1397 ملیت 4 شهریور 1397 ملیت 5 شهریور 1397 ملیت 6 شهریور 1397 ملیت 7 شهریور 1397 ملیت 8 شهریور 1397 ملیت 9 شهریور 1397 ملیت 10 شهریور 1397 ملیت 11 شهریور 1397 ملیت 12 شهریور 1397 ملیت 13 شهریور 1397 ملیت 14 شهریور 1397 ملیت 15 شهریور 1397 ملیت 16 شهریور 1397 ملیت 17 شهریور 1397 ملیت 18 شهریور 1397 ملیت 19 شهریور 1397 ملیت 20 شهریور 1397 ملیت 21 شهریور 1397 ملیت 22 شهریور 1397 ملیت 23 شهریور 1397 ملیت 24 شهریور 1397 ملیت 25 شهریور 1397 ملیت 26 شهریور 1397 ملیت 27 شهریور 1397 ملیت 28 شهریور 1397 ملیت 29 شهریور 1397 ملیت 30 شهریور 1397 ملیت 31 شهریور 1397 
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۳۴    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه بیست ویکم شهریور ماه 97، با افزایش 6483 واحدی معادل 4.36 درصد به رقم 155 هزار و 61 واحد رسید ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۵    
امروز در صرافی ها، هر قطعه سکه طرح قدیم چهار میلیون و 310 هزار تومان و سکه طرح جدید سه میلیون و 956 هزارتومان به فروش رسید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۳۸    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، سکه طرح جدید با 160 هزار تومان کاهش، به نرخ چهار میلیون و 355 هزار تومان معامله شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۲۵    
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با بیان اینکه با بیان اینکه پس از تصویب برجام تحریم ها چند برابر شد، گفت: در هر حوزه که تحریم شدیم پیشرفت کردیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۰۹    
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۵:۱۰    
بدون تردید دشمن میدان کارزاری را برای غلبه بر جمهوری اسلامی ایران مهیا کرده است و روشنگری و بصیرت افزایی مردم راه غلبه دشمن در این جنگ تما عیار و ترکیبی را مسدود خواهد نمود. ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۵    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که طی آن نرخ 12 ارز از جمله پوند نسبت به چهارشنبه افزایش و قیمت 22 واحد پولی دیگر از جمله یورو کاهش یافت؛ نرخ 5 ارز دیگر مانند دلار هم ثابت ماند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۰:۴۹    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان دو خوابه در مناطق مختلف شهری تهران در شهریور ماه 97 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۰:۲۹    
پاسخ قطعی برای این سوال که چرا خواب می بینیم، وجود ندارد، اما محققان تا حدودی فهمیده اند که وقتی خواب می بینیم چه اتفاقی می افتد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۹:۵۵    
در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیر خم و در ادامه بازدیدهای استانی، نمایندگی های مجاز اردبیل، پس از ایلام، گلستان و آذربایجان غربی، میزبان مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو و تیم همراه بودند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۹:۵۵    
سیدعلی ضیاء در برنامه فرمول یک میزبان کیمیا علیزاده به همراه همسرش حامد معدنچی بود که برای اولین بار پس از رسانه ای شدن خبر ازدواجشان در تلویزیون حاضر شده بودند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با تاکید رئیس جمهوری و با توجه به نوسانات ارزی، دولت پنج بسته حمایتی از مردم را تدوین کرده که به زودی جزئیات آن اعلام می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۵۶    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان باید بدانند خلیج فارس محل مناسبی برای جنگ و درگیری آنان نیست.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۵۶    
بازار ارز و سکه در سبزه میدان برخلاف روز های گذشته، شاهد انجام معاملات صوری بسیاری است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۴۶    
رهبر انقلاب فرمودند: رئیس جمهور و مجلس در جلسه دیروز اقتدار و ثبات جمهوری اسلامی را نشان دادند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۴۱    
امیر حاتمی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس درخواست کرد نگاه ویژه تری به بودجه دفاعی کشور داشته باشند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۳۶    
مسافران برای تهیه ارز دیگر روی ارز ارزان قیمت حساب نکنند. این روز ها و در سیاست جدید بانک مرکزی ارز های خدماتی با نرخ هم تراز بازار آزاد ارائه می شود و برای امروز تا 10 هزار و 900 تومان قیمت خورده ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۳۶    
