شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۳May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 20 اردیبهشت 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 اردیبهشت 1396 میزان 2 اردیبهشت 1396 میزان 3 اردیبهشت 1396 میزان 4 اردیبهشت 1396 میزان 5 اردیبهشت 1396 میزان 6 اردیبهشت 1396 میزان 7 اردیبهشت 1396 میزان 8 اردیبهشت 1396 میزان 9 اردیبهشت 1396 میزان 10 اردیبهشت 1396 میزان 11 اردیبهشت 1396 میزان 12 اردیبهشت 1396 میزان 13 اردیبهشت 1396 میزان 14 اردیبهشت 1396 میزان 15 اردیبهشت 1396 میزان 16 اردیبهشت 1396 میزان 17 اردیبهشت 1396 میزان 18 اردیبهشت 1396 میزان 19 اردیبهشت 1396 میزان 20 اردیبهشت 1396 میزان 21 اردیبهشت 1396 میزان 22 اردیبهشت 1396 میزان 23 اردیبهشت 1396 میزان 24 اردیبهشت 1396 میزان 25 اردیبهشت 1396 میزان 26 اردیبهشت 1396 میزان 27 اردیبهشت 1396 میزان 28 اردیبهشت 1396 میزان 29 اردیبهشت 1396 میزان 30 اردیبهشت 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- نیویورک تایمز در گزارشی نوشت: طالبان 50 برابر داعش نیرو دارد و بنابراین بزرگترین خطر برای مردمان افغانستان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- نیسان GT-R با هدف شرکت در مسابقات ویژه سرعت و درگ، قدرتی در حدود 2700 اسب بخار پیدا کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- برنامه مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال از سوی سازمان لیگ اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- محمدافسر رهبین گفت: فارسی زبان نیست، فرهنگ است و این فرهنگ باید بازسازی شود. امروز با نیمی از جهان در جنگ هستیم و بخشی از تروریسم جهانی و مبارزات در منطقه برای ترور کردن زبان فارسی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۴    
خبرگزاری میزان- نشست علمی پژوهشی"بررسی تحولات دیوان عالی کشور فرانسه و نهاد مشابه دیوان عدالت اداری" با حضور رئیس اسبق و قاضی دیوان عالی فرانسه و قضات عالی رتبه دیوان عالی کشور به میزبانی دیوان عالی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- اسپوتنیک نوشت: ترامپ در نشست ناتو در بروکسل به فرماندهان ناتو این اجازه را خواهد داد که در مورد تعداد سربازان مورد نیاز برای اعزام به افغانستان تصمیم گیری کنند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۸    
خبرگزاری میزان- مدیر پایگاه تاریخی توس گفت: جشن بزرگداشت روز حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان فارسی با حضور شاعران و فردوسی شناسان داخلی و خارجی برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۱    
خبرگزاری میزان- یک رسانه آمریکایی از اعزام 1500 نیروی هوابرد ارتش آمریکا به افغانستان در تابستان امسال خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۰:۵۲    
خبرگزاری میزان- دلیل مرگ 90درصد سرطانی های ایران ،داشتن احساس جوانی طول عمر را افزایش می دهد، دارچین، معجزه ای برای درمان دیابت و ... از خواندنی های بسته سلامت امروز است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- نامی جانشین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان گفت: پایبندی به دستورالعمل تبلیغات انتخاباتی مهمترین پیش شرط سلامت انتخابات است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- شمیل شمس در یادداشتی برای دویچه وله نوشت: تنها راه برون رفت از مشکل فعلی در مرزهای پاکستان و افغانستان دنبال کردن دیپلماسی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- سومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، جمعه، نیمه شعبان در استودیوی مناظره های تلویزیونی برگزار و مستقیم از شبکه های یک، خبر و رادیو ایران پخش می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۷    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اعلام کرد تاکنون 105 گروه دانشجویی در دانشگاه های کشور به عنوان حامیان محیط زیست شناسایی شده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در محور یاسوج - لردگان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۵۱    
خبرگزاری میزان- باجه بانک توسعه صادرات ایران در کاشان در آستانه نیمه شعبان به شعبه ارتقا پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۶:۱۱    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی کازرون از کشف اشیاء عتیقه به ارزش پنج میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۵:۰۴    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف و توقیف بیل مکانیکی قاچاق در غرب کشور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۹    
