پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۳:۵۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 26 شهریور 1397 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 31 فروردین 1397 ملیت 31 اردیبهشت 1397 ملیت 31 خرداد 1397 ملیت 1 تیر 1397 ملیت 1 مرداد 1397 ملیت 30 مهر 1397 ملیت 30 آبان 1397 ملیت 1 آذر 1397 ملیت 30 دی 1397 ملیت 1 بهمن 1397 ملیت 2 اسفند 1397 ملیت 1 شهریور 1397 ملیت 2 شهریور 1397 ملیت 3 شهریور 1397 ملیت 4 شهریور 1397 ملیت 5 شهریور 1397 ملیت 6 شهریور 1397 ملیت 7 شهریور 1397 ملیت 8 شهریور 1397 ملیت 9 شهریور 1397 ملیت 10 شهریور 1397 ملیت 11 شهریور 1397 ملیت 12 شهریور 1397 ملیت 13 شهریور 1397 ملیت 14 شهریور 1397 ملیت 15 شهریور 1397 ملیت 16 شهریور 1397 ملیت 17 شهریور 1397 ملیت 18 شهریور 1397 ملیت 19 شهریور 1397 ملیت 20 شهریور 1397 ملیت 21 شهریور 1397 ملیت 22 شهریور 1397 ملیت 23 شهریور 1397 ملیت 24 شهریور 1397 ملیت 25 شهریور 1397 ملیت 26 شهریور 1397 ملیت 27 شهریور 1397 ملیت 28 شهریور 1397 ملیت 29 شهریور 1397 ملیت 30 شهریور 1397 ملیت 31 شهریور 1397 
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۴۴    
در سیزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مقرر شد تا در آزمون سراسری سال 1398، میزان تاثیر سوابق تحصیلی، حداکثر 30 درصد بوده و با تاثیر قطعی 20 درصدی و تاثیر مثبت 10 درصدی اعمال می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۰۹    
شمار زندانیان مهریه در استان همدان در یک ماه گذشته با بیش از 50 درصد افزایش از 68 نفر به 105 نفر رسیده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۲۹    
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گفت: در سی و هشتمین سالگرد هفته دفاع مقدس یکی دیگر از سندهای مظلومیت انقلاب اسلامی به میهن بازگشت و استان "گلستان" معطر به عطر شهید شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۲۴    
شبکه های مختلف سیما به روال روزهای پایانی هفته به ویژه در تاسوعا و عاشورای حسینی فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی را برای پخش در نظر گرفته اند که از جمله مهمترین آن ها می توان به روز واقعه ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۴۴    
افرادی که غلظت خون دارند لازم است که بعد از غذا انار یا آب انار مصرف کنند. چون این میوه می تواند در حد قابل قبولی باعث کاهش غلظت خون شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۴۴    
دین اسلام گرفتار اشرار شده، اشراری که از سقیفه روی کار آمدند و با تمام نقایص و جهالت هایی که داشتند امام بر حق را کنار گذاشته و رهبری امت را به عهده گرفتند تا جایی که به جهالت و گمراهی کشانده شدند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۴۴    
جزئیات نرخ جدید پروازهای اربعین/ تهران-نجف-تهران 2.2 میلیون توماندبیر انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد: نرخ پروازهای اربعین از 2 تا 12 آبان ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۲۹    
"عمران خان" نخست وزیر پاکستان می گوید که به یک میلیون و 500 هزار پناهجوی افغان که در این کشور متولد شده اند، کارت هویت و پاسپورت داده می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۶:۳۴    
مراسم سوگواری و عزاداری حسینی(ع) در شب هشتم محرم با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۶:۱۹    
به بهانه سومین روز درگذشت مجید غلام نژاد مدافع اسبق تیم ملی و باشگاه های سایپا و استقلال، مروری کردیم بر ورزشکارانی که در جوانی از میان ما رفتند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۶:۱۴    
یک متخصص بیماری های عفونی گفت: شایع ترین راه انتقال اسهال باکتریال، مصرف غذای آلوده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۶:۱۴    
این روز ها درهر کوچه و خیابانی مردم با نیت های پاک و آسمانی خود، خوان پربرکت امام حسین (ع) و نذری را گسترانده اند و عزاداران سالار شهیدان را به وعده ای غذا یا استکانی چای و شربت مهمان می کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۶:۰۹    
وزیر اطلاعات گفت: هرجا با هم بودیم، دست به دست هم دادیم، باهم حرکت کردیم و توان هایمان را به هم گره زدیم، نتایجی در حد اعجاز بوجود آوردیم
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۶:۰۴    
دفتر رئیس مجلس خبرگان طی اطلاعیه ای اعلام کرد آیت الله جنتی علاوه بر استعفا از امامت جمعه تهران از ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم استعفا داده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۵:۵۴    
وزارت حج و عمره عربستان سعودی، در راستای توسعه بخش گردشگری، برای نخستین بار اجازه می دهد که عمره گزاران خارجی، از سایر شهر ها و آثار باستانی این کشور بازدید کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۵:۵۴    
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی بعد از ترک ایران از سوی جان توشاک جلسه ای را با بازیکنان و سایر اعضای کادرفنی به صورت جداگانه برگزار کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۵:۵۴    
معاون ساماندهی جوانان وزارت ورزش با اشاره به افزایش وام های ازدواج این مسئله را بیانگر افزایش آمار ازدواج در کشور دانست.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۵:۵۴    
مدافع پرسپولیس، گفت: پرسپولیس با غلبه بر الدحیل صعودی تاریخی داشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۵:۵۴    
تیم ملی والیبال در چهارمین بازی مرحله گروهی رقابت های قهرمانی جهان به مصاف لهستان رفت و با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۵:۵۴    
پرسپولیسی ها بعد از پیروزی برابر الدحیل، دور هم جمع شدند یک تصویر پیروزی ثبت کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۵:۴۴    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید با توجه با افزایش پلکانی حقوق کارمندان برای جبران گرانی ها امکان افزایش مجدد حقوق ها امکان پذیر نیست.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۵:۳۹    
مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به مواج بودن دریای مازندران گفت: شنا در دریای مازندران ممنوع شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۵:۳۹    
طبق اطلاعات هواشناسی، شدت بارش ها فردا در گیلان و روز چهارشنبه در مازندران، گیلان، غرب گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین و ارتفاعات البرز مرکزی است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۵:۳۴    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شادگان گفت: امسال موکب ها برای ارتقا سطح مدیریت مجهز به شناسنامه های رسمی می شوند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۵:۳۴    
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : دشمنان اسلام برای خالی کردن دل های مردم قهرمان ایران، جنگ روانی به راه انداخته اند اما آرزوهای خود را به گور می برند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۵:۳۴    
مرجع تقلید شیعیان گفت: با بررسی دقیق، جاهایی از کتاب های ترجمه ای را که فرهنگ ضد دین و سکولار را ترویج می کند، شناسایی و از کتاب حذف کنید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۵:۳۴    
استقلال در بازی برگشت برابر السد به تساوی دو بر دو دست یافت و از صعود به مرحله بعد بازماند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۵:۳۴    
برنامه بازی های پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد مشخص شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۲۳    
در حالی که براساس در لایحه جدید شهرداری تنها 50 درصد از هزینه های حمل و نقل دانش آموزان مدارس استثنایی را تقبل می کند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۲۳    
یک عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با رویکرد جدید شورا و شهرداری، ساز و کار حوزه امور زنان تغییر خواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۲۳    
رییس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران در مورد عملکرد یک ساله این کمیسیون توضیحاتی را ارائه کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۲۳    
رئیس شورای شهر تهران در مورد نامه شهردار تهران به شورای شهر پیرامون تعیین تکلیف پرونده باغات توضیخاتی ارائه کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۱۳    
پرسپولیس با پیروزی 3 بر یک مقابل الدحیل به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۶:۴۹    
رئیس جمهوری آمریکا در نامه ای خطاب به اعضای آژانس بین المللی انرژی اتمی بر ضرورت حصول اطمینان از ماهیت منحصرا صلح آمیز برنامه هسته ای ایران تاکید کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۶:۴۴    
برخلاف برخی خبرها مبنی بر اختصاص دلار هفت هزار تومانی به زائران اربعین، قرار نیست ارزی به عنوان ارز مسافرتی با نرخ نیمایی در اختیار زائران اربعین قرار گیرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۶:۴۴    
رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه گفت که کشورش به فکر تقسیم، تصاحب و اشغال خاک سوریه نیست.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۶:۳۹    
فرمانده پلیس راه مازندران گفت که بر اساس جدول تنظیم شده محدودیت ترافیکی، جاده های هراز و کندوان برای تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی یکطرفه می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۶:۳۴    
اختلاف قیمت ارز مسافرتی بانکی و بازار آزاد بار دیگر زیاد شد؛ به طوری که اکنون هر یورو در صرافی با بانک حدود 600 تومان تفاوت قیمت دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۶:۳۴    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: کارگران معدن آب نیل کوه باداموئیه در اتاقک استراحت بودند که یک تخته سنگ بزرگ از کوه جدا شد و بر روی اتاقک استراحت کارگران سقوط کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۵۴    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در کنفرانس عمومی سالانه آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین خروج آمریکا از برجام را بی مسئولیتی خواند و این اقدام را محکوم کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۴۴    
رئیس کل دیوان محاسبات کشور جزئیات مشمولان قانون منع به کارگیری بازنشستگان را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۴۴    
مدیر عامل شرکت کارگزاران زیارتی استان تهران گفت: طبیعی است که افزایش نرخ ارز باعث ریزش ثبت نام تعدادی از شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۴۴    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از اعمال محدودیت ترافیکی در محور کرج-چالوس از روز سه شنبه 27 شهریور تا روز یکشنبه یکم مهرماه خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۳۹    
حسین پارسایی گفت: پخش سریال ممنوعه تا اعمال اصلاحات لازم متوقف شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۳۹    
بورس تهران امروز در حالی به پشتوانه قدرت پول در گردش بازار سهام شاهد رنج شدن قیمت سهام از دامنه نوسان منفی به سمت دامنه مثبت قیمت ها بود که با وجود تداوم عرضه حقوقی ها ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۳۹    
معاون آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بیمه سلامت ایران حذف همپوشانی ها و دفترچه های درمانی را در گرو الکترونیکی شدن خدمات عنوان کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۲۹    
کارشناس علوم قرآنی گفت: در روز هفتم ماه محرم همچنین به عمر بن سعد دستور داده شد که با سپاهیان خود، بین امام حسین (ع) و اصحابشان و آب فرات فاصله ایجاد شود و اجازه نوشیدن حتی یک قطره از آب را هم به ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۲۹    
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در رابطه با نحوه فعالیت عزاداران در ساعات پایانی شب توضیحاتی را ارائه کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۲۹    
سخنگوی وزارت بهداشت از کاهش محسوس تورم بخش سلامت نسبت به تورم عمومی کشور (طی امسال و سال گذشته) برای اولین بار خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۲۹    
ستادکل نیرو های مسلح در بیانیه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس اعلام کرد با روحیه و تفکر جهادی و انقلابی، روز به روز قدرت و اقتدار دفاعی و نیل به فناوری های مدرن راهبردی را همچون گذشته افزایش خواهیم داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۲۹    
استاد پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله با بیان اینکه حدود 22 میلیون نفر نزدیک و تا شعاع 100 کیلومتری این قله زندگی می کنند، گفت: در اطراف این آتشفشان گسل فعال مشا وجود دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۱۴    
اعضای جدید هیات مدیره شرکت ایران خودرو به مدت دوسال معرفی شدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۰۹    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از ابلاغ نامه رئیس جمهور به استانداران برای حل مشکلات صنعت داروسازی کشور خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۰۹    
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش با تاکید بر اینکه باشگاه های استقلال و پرسپولیس شامل قانون بازنشستگی می شوند، گفت: در حال حاضر کارمند وزارت ورزش هستم و بازنشسته به حساب نمی آیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۰۹    
یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان اینکه این سازمان از زمان برگزاری آخرین نشست مجمع عمومی، پایبندی ایران به تعهداتش در چارچوب برجام را مورد بررسی و نظارت قرار داده ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۵۴    
امروز در صرافی ها هر قطعه سکه طرح قدیم چهار میلیون و 551 هزار تومان و سکه طرح جدید چهار میلیون و 205 هزارتومان به فروش رسید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۵۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت:هدف از حمله به کنسولگری ایران در بصره آسیب به روابط تهران_بغداد بود که ناکام ماند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۴۴    
رشد قیمت مسکن متوقف شدرشد قیمت مسکن در تهران به دلیل رکود حاکم بر بازار متوقف شد و به گفته مشاوران املاک متقاضیان مسکن این روزها می توانند به راحتی و بدون دغدغه اقدام به خرید کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۴۴    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: آقای صالحی در نشست وین انتظارات ایران از طرفین باقیمانده در برجام به خصوص پس از خروج آمریکا را مطرح خواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۳۹    
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و بولیوی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۳۴    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: به زودی به مردم اعلام می شود تا نشانی و کدپستی خود را به ثبت احوال اعلام کنند تا ارائه خدمات ادارات دولتی به افراد از طریق آدرسهای ثبت شده باشد و دریافت کپی مدارک ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۳۴    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از تعین نرخ پروازهای عتبات در ایام اربعین خبر داد و گفت: قیمت مسیر تهران-نجف-تهران و سایر شهرستان ها به نجف، بغداد و بلعکس 2.2 میلیون تومان و مشهد-نجف-مشهد 2 ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۲۹    
مدت هاست که اخبار زیادی در خصوصSUV 8 صندلی سوبارو و ورود آن به بازار شنیده می شود، اما ظاهرا انتظارها به سر رسیده و این خودرو اینک قابل معامله است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۵۹    
بر اساس مطالعه ای بزرگ در آمریکا و استرالیا، افراد مسن تری که از وضع سلامتی خوبی برخوردارند نباید روزانه آسپرین مصرف کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۵۹    
قیمت نفت در اوایل معاملات روز دوشنبه بازار آسیا به دلیل نگرانی ها نسبت به احتمال وضع تعرفه های بیشتر آمریکا روی کالاهای چینی که واهمه بازار نسبت به کمبود عرضه به دلیل تحریم های جدید علیه ایران را تحت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۵۹    
شعر تجلیل یکی از زیباترین اشعار محمدحسین بهجت تبریزی مشهور به شهریار است که برای نخستین بار با دستخط این شاعر منتشر می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۵۹    
مرکز مدیریت و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای درباره افزایش حمله های بدافزاری پی.اچ.پی.مای.ادمین (phpMyAdmin ) روی سرویس دهنده های وب هشدار داد و اعلام کرد: تاکنون بیش از 600 هزار حمله ثبت شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۵۹    
درهای ورزشگاه آزادی تهران برای حضور تماشاگران دیدار پرسپولیس و الدحیل قطر بازشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۵۹    
رئیس جمهوری 65 ساله روسیه در واکنش به خبر بازنشستگی بنیانگذار شرکت علی بابا از عزم خود برای ادامه حضور در عرصه قدرت خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۵۹    
اپل پس از رونمایی از سه مدل آیفون جدید مدل 2018، اعلام کرد که عرضه آیفون ایکس آر به عنوان نسخه ارزان قیمت و مقرون به صرفه گوشی های اپل، اواخر پاییز آغاز می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۵۴    
همزمان با نزدیک شدن به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، بازار ارز نیز مانند بازار طلا نیمه تعطیل شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۵۴    
مدیرکل پیشگیری های مردمی و مشارکت های مدنی معاونت اجتماعی قوه قضاییه گفت: سامانه جامع اطلاعات مردمی (سجام) بستری برای تحقق نظارت غیرمتمرکز است و مردم می توانند مسائلی مانند احتکار، قاچاق کالا و ارز ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۵۰    
وزیر امور خارجه بحرین از اقدام مدیر عامل توییتر مبنی بر بستن حساب های کاربران ایرانی حمایت کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۵۰    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در آتن پایتخت یونان بامداد روز دوشنبه مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و خسارت جزیی به شیشه های کیوسک پلیس مستقر در محل و ساختمان سفارت وارد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۰۵    
رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی، تصویری و تلفن همراه با اشاره به آغاز ترخیص گوشی های موبایل از گمرک ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۰۵    
در حالی که حدود یک هفته تا آغاز سال تحصیلی باقی مانده ، موضوع تعطیلات زمستانی همچنان تعیین تکلیف نشده و اخبار متناقضی از آن به گوش می رسد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۰۰    
سرمربی یوونتوس بعد از دیدار برابر ساسولو به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و او را شایسته کسب توپ طلا دانست. آلگری هم چنین تاکید کرد که باید کاستا جریمه و محروم شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۰۰    
رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: با محاسبات و بررسی های صورت گرفته مشخص شده است که حدود 170 نفر از مقامات طبق قانون جدید نمی توانند در دستگاه های اجرایی به خدمت خود ادامه دهند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۵۵    
نخستین تغییر فصل تراکتورسازی با کنار رفتن از جام حذفی اتفاق افتاد و مسوولان این باشگاه دستور به برکناری سرمربی سرخ پوشان دادند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۵۵    
هنگامی که پیاز را برش می دهیم چشمان ما می سوزد و علت آن وجود آنزیمی است که به هنگام برش به چشم ما می رسد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۵۵    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی کشور در تاسوعا و عاشورای حسینی (28 و 29 شهریورماه) اظهار کرد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۴۵    
حتما شما نیز به برجستگی های کوچکی که برروی برخی از دکمه های کی بورد رایانه است، دقت کرده باشید اما آیا می دانید این برامدگی ها برای چیست؟
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۴۰    
یک دکترای علوم دامی گفت: آب ماست را نباید دور ریخت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۴۰    
رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان اعلام کرد: 40 درصد از تورهای خارجی که به ایران می آمدند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۴۰    
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه کارنامه تعداد 59 داوطلب کنکور امسال نیاز به بررسی های بیشتر داشت، گفت: در سازمان سنجش نتایج داوطلبان بر اساس سوابق تحصیلی ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۳۵    
رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تسهیل دسترسی داوطلبان به سامانه مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه از فعال شدن سامانه دیگری علاوه بر سامانه www.azmoon ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۳۵    
باشگاه النفط با انتشار بیانیه ای مخالفت خود را با جدایی ایمن حسین مهاجم مورد نظر تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۳۵    
برنامه ریزی رجا برای جابه جایی زائران در اربعینشرکت رجا به همراه شرکت های زیرمجموعه هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا) و با پشتیبانی و همراهی راه آهن در حال برنامه ریزی و تدارک برای جابه جایی زائران ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۳۵    
روزنامه قطری بعد از شکست الغرافه برابر ام صلال انگشت اتهام را به سوی مهاجم ایرانی گرفته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۳۰    
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از ریزش معدن زغال سنگ آب نیل خبر داد و بیان کرد: متاسفانه در این حادثه 8 نفر کشته و زخمی شدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۴۰    
محمد نوازی گفت که پس از دیدار رفت تیم های فوتبال استقلال مقابل السد قطر ناراحت بود و صحبت کرد، اما قصد و غرضی نداشته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۳۵    
بیش از 2 ماه است که هورالعظیم یکی از بزرگترین تالاب های ایران در بخش عراقی اش می سوزد و دودش به چشم ایرانی ها می رود و نتیجه آن شده که همسایگان ایرانی اش حالا باید علاوه بر تحمل ریزگردهای حاصل از خشک ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۳۵    
کریستیانو رونالدو از باز شدن پایش به گلزنی در سری A خوشحال است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۳۵    
تعزیه نمود ایرانی و هنری شده عزاداری امام حسین(ع) در مقطعی از تاریخ ناجی موسیقی دستگاهی و ردیف های ایرانی بوده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۲۵    
سخنگوی ثبت احوال به خبر تعویض نام خانوادگی برخی آقازاده ها برای دور زدن افکار عمومی واکنش نشان داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۲۵    
هالیوود ریپورتر درباره معرفی بدون تاریخ، بدون امضا به اسکار 2019 نوشت: فیلم جلیلوند هرچند با حساسیت و تکنیک بسیار بالا ساخته شده است اما مخاطب غربی با رسوم و فرهنگ محلی فیلم مشکل خواهد داشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۲۵    
در هفته های اخیر با رسانه ای شدن موضوع اعطای کوپن الکترونیکی و شارژ کارت های یارانه برای خرید کالاهای اساسی، پیگیری اخبار مربوط به توزیع کوپن در میان مردم با وسواس بیش تری دنبال می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۲۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس از افزایش نرخ تسهیلات خرید مسکن به 300 میلیون تومان خبر داد و گفت: سعی کرده ایم مدت بازپرداخت این تسهیلات را به 30 سال افزایش دهیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۲۰    
تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس امروز در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می روند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۲۰    
تلویزیون هیچ اقدامی در جهت حمایت از هنرمند خود انجام نمی دهد و اگر بخواهیم مشکلات را به مدیران و مسئولان تلویزیون بگوییم کسی پاسخگو نیست ...
  • ۱