جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 8 اردیبهشت 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 اردیبهشت 1396 میزان 2 اردیبهشت 1396 میزان 3 اردیبهشت 1396 میزان 4 اردیبهشت 1396 میزان 5 اردیبهشت 1396 میزان 6 اردیبهشت 1396 میزان 7 اردیبهشت 1396 میزان 8 اردیبهشت 1396 میزان 9 اردیبهشت 1396 میزان 10 اردیبهشت 1396 میزان 11 اردیبهشت 1396 میزان 12 اردیبهشت 1396 میزان 13 اردیبهشت 1396 میزان 14 اردیبهشت 1396 میزان 15 اردیبهشت 1396 میزان 16 اردیبهشت 1396 میزان 17 اردیبهشت 1396 میزان 18 اردیبهشت 1396 میزان 19 اردیبهشت 1396 میزان 20 اردیبهشت 1396 میزان 21 اردیبهشت 1396 میزان 22 اردیبهشت 1396 میزان 23 اردیبهشت 1396 میزان 24 اردیبهشت 1396 میزان 25 اردیبهشت 1396 میزان 26 اردیبهشت 1396 میزان 27 اردیبهشت 1396 میزان 28 اردیبهشت 1396 میزان 29 اردیبهشت 1396 میزان 30 اردیبهشت 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- مهلت ارسال آثار به دبیرخانه هشتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران تا بیستم اردیبهشت ماه 96 تمدید شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- شباهت رضا پرستش به مهاجم آرژانتینی بارسلونا در رسانه های این کشور انعکاس پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای حراست و ثبات افغانستان با انتقاد از سیاست حذفی حکومت هشدار داد عمر نظام شاهی در افغانستان کوتاه است و اشرف غنی نظام جمهوری را با شاهی اشتباه نگیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر دفاع پاکستان با انتقاد از حملات نظامی اخیر آمریکا به تاسیسات فرودگاهی و زیرساختی سوریه گفت: اسلام آباد این حملات را مداخله خارجی در امور سوریه می داند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- دفتر نمایندگی سازمان ملل در افغانستان گزارش داده است که در سه ماه اول سال 2017 میلادی 2 درصد کودکان کشته و 5 درصد دیگر زخمی شده اند و این آمار به معنای آن است که هر سه ساعت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- سید حسین موسویان پژوهشگر ارشد دانشگاه پرینستون و معاون پیشین سیاست خارجی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ایران در مقاله ای که در روزنامه واشنگتن تایمز آمریکا منتشر شد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- ستاورد ضدروسی دولت ترامپ از نگاه کاخ سفید، واشنگتن و مسکو در باره امنیت آسیای میانه توافق نکردند و مقام پارلمانی اتریش: ناتو باید منحل شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه تهدید تروریسم و بی ثباتی از افغانستان به منطقه آسیای مرکزی و جنوبی را واقعی عنوان کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- ابوذر گوهری مقدم نوشت: سفر مک مستر و جیمز ماتیس 2 مقام عالی رتبه دولت ترامپ به افغانستان نشان از تلاش آمریکا جهت بازنگری سیاست های خود در این کشور دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: 600 میلیارد تومان از اموال سازمان تامین اجتماعی با شکایت ما دوباره به سازمان بازگشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اسبق سازمان صدا و سیما عنوان کرد که امنیت و آرامش ما برای مشارکت سیاسی و تعیین آینده و سرنوشت ایران مرهون فداکاری مرزداران است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به نگاه مثبت معاونت آموزشی وزارت علوم به رشته های میان رشته ای، از کسب مجوز 71 رشته میان رشته ای در سال گذشته خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون آموزشی وزارت بهداشت در افتتاحیه هجدهمین همایش آموزش پزشکی و جشنواره شهید مطهری به تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی پرداخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیرحج و زیارت فارس از راه اندازی پرواز جدید عتبات در فارس خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- ستاد مردمی دانشجویی نسیم هشتم در حمایت از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با صدور بیانیه ای اعلام موجودیت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزیرعلوم گفت: در این دولت بیش از 500 میلیون دلار محصولات شرکت های دانش بنیان به سایر کشورهای جهان صادر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- دختر 13 ساله غرق شده در سد تنگاب فیروزآباد نجات یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- لوریس چکناواریان، آهنگساز و رهبر ارکستر بتازگی در اظهارنظری جالب از پیوندش با سینما و علاقه اش به فیلمسازی گفته و بیان کرده که از نوجوانی در تردید بوده است که فیلمساز شود یا آهنگساز.