دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۰:۱۸Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 26 بهمن 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 بهمن 1397 میزان 2 بهمن 1397 میزان 3 بهمن 1397 میزان 4 بهمن 1397 میزان 5 بهمن 1397 میزان 6 بهمن 1397 میزان 7 بهمن 1397 میزان 8 بهمن 1397 میزان 9 بهمن 1397 میزان 10 بهمن 1397 میزان 11 بهمن 1397 میزان 12 بهمن 1397 میزان 13 بهمن 1397 میزان 14 بهمن 1397 میزان 15 بهمن 1397 میزان 16 بهمن 1397 میزان 17 بهمن 1397 میزان 18 بهمن 1397 میزان 19 بهمن 1397 میزان 20 بهمن 1397 میزان 21 بهمن 1397 میزان 22 بهمن 1397 میزان 23 بهمن 1397 میزان 24 بهمن 1397 میزان 25 بهمن 1397 میزان 26 بهمن 1397 میزان 27 بهمن 1397 میزان 28 بهمن 1397 میزان 29 بهمن 1397 میزان 30 بهمن 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- اگرچه خبر اول بودن ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه حکایت از پیشرفت در حوزه جراحی، ابزار ها و فناوری های به روز برای جراحی اعضای مهم و حیاتی بدن از جمله کلیه ها دارد و زمینه ای است ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
خبرگزاری میزان- به نظر می رسد پسر بچه هفت ساله آمریکایی بزودی به یک ستاره بزرگ در جهان ورزش تبدیل شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
خبرگزاری میزان- به دنبال ادامه مذاکرات مستقیم آمریکا با طالبان، رئیس جمهور افغانستان می گوید که پیشرفت اساسی در مذاکرات صلح ظرف یک سال پیشرو امکان پذیر است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
خبرگزاری میزان- معاون استاندار و فرماندار تهران خواستار مشارکت شهروندان تهرانی برای کاهش آسیب های اجتماعی شد و افزود: کمک نکردن به متکدیان از راه های موثر در حل معضل تکدی گری است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۱    
خبرگزاری میزان- سخنگوی طالبان در بیانیه اعلام کرد که دور بعدی مذاکرات صلح با آمریکا در اسلام آباد برگزار خواهد و نمایندگان این گروه با مقامات پاکستانی نیز دیدار و گفت وگو خواهند کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- فراخوان هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر که توسط موسسه تصویر شهر در تابستان سال 1398 در تهران برگزار می شود، منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- سازمان بین المللی دیدبان حقوق بشر اعلام کرد که بی توجهی نیروهای آمریکایی به تلفات غیرنظامیان در افغانستان نقض قوانین جنگی محسوب شده و خشم مردم نسبت به آمریکا را افزایش داده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام روزبه برکت رضایی از تولید لوح فشرده میقات حج با هدف در اختیار قرار دادن مجموعه مقالات بیش از 25 سال تلاش فرهیختگان در حوزه حج و زیارت خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- حامد کرزی اعلام کرد، تا زمانی که آمریکا و پاکستان دست از مداخله برندارند صلح در افغانستان برقرار نخواهد شد، آمریکا و پاکستان عاملان اصلی ادامه جنگ در این کشور هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۰    
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان کشور (گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی) با قهرمانی تیم اصفهان در مجموع 2 بخش ساندا و تالو به اتمام رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- کم خونی فقر آهن بیماری شایعی است که بر طبق آمار در مادران باردار 30 درصد، در دخترانی که در سنین بلوغ هستند، 30 درصد و در کودکان زیر پنج سال و افراد مسن به نسبت کمتری گزارش شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- مشاور امنیت اقلیم کردستان عراق با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مونیخ دیدار و گفتگو کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- اگر تصمیم دارید لاغر شده و پوست و مو های خود را تقویت کنید گریپ فروت را در سبد غذایی خود قرار دهید، زیرا این میوه خوشمزه دارای منابع زیادی از پتاسیم و کلسیم است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- نشست ضد ایرانی که از هفته ها پیش تبلیغات فراوان در مورد آن شده بود، در حالی روز های چهارشنبه و پنج شنبه گذشته در شهر ورشو پایتخت لهستان برگزار شد که شرکت کنندگان در آن حتی یک بیانیه ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- دبیرکل ناتو در نتیجه یک نشست خبری درمورد بازنگری و ادامه ماموریت نظامی در افغانستان، از ادامه حضور ناتو در راستای آموزش ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- متخصصان ایتالیایی موفق شده اند واکسنی بسازند که به روند بهبودی کامل بیماران مبتلا به ایدز و آلوده به ویروس اچ آی وی کمک می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- پس از اخطار آمریکا به برخی کشورها از جمله هند جهت توقف واردات نفت از ونزوئلا، وزارت خارجه هند با انتشار بیانیه ای که نشان دهنده نارضایتی دهلی نو از سیاست فشار آمریکا است اعلام کرد که ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل بانک مرکزی گفت: متأسفانه در شرایط جنگ اقتصادی و بیم از استفاده بدخواهان و سودجویان و علیرغم میل باطنی، برخی اطلاعات اقتصادی و توانایی ها قابل ارائه عمومی نیست ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امورخارجه ازبکستان در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ به اشرف غنی رئیس جمهوری افغانستان اطمینان داد که ازبکستان از هیچ گونه تلاشی برای همکاری با دولت کابل و پیشبرد روند صلح این کشور ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- بلافاصله پس از حمله تروریستی در جاده خاش - زاهدان ، فرماندهان ارشد نظامی کشورمان در پیام ها و سخنان خود، از انتقام سفت و سخت ایران از تروریست ها در هر جایی که باشند خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- مایکروسافت از آزمایش بروزرسانی سال 2020 ویندوز 10 پیش از رسیدن به این سال خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- دانشمندان آمریکایی با سرپرستی "نصیر مکرم" (Nassir Mokarram) پژوهشگر ایرانی اخیراً موفق به توسعه دستگاهی شده اند که توسط آن می توان به راحتی تومور ها را از مغز خارج کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۳:۰۲    
خبرگزاری میزان- گزارش های جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که اطلاعات جدیدی از محصولات آینده گوگل به ما می دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از اولین دستگاه ATM، خرید و فروش ارزدیجیتال در همایش بانکداری الکترونیکی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- سفیر ایران در لندن، در صفحه توئیتری خود از ارسال نامه ای از جوانان لهستانی پیرامون برگزاری نشست ورشو خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه گفت که برجام، بعد از خروج آمریکا از آن تحت فشار بسیار شدید قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "جوکر" به کارگردانی تاد فیلیپس با بازی خوآکین فونیکس و رابرت دنیرو اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود را از چهارم اکتبر سال 2019 آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- برنامه تلویزیونی ورزش و مردم به معرفی بازیکنانی پرداخته است که نمی توانند در تیم های لیگ برتری ایران بازی کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- گزارشی درباره دیدگاه موافقان و مخالفان موضوع اف ای تی اف را که در اخبار 20:30 منتشر شد، را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- عبدالله گنجی در سرمقاله روزنامه جوان به تحلیل پیام رهبر انقلاب و الزامات شروع گام دوم انقلاب پرداخت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص سخنان وزیر خارجه تاجیکستان و روابط فی مابین دو کشور گفت: روابط ایران و تاجیکستان روابطی عمیق و مبتنی بر ریشه های مشترک و کهن می باشد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- مراسم وداع با پیکر مطهر 27 شهید مدافع امنیت وطن در حسینیه شهدای بسیج اصفهان برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که سیاست های دولت آمریکا عامل تعیین کننده در تیرانداز های صورت گرفته به دست پلیس بوده که بیشترین قربانیان این سیاست رنگین پوستان هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت ملی حفاری هم که یکی از بزرگ ترین شرکتها در زمینه حفاری است، در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد. مسئولان باید به این موارد رسیدگی کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان کل کشور به نیابت از رئیس قوه قضاییه در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی شرکت خواهد نمود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- تصویری از حرکت دیپلماتیک وزیر امور خارجه کشورمان در جهت امتناع از مصافحه با خانم استرالیایی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از تمدید قراردادش با این باشگاه اسپانیایی خوشحال است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از وداع تلخ مادر شهید امید اکبری، یکی از شهدای حادثه تروریستی زاهدان با پیکر فرزند شهیدش را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- تصویری از جوانترین شهید حادثه تروریستی زاهدان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- نویسنده چشمان یعقوب گفت: این کتاب به مظلومیت و مهربانی پدر شهید رضا کارگر برزی اشاره دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- هادی حجازی فرد بازیگر سینما به شهادت جمعی از مرزبانان سپاه پاسداران در زاهدان واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- تصویری از واکنش اینستاگرامی سردار سلیمانی نسبت به حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- مقبره پیر بکران ساخته شده در دوره ایلخانان و واقع در شهرستان فلاورجان، بخش پیربکران و به سبک معماری آذری بنا شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- دو بازیکن کلیدی منچستریونایتد به دلیل مصدومیت دو تا سه هفته قادر به همراهی شیاطین سرخ نیستند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل بانک مرکزی در اینستاگرام خود نوشت: این روز ها صاحبنظران اقتصادی در مورد تورم ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- کسانی که به خرید گوشی های دست دوم اقدام می کنند، لازم است با مراجعه به سامانه ی همتا، مالکیت دستگاه را به نام خود تغییر دهند تا بتوانند از سیم کارت جدید استفاده کنند، در غیر این صورت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه ایران و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ دیدار کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- چشمان یعقوب نوشته شهلا پناهی کتابی درباره نخبه الکترونیک که در جنگ سوریه به شهادت رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا شما را با عواملی که می تواند فشار خونتان را کاهش دهد، آشنا نماید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- عبدالصمد خرم آبادی معاون نظارت بر دادسرا ها و ضابطین دادستانی کل کشور در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: *انتظار داشتیم تعدادی از بازیکنان ملی پوش ما در ترکیب سپاهان و پیکان به میدان بروند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- جرج لیکنز سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: برد امروز مقابل استقلال برای تراکتورسازی مهم و حیاتی بود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- نسل جدید فولکس واگن توارگ که به تازگی معرفی شده، در جشنواره طراحی آلمان یکی از ارزشمند ترین جوایز را دریافت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۹:۰۰    
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- با خروج ایالات متحده آمریکا از برجام، این پرسش اساسی در افکار عمومی شکل گرفت که: منافع ایران برای ادامه حضور در این معاهده چیست و بر چه پایه هایی استوار است؟ این گونه بود که نگاه ها ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- تکسیرا مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: توانستیم در این دیدار سخت، محکم بازی کنیم و برنده بازی شویم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: 2 اشتباه داشتیم که یکی از آنها تبدیل به گل تراکتورسازی شد و بازیکنی که گل زد به دنبال خطا روی امید نورافکن باید اخراج می شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- مهرداد بذرپاش در رشته توئیتی به فراخوان مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: باید از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۸:۳۹    
خبرگزاری میزان- علیرضا امامی فر مربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: صادقیان را اضافه کردیم تا از قدرت پاس وی استفاده کنیم که امروز هم چندین پاس خوب داد و این موضوع نوید روز های خوب آینده را می دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: 4 دقیقه وقت اضافه تمام شده بود، اما متاسفانه یک لحظه اشتباه سریالی کردیم و گل خوردیم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- مناره زیار بنا شده در قرن ششم هجری و در 30 کیلومتری شرق اصفهان و در ساحل جنوبی زاینده رود واقع شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- اتابک نادری گفت: دو کتاب چشم به راه و شیوه های نقد ادبی را به دوستداران کتاب پیشنهاد می دهم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- تلاش بسیاری می شود تا چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 وارونه جلوه داده شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با یک رسانه آمریکایی گفت: هر گونه تلاش برای اقدام نظامی با ایران در حکم خودکشی خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- به دلیل بارش شدید باران و حتی برف تعداد تماشاگران حاضر در دیدار تراکتورسازی – استقلال کاهش یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- مرحله گروهی لیگ برتر ووشوی بانوان کشور برگزار شد و چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم های سپاهان اصفهان - پیکان تهران و همچنین سپیدرود رشت - ماشین سازی تبریز به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس تمرین خود را امروز (جمعه) در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور همه