یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۵۳Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 16 بهمن 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 بهمن 1397 میزان 2 بهمن 1397 میزان 3 بهمن 1397 میزان 4 بهمن 1397 میزان 5 بهمن 1397 میزان 6 بهمن 1397 میزان 7 بهمن 1397 میزان 8 بهمن 1397 میزان 9 بهمن 1397 میزان 10 بهمن 1397 میزان 11 بهمن 1397 میزان 12 بهمن 1397 میزان 13 بهمن 1397 میزان 14 بهمن 1397 میزان 15 بهمن 1397 میزان 16 بهمن 1397 میزان 17 بهمن 1397 میزان 18 بهمن 1397 میزان 19 بهمن 1397 میزان 20 بهمن 1397 میزان 21 بهمن 1397 میزان 22 بهمن 1397 میزان 23 بهمن 1397 میزان 24 بهمن 1397 میزان 25 بهمن 1397 میزان 26 بهمن 1397 میزان 27 بهمن 1397 میزان 28 بهمن 1397 میزان 29 بهمن 1397 میزان 30 بهمن 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- تارنمای نیوز وایر هند اعلام کرد ایران به تازگی با امضای قراردادی ،200 هزار تن سویا از هند وارد می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- این روزها در مناطق پولار ورتکس شهر مِیسِن آمریکا پدیده سه خورشید در آسمان دیده شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به ورود بیش از 6 میلیون گردشگر خارجی در 9 ماهه امسال گفت: سال گذشته 5 میلیون و 100 هزار گردشگر خارجی وارد کشور شدند ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری میزان- گروه طالبان در نشست مسکو که با حضور بیش از 70 تن از رهبران سیاسی افغانستان برگزار شد قانون اساسی این کشور را بزرگترین مانع صلح دانست.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- رییس سازمان غذا و دارو گفت: افتتاح خط تولید داروی نوترکیب فاکتور 8 باعث کاهش هزینه درمان بیماران هموفیلی و خودکفایی در تامین این داروی هایتک می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۲:۵۰    
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- بر اساس اعلام گمرک ایران، واردات مصنوعات طلا در راستای حمایت از تولیدکنندگان و حفظ اشتغال داخلی به داخل کشور همچنان ممنوع است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۱    
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- کارگردان و تهیه کننده مستند چهل گفت: مستند چهل که این ایام به موضوع عملکرد اقتصادی انقلاب اسلامی ایران در چهل سالگی آن می پردازد ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- مراسم افتتاح سامانه پایش امنیتی شبکه (SOC) در دهه فجر انقلاب اسلامی و چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور نماینده، ولی فقیه ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- قائم مقام سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به برگزاری جشنواره شمعدونی گفت: به منظور زیباتر شدن نمای ساختمان ها و با مشارکت سرای محلات این جشنواره برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- نتایج آزمون Ept و آزمون فراگیر ارزیابی مهارت های عربی بهمن ماه 97 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در پیامی خطاب به رئیس جمهور گفت چند روزی کار را تعطیل کنید، امانه برای قهر، بلکه برای فراهم آمدن فرصتی که از مشاوران خود بخواهید ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی فوتسال ایران با یک پله صعود در رده بندی جهانی، رتبه پنجم را به خود اختصاص داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: هماهنگی و انسجام معاونت امور استان های سازمان به خوبی حفظ شده است و قدم های بسیار خوبی برای ارتقاء خدمات واحد های اجرایی در این معاونت برداشته شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- همزمان با دیدار فوتبال تیم های فوتبال پرسپولیس و پدیده در ورزشگاه آزادی، مرکز اورژانس تهران دو اتوبوس آمبولانس برای پوشش امدادی این مسابقه مستقر خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت: تا پایان امسال 40 هزار میلیارد تومان نقدینگی به واحد های تولیدی تزریق می شود که این امر الان شروع شده و هفته قبل برخی بانک ها ارائه تسهیلات را آغاز کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد: سامانه ثبت نام و اعلام نیازمندی یارانه نقدی به نشانی yaraneh.com جعلی است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از دستگیری محکوم فراری قاچاق پوشاک که سال قبل به این اتهام محاکمه و حکم محکومیت وی توسط شعب تعزیرات حکومتی این استان صادر شده بود خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- پس از اظهارات ترامپ مبنی بر کاهش نظامیان آمریکایی مستقر در افغانستان، فرمانده ارشد نظامی آمریکا در افغانستان تصریح کرد که فرمانی را