کمیته برگزاری لیگ قهرمانان آسیا با زیاد شدن تعداد بازیکنان خارجی در لیگ قهرمانان آسیا مخالفت کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۳۶    
وزیر خارجه کشورمان در پیامی به مناسبت روز جهانی مقابله با آزمایش های هسته ای رژیم صهیونیستی را یک متجاوز همیشگی و آمریکا را تنها کشور استفاده کننده از بمب های اتمی خواند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۱۰    
رئیس پلیس راه البرز گفت: تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج دقایقی پیش ممنوع شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۱۰    
کاربران پر فالوور می توانند درخواست تیک آبی اینستاگرام کنند. این شبکه اجتماعی از امروز این قابلیت را برای کاربران فراهم کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۱۰    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: پلیس قطعا با رانندگان متخلف حادثه سازو همچنین افرادی که با سبقت از شانه خاکی راه استرس را بر دیگران عارض کنند برخورد خواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۰۵    
وودی آلن که از سال 1974 میلادی تاکنون در هر سال یک فیلم ساخته است برای اولین بار در سال آینده پروژه ای برای ساخت در برنامه کاری ندارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۵۵    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت در جهت حمایت از کارگران و جلوگیری از کاهش قدرت خرید و معیشت آن ها بسته حمایتی دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۵۰    
دومین جلسه محاکمه سه اخلالگر اقتصادی که با ارز دولتی مبادرت به واردات گوشی و فروش آن به قیمت آزاد کرده بودند، امروز به ریاست قاضی موحد آغاز شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۵۰    
رهبر انقلاب فرمودند: رئیس جمهور و مجلس در جلسه دیروز اقتدار و ثبات جمهوری اسلامی را نشان دادند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۴۵    
با کاهش تولید پسته و افزایش صادرات این محصول، قیمت پسته در بازار تا 130 هزار تومان افزایش یافت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۴۵    
هم زمان با هفته ی دولت و در آستانه ی سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر، رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۴۵    
کاهش 44 هزار تومانی قیمت سکهقیمت سکه بهار آزادی امروز در بازار تهران در حالی 44 هزار تومان کاهش یافت که دلار نیز با افت قیمت در آستانه 87 هزار تومان قرار گرفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۴۰    
کمیته انضباطی آرا جدید خود را صادر کرد که در این میان 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز نقره داغ شدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۴۰    
رنو در سال جاری به غیر از "کجار" های جدید و مدل مفهومی EZ-Pro، مدل مفهومی عجیب و غریب دیگری را با خود به نمایشگاه خودرویی پاریس سال جاری می آورد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت که از هیچ منبع موثقی خبری درباره محدودیت سفرهای غیرضروری دیپلمات های فرانسوی به ایران را دریافت نکرده و افزود ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۵۵    
مراسم تشییع پیکر اصغر معینی صالح بازیگر نقش مصدق امروز در میان جمعی از همکاران از مقابل بیمارستان چمران برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۵۵    
رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه طبق توافق با دولت مقرر شده است در چند نوبت سبد کالا توزیع شود گفت: این سبدها به پنج دهک پایین جامعه - که حدود 40 میلیون نفر می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۳۰    
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از بررسی رفتن یا ماندن شهردار تهران بر اساس قانون منع بکارگیری بازنشستگان پس از ابلاغ نهایی قانون خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۳۰    
رهبر انقلاب فرمودند: رئیس جمهور و مجلس در جلسه دیروز اقتدار و ثبات جمهوری اسلامی را نشان دادند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۲۵    
همچنان صدای پیامبر اکرم(ص) به گوش می رسد که فرمود: من کنت مولاه فهذا علی مولاه تا پیام ولایت تا روز قیامت ابلاغ شود، برای این روز بزرگ اعمالی از جمله عقد اخوت و اطعام دادن توصیه شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۰۵    
