یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۴۱Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 27 بهمن 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 بهمن 1397 میزان 2 بهمن 1397 میزان 3 بهمن 1397 میزان 4 بهمن 1397 میزان 5 بهمن 1397 میزان 6 بهمن 1397 میزان 7 بهمن 1397 میزان 8 بهمن 1397 میزان 9 بهمن 1397 میزان 10 بهمن 1397 میزان 11 بهمن 1397 میزان 12 بهمن 1397 میزان 13 بهمن 1397 میزان 14 بهمن 1397 میزان 15 بهمن 1397 میزان 16 بهمن 1397 میزان 17 بهمن 1397 میزان 18 بهمن 1397 میزان 19 بهمن 1397 میزان 20 بهمن 1397 میزان 21 بهمن 1397 میزان 22 بهمن 1397 میزان 23 بهمن 1397 میزان 24 بهمن 1397 میزان 25 بهمن 1397 میزان 26 بهمن 1397 میزان 27 بهمن 1397 میزان 28 بهمن 1397 میزان 29 بهمن 1397 میزان 30 بهمن 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۰    
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیر نمایندگی ستاد دیه هرمزگان گفت: پنج زندانی دیه و جرائم غیرعمد همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی از زندان های این استان آزاد شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با اشاره به کاهش 16 درصد قرارداد های اجاره گفت: رونق بازار مسکن منوط به تثبیت بازار ارز و سکه است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- بدون ولایت فقیه و رهبری تیزهوشانه، مدبرانه و مومنانه ای که از ناحیه ی امام (ره) و بعد از ایشان، حضرت آقا بر این جامعه اعمال شد ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- دبیر کل بنیاد حمایت از فلسطین در پاکستان (PLF-P) و از تحلیل گران سیاسی این کشور با تشریح شرایط جدید منطقه و توطئه های جدید رژیم صهیونیستی، نوشت: پس از فلسطین و خاورمیانه ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۳:۲۱    
خبرگزاری میزان- یک رسانه غربی به نقل از ژنرال های ارتش آمریکا عنوان داشت که واشنگتن پیش از صلح با طالبان هزار نفر از نظامیان خود را از افغانستان خارج می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: 35 حلقه چاه ذغال در منطقه ای در بیابان های اطراف شهر قم، با دستور مقام قضایی و با حضور نیروی انتظامی تخریب شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی ریاست اجرایی دولت افغانستان در واکنش به کاهش احتمالی نیروهای آمریکایی تصریح کرد که در صورت تجهیز نیروهای امنیتی افغان خروج نیروهای آمریکایی تاثیری بر میدان های جنگ ندارد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده ستاد مرکزی ارتش آمریکا از تصمیم واشنگتن برای کاهش بیش از هزار نظامی مستقر این کشور در افغانستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد از توقیف یک دستگاه وانت نیسان و کشف 42 قطعه عتیقه به ارزش 5 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- سفیر روسیه در تهران امروز با حضور در بهارستان با رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- معاون استاندار و فرماندار تهران ضمن اشاره به ساماندهی آسیب های اجتماعی در مناطق مختلف تهران افزود ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- زیردریایی نیمه سنگین فاتح ظهر امروز با حضور رئیس جمهور کشورمان به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش در بندرعباس الحاق شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- یکصد و سی و ششمین نشست خبری سخنگوی دستگاه قضا در روز یکشنبه 28 بهمن ماه 97 با حضور خبرنگاران رسانه ها در محل دفتر سخنگوی قوه قضاییه برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- عروسک های ثبت شده در فهرست میراث ناملموس در نخستین نشست هم اندیشی عروسک سازان ایرانی توسط مسئول دفتر کودک و نوجوان پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری معرفی می شوند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر خصوصی سازی به معنای استفاده از پتانسیل بخش غیردولتی و مردمی برای اجرای برنامه ها باشد جای بحث دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- بیر شورای امنیت روسیه در اظهارنظری آمریکا را متهم کرده است که برای دستیابی به منافع خود به دودستگی در ونزوئلا دامن می زند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۲:۴۰    
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان از رسیدگی به 5 پرونده قاچاق در این استان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به راه اندازی سامانه شفافیت در سازمان گفت: بنا داریم تا پایان بهمن ماه یارانه ای که به مراکز نگهداری شبانه روزی پرداخت می شود به صورت الکترونیکی ثبت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- راجنات سینگ، وزیر کشور هند، ضمن تجلیل از نیروهای نظامی کشته شده در حمله پنجشنبه در کشمیر، گفت، هند پیروز جنگ با تروریسم خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
خبرگزاری میزان- سیدعلی آقاقاضی معروف به علامه قاضی در سال 1282 در تبریز به دنیا آمد و 84 سال عمر بابرکت ایشان، لحظه لحظه لبریز از دروس اخلاقی و عرفانی برای هر جویای معرفتی است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
خبرگزاری میزان- معاون دفتر فناوری اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست از اجرای طرح بدون کاغذ در سازمان حفاظت محیط زیست به دستور رییس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر بر ورود جدی شورا و شهرداری به موضوع موتور سیکلت های برقی در سال 98 تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از جریمه 2 میلیارد و 700 میلیون ریالی قاچاقچی خودرو فورد موستانگ خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
خبرگزاری میزان- صادرات گوشت مرغ از اول اسفند ماه ممنوع می شود و این ممنوعیت تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر دفاع انگلیس در دیدار با وزیر دفاع انگلیس، گفت که کشورش به عنوان یک دوست استراتژیک در کنار حکومت و مردم افغانستان باقی خواهد ماند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه پاکستان با شرکت در اجلاس مونیخ که محور آن صلح افغانستان بود از مذاکره با طالبان به عنوان یک فرصت طلایی برای ثبات در منطقه یاد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- ساحل پنهان (Palawan) توسط ساختارهای فوق العاده سنگ آهک محافظت می شود، و به آن شکل یک پناهگاه ساحلی دنج را می دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- قابلیت جدیدی به نام بهبود جزئیات - Enhance Details به نرم افزار لایت روم اضافه می شود که به وسیله آن می توان خروجی هایی با جزئیات بالا تولید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- سامسونگ در صدد است تا با رونمایی از گجت های جدید این شرکت، مراسم معرفی رسمی گوشی های پرچمدار خود را هرچه بیشتر باشکوه کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- پاتریاک ایگناتیوس آفرم دوم رئیس کلیسای ارتدوکس سوریه در مونیخ با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- اداره آبفا بندر امام خمینی(ره) در اطلاعیه ای از قطعی آب در روز یکشنبه 28 بهمن ماه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- مجموعه پوستر فیلم سینمایی "قبرستان حیوانات خانگی" به کارگردانی کوین کولش و دنیس ویدمایر دو تن از کارگردانان مطرح سینمای هالیوود رونمایی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- به دلیل افت فشار دما، برودت هوا و یخ زدگی معابر و بنا به مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران، فردا یکشنبه 28 بهمن ماه 97 ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی قصد دارد تا شما را با مواد غذایی که اشتهایتان را کم می کند، آشنا نماید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- اخیرا ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که سبب حیرت برخی کاربران غیرایرانی شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- والی هرات گفت: مذاکرات صلح بدون حضور دولت افغانستان منجر به شکست تلاش ها برای برقراری و تامین صلح خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مادر شهیدان گرانقدر اسماعیل، حسین و حسن سلیمانیان، از صبر، فداکاری و ایمان استوار این مادر گرامی تجلیل کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه وحدت کلمه مردم ایران کمر دشمنان این نظام را شکسته است ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- استراتژی استاندارد های دوگانه در داخل و خارج از کشور یکی از ویژگی های شناخته شده سیاست آمریکا است که در بررسی نحوه برخورد واشنگتن با کاراکاس و صنعا به وضوح آشکار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه روسیه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ در واکنش به پیشنهاد اردوغان گفت: اضافه شدن کشور های دیگر به مذاکرات آستانه مفید نیست.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- بررسی پالرمو در دستور کار امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفت که در ادامه گزارش اخبار 20:30 را پیرامون این جلسه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر به جزئیات عیدی و دستمزد 10 سال گذشته کارگران ایرانی پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۶    
خبرگزاری میزان- در جلسه آینده شورای شهر تهران موضوع بخشودگی خسارت تاخیر تادیه مودیان بدهکار به شهرداری تهران در دستور کار قرار می گیرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۶    
خبرگزاری میزان- نویسنده کتاب عمار حلب گفت: همزاد پنداری و باورپذیری زندگی شهید محمدحسین محمدخانی برای مخاطب نزدیک، دست یافتنی و دلنشین است و همین امر باعث پرمخاطب شدن این کتاب شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- علی فداکار به دیدار فینال وزن منهای 84 کیلوکرم لیگ جهانی امارات رسید و 3 کاراته کا هم به دیدار رده بندی راه یافتند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- خودروساز آلمانی BMWاولین تصاویر از محصول جدیدش (BMW X3 2020) را رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- شاگردان دیه گو سیمئونه با شکست میزبان خود، رایو وایکانو به رده دوم جدول لالیگا بازگشتند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره کشاورزی هرات گفت: در روزهای اخیر بیش از 178 میلی متر در هرات باران باریده است و تمامی زمین های کشاورزی و سدهای آبی در هرات نیز سیراب شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت آپارتمان، قیمت خودرو و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال میلوال با غلبه بر ویمبلدون جواز حضور در جمع هشت تیم برتر رقابت های جام حذفی انگلیس را کسب کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- ورود گربه به یک برنامه زنده تلویزیونی سبب ترس مجری و قطع برنامه شد که در ویدئو زیر این لحظه جالب را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- محمد باقر الفت اظهار کرد: باید قوه قضاییه دایره فعالیت های خود را از تحقیق، دادرسی و رسیدگی به جرایم گسترش داده و وارد مباحث پیشگیری شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- افشین قطبی سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: بازیکنان انگیزه بالایی دارند تا به بالای جدول لیگ برتر برسیم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- در تاریخ 18 آذر سال 96 فاز اول طرح تثبیت 10 هزار هکتار از شن زارهای خوزستان جهت مقابله با ریزگردهای داخلی با استفاده از روش مالچ پاشی در شن زارهای روستاهای سوسنگرد و منطقه جنوب و جنوب ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- رای غیابی که محکوم علیه از آن بی اطلاع باشد، پس از اطلاع وی از آن قابل واخواهی است. کارشناسان وکیل آنلاین در این مورد توضیح داده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال راسنبال لایپزیگ با شکست اشتوتگارت فاصله اش با بوروسیا مونشن گلاباخ را کم کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- دور هفتم شطرنح جام ستارگان با برتری تیم منتخب ایران برابر منتخب جهان پایان یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- اولین پله برقی هواپیما در فرودگاه مهرآباد برای روحانی، رئیس جمهور کشورمان در بازگشت از سوچی روسیه رونمایی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۱    
خبرگزاری میزان- پژوهشگران "شاخه پزشکی دانشگاه تگزاس در گالوستون"(University of Texas Medical Branch at Galveston) ایالات متحده آمریکا در مطالعه اخیر خود یک داروی جدید توسعه داده اند که در افزایش حجم ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۱    
خبرگزاری میزان- مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: اگر داور آن پنالتی را نمی گرفت، نساجی حتی یک موقعیت گل هم نصیبش نمی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۱    
خبرگزاری میزان- تصویر جدید از سد کارون 3 که افزایش کم سابقه حجم آب پشت سد طی چندسال اخیر را نشان میدهد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۱    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: آقایان شهامت داشته باشند و به مردم با دلایل خود عنوان کنند که چرا از حضور تیم در لیگ برتر ناراحت هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۱    
خبرگزاری میزان- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزئیات حریق یک دستگاه اتوبوس بنز با 42 مسافر را در استان ایلام اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۱    
خبرگزاری میزان- اتحادیه اروپا اقدام به تأمین مالی برای توسعه میکروسکوپی موسوم به "سلی ویوئر" کرده است که می تواند حوزه تشخیص پزشکی را متحول کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری عامل آدم ربایی درکمتر از 38 ساعت در عملیات ضربتی پلیس آگاهی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و روی اتفاقاتی که داور رقم زد، سرنوشت بازی تغییر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری مازندران در منادیان صلح و سازش شورا های حل اختلاف مازندران با بیان اینکه صلح ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال برایتون با غلبه بر حریف دسته اولی خود راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه هند امروز و به هنگام توقفی کوتاه در تهران و پیش از عزیمت به اروپا، با معاون سیاسی وزارت امور خارجه ملاقات و پیرامون مسایل مورد علاقه دوجانبه و منطقه ای، تبادل نظر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل بانک مرکزی گفت: ارزش افزوده صادرات باید در داخل کشور و به چرخه اقتصادی بازگردد بنابراین طرح صادرات ریالی که نه ارزی به داخل کشور وارد شود و نه وارداتی در مقابل آن انجام گیرد ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیر روابط استراتژیک بین الملل شهرداری غازیتنپ از کشور ترکیه خواستار اجرای طرح مدرسه آماده در شهر غازیتنپ شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به سازمان لیگ خواهان دریافت حق و حقوق خود از درآمد های لیگ، به ویژه از ناحیه تبلیغات محیطی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- کلیات لایحه بودجه سال 1398 کل کشور در جلسه نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی تصویب شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- مجمع نویسندگان و منتقدان سینمای انقلاب طبق رسم چندسال اخیر خود با برگزاری یک نظرسنجی از میان منتقدان و روزنامه نگاران فرهنگی دست به انتخاب آثار برتر جشنواره سی وهفتم فیلم فجر زده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- بارش شدید برف و یخ زدگی شدید خیابان ها، به خلق یک تصادف زنجیره ای وحشتناک در اتوبان های آمریکا منجر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیمارستان قصرشیرین به عنوان یکی از مراکز توریسم درمانی در سال 98 راه اندازی می شود و فعال سازی این بیمارستان با توجه به نزدیک بودن موقعیت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- آیین چهل سال صحنه شامل رونمایی از کتاب چهل سال نمایش و تقدیر از 10 هنرمند انقلاب اسلامی عرصه نمایش، در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- نیروهای یمنی در عملیاتی تلافی جویانه محل تجمع مزدوران سعودی را در جنوب عربستان هدف قرار دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۷:۰۰    
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- جلسه نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی به دلیل خارج شدن تعداد از نمایندگان از صحن علنی برای دقایقی از رسمیت افتاد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- در ششمین روز از جشنواره ی سی و هفتم، شنبه 27 بهمن، دو نمایش در قالب تئاتر ملل روی صحنه خواهد رفت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- جلسه نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی به دلیل خارج شدن تعداد از نمایندگان از صحن علنی برای دقایقی از رسمیت افتاد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان "بهشهر "از مسمومیت یک گروه 13 نفره کوهنوردی ناشی از نشت گاز در شهر"رستم کلا" خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت از رشد 10 درصدی صادرات صنایع غذایی در 9 ماهه امسال علیرغم چالش های ایجاد شده خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه وکس می گوید که ابهام موجود در قانون اجازه به دونالد ترامپ برای اعلام وضعیت اضطراری ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس پایتخت، ضمن اشاره به دستاورد های 40 ساله انقلاب اسلامی، گفت: 22 بهمن ماه امسال، سرآغاز فصلی جدید در آینده انقلاب است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان سرپرست جدید این تیم انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران در عین وفاداری به ارزش های انقلاب از برخی دست اندرکاران گلایه دارند که باید برای رفع این گلایه ها چاره ای ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 30 تن مواد محترقه قاچاق از یک دستگاه کانتینر به ارزش 30 میلیارد ریال خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک صفحه مجازی برای داور بازی استقلال و تراکتورسازی در هفته هجدهم لیگ برتر دردسرساز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- ستاد برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با انتشار فراخوانی از فعالان فرهنگی به منظور ارائه پیشنهادهای خود برای شعار این دوره از نمایشگاه کتاب تهران دعوت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- صدور دستورالعمل جدید از سوی سازمان تأمین اجتماعی برای تأکید بر ممنوعیت خریدکالای خارجی و حمایت از کالای ایرانی دستور العمل طرح حمایت از کالای ایرانی و ممنوعیت خرید کالای خارجی به ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران صبح روز چهارشنبه 97/11/24 در جلسه شورای معاونین دادسرای تهران که با حضور سرپرستان دادسرا ها برگزار شد ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- معاون سیاسی دبیر کل سازمان ملل متحد و الیاس بوصعب ، وزیر دفاع لبنان در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر و با تغییر آئین نامه داخلی مجلس اگر کلیات لایحه رد شود، این لایحه به دولت ارسال می شود که در آن صورت دولت باید ظرف دو هفته ...