مبنی بر کاهش نیروها دریافت نکرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی همانند سایر حوزه های این سازمان در سال جاری اقدامات و فعالیت های مختلفی را در جهت اهداف سازمانی انجام داده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- تصاویر آسوشیتد پرس از انقلاب اسلامی 57 را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- انتشار تصاویر ماهواره ای از منطقه مصیاف در سوریه نشان می دهد سامانه موشکی اس-300 در این کشور عملیاتی شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- فیلم های تختی ، متری شش ونیم , زهرمار به سانس فوق العاده رسیدند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "23 نفر" ا استقبال گسترده اهالی رسانه روبرو شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- پلیس فتا از مقامات قضایی درخواست کرد تا اقدام به مسدود سازی سایت دیوار کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- همتی عضو هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی درباره نحوه نوبت گیری توضیحاتی را ارائه داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با اشاره به بیانیه دیشب شورای اروپا، گفت: اظهار نظر درباره توان دفاعی و موشکی ایران بی ارزش است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- نویسنده زنی با کفش های مردانه گفت: نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی و شرایط رو افولش را در دولت های مختلف تشریح می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر کشور در نشست بررسی تخلفات تصرف در اراضی ملی بر لزوم هماهنگی دستگاه ها و ارائه طرحی جامع با مدیریت یکپارچه در کل کشور برای جلوگیری از هرگونه تصرفات غیرقانونی جدید در اراضی و ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر کشور بیان کرد: اکنون حضور ما در منطقه به عنوان یک عامل مستقل و تعیین کننده است، بعلاوه حضور ما حتی در عرصه بین المللی و توازن های بین المللی تاثیرگذار است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- هفتمین روز از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در کاخ رسانه با اتفاقات جذاب و جالبی همراه بود که از جمله مهمترین آنها می توان به حضور تعدادی از اسرای روایت فیلم 23 نفر اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- مراسم عزاداری ایام شهادت امّ ابیها حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- جراحی مغز جراحی سختی هم برای جراحان و هم برای بیماران محسوب می شود اما اکنون دانشمندان عصب پژوه "دانشگاه اموری" ایالات متحده آمریکا راهی برای آوردن لبخند بر روی لب بیمار حین جراحی کشف ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- نشست خبری فیلم سینمایی "23 نفر" به کارگردانی "مهدی جعفری" کارگردان اثر با اجرای منصور ضابطیان در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه استان مازندران از مسدود شدن محور "کندوان" به علت ریزش کوه در محدوده "کف هزارچم" تا اطلاع ثانوی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- خانه معتمدی در دوران زندیه و قاجاریه در اصفهان ساخته شده است. این مجموعه از زیبایی خاصی برخوردار است. در ادامه تصویری از این خانه تاریخی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۳۰    
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا مروری بر هزینه مصرف سیگار در ایران و جهان بپردازد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- ساعت بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر تغییر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- صبح امروز و با هدف تقویت همکاری های دو جانبه و چند جانبه حقوق بشری و قضایی میان جمهوری اسلامی ایران و سوئیس، محمد جواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با مارکوس لایتنر ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به مناسبت مراسم میهمانی لاله ها در گلزار مطهر شهدا اطلاعیه ای را صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- محمودرضا پهلوی برادر ناتنی محمدرضا پهلوی در فعالیت های مربوط به تریاک اشرف را رقیب خود می دانست و همین دلیل کافی بود تا راز تریاک مکشوفه توسط ژاندارمری و شهربانی را افشا کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و نساجی مازندران با تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- مهدی یراحی با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد تا اطلاع ثانوی ممنوع الفعالیت است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی همراه سایر مسئولان قضایی و مدیران دستگاه های تابعه به دیدار مردمی و رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان پرداخت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- پائولو سرجیو سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با تیمی بازی داشتیم که دو هفته در ترکیه بوده و در زمین های خوب تمرین کرده، ولی ما این شرایط را نداشتیم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- پژوهشگران دانشگاه "ام.آی.تی" در بررسی جدید خود دریافتند که رنگ اقیانوس ها تا پایان قرن 21 تغییر خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- لیندا کیانی ، محمود پاک نیت ودیگر عوامل هنری و فنی فیلم دیدن این فیلم جرم است ، روی فرش قرمز جشنواره فیلم فجر حاضر شدند
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی توضیحاتی را درباره حواشی اخیر پیرامون این باشگاه ارائه داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- میگوئل تکسیرا مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در هر بازی بر اساس شرایطی که هست به میدان می رویم و سعی می کنیم در بازی بعدی این نتیجه را جبران کنیم
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- نشست خبری فیلم "دیدن این فیلم جرم است" رضا زهتابچیان کارگردان فیلم، مهدی زمین پرداز، لیندا کیانی، محمود پاک نیت و حمید ابراهیمی بازیگران و سایر عوامل این فیلم سینمایی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- علیرضا امامی فر مربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: شرایط بازی به شکلی که دلمان می خواست پیش رفت و با حرکت های سریع و ضد حمله به نتیجه دلخواه در ابتدا رسیدیم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به پرونده یکی از خودروسازان داخلی گفت: در این پرونده طبق تشخیص شعبه، حکم به جمع آوری حدود 30 هزار خودرو داده شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران معتقد است: این شهر از بسیاری از شهرهای اروپایی تمیزتر است چرا که کار جمع آوری پسماند و زباله به صورت روزانه در تمام نقاط آن ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: من همیشه از جوان ها استفاده کردم و فحش و بد بیراهش را هم شنیده ام، ولی همان ها 2 سال بعد ستاره شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان در هفته شانزدهم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به خدمات گسترده و ارزنده نیروی زمینی سپاه در حوزه محرومیت زدایی و مردم یاری ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر آموزش وپرورش در نشست با تشکل های فرهنگیان استان اصفهان، تشکل های فرهنگیان را سرمایه ای ارزشمند برای آموزش وپرورش دانست که سایر دستگاه ها از آن محروم هستند ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی بمنظور انجام مذاکرات بانکی وارد بغداد شد و مورد استقبال رئیس بانک مرکزی عراق قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۷:۳۵    
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- شبکه خبری سی.ان.ان در گزارشی فاش کرده که عربستان و شرکای ائتلافی آن تسلیحات آمریکایی را به نیرو های القاعده و شبه نظامیان در یمن منتقل کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- دلیل قهر سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی از این تیم مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ما پنج بازیکن جدید خواهیم داشت و باید بگویم خیلی خوشحالم که سه بازیکن ملی پوش به جمع ما اضافه شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون کل وزارت بهداشت ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: در شاخص توسعه انسانی سازمان ملل متحد که شامل طول عمر، امید به زندگی ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- نویسنده شاه فراری شده گفت: انتشارات به نشر دو مجموعه داستانی با عنوان قصه های نهج البلاغه و امام و بچه ها را منتشر می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اگر تراکتورسازی وحدت درونی خودش را حفظ کند می تواند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- دبیرکل کمیته ملی المپیک با دبیر فدراسیون شنای کرواسی دیدار کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- سایت تولید شرکت سامان داروی هشتم اولین تولیدکننده داروی فاکتور هشت انسانی نوترکیب و انواع فرآورده های دارویی بیوتکنولوژی با حضور تولیت آستان قدس رضوی در مشهد به بهره برداری رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- اگرچه هنوز تا خروج انگلیس از اتحادیه اروپا چند ماهی باقی مانده است اما بیزنس اینساید فهرستی از تبعات این خروج را تهیه کرده و نوشته است شرکت ها برای فرار از انگلیس منتظر برگزیت نماندند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- لیگ برتر ووشوی باشگاه های کشور با صدرنشینی پارس جنوبی ادامه پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: ظرفیت مخازن سد های بزرگ ملی بهره برداری شده از سوی این شرکت طی 40 سال گذشته دو برابر شده و به رقم دو میلیارد و 646 میلیون متر مکعب رسیده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر راه و شهرسازی از افتتاح 1000 واحد مسکن مهر در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در ایام دهه فجر 50 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل بنادر ودریانوردی استان گیلان گفت: سازمان بنادر و دریانوردی تلاش کرده است در شرایط تحریم های ناعادلانه زیرساخت های لازم در بنادر را به منظور اطمینان از تامین کالا های اساسی ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به کلیپ جنجالی برنامه نود واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سایپا با تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- حامد حدادی که نامش در لیست جدید تیم ملی هم بود به جای حضور در اردوی این تیم راهی اهواز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه ای تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران توانسته است با برهم زدن هژمونی قدرت جهانی ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تشریح مصوبات جلسه امروز شورای شهر تهران از احتمال تغییر ساختار شهرداری تهران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- رییس کمیته نظارت شورای شهر بر لزوم تصویب آیین نامه معاملاتی سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تهران تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- دیدن این فیلم جرم است برای اکثر تماشاچی های حرفه ای سینما، یک بازسازی ضعیف از آژانس شیشه ای ابراهیم حاتمی کیا است که برای مخاطب دهه 90 ساخته شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان زندان ها از ارائه پیشنهاد به مجلس در خصوص اختصاص بودجه مستقل برای طرح پابند های الکترونیکی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون پرستاری وزارت بهداشت از اختصاص مجوز جذب پرستار و کمک پرستار برای دانشگاه های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان در دستور کار معاونت پرستاری خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- دعوت ها برای شرکت در جشن چهل سالگی انقلاب آغاز شده است. 191 نماینده مجلس با صدور بیانه ای از مردم خواستند با حضور آگاهانه در راهپیمایی 22 بهمن و تجلی وحدت امت توطئه های دشمنان و ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- استاندار تهران در مراسم رونمایی از اسناد توسعه استان گفت: ظرف یکسال آینده با بهره مندی از شاخص های کاهش آسیب های اجتماعی در سند توسعه استان ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در جریان بررسی طرح الزام شهرداری تهران به برنامه ریزی در خصوص احیا زیست شبانه در شهر گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف پراید و وانت خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده کل سپاه گفت: راهیان نور برنامه ای برای ایجاد پیوند با فرهنگ و ارزش های انسان ساز دفاع مقدس است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان گلستان از متلاشی شدن باند توزیع و فروش سلاح غیرمجاز خبر داد و گفت: در این رابطه دو نفر دستگیر و 54 قبضه انواع سلاح های غیرمجاز از آنان کشف شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از ایجاد 90 هزار فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد در 10 ماهه سال جاری خبر داد و گفت: برای ایجاد 162 هزار فرصت شغلی در سال آینده برنامه ریزی شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- قرار است هافبک تیم فوتبال استقلال امشب به ایران بازگردد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- توافق نامه تکریم و تسهیل در تردد اعضای کانون های وکلای دادگستری، مرکز امور مشاوران حقوقی وکلا و کارشناسان قوه قضاییه و کانون کارشناسان رسمی دادگستری صبح امروز در دادگستری استان تهران ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران، در جریان بررسی طرح الزام شهرداری تهران به برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم برای بسترسازی و احیاء زیست شبانه پیشنهاد اضافه شدن تبصره ای برای اجرای ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- حمیرا ریگی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در برونئی پیش از عزیمت به محل ماموریت خود، با نماینده، ولی فقیه درامور حج وزیارت دیدار و گفتگو کرد.