متهم ردیف اول پرونده گفت: باید ثبت سفارش خود را با یورو انجام می دادیم. تبدیل یورو به دلار و بعد به درهم باعث می شد وقتی کالا به دست مصرف کننده می رسد و گران شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۰۵    
مرکز آمار نرخ تورم را به تفکیک استان منتشر کرده که در آن بیشترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد با 9.5 درصد افزایش و کمترین آن هم مربوط به استان مازندران با 4.0 درصد افزایش است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۰۰    
مجری و گوینده تلویزیون و رادیو گفت: بارها پیشنهاد دادم که برنامه ای شبیه به جُنگ ورزش بسازیم، اما فکر می کنم با امکانات موجود و اینکه به راحتی می توان برنامه های مستقیم ورزشی حتی غیرایرانی را پوشش ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۵۵    
سفیر ایران در لندن به تقدیر از هیلی و هوک در بنیاد آمریکایی دفاع از دموکراسی و اعطای جایزه به آنها واکنش نشان داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۳۰    
رسانه ها می گویند جیان لوییجی بوفون 40 ساله دوران طلایی خود را پشت سرگذاشته اما خود باوردارد حتی از گذشته نیز بهتر و آماده تر است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۳۰    
وزیر نیرو گفت: در حال حاضر یک مترمکعب و یا به تعبیری هزار لیتر آب معدنی به قیمت دو میلیون تومان به فروش می رسد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۳۰    
فدراسیون فوتبال عراق به خاطر مسائل مالی در آستانه انصراف از عضو فدراسیون غرب آسیا و به عضویت درآمدن در فدراسیون من درآوردی سعودی ها است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۳۰    
عراقچی با بیان اینکه امریکا هجمه جدیدی را آغاز کرده گفت: ما هم باید هجمه ای را در مقابل شروع و مقاومت کنیم تا از دور جدید فشارها عبور کنیم و بنده مطمئن هستم که چنین خواهد شد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۲۵    
زنان قیماقی (سرشیر فروش) که قبل از طلوع آفتاب، پیاده به همه محله های شهر سر میزدند و با بانگ قیماقی، قیماقی شهر را بیدار می کردند. اهواز 1325؛ نزدیک پل سفید
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۲۵    
باشگاه استقلال از انتقال مهاجم سنگالی فصل گذشته خود به یک تیم اماراتی سود کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۲۵    
در تصویر زیر درباریان قاجار در تخت جمشید سال 1290 را می بینید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۲۵    
کیت بلانشت، بازیگر برنده اسکار در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: هنگامی که از کمپ های آوارگان روهینجایی در بنگلادش که از سرکوب های خشونت آمیز ارتش میانمار فرار کرده بودند بازدید کردم اصلا برای ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۱۰    
نرخ کالا ها و خدمات مورد نیاز مردم در مردادماه، با تغییرات زیادی نسبت به ماه مشابه سال قبل مواجه بوده؛ به گونه ای که نرخ میوه 58درصد و نرخ گوشت قرمز و سفید 29درصد رشد کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۱۰    
در حالی که عمده معاملات اجاره مسکن در بازار واحد های مسکونی آپارتمانی و چند طبقه انجام می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۰۵    
چندی است، زمزمه های لزوم افزایش بهای بنزین در کشور به گوش می رسد و هر بار گروهی در این باره صحبت می کنند و به نظر می رسد، این سخنان ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۰۰    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: نمی توان تخلفات پزشکی را در دادگاه های عمومی مورد بررسی قرار داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۰۰    
اهل بیت (ع) در بیاناتی به اهمیت و ثواب روزه روز عید غدیر اشاره کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۰۰    
مرد جوانی که پس از به قتل رساندن همسرسابقش، چادر عروسی شان را روی جسد انداخت و با ماژیک نوشت با چادر سفید آمدی با چادر سفید برو. در مصاحبه ای به ابعاد جنایتی که مرتکب شده است پرداخت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۰۰    
سلفی گرفتن با اعضای خانواده سلطنتی از سوی افراد دیگر مجاز نیست.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۵۰    
یک مدرس آواز گفت: به هیچ وجه مفهومی به نام پلی بک نداریم، اگر قرار باشد شما کاری را خوانده باشید و آن کار را بیاورید بر روی صحنه و فقط لب بزنید این به این معنی است که نه شما هنری دارید و نه خلاقیت!
