دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۵۹Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 15 اردیبهشت 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 2 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 3 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 4 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 5 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 6 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 7 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 8 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 9 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 10 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 11 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 12 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 13 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 14 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 15 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 16 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 17 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 18 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 19 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 20 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 21 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 22 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 23 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 24 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 25 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 26 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 27 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 28 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 29 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 30 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۳:۵۶    
شما می توانید تمام مشکلات به وجود آمده در منزل را به وسیله پیاز حل کنید! به دلیل محتوای غنی آن یکی از مهمترین مواد مغذی در جهان است، گرچه به علت اشک چشم هنگام استفاده از آن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۳:۱۱    
مطالعه ای جدید نشان داده است سالمندانی که به طور مرتب از سونا استفاده می کنند کمتر دچار سکته قلبی می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۷:۳۰    
زیاده روی در مصرف ادویه های مفیدی چون زنجبیل، زردچوبه، جوز هندی، دارچین و فلفل به خصوص برای افرادی که بیماری خاصی دارند و دارو مصرف می کنند می تواند مشکل ساز شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۵    
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به گزارش های اخیر منتشر شده مبنی بر تلاش های وزیر خارجه پیشین آمریکا برای حفظ برجام اعلام کرد که آمریکا به جان کری درمورد برجام نیازی ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۹    
گاهی دلیلش هوای اضافی است که در مسیر سیستم گوارش گیر کرده. در دیگر مواقع مانند این است که یک توپ بسکتبال در شکم تان گیر کرده یا کل ناحیه میانی بدن با آب پر شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۵:۴۷    
باید مراقب برنامه ها و کتاب ها باشیم و حرکات غیرمسئولانه را رصد کنیم، بنابراین عمل شما عبادت است ومسئولیت شما هم سنگین است چرا که همیشه در کنار کوه های بلند دره های عمیق وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۰۰    
دوربین جدید فیز وان، توانایی ثبت تصاویر هوایی با کیفیت شگفت انگیزی را به ارمغان خواهد آورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۱    
سفارت ایران در بغداد اعلام کرد: کلیه مرزهای زمینی، دریایی و هوایی مرزهای عراق با ایران از ساعت 24 روز 21 اردیبهشت تا ساعت24 ،22 اردیبهشت تعطیل است .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۱    
آخرین گزارش استراتژی آنالیتیکس نشان می دهد که آیفون 10 با فروش 16 میلیون دستگاه لقب پرفروش ترین گوشی هوشمند در زمستان 2018 را کسب کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۱    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 23 هزار تومان افزایش به دو میلیون و 75 هزار و 500 تومان رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۵    
رگه های سفیدرنگ در گوجه فرنگی ناشی از رسوب نیترات و فلزات سنگین نیست و مردم می توانند این محصولات را با اطمینان خاطر مصرف کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۹:۴۵    
تلگرام تنها در کشور ما تبدیل یک دغدغه نشده و هزاران کیلومتر آن طرف تر، روس ها هم از مدت ها پیش اختلافات شان را با این پیام رسان علنی کردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۶    
ناسا با همکاری وزارت انرژی ایالات متحده از مدت ها قبل در حال تولید نوع جدیدی از راکتورهای هسته ای برای ماموریت های فضایی بوده و حالا نخستین نمونه از آن را با موفقیت آزمایش کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۹:۱۵    
هواوی Y7 پرایم، گوشی هوشمند اقتصادی است که از طراحی مدرن، بدنه ی خوش ساخت و دوربین دوگانه بهره مند شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۹:۱۲    
خبرگزاری اصولگرای تسنیم در مطلبی انتقادی نوشت: روحانی در اینستاگرام نوشته اگر در عالی ترین سطح نظام تصمیمی گرفته شده، باید مردم در جریان امور قرار گیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۹:۰۰    