بازیکنان در محل تمرین انجام داد و محسن ربیع خواه هم در تمرین های گروهی حاضر بود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- نویسنده کعبه بوی بهشت می دهد گفت: این روز ها مشغول نگارش کتابی درباره شهید محمدعلی روحانی فرد هستم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- حریرچی، قائم مقام وزیر بهداشت صبح امروز به دستور وزیر بهداشت، به منظور عیادت و بررسی روند درمانی مجروحان حادثه تروریستی زاهدان، عازم بیمارستان محل بستری این مجروحین شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- سفیر جمهوری اسلامی ایران در انگلیس در صفحه شخصی خود به شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی در نشست ورشو اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- با حضور قائم مقام رئیس کل دادگستری استان گیلان، مصطفی جلیلی به عنوان دادستان شهرستان سیاهکل معارفه شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه آمریکا از پاسخ به پرسش یک خبرنگار در مورد عدم واکنش واشنگتن به اقدامات عربستان و قتل خاشقجی امتناع کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- نماینده، ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب و هیئت دولت در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان حضور می ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در هفته هجدهم لیگ برتر با برتری شاگردان لیکنز به پایان رسید
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: واژگونی خودرو سواری ساندرو در آزاد راه تهران- قم منجر به کشته شدن راننده 60 ساله آن شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- هواداران تیم تراکتورسازی شعارهای تندی علیه سرمربی تیم استقلال سر دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس شورا های حل اختلاف استان فارس گفت: در 10 ماهه اول سال جاری تعداد 39 هزار و 455 فقره پرونده به صلح و سازش ختم شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- شرکت بین المللی قطار های 5 ستاره فدک در نمایشگاه گردشگری تهران طرح جدید خود را که همان استفاده از یک بلیت رفت و برگشت همراه با هتل است ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رکن مهم گام دوم انقلاب را جوانان دانست و معتقد است اکنون زمان میدان دادن به آن ها است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی تختی تازه ترین ساخته بهرام توکلی در مقام کارگردان در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و توانست اقبال خوبی را از سوی مخاطبان به خود جذب کرده و به عنوان یکی از آثار ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- میرحسینی گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به زندانیان واجدالشرایط، ده روز مرخصی اعطا شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه کره جنوبی در دیدار با ظریف با ابراز همدردی نسبت به حادثه تروریستی شرق ایران تمایل کشور متبوعش را برای تداوم دهه ها روابط خوب دو کشور به رغم فشار ها و تحریم اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر روسیه می گوید که مسکو هیچ واهمه ای از تحریم های آمریکا ندارد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان پژوهش درپی شهادت سرمربی درس آمادگی دفاعی اصفهان در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان پیامی صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: به رغم تحریم ها با همت جوانان به قله های خودکفایی رسیده ایم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- ظرفیت ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در فاصله یک ساعت مانده به آغاز دیدار تراکتورسازی – استقلال پُر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- حمید درخشان، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داشته های پرسپولیس برای قهرمانی کافی است و دور از ذهن نیست بخواهیم شاگردان برانکو را امسال هم مدعی اصلی قهرمانی بدانیم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی حادثه تروریستی زاهدان با صدور بیانیه ای اعلام کرد حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، انتقام استکبار از جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی بود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه 70 درصد موتورسیکلت های تولیدی کشور غیراستاندارد و دودزا است، گفت: در تهران آلودگی توسط موتورسیکلت پنج برابر خودروی سواری است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- تصاویری از وداع خانواده های شهدای حادثه تروریستی زاهدان در اصفهان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- به دلیل ازدحام زیاد در مقابل گیت های بلیت فروشی، بازار سیاه بلیت هم به راه افتاده است.
  • ۱