پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۴:۴۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 21 شهریور 1397 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 31 فروردین 1397 ملیت 31 اردیبهشت 1397 ملیت 31 خرداد 1397 ملیت 1 تیر 1397 ملیت 1 مرداد 1397 ملیت 30 مهر 1397 ملیت 30 آبان 1397 ملیت 1 آذر 1397 ملیت 30 دی 1397 ملیت 1 بهمن 1397 ملیت 2 اسفند 1397 ملیت 1 شهریور 1397 ملیت 2 شهریور 1397 ملیت 3 شهریور 1397 ملیت 4 شهریور 1397 ملیت 5 شهریور 1397 ملیت 6 شهریور 1397 ملیت 7 شهریور 1397 ملیت 8 شهریور 1397 ملیت 9 شهریور 1397 ملیت 10 شهریور 1397 ملیت 11 شهریور 1397 ملیت 12 شهریور 1397 ملیت 13 شهریور 1397 ملیت 14 شهریور 1397 ملیت 15 شهریور 1397 ملیت 16 شهریور 1397 ملیت 17 شهریور 1397 ملیت 18 شهریور 1397 ملیت 19 شهریور 1397 ملیت 20 شهریور 1397 ملیت 21 شهریور 1397 ملیت 22 شهریور 1397 ملیت 23 شهریور 1397 ملیت 24 شهریور 1397 ملیت 25 شهریور 1397 ملیت 26 شهریور 1397 ملیت 27 شهریور 1397 ملیت 28 شهریور 1397 ملیت 29 شهریور 1397 ملیت 30 شهریور 1397 ملیت 31 شهریور 1397 
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۰:۴۸    
شاخص بورس در آغاز معاملات امروز بازار سرمایه در مدت 10 دقیقه رشد بیش از 3500واحدی را به خود دید و به کانال 158 هزار واحد صعود کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۶:۵۷    
اگرچه عدم دریافت آبونمان تلفن ثابت هزینه های زیادی برای مخابرات خواهد داشت، اما تکلیف این موضوع در حالی هنوز روشن نشده که به گفته وزیر ارتباطات، این حکم دیوان عدالت اداری لازم الاجراست.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۶:۲۲    
مسئولان در هانوی، پایتخت ویتنام از ساکنان این شهر خواسته اند که خوردن گوشت سگ را متوقف کنند، چرا که این کار به شهرت این شهر آسیب می زند و منجر به بیماری هایی مثل هاری می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۳:۲۶    
رئیس ستاد اربعین کشور با بیان اینکه قیمت ویزا قریب 41 دلار است، گفت: با توافقاتی که با بانک مرکزی شده است، دلار بازار تعادلی قریب 7 هزار تومان به زائران داده می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۲۲    
حسین عرفانی، هنرمند عرصه دوبله، دیروز بر اثر بیماری درگذشت، همسر او شهلا ناظریان و دخترش مهسا عرفانی نیز در زمینه دوبله فعالیت می کنند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۲۲    
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۱۲    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون و پذیرش براساس سوابق تحصیلی تا 24 شهریور خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۳۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، آخرین وضعیت ترافیکی راه های کشور را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۲۱    
نشست فصلی ائمه جماعات منطقه 5 با حضور رییس شورای شهر تهران، رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شهید مطهری، امام جمعه بخش کن و شهردار منطقه برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۱۶    
دومین جلسه کمیسیون حمل و نقل ترافیک تدوین برنامه پنج ساله سوم در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۱۶    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران از لزوم ایجاد سامانه ثبت تصادفات و تخلفات توسط مردم خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۳:۵۱    
رهبر جریان حکمت ملی عراق گفت: رهنمود های مرجعیت نقشه راه مرحله پیش رو است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۶    
افزایش نرخ ارز درآمد مازادی برای دولت ایجاد نکرده استافزایش نرخ ارز هیچ درآمد مازادی برای دولت ایجاد نکرده و منابع درآمدی دولت کاهش قابل ملاحظه ای داشته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۳:۱۰    
حجم نقدینگی با نرخ سود های سپرده موهومی که توسط شبکه بانکی توزیع می شود، در حال رشد است. آن طور که از تحلیل ها برمی آید ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۳:۰۵    
وزیر نفت: امسال بنزین گران نمی شودوزیر نفت گفت: هم اکنون بنزین به اندازه کافی در کشور وجود دارد و فعلا برنامه ای برای افزایش قیمت آن نداریم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۲:۴۵    
مطالعات دانشگاهی صورت گرفته گویای آن است که از جمله رایج ترین مشکلات خواب دانش آموزان، کابوس شبانه (15.7 درصد) و مقاومت در برابر بیداری (21.5 درصد) است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۱:۴۵    
شبکه های مختلف سیما به روال روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی را برای پخش در نظر گرفته اند که از جمله مهمترین آن ها می توان به یتیم خانه ایران ، محیا ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۵۵    
کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از درخشش در لیگ یونان در آخرین روز نقل و انتقالات قراردادش با المپیاکوس را فسخ کرده بود و امروز بالاخره به ناتینگهام فارست انگلیس پیوست تا به عنوان ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه بیانیه کمیته چهارجانبه اتحادیه عرب علیه ایران را فرافکنی و تلاش آن ها برای انحراف افکار عمومی از جنگ افروزی و حمایت شان از تروریسم دانست.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۴۵    
معاون مدیر عامل در بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو ضمن تشکر از استقبال بی نظیر مشتریان از شرایط فروش این شرکت اعلام کرد: همانطور که از پیش اطلاع رسانی شده بود ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۲۵    
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه قیمت ویزا قریب 41 دلار است گفت: با توافقاتی که با بانک مرکزی شده است با دلار بازار تعادلی قریب 7 هزار تومان به زائران داده می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۲۵    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: دولت در شرایط کنونی ناگزیر به قرار دادن تجهیزات مورد نیاز هواپیماها در لیست کالاهای اساسی است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۲۰    
معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که در هر سه ثانیه یک تماس با مرکز فوریت های پلیسی110 برقرار می شود و در هرهفت ثانیه یک عملیات پلیسی انجام می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۲۰    
فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا در سخنانی مداخله جویانه خواستار وحدت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس علیه جمهوری اسلامی ایران شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۲۰    
رئیس جمهور آمریکا فرمان تحریم مداخله کنندگان در انتخابات را امضا کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۱۰    
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ از اجرا شدن قانون میزبانی و میهمانی از داربی پیش روی پایتخت خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۱۰    
اتحادیه کارگران بریتانیا خواستار قانونی شدن طرح چهار روز کار و سه روز استراحت در هفته برای نیروی کار شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۰۵    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه هتلداران با ارائه پکیج های مناسب سلائق مختلف را اقناع نمایند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۰۵    
عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت: در ماه های اخیر میزان مصرف بنزین به 90 میلیون لیتر روزانه رسید که این موضوع نگرانی هایی ایجاد کرده مبنی بر اینکه احتمالا بخشی از بنزین به صورت قاچاق از کشور خارج می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۵۵    
گروهی از جوانان بصره در حرکتی نمادین و به منظور نشان دادن عمق برادری دو ملت، محل هجوم آشوب گران در ساختمان قبلی کنسولگری ایران را آب و جارو کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۵۵    
اگر یک اروپایی بخواهد از آخرین روزهای تعطیلات تابستانی خود استفاده کند و به ایران بیاید، چقدر از حقوق ماهیانه اش را باید خرج کند؟ آیا اصلا با حقوق یک ماه می تواند به ایران بیاید یا باید مثل ایرانیانی ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۵۰    
صدای ماندگار دوبله امروز در کنار ما نیست اما یادمان نمی رود به ما گفت که دوبلوری شغل نیست و به خاطر منبع درآمد کسی به سراغش نیاید؛ عاشق ها و با استعدادها هم بدانند در دوبلاژ به رویشان باز است. ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۵۰    
قیمت ارز تحت تاثیر حداقل شش عامل که عمدتا با هدف کسب سود بیشتر توسط فعالان مرتبط با این بازار صورت می گیرد علی رغم نوسانات روزانه، ساعتی و حتی لحظه ای از محدوده ی مشخصی پایین نمی آید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شکست دادن نساجی قبل از رویارویی با الدحیل مهم ترین مسئله بود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۴۰    
دادستان عمومی و انقلاب کرج از فوت چهار نفر بر اثر استفاده از مشروبات الکلی بی کیفیت در این شهرستان خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۴۰    
باشگاه پرسپولیس به خاطر رفتاری که کادرفنی نساجی مازندران در اواخر بازی انجام داد قصد دارد به کمیته اخلاق و انضباطی شکایت کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۴۰    
طی چند روز اخیر حملات اینترنتی بر روی پورت 5431 با افزایش شدیدی مواجه بوده است. این پورت در اکثر مواقع بر روی سرویس Universal Plug and Play مورد استفاده قرار می گیرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۳۵    
نماینده دائم ایران نزد آژانس بین الملل انرژی اتمی می گوید: انتظار می رود تا جامعه بین المللی به آمریکا اجازه ندهد به اقدامات غیرقانونی و یکجانبه خود ادامه دهد و جلوی عادت این کشور به نقض حقوق بین ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۳۵    
دستورالعمل درجه بندی گروه سنی فیلمهای سینمایی همزمان با روز ملی سینما، ابلاغ شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۳۵    
هیات معرفی فیلم ایرانی به اسکار 2019، به فهرست نهایی سه فیلم برای بررسی های تکمیلی رسیده است که به نظر می رسد در این میان رقابت اصلی بین تنگه ابوقریب با بدون تاریخ، بدون امضا است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۳۵    
تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در رقابت های قهرمانی جهان برابر پورتوریکو به پیروزی رسید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۳۵    
وزیر خارجه سابق آمریکا در مصاحبه ای با شبکه خبری سی ان ان اعتراف هدف آمریکا این بوده بعد از توافق هسته ای برجام از حمایت های بین المللی برای فشار بر ایران استفاده کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۲۵    
رئیس کمیته سازمان مسابقات لیگ گفت: براساس قانون فیفا و AFC تیم میزبان یعنی استقلال 90 درصد سکوها را در اختیار خواهد داشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۲۵    
رئیس کمیته امداد با بیان اینکه صف جهیزیه صفر می شود گفت: برای وام ضروری نیز سهمیه داده ایم و تا پایان مهرماه صف وام ضروری نیز باید صفر شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۲۰    
امکان ثبت شماره شبای مشمولان در سامانه سهام عدالت تا پایان مهرماه برای مدتی محدود و برای آخرین نوبت فعال شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۲۰    
سخنگوی صندوق بازنشستگی کشوری از اختصاص 2هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای بازنشستگان خبر داد و گفت: در سامانه وام ضروری تا کنون نزدیک به 200 هزار نفر نام نویسی کرده اند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۲۰    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مورد تیم ملی و نتایجی که این تیم بدست می آورد حرفی ندارم و نمی خواهم به آن فکر کنم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۰۴    
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۵۴    
قیمت برخی از خودروهای تولید داخلی 1397/06/21 ردیف نوع خودرو قیمت کارخارنه (قیمت) قیمت بازار (ریال) 1 پراید 111 224.920.000 380.000.000 2 تیبا صندوقدار 275.070.000 410.000.000 ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۳۴    
ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که از 10 شهریور آغاز شده بود، امروز 21 شهریور به پایان می رسد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۳۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: عراقِ امن و توسعه یافته همواره از اولویت های ایران است و توطئه طرف های ثالث نمی تواند مانع توسعه این روابط دیرینه و مستحکم شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۲۹    
امروز در صرافی ها هر قطعه سکه طرح قدیم 4 میلیون و 390 هزار تومان و سکه طرح جدید 4 میلیون و 56 هزارتومان به فروش رسید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۹    
با خروج آخرین کاروان های زائران ایرانی از مکه مکرمه از بامداد امروز 21 شهریور ماه این شهر از حجاج کشورمان خالی شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۹    
زندانی محکوم به قصاص نفس که 5 سال است در زندان رجایی شهر به سر می برد، در آزمون کارشناسی ارشد سال 97 شرکت کرد و در رشته مهندسی پزشکی دانشگاه تربیت مدرس پذیرفته شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۹    
ریس سازمان پدافند غیر عامل کشور افرادی را که مردم را تحریک به خرید سکه و ارز می کنند سربازان دشمن در جنگ اقتصادی علیه ملت دانست و تاکید کرد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۴    
آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه عده ای به دنبال محدود کردن سپاه هستند، گفت: سپاه هر جا مظلومی مورد ظلم قرار بگیرد، دفاع خواهد کرد و امروز می بینید هر کشوری که تقاضای کمک و همکاری کند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۴    
دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان شیرخشک صنعتی کشور گفت: روزانه 2 هزار تن شیرخشک تولید می کنیم که به راحتی نیاز کشور را تامین کرده و احتیاجی به واردات نیست و نباید ارز یارانه ای برای شیرخشک در نظر گرفته ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۴    
وزیر بهداشت گفت: موضوع دارو و تجهیزات پزشکی جزو اولویت های دولت بوده و در عین حال واردات مواد اولیه و مواد جانبی آن در حال انجام است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۴    
وزیر ارتباطات گفت: 70 درصد اینترنت کشور عراق از مسیر ایران تامین می شود که بیشتر این ترافیک نیز از مرز پیرانشهر در استان آذربایجان غربی ترانزیت می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۹    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: از زمان بعثت نبی مکرم اسلام (ص) تاکنون دشمنانی داریم که لازم است همیشه آمادۀ مقابله با آنان باشیم و امروز کشور درگیر جنگ اقتصادی ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۴    
وزیر نیرو گفت: برای مدیریت مصرف تابستان سال 1398 برنامه های کارشناسی شده ای داریم که از جمله آنها می توان به 11 برنامه مدیریت مصرف اشاره کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۴    
سید محمود بطحایی وزیر آموزش و پرورش گفت: تخلفات در ثبت نام ها کاهش یافته است و این موضوع را من ناشی از بگیر و ببندها نمی دانم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۴    
نماینده مردم آبادان در مجلس از قرار گرفتن فیش حقوقی نمایندگان مجلس در سامانه شفافیت خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۴    
سرپرست باشگاه استقلال روز گذشته در تمرین این تیم به بازیکنان و کادر فنی وعده داد در صورت صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به هر یک از آنها 5000 هزار دلار پاداش خواهد داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۴۹    
سرپرست مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: هشت گسل لرزه زا در استان شناسایی شده که 2 مورد آن ها از بقیه خطرناک تر هستند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۴۹    
قیمت هر کیلوگرم مرغ که در هفته های گذشته به محدوه 12هزار تومان رسیده بود، در روزهای گذشته قیمت آن روند کاهشی دارد و نرخ این محصول در خرده فروشی های تهران به 8300 و 8900 تومان رسیده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۲۹    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه جرائم رانندگی به موقع اخذ شود گفت: یکی از راهکارها برای کاهش تخلفات رانندگی ، گسترش رقم آن است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۲۴    
امیر حاتمی گفت: بحرانهای موجود در منطقه و کشورهای اسلامی به ویژه یمن راه حل نظامی ندارد بلکه باید از طریق مذاکره و روشهای سیاسی به این بحران خاتمه داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۱۹    
وزیر کشور درباره احتمال لغو روادید سفر اربعین گفت: ما موافق لغو روادید هستیم ولی طرف عراقی موافق نیست.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۱۹    
مراسم وداع و تشییع پیکر 135 شهید گمنام دفاع مقدس امشب و فردا صبح در تهران برگزار می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۴۹    
وزیر نفت گفت: ما در کشور مشکل کمبود بنزین نداریم، اما ممکن است بنزین سوپر در یک جایگاهی کم باشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۳۴    
قائم مقام معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: شورای عالی ترافیک پایتخت ممنوعیت حمل کالا را در دو هفته اول مهرماه از ساعت 6 تا 9 صبح تصویب کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۱۴    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: زنان در زمینه های مختلف از توانمندی های بالایی برخوردار هستند، به همین دلیل به وجود آوردن فضای کسب و کار می تواند معرف خوبی برای زنان باشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۱۴    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از پلیس درخواست کرد که با اتوبوس های دودزا و آلاینده برخورد کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۱۴    
رئیس جمهور با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع)، تاکید کرد که امروز روز وفاداری و پیمودن راه ابوالفضل(ع) و پشت سر نظام قرار گرفتن و سینه سپر کردن در برابر دشمن و با ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۰۹    
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من برای اولین فیلمم دوازده بار به سینما رفتم و برای کاسب های محل بلیت خریدم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۳۴    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حدود 4.5 میلیون نفر در بافت های ناکارآمد تهران زندگی می کنند گفت: فروش تراکم در تهران در منطقه هایی مانند 1، 2، 4 و 5 باعث افزایش قیمت مسکن شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۲۹    
سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام خبر ریزش آوار یک مسجد در استان گلستان گفت: برآوردهای اولیه حاکی از گرفتار شدن 10 نفر زیر آوار است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۲۹    
در کنار سایر گرانی ها، افزایش بدون منطق و بی حدو حصر قیمت ظروف یکبار مصرف شکایت های زیادی را به همراه داشته است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۲۹    
مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن با بیان اینکه پیشنهادات برای تغییر شرایط تسهیلات مسکن در حال بررسی است و سپرده گذارانی که از امتیاز خود استفاده نکرده اند مشمول تغییر شرایط وام می شوند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۲۴    
در حالی که بنا بر اظهارات وزیر ارتباطات 720 هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در انبار ها توقیف یا دپو شده، تحرکات برای ترخیص خودرو های لوکس وارداتی بالا گرفته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۲۴    
رئیس انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه مشکلی بابت تامین شیرخام دامداران وجود ندارد گفت: میزان تولید شیرخام و صادرات شیر خشک در مقایسه با سال گذشته تغییری نکرده است و صنایع لبنی برای جلوگیری از کمبود ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۲۴    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: نوتامی (اطلاعیه) که ظرف روز های اخیر توسط رسانه های خارجی منتشر و بزرگنمایی شده مربوط به سال 2017 بوده و سازمان هواپیمایی کشوری آمریکا نیز تاکنون در خصوص ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۲۴    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری نوشت: زنجیرزدن به گونه متعارف اشکال ندارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۱۹    
تهیه کننده فیلم سینمایی مشت آخر بیان کرد: این اثر سینمایی که فیلمبرداری آن بعد از بهبود اوضاع جسمانی مهدی فخیم زاده از سر گرفته شده اکنون در مرحله تدوین قرار دارد و در این هرج و مرج بازار کمدی ها ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۱۹    
سه سریال شب دهم ، سفر سبز و معصومیت از دست رفته سه روز پایانی هفته از شبکه چهار پخش می شوند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۱۴    
بیشترین نرخ بیکاری به رشته های تحصیلی حفاظت محیط زیست، علوم حیاتی،معماری و ساختمانی،علوم فیزیکی اختصاص دارد و همچنین کمترین نرخ بیکاری مربوط به گروه بهداشت است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۵۴    
به نظر می رسد که اپل می خواهد قیمت گوشی های آیفون مدل 2018 خود را تا 800 دلار کاهش دهد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۵۴    
ایران از شرکت هواپیماسازی ATR شکایت می کند/ شرکت ایتالیایی باید خسارت پرداخت کندرئیس کمیسیون عمران مجلس از شکایت ایران از شرکت فرانسوی- ایتالیایی ای.تی.آر خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۵۴    
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: 170 مورد از مدارس استثنایی کشور توسط خیرین احداث شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۵۴    
متخصص تغذیه گفت: از آنجا که مواد سمی زیر پوست ماهی ها جمع می شود پرهیز از مصرف آنها توصیه شده است همچنین پوست پرندگان نیز از چربی زیادی برخوردار است که باعث بالا رفتن کلسترول خون خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۵۴    
رقابت های تیم ملی والیبال ایران در نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی 2018 جهان از چهارشنبه 21 شهریور ماه به صورت زنده راهی آنتن شبکه سه سیما خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۴۹    
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت نرخ جدید غذا و خوابگاه های دانشگاه های علوم پزشکی را اعلام کرد و گفت: بر این اساس قیمت وعده های ناهار، شام و صبحانه افزایش یافت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۴۹    
هرچند اطلاعات مستندی در دست نیست، اما همانطور که دو پتنت (حق انحصاری ثبت ایده) هیل در پتنت سیستم تغذیه FN P90 نیز ذکر شده، احتمال نمونه برداری از H15 توسط تیم FN بالا است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۹    
تیم ملی فوتبال کشورمان پس از برتری مقابل ازبکستان به تهران بازگشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۹    
مدیر باشگاه الدحیل قطر پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: در این چند روز گذشته بازیکنان ملی پوش خودمان را نداشتیم ولی آمادگی تیم خیلی خوب پیش رفته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۹    
مهاجم اسپانیایی رئال مادرید می گوید تعهد زیادی به این تیم دارد و هیچ وقت به فکر جدایی از آن نبوده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۹    
در جریان معاملات امروز بازار سهام شاخص بورس اوراق بهادار تهران تا این لحظه 5327 واحد رشد کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۹    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از مسوولان فوتبالی خواست مشکل سردار آزمون را حل کنند.
  • ۱