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۵۰    
وزیر امور خارجه عراق خواستار گسترش بیش از پیش روابط دو کشور تهران و بغداد شد .
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۵    
بسیاری افراد زمان کافی برای رفتن به باشگاه یا ورزش در فضای خارج از خانه ندارند. ورزش در خانه ارزان تر و برنامه ریزی برای آن راحت تر است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۵    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از حذف دفترچه بیمه سلامت در 601 بیمارستان دولتی خبر داد و گفت: ورژن دوم این برنامه هم اکنون در 249 بیمارستان در حال اجرا بوده و تلاش ها برای حذف کاغذ و دیجیتالی شدن ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۵    
تحلیلگر معروف محصولات اپل به تازگی مدعی شده که آیفون های جدید 2018 به قلم موسوم به اپل پنسل مجهز نخواهد بود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۰    
سوال یک نماینده از وزیر خارجه درباره علت عدم ارائه گزارش به موقع مذاکرات برجام اعلام وصول شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۰    
روغن نارگیل که مدتها است به عنوان یک غذای فوق العاده شناخته شده، طبق گفته پروفسور "کارین میشلز" در واقع یک "سم خالص" است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۰    
وزیر نیرو گفت: طرحی داریم که با افزایش تعرفه، مصرف در بخش برق حدود 10 درصد و در آب 12 درصد کاهش می یابد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۳۵    
با گذشت تنها چند روز از عرضه نخستین گوشی های گلکسی نوت 9 سامسونگ به بازارهای جهانی، بسیاری از کاربران از مشکل نفوذ نور در سمت چپ نمایشگر آن خبر دادند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۳۵    
طرح استیضاح سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش با 20 امضا در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۲۰    
نفت ایران که همواره پاشنه آشیل این کشور محسوب می شده این بار هم در صدر اهداف آمریکا برای اعمال تحریم علیه ایران قرار گرفته است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۲۰    
فرمانده معظم کل قوا، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی، فرمانده سابق نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، را مفتخر به دریافت نشان نصر کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۲۰    
بادامچی رییس فراکسیون کار و کارآفرینی مجلس شورای اسلامی از حضور معاون اشتغال وزارت کار در جلسه فراکسیون کار مجلس خبر داد و گفت: این جلسه با هدف بررسی توسعه مشاغل خانگی برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۱۵    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز (چهارشنبه) به گزارش های اخیر درخصوص دستیابی "یک شرکت متعلق به چین در واشنگتن دی سی" به تقریبا همه ایمیل های هیلاری کلینتون ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۳۵    
مدیرعامل رجا گفت: اگر هزینه های تامین اقلام صنعت ریلی از خارج با ارز بازار ثانویه انجام شود، زیان غیر قابل جبرانی به صنعت ریلی وارد خواهد شد که در این صورت باید قیمت بلیت قطارهای مسافری مانند هواپیما ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۳۰    
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: برای مهر 97، اقداماتی را انجام دادیم که یکی از این اقدامات در راستای اجرای مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش و شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص سند تحول ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۲۵    
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با اشاره به ممنوعیت انجام عمل های ساکشن و زیبایی در مطب ها گفت: تبلیغات دستگاه کوچک کننده بینی صد در صد کذب است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۱۵    
رئیس مرکز کنترل و ترافیک پلیس راهور از بازگشت ترافیک به جاده های منتهی به شمال کشور خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۱۵    
قویترین مرد بازی های آسیایی 2018 گفت: خوشحالم که با کسب مدال طلای بازی های آسیایی از دنیای قهرمانی خداحافظی می کنم اما از ورزش و وزنه برداری دور نیستم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۱۰    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پرسپولیس اگر می خواهد موفق شود باید روش بازی خود را عوض کند این تیم نیاز به کارهای تاکتیکی بیشتر دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۱۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هشدار داد که واشنگتن به هرگونه استفاده از تسلیحات شیمیایی در ادلب سوریه به سرعت واکنش نشان خواهد داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۱۰    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مسئولین این باشگاه چه کاشته اند که الان می خواهند ثمر آن را درو کنند؟ مگر می توان بدون برنامه در لیگ های آسیایی موفق شد؟
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۱۰    
نتایج سه مطالعه نشان می دهد مصرف آسپرین یا روغن ماهی به افرادی که در معرض ریسک بالای ابتلا به مشکلات قلبی عروقی هستند، در پیشگیری از حملات قلبی یا سکته کمک نمی کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۵    
گل قیچی برگردان کریستیانو رونادو بازیکن سابق تیم رئال مادرید به یوونتوس در دیدار یک چهارم نهایی فصل 2017 - 2018 لیگ قهرمانان اروپا، به عنوان بهترین گل این فصل اروپا انتخاب شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۴۰    
هفته ششم لیگ برتر فوتبال در غیاب دو تیم استقلال و پرسپولیس آغاز می شود و در تبریز شاهد تقابل دو تیم با یک مالک هستیم و در اصفهان هم سرمربی پدیده مقابل تیم سابقش قرار می گیرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۴۰    
فرمانده انتظامی شهرستان مرند گفت: پدر سنگدل مرندی که پس از ضرب و جرح فرزند خردسالش و انتشار تصاویر وی در فضای مجازی، متواری شده بود، با تلاش کارآگاهان پلیس مرند در مخفیگاهش در تهران دستگیر شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۴۰    
گلابی میوه ای آبدار و شیرین است که فواید متعددی برای سلامت بدن دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۴۰    
اولین بازی کامل و ثابت ستاره ایرانی برای برایتون خوش یمن نبود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۴۰    
پیام رسان های داخلی که هرکدام چند سال از عمرشان می گذرد و در طول چند ماه اخیر هم تعداد کاربرانشان افزایش یافته است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۳۵    
وزیر اطلاعات با بیان اینکه وزارت اطلاعات حافظ امنیت مردم است، گفت: ما در شهریور ماه یک عضو داعش را در جنوب کشور دستگیر کردیم و در شمال غرب هم به گروه های تروریستی ضربه وارد کردیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۱۵    
نایب رییس انجمن غار و غارشناسی ایرانیان گفت: غارهای یخی در کشور فصلی و غیر پایدار هستند. از این رو امکان ریزش این غارها هر لحظه وجود دارد بنابراین برای گردشگری خطرناک هستند و حتما باید با یک فرد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۱۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای علمی کاربردی ساعت 24 امشب چهارشنبه هفتم شهریور ماه پایان می پذیرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۱۵    
مفهوم استفاده از قندی که برای محافظت در برابر سندروم متابولیک مفید باشد بعید به نظر می رسد اما بر اساس یک مطالعه جدید، نوعی قند طبیعی خاص می تواند چنین کاربردی داشته باشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۱۵    
گاهی گرسنگی و گاهی هم هوس های شبانه درست پیش از خواب ما را به آشپزخانه می کشند. همه ی مواد غذایی هم برای زمان پیش از خواب مناسب نیستند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۱۵    
مساجد، زیباترین آثار اسلامی هستند و نه تنها مکان معنوی برای عبادت بوده، بلکه فضایی برای بیان زبان معماری هستند.