نفخ می تواند عللی از عدم تحمل به لاکتوز گرفته تا ابتلا به سرطان را به همراه داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۸:۵۱    
چربی های شکم با بسیاری از بیماریهای مزمن از جمله بیماری های قلبی، دیابت نوع 2 و مقاومت به انسولین در ارتباط است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۸:۳۲    
معاون سیاسی و امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی از دستگیری عضو گروهک منافقین در مشهد خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۸:۱۷    
دکتر سید موید علویان گفت: افراد با سابقه رفتارهای پرخطر یا با سابقه هپاتیت بی و سی در خانواده از اهدای خون خودداری کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۷:۴۶    
بهترین راه، کم خطرترین و بی عارضه ترین راه است. بهتر است برای کاهش وزن و لاغری هم کم عارضه ترین راه را انتخاب کنید. با طب سنتی 5 کیلو در ماه لاغر شوید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۷:۴۰    
ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی گفت: خوشبختانه با فعالیت سامانه 'نیما'، اشراف همه جانبه بر بازار ارز در حال وقوع است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۷:۲۵    
ترویج زایمان طبیعی و ایمن یکی از بسته های طرح تحول نظام سلامت است که وزارت بهداشت دولت تدبیر و امید با هدف پیشگیری از آمار بالای سزارین در کشور، بر نهادینه سازی آن تاکید ویژه ای داشته و دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۷:۱۶    
کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران در دهمین نشست خود بر حل مشکل تامین ارز فعالان اقتصادی تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۷:۰۱    
روزنامه اعتماد نوشت: دنبال کنندگان صفحه مجازی رییس جمهور هشتگ #روحانی_ بایست منتشر کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۶:۵۵    
این شبکه های اجتماعی به گونه ای افسارگسیخته زندگی برخی از اقشار جامعه ما را تحت تاثیر خود قرار داده تا به جای دنیای واقعی در اوهام و تخیلات سیر کرده و برای خود زندگی قلابی بسازند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۶:۵۲    
برادر همسر رهبری در توئیتی نوشت: شنیده ها حاکی است آقای رئیس جمهور در جلسات 2-3هفته اخیر با فیلترتلگرام موافقت دارند ولی زمان اجرا را مناسب نمی دانند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۶:۴۶    
پسر بچه چهارساله بر اثر کنجکاوی با بردن دست خود به داخل محل نورگیر آسانسور فاقد شیشه و حفاظ مناسب، دچار مصدومیت شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۵:۴۱    
پاتریک لیهی سناتور دموکرات که معاون رئیس کمیته اعتبارات مالی سنای آمریکا است، کمک نظامی سیصد میلیون دلاری این کشور به مصر را به حال تعلیق درآورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۵:۱۲    
یک شرکت نوپا موفق به تولید هلیکوپتر برقی منحصر به فردی شده که دو نفر ظرفیت دارد و می تواند نیاز افراد به جابجایی سریع در محیط های خاص را برطرف کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۴:۴۲    
الون ماسک اعلام کرده تا 2019 یک خدمت خودروهای اشتراکی خودران به نام تسلا نتورک را راه اندازی می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۳:۵۵    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و نماینده اسبق ایران در سازمان ملل متحد در کتاب آقای سفیر به بیان خاطرات و دیدگاه های خود در خصوص سیاست خارجی ایران می پردازد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۴۷    
رسانه های بریتانیایی از مشکل جدی سرمربی سابق منچستریونایتد و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۴۰    
القدس العربی در گزارشی به قلم د. مدی الفاتح نوشت: آنکارا و مسکو در طول دو سال گذشته به نظر از حساسیتهای پیشین خود که در پی سقوط جنگنده روسی ایجاد شده بود و نیز از اختلافات در مورد بحران سوریه دست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۵    
نماینده مردم مهاباد گفت: در صورتی که درخواست نمایندگان کردزبان شهرهای مرزی به نتیجه نرسد به طور حتم موضوع استیضاح رئیس جمهور را پیگیری خواهیم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۵    
پلیس هند در ایالت جارکند 14 نفر را در ارتباط با قتل و تجاوز به یک دختر نوجوان بازداشت کرده است. گفته می شود وقتی والدین این نوجوان 16 ساله درباره آزار جنسی به بزرگان روستا شکایت کردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۶    
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: برخی تحلیل های فلج کننده باعث می شود تا برخی مسئولین نسبت به آینده پیش بینی درست نداشته باشند و کشور به لحاظ اقتصادی آسیب پذیر شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۱:۵۷    
سرمربی تیم ملی ایران گفت: با توجه به شرایطی که به من پیشنهاد شده بود فکر نمی کنم رسیدن به یک توافق برای ادامه همکاری تا جام ملت ها مقدور باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۱:۵۱    
سخنگوی فراکسیون حقوق شهروندی مجلس با انتقاد از حکم قضائی برای فیلترینگ تلگرام، خواستار تجدید نظر قوه قضاییه در این تصمیم شد و گفت قوه مجریه نیز باید تدبیری بیندیشد که حقوق شهروندی به این راحتی تضییع ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۱:۴۵    