خبرگزاری میزان- شبکه های سیما برای نیمه شعبان چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی از جمله قدمگاه به کارگردانی محمدمهدی عسگر پور را در نظر گرفته اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- تالاب کانی برازان مهاباد با همکاری گروههای دوستدار محیط زیست، پاکسازی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- سفارت ایران در انگلیس در اطلاعیه ای از برنامه ویژه و فوق العاده برای تجدید گذرنامه ها در 48 ساعت خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: جلسه مدیریت پیشگیری بحران به منظور تمهیدات ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه نمایشگاه تشکیل شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- قتل های نژادپرستانه در انگلیس نگرانی ها در این خصوص را از سوی فعالان افزایش داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان حج و زیارت گفت: سعودی ها پیشنهاد ایران برای حج عمره را پذیرفته اند و شرایط اعزام زائر به حج عمره پس از برگزاری حج امسال بررسی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- مجری خبر شامگاهی شبکه یک تلویزیون اسرائیل در حالی که گریان بود اعلام کرد این آخرین بخش خبر شامگاهی است که از این شبکه پخش می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس انجمن رادیولوژی ایران،گفت: بسیاری از مراکز رادیولوژی توان خرید تجهیزات جدید را ندارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه در انتخابات با برگزیدن فرد شایسته سیستم به سوی کارآمدی و مقبولیت بیشتر پیش می رود، گفت: انتخابات موجب ثبات امنیت و اقتدار کشور است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: در مجموع 16 میلیارد ریال با همت خیران کرمانی به زندانیان نیازمند و خانواده آن ها در سال گذشته کمک شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد گفت: مردم با دقت و ظرافت تبلیغات انتخاباتی را دنبال می کنند و بی توجهی به مقررات و قوانین انتخاباتی را از سوی هیچ فرد و گروهی نمی پذیرند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در استعلامی که از بیمه داشتیم شرکت بیمه گذار اصالت بیمه مسئولیت معدن زمستان یورت آزادشهر را تایید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- شب و روز نیمه ماه شعبان را فضیلت و اعمالی در پی است که در متن زیر آمده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- کاهه دادستان قم با تأکید بر ضرورت همکاری قضات و نیروی انتظامی در مقابله با اراذل و اوباش و دیگر جرایم گفت: نباید تقصیر برخی کاستی ها و رخداد ها را متوجه یکدیگر کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست اورژانس کشور از استقرار بیمارستان 55 تخته خوابی صحرایی در مسجد جمکران و آماده باش نیروهای اورژانس خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- طبق قرعه کشی انجام شده تیم فوتبال تراکتورسازی به عنوان میزبان دیدار فینال جام حذفی انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی از واریز شدن افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان از 20 اردیبهشت خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- ستاره برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید با توجه به درخشش در این فصل در ترکیب کهکشانی ها، به بازیکن مورد علاقه خیلی از تیم ها تبدیل شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- تصاویر تنها تعداد اندکی از مردانی که سایه جنگ را از کشور برداشتند، منتشر می کنیم تا آنها که مدعی برداشتن سایه جنگ هستند لااقل در خلوت خود با نگاه به این تصاویر حالشان خراب شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل در دیدار با دبیر کل سازمان ملل خواهان حل مسئله کشمیر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- جام کنفدراسیون ها 2017 از 17 ژوئن تا دوم ژوئیه در چهار ورزشگاه روسیه برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- ستاره برزیلی و هم تیمی لیونل مسی در تیم فوتبال بارسلونا از این بازیکن حمایت کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر مشاور و عضو هیات وزیران در امور مجلس شورای عربستان سعودی گفت اسامی صدها شرکت و موسسه دولتی و خصوصی و اشخاص متهم به قاچاق نفت را به مجلس شورای این کشور ارائه داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- کمک مالی روسیه برای آموزش دستکم پانصد هزار کودک فلسطینی و فراهم کردن خدمات و مراقبت های بهداشتی برای بیش از سه میلیون و پانصد هزار بیمار فلسطینی اختصاص خواهد یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- دبیرکل سازمان ملل متحد تاکید کرد که جنگ در سوریه برای همه خطرناک است، چراکه جنگ باعث ناآرامی و هرج و مرج در منطقه و گسترش تروریسم در تمام جهان خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- برخی غذاها اگرچه مزایایی دارند اما از جهتی دیگر استفاده بیش از حد آنها یا برای برخی که مبتلا به بیماریها و نواقصی هستند باعث پوکی استخوان و ورم پا میشود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- امانوئل مکرون، امروز به طور رسمی به عنوان رئیس جمهوری منتخب فرانسه اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه ماکارونی با میگو در مایکروفر را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- دیپلمات های اتحادیه اروپا گفته اند انتظار می رود این اتحادیه تحریم ها علیه روسیه به بهانه مسائل اوکراین را تمدید کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- سانچارکی گفت: رسانه ها نقش مهم و بنیادی در روشن سازی ذهن ها داشته و دیدگاه ها را به یکدیگر نزدیک می کنند و لازم است در این راستا نقش ارزشمندی را دربهبود روابط میان دو کشور ایفا کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- رژیم بحرین از ورود یکی از اعضای سازمان دیده بان حقوق بشر به این کشور به منظور شرکت در کنفرانس سالانه فیفا ممانعت بعمل آورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک پژوهش در دانشگاه ایالتی کانزاس نشان می دهد که بی وزنی در فضا از آنچه قبلا تصور می شد برای انسان خطرناک تر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- چین قصد دارد تا با طراحی مجدد هواپیمای "آنتونوف An-225" از آن برای پرتاب ماهواره استفاده کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- دانشمندان سازمان اروپایی پژوهش های هسته ای از شتاب دهنده کوچک ذرات با هدف تحول در درمان پزشکی و سرطان رونمایی کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- سازمان ملل متحد هشدار داد در صورتی که بحران در ساحل غربی یمن به ویژه حدیده، وخیم تر شود، تا نیم میلیون نفر یمنی با خطر آواره شدن مواجه هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه نوعی کوکو با پوست کدوی خورشی را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- هنگامی که ورزش کردن را جدی می گیرید و آن را در برنامه روزانه خود می گنجانید بی شک به آن اعتیاد پیدا می کنید و دیگر نمی توانید آن را کنار بگذارید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- ورزش های هوازی اگر در کنار رژیم مناسب غذایی قرار گیرند، می توانند در کاهش وزن بسیار موثر باشند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- عضویت در یک دانشگاه نخبه پرور می تواند آینده زندگی و موفقیت فرد را تضمین کند و با تاثیری که می گذارد می تواند درهای شرکت های بزرگ دنیا را به روی دانشجویانش باز کند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- روسیه به مناسبت پیروزی ارتش این کشور بر نازی های آلمان در جنگ جهانی دوم به مانند هرسال روز سه شنبه 9 می را با برگزاری رژه نظامی بزرگی در میدان سرخ مسکو جشن گرفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- دیه گو سیمئونه و زین الدین زیدان ترکیب مدنظر خود برای دربی مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را اعلام کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- پولدار شدن در زندگی امروز تبدیل به یک آرزو شده است که فقط در رویا می توان به آن پرداخت، اما این دیدگاه به کلی اشتباه است و میلیاردر شدن در جوانی کاملا امکان پذیر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- ناسا اطلاعات جالبی از روند برخورد دو کهکشان منتشر کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- به احتمال زیاد فراوانی بیش از حد اشعه گاما-بالاترین انرژی نور در جهان- در مرکز کهکشان راه شیری به دلیل فعالیت تب اختران یا پالسار است(pulsars ) تا ماده تاریک ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- تمامی پیام رسان های دنیا طرفداران خاص خود را دارند اما برخی به دلیل کم مصرف بودن طرفداران بیشتری دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- یک زوج چینی موفق شدند تا با استفاده از فناوری تشخیص چهره، فرزند خود را که 27 سال پیش ربوده شده بود، پیدا کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- باوجود گذشت 4 روز از درگیری مرزی نظامیان افغانستانی و پاکستانی در سپین بولدک، اسلام آباد بار دیگر نظامیان افغانستان را به تجاوز به خاک این کشور متهم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- شاخص بهای کالا ها و خدمات مصرفی (CPI) معیار سنجش تغییرات قیمت کالاها و خدمات است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل گفت: آب های بین المللی از طریق گروه های تروریستی موجود در جنوب یمن در معرض تهدید قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- برخی تصور می کنند گذاشتن نان در یخچال، جلوی بیات شدن آن را می گیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- برخی از زنان با حساسیت های آزاردهنده سعی دارند تا همسرشان را به زندگی مشترک امیدوار کنند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- حاج حمید مختاربند متولد سال 1335 در روستای عنبر از توابع مسجد سلیمان و اولین فرزند از یک خانواده پرجمعیت بود و در پاییز سال 94 همراه با سردار حسونی زاده در سوریه به شهادت رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- نگهداری از هر ماده غذایی شیوه و روش خاص خودش را دارد. برخی از مواد غذایی را اگر داخل فریزر بگذارید ممکن است خاصیت اصلی خودش را از دست بدهد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- "گیلمو دل تورو" که این روزها فیلمبرداری نسخه دوم از فیلم سینمایی "حاشیه اقیانوس آرام" با نام اصلی "گرداب" را پشت سر می گذارد از علاقه خود برای ساخت نسخه سوم فیلم پرطرفدار "پسر جهنمی" ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه آش عباسعلی را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- وکیل جمشید مشایخی، از بازیگران برجسته سینما و تلویزیون کشورمان گفت: جمشید مشایخی 4 روز است که در بیمارستان بستری است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- جگر یکی از غنی ترین منابع گوشت ها و شامل آهن زیادی است اما به علت این که محل تجمع سموم بدن حیوان است (ارگان دفع سموم بدن) توصیه می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- سریس های امنیتی درباره هزینه تأمین امنیت رئیس جمهور آمریکا و خانواده وی هیچ گونه آماری منتشر نمی کنند اما برخی آمار به دست آمده از گروه های دیده بان و پایگاه های اطلاعاتی نشان از ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- لامبورگینی به ساخت خودروهای زیبا و گرم مشهور است. اما این لامبورگینی کمی خوش تیپ تر از بقیه همتایان خود به نظر می رسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- هرچه تلاش می کردیم به در بسته می خوردیم،اسب بیچاره دیگر نایی برای حرکت در ته چاه نداشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- ربات جراح چشم که متخصصان دانشگاه آکسفورد طراحی کرده بودند آزمایش ها را با موفقیت پشت سر گذاشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- محققان در کمپانی Intento موفق به طراحی و تولید یک دستگاه تحریک الکتریکی فعالیت اندام ها FES یا همان دستگاه فیزیوتراپی شدند که بیمار می تواند به تنهایی و بدون نیاز به حضور فیزیوتراپیست ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- گردو را به نام "غذای مغز" نیز می شناسند و این فقط به خاطر شباهت آن به مغز نیست، بلکه به خاطر وجود امگا 3 فراوان آن می باشد. برای درست عمل کردن مغز، به امگا 3 نیاز داریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- جلسه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی عصر امروز برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- نعنا گیاهی است که خوش بو و خوش طعم که برای درمان بیماران با روده تحریک پذیر مفید می باشد و احتمال بروز زخم اثنی عشر را کاهش می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- چنانچه فردی با همسرش متارکه کرده باشد با انتخاب همسر دوم و ثبت رسمی ازدواج و ثبت شدن نام او در شناسنامه اش می تواند به اداره ثبت احوال مراجعه و درخواست برای حذف نام همسر اول را ارائه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- سردار شهید حسنعلی شمس آبادی از پاسداران سپاه امام رضا (ع) که در زمستان سال 94 و در جریان مبارزه با تکفیری های سوریه به مقام شهادت دست یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- دو فرنگی کار کشورمان در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا صاحب مدال طلا شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل اطلاعات کردستان با بیان اینکه وظیفه سیستم اطلاعاتی تبعیت از ولی امر مسلمین است، گفت: از دیگر وظایف این اداره کل، تأمین امنیت جامعه و ایجاد فضای آرامش و امید است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- آزمایشات علمی نشان میدهد که سیب به علت داشتن ماده ای به نام پکتین باعث کاهش کلسترول مضر خون میشود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- تیم های جوانان ایران و سنگال در دومین دیدار دوستانه خود به نتیجه ای بهتر از تساوی دست نیافتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان با رؤسای فدراسیون های فوتبال کره جنوبی و فلسطین دیدار و گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- گوشت شترمرغ که در گروه گوشت های قرمز طبقه بندی می شود، از ارزش غذایی بسیار بالایی برخورداراست، طوری که می توان گفت یکی از کم چرب ترین و سالم ترین نمونه های گوشت قرمز در دسترس است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- رضا یزدانی خواننده موسیقی پاپ راک در کارنامه هنری خود سابقه بازیگری را هم دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- فرنگی کار کشورمان به مدال برنز رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- آمارهای متناقض در باره میزان فقر در افغانستان، کمک 72 میلیون دلاری پکن به کابل و موافقت محمود عباس نخست وزیر فلسطین با درخواست دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای دیدار با بنیامین ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- ارزش تغذیه ای این نوشیدنی به دلیل رقیق بودن کمتر از ماست بوده و نمی توان آن را جایگزین این فرآورده کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند فردا یک قهرمانی به مردم آذربایجان هدیه کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- با توجه به نزدیکی نیمه شعبان و اعیاد مذهبی مصرف ظرف های یکبار مصرف برای پخش نذری افزایش میابد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال نفت تهران اظهار داشت این تیم فردا برابر تراکتورسازی به دنبال برد خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- محققان می گویند؛ این نوشیدنی معجزه آسا می تواند تا 16 درصد توان لازم برای ادامه تمرینات ورزشی را افزایش دهد و شما کمتر احساس خستگی کنید.