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- از یکسو به اعتقاد شماری از نمایندگان مجلس کارت سوخت ،دیگر کارایی خود را از دست داده و زیرساخت های آن بایستی فقط برای استفاده در شرایط ضروری حفظ شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- جسد پیرمرد 83 ساله کنگاوری پس از یک هفته جستجو در رودخانه گاماسیاب پیدا شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- به احترام مرزبانان به شهادت رسیده کشورمان، مسابقات هفته بیست ونهم لیگ برتر با یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- کره شمالی ویدئویی تبلیغاتی منتشر کرد که در آن حمله موشکی به ساختمان کنگره آمریکا در واشنگتن شبیه سازی شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- این سناتور اسپانیایی در ماه ژانویه دوباره به عنوان رئیس این شورا انتخاب شده بود اما با انتقادهایی در مورد نحوه برخورد او با فساد مواجه بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- شکی نیست این حملات در راستای تضعیف دولت قانونی سوریه و نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی یک کشور مستقل عضو سازمان ملل متحد و علیه صلح و امنیت جهانی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- دیگر دولت تلاش نخواهد کرد حق و آزادی شما را به عنوان آمریکایی محدود کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- در پایان معاملات هفته منتهی به 6 اردیبهشت ماه 96، شاخص کل با 2 / 1 درصد افزایش روبرو شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- متاسفانه مخدر ماری جوانا با نام "گل"در کشور فروخته می شود تا با اسمی فریبنده جوانان را جذب خود کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- گوشت برای منجمد کردن باید تازه و سالم باشد و قب لاز انجماد گوشت باید کمی در هوای گرم مانده باشد تا برسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ که مصدومان زیادی در ترکیب تیمش دارد، خود هم آماده بازی برای تیمش است!
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- همه ما نسبت به استیکر و شکلک های دنیای مجازی آشنایی کامل داریم. اما آیا می دانید زنان و مردان هر کدام رویکرد ذهنی متفاوتی نسبت به این صورتک های جورواجور دارند؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- در پی برگزاری نخستین مناظره زنده تلویزیونی میان شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری، کاربران فضای مجازی و شخصیت های سیاسی به واکنش هایی نشان دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- محققان دانشگاه هایفنگ چین موفق به تولید اپلیکیشنی شدند که به سلول ها فرمان تولید و ترشح انسولین می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- حضور هافبک آبی واناری ها در دیدار با اسپانیول در هاله ای از ابهام است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان ایلام از بازداشت مجری برنامه افتتاح ستاد انتخاباتی یکی از کاندیدای ریاست ریاست جمهوری دوازدهم به اتهام توهین به مقدسات ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- "آنگ لی" کارگردان مطرح شرقی امسال کمی پرکارتر از سایث شده و با دو فیلم به عرصه تولید سینما بازگشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی از آوار یک ساختمان 4 طبقه در میدان حسن آباد خبرداد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- آتش سوزی عصر روز جمعه در یکی از سالن های رنگ قدیمی و غیرفعال ایران خودرو در مدت زمان کوتاهی مهار و خاموش شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- مرد جوان به دلیل اینکه پدرش با زندگی او و همسرش مخالف است، درخواست طلاق داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص ویژگی ها و توانایی های سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی را ارائه داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی سفیدپوشان مادریدی از بازیکنانش تمجید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- برای خرید صندلی خودرو کودک باید بین 153 هزار تومان تا حدود یک میلیون تومان در بازار هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- دادخواست به معنای دادخواهی کردن، عدالت طلبیدن و عرض حال آمده است و شخصی که دادخواهی می کند (خواهان یا مدعی)، طرف خود را به دادرسی فرا می خواند(خوانده یا مدعی علیه) ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، پاسخ نامزدها به سوالات بخش پایانی مناظره را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی جزئیات حریق در محل ایرانخودرو را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو مطلب مورد نظر قالیباف در مناظره این بخش از سخنان روحانی است قضاوت را در این زمینه به مخاطب می سپاریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- فریدون آسرایی در اجرای پیش روی خود آثاری از جمله "غریبه" و "سلام" را در برج میلاد روی صحنه می برد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- آتش سوزی مهستان مهار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت اظهار داشت از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارذ.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- هواداران استقلال در مشهد از اعضای تیم محبوب شان استقبال گرمی کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- روحانی گفت: چند سال پیش برای صادرکنندگان جلسه ای گذاشته بودند و از من برای سخنرانی و اهدای جوایز به صادرکنندگان برتر در این مراسم دعوت شد و من بدون اینکه شناخت خاصی از این افراد داشته ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- سید مصطفی هاشمی طبا گفت: با شناسایی این افراد و با ایجاد تسهیلات مقرراتی بخصوص در حوزه استخدام و سرمایه گذاری، زمینه بازگشت بسیاری از نخبگان به کشور فراهم می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- نخستین مناظره انتخاباتی کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- قالیباف گفت: من در ابتدا با توجه به اینکه در انتهای پارت اول آقای روحانی مطلبی را اشاره کردند مبنی بر اینکه فلانی درست نگفته است باید بگویم که مردم عزیز آماری که من عرض کردم با استناد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- میرسلیم گفت: راه حل ما در حل معضل ترافیک، اصالت دادن به ترابری عمومی است یعنی استفاده از امکانات و خودروی شخصی باید تحت الشعاع استفاده از وسایل عمومی قرار بگیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام حسن روحانی درباره اشتغال بانوان گفت: ما باید کاری کنیم که خانواده ها استحکام بیشتری داشته باشند و یکی از مشکلات اجتماعی ما بدین خاطر است که استحکام وصیانت خانواده ها از ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- اسحاق جهانگیری در پاسخ به سوال مجری برنامه مناظره پیرامون "پیوند نخبگان با مراکز علمی و صنعتی کشور" اظهار کرد: امروز کشور ما ازدانش بسیار بالایی برخوردار است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: از صداقت و اخلاق سخن می گویید؛ به هر حال همه دیدند و شنیدند که جنابعالی گفتید من 100 روزه تحول اقتصادی انجام می دهم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در تقابل با صنعت نفت به دنبال ارائه فوتبال ناب خوزستانی هستیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- مطالعات محققان دانشگاه آکسفورد نشان داده است مصرف روزانه یک کاسه میوه می تواند خطر ابتلا به دیابت را تا 12 درصد و خطر مرگ را تا 17 درصد کاهش دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- محمد باقر قالبیاف خطاب به جهانگیری گفت: شما به عنوان معاون رئیس جمهور داوطلب شدید؛ صداقت شما در رقابت با آقای روحانی چند روز دیگر ثابت خواهد شد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- در روزی که تیم های پتروشیمی، نفت آبادان، شهرداری اراک و دانشگاه آزاد در بازی دوم پلی آف لیگ برتر بر رقبای خود غلبه کردند، شیمیدر شکست سنگینی را متحمل شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اولین مشکل در راه ازدواج، اشتغال می باشد. ایجاد امید به آینده درجامعه هم برای رفع این معضل می تواند نقش آفرین باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست باشگاه پرسپولیس از اعتصاب بازیکنان پرسپولیس ابراز ناراحتی کرد، اما اعلام کرد بازیکنی از این تیم را به این خاطر جریمه نخواهند کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- در ادامه مناظرات امروز با توجه به قرعه کشی صورت گرفته مصطفی هاشمی طبا پشت تریبون قرار گرفت و در پاسخ به این سوال که چه طرحی برای حل مشکل مسکن به ویژه برای زوج های جوان دارید اظهار ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- نخستین مناظره انتخاباتی کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 16:30 آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست، عضو هیئت مدیره و معاون اقتصادی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس امروز در بیمارستان لاله از پیشکسوت سرخپوشان عیادت کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پاسخ به سوال مجری برنامه مناظره در خصوص چگونگی راهکار های پیدا کردن برنامه های کاهش فاصله طبقاتی وا فزایش عدالت اجتماعی اظهار کرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- نخستین مناظره انتخاباتی کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پاسخ سید مصطفی آقا میر سلیم به مدیریت و ساماندهی حاشیه نشینی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرخپوشان تهرانی در پی اعتصاب خود حاضر به حضور در اردوی پیش از بازی با ذوب آهن هم نشدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: حاشیه نشینان با مشکلاتی همچون عدم استفاده از امکانات بهداشت و درمان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از اهمیت بازی تیمش برابر گسترش فولاد گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: استقلال خوزستان حریف سرسختی است اما به دنبال شکست آنها و بالا کشیدن خود تا رده ششم هستیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- نخستین مناظره انتخاباتی کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از دقایقی قبل آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- در مناظره امروز کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، یک گوشی با هندزفری بر روی میز هر کاندیدای مناظره کننده تعبیه شده تا استماع سخنان با توجه به بسیط بودن استودیو محل مناظره ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرخپوشان علیرغم برگزاری جلسه با مدیران باشگاه، باز هم حاضر به تمرین کردن نشدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- نخستین مناظره انتخاباتی کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از دقایقی قبل آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- بازیکنان جوان تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه بازیکنان با مدیران باشگاه حضور نداشتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- شوخی آقای روحانی در مراسم قرعه کشی قبل از آغاز مناظره که با خنده حاضرین مواجه شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- جمعه هشتم اردیبهشت ماه سال 96 مصادف با اول شعبان 1438 با خبار گوناگونی در حوزه فرهنگ و هنر همراه بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر دفاع ضمن تسلیت شهادت جمعی از مرزبانان در جنوب شرق، تصریح کرد: ضمن حفظ حق پاسخگویی قاطع به اینگونه اعمال رذیلانه تروریستی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- اتحادیه های کارگری و صنفی برزیل روز جمعه در اعتراض به تلاش رئیس جمهور برای کاهش مزایای امنیت اجتماعی و تضعیف قانون کار فراخوان به اعتصاب عمومی سراسری در این کشور دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- راس ساعت 16:30 امروز (جمعه 8 اردیبهشت) نخستین مناظره انتخاباتی میان 6 داوطلب ریاست جمهوری آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- مراسم قرعه کشی مناظره انتخاباتی امروز کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، دقایقی پیش برای ترکیب استقرار و تعیین صندلی محل نشستن کاندیداها و همچنین اینکه کدام کاندیداها آغاز کننده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون فرهنگی درخصوص جزئیات روند پرداخت دیه فاجعه دیدگان منا گفت: علیرغم اینکه عربستان اصرار دارد دیه را تحت عنوان هبه پرداخت کند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- در حالی که افزایش نرخ تورم حوزه یورو به بالاتر از رقم های پیش بینی شده موجب تقویت ارزش یورو در برابر دلار شده، قیمت طلا امروز افزایش یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- امام جمعه قم با ابراز تاسف از توهین به مقام شامخ امام رضا(ع) به بهانه انتخابات گفت:این مسائل نباید در حوزه انتخابات دستاویز قرار گیرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دیدار مقابل تراکتورسازی نقش کلیدی برای سپاهان جهت ورود به لیگ قهرمانان آسیا دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال استقلال از فهرست تیمش برای دیدار با پدیده مشهد خارج شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای نگهبان از اعلام اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت شده انتخابات میان دوره ای مجلس به وزارت کشور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- بیانات رهبر معظم انقلاب؛ نامزدها با برادری و مهربانی پیش بروند البته اختلاف نظر در مسایل گوناگون اشکالی ندارد، نگذارید اختلاف نظر به اغتشاش منتهی شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- علی قمصری در جدیدترین اجرای خود با گروه " همنوازان حصار" موسیقی ایرانی را روی صحنه می برد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: دوران خوبی در اصفهان داشتم و می توانستم با سپاهان جام آسیایی هم بگیرم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دیدار مقابل تراکتورسازی نقش کلیدی برای سپاهان جهت ورود به لیگ قهرمانان آسیا دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- چند تن از مدیران باشگاه پرسپولیس با بازیکنان این تیم جلسه ای را برگزار کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی دولت آلمان اعلام کرد که آنگلا مرکل و ولادمیر پوتین قرار است روز سه شنبه در شهر سوچی روسیه با هم دیدار و درباره مسائل بین المللی رایزنی کنند.