حمید ابوطالبی مشاور رئیس جمهور در واکنش به توئیت سعید جلیلی نوشت: صدهزار شغل را از بین نمی برند تا از دولت بپرسند چرا فضای مجازی هشتاد میلیارد دلار بازده ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۱:۳۶    
مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی با بیان این که حفاظت از طبیعت در آیات قرآنی و ادیان الهی وجود دارد، گفت: بشر با جنگ بیشترین آسیب را به طبیعت زده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۶    
"سمیرا النصر" قابله ای است که در طول چهل سال فعالیت هزاران کودک را به دنیا آورد. اما می گوید همه آن ها با تجربه ای که دو سال پیش به عنوان قابله داعش داشت، متفاوت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۴۵    
یک کاندیدای جناح مخالف ترکیه در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو امروز (شنبه) خواهان آزادی کاندیدای حزب حامی کردها از زندان شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۳۶    
ستاد کل ارتش کویت اعلام کرد که یک فروند ناوچه متعلق به این کشور جمعه در آب های خلیج فارس غرق شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۲۱    
نتایج منتشرشده از انتخابات محلی و انتخابات مربوط به گزینش شهرداران شماری از شهرهای انگلیس، ولز و اسکاتلند، در روز شنبه مؤید پیروزی حزب کارگر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۲    
در آخرین نتایج موسسه نظرسنجی Gezici در مورد انتخابات زودهنگام ترکیه، اردوغان قادر به پیروزی در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری نیست و آرای مرال آکشنر رهبر حزب خوب بیشتر از آرای محرم اینجه نامزد حزب ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: موفقیت یا شکست برجام به عنوان توافقی سیاسی و امنیتی که به تائید شورای امنیت سازمان ملل رسیده، آزمونی تاریخی برای ارزیابی اثرگذاری منطق گفت وگو به جای منازعه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۲۷    
سعید جلیلی در عین حال که از مزایای فضای مجازی برای اشتغال زایی دفاع کرد، موضوع فیلترینگ را موضوع فرعی خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۶    
فرزند مهدی کروبی خبر از دیدار دو روز پیش اسماعیل دوستی با مهدی کروبی داد و گفت: من از مقامات شنیده ام که شورای عالی امنیت ملی به دنبال حل موضوع و رفع حصر هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۰۲    
مسئول معاونت عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران با بیان این که در حال حاضر جمعاً 9 هزار مربی عقیدتی و سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت می کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۰۲    
کره شمالی با اعلام اینکه دستیابی به ساعت واحد اولین گام عملی برای سرعت بخشیدن به فرایند یکی شدن میان دو کُره است، ساعت پیونگ یانگ را با ساعت همسایه جنوبی خود یکسان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۵۰    
معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت ارشاد می گوید: دولت با کلیات طرحی که در خصوص اختیار صدور مجوز و نظارت بر صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی مطرح است، مخالف است؛ طرح نه فقط در حوزه صوت و تصویر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۲۰    
فرماندار اهواز در تشریح علت حادثه آتش سوزی قهوه خانه ای در این شهر به دست یک پسر 16 ساله می گوید: این نوجوان خود تصمیم به این کار گرفت نه اینکه ماموریتی از طرف عشیره اش یا افرادی به او سپرده شده باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۱۷    
مجله فرانسوی " اینتلیجنس آنلاین" اعلام کرد که عربستان و شماری از کشورهای عربی دیگر میان لیبی و رژیم اسرائیل میانجیگری می کنند تا تل آویو در راستای ممانعت از مسلح شدن حماس در غزه بیشتر تلاش کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۱۱    
الاخبار نوشت: در حالی که منتظر بیانیه رسمی دال بر دخالت اسرائیل در تجاوز شبانه به پایگاههای نظامی در سوریه اتفاق افتاد هستیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۸    
سرمربی آلمانی بارها ادعاهای مدیران استقلال در خصوص قراردادش را تکذیب کرده و این روند ادامه دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۱    
کمیسیون اقتصادی مجلس امروز اعلام کرد که رایزنی برای اصلاح قانون افزایش حقوق کارمندان در قالب قانون بودجه را آغاز کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۲    
معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به جمع آوری نزدیک به 820 میلیون تومان در پویش ارمغان 2، از آزادی 13 زن زندانی جرائم غیرعمد خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۶    
مسعود پزشکیان با تاکید بر این که علی رغم وجود مسائل مختلف، تنها راه نجات کشور حضور فعال دانشگاهیان در جامعه است، گفت: اساتید و دانشگاه ها باید برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم راه حل ارائه کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۰    
مهاجم گلزن پرسپولیس با رفع مصدومیت می تواند تیمش را مقابل الجزیره همراهی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۰    
یک عضو کمیسیون اقتصادی نوشت:متاسفانه روند صعودی قیمت دلار از سال گذشته آغاز شد و این موضوع ادامه دار شد هرچند که بخشی از رشد قیمت دلار که متاثر از نرخ تورم است را می توان تا حدی قابل توجیه دانست اما ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۷    
تدبیر و امید عنوانی است که روحانی سال 92 برای دولت خود برگزید؛ عنوانی که این روزها عیارسنجی می شود. مخالفان دولت برای دورکردن مردم از رئیس جمهور از هر نوع ترویج یأس و ناامیدی فروگذار نمی کنند و با ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۵    
هاشمی طبا معتقد است دولت در فیلتر تلگرام نقشی نداشته و همانطور که روحانی قول داده بود دست وزیر ارتباطات روی دکمه فیلترینگ نرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۲    
تیم ملی تنیس روی میز ایران با غلبه بر اوکراین و حضور در فینال مسابقات قهرمانی دسته 2 برای نخستین بار در تاریخ به مسابقات دسته یک جهان راه یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۱۰    
مهاجم سنگالی استقلال شانس زیادی برای حضور در بازی رفت برابر ذوب آهن ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۷    
بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس گفت: پرسپولیس مقابل الجزیره کار راحتی دارد و باید به فکر مراحل بعد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۱    
ورزش بانوان ایران حالا یک وکیل مدافع بین المللی دارد که دقیقا همان چیزهایی را می گوید که باب دل دختران عاشق ورزشگاه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۴:۵۵    
امکان درخواست تجدیدنظر برای خبرنگارانی که مشمول سهمیه طرح ترافیک نشدند، فراهم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۴:۵۲    
مهدی رحمتی پس از قهرمانی در جام حذفی دلن وشته ای در اینستاگرام خود منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۴:۴۶    
سرمربی سابق تیم ملی مونته گرو هدایت تیم ملی هندبال ایران را بر عهده گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۴:۲۶    
مطالعات نشان می دهد که مصرف مرتب فست فودها موجب بروز مشکلاتی در توان بارداری زنان می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۴:۲۶    
فرمانده سپاه حفاظت گفت: از سال 63 که ماموریت حفاظت از هواپیماها به سپاه واگذار شد، 15 مورد اقدام به هواپیماربایی شد که 11 مورد با اقدامات عملیاتی و 4 مورد هم بدون اقدامات فیزیکی خنثی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۴:۱۱    
استقلال خوزستان از سرمربی جدید خود رونمایی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۶    
رئیس جمهوری در پست اینستاگرامی خود از سفر کاروان تدبیر و امید به استان خراسان رضوی در هفته جاری خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۲۱    
ستاره ایرانی آلکمار از انگیزه بالای خود برای گلزنی در هفته پایانی لیگ هلند و کسب عنوان آقای گلی صحبت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۵    
در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز، اکثریت کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران نسبت به ادامه روند رشد قیمت طلا در هفته جاری ابراز خوش بینی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۵    
رئیس شورای شهر تهران درباره توئیت یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر اتفاقات پشت پرده در انتخابات شهردار گفت: من از اتفاقات پشت پرده خبر ندارم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۲    
یکی از حاضران در مراسم عمامه گذاری و ملبس شدن سید احمد خمینی (فرزند نوادۀ اما م خمینی رهبر فقید انقلاب اسلامی) به لباس روحانیت که روز چهارشنبه نیمۀ شعبان برگزار شد ادعای تجملاتی بودن این آیین را ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۲    
مجتبی ذوالنوری با گلایه از کم کاری مجلس در بررسی مسائل مهم کشور می گوید 90 درصد مواردی که در دستور کار مجلس است باید خارج شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۲    
یک نماینده مجلس از پیشنهاد برای به رأی گذاشتن فیلترینگ تلگرام در صحن علنی مجلس خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۴۶    
استقلال قهرمان جام حذفی شد و مسئولان این باشگاه قرارداد وینفرد شفر را هم تمدید کردند و این مربی فصل آینده هم هدایت آبیپوشان را بر عهده خواهد گرفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۴۰    
فصل گذشته پرسپولیس تیم خوب و سر و حالی بود که به راحتی در لیگ برتر قهرمان شد و تصورها بر این بود که در لیگ قهرمانان آسیا هم روی سکو خواهد رفت اما سر بزنگاه 4 گل از تیم الهلال خورد تا رؤیای آسیایی تیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۳۷    
حوادث رکنا، دزد جوان با استفاده از خودروی یدک کشِ غیرمجاز اقدام به سرقت خودرو در سطح شهر تهران کرده است .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۳۱    
مدیر ورزشی تیم پرسپولیس از مدیران این باشگاه گله دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۳۱    
وزیر اطلاعات و حمل و نقل رژیم صهیونیستی از باز شدن حریم هوایی عربستان به روی هواپیماهای این رژیم به عنوان دستاوردی مهم و غیرعادی یاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۱    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه ایراد لایحه پالرمو فراتر از یک اشکال تایپی بوده است، گفت: اگر در ترجمه لوایح، مفاد آن تغییر کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۱    
روزنامه واشنگتن اگزمینر نوشت: گزارش روز جمعه (دیروز) درباره گفت و گوهای جان کری وزیر امور خارجه پیشین آمریکا با سران خارجی برای نجات توافق هسته ای ایران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۱    
مدافع استقلال تهران از اتفاقات عجیب فینال جام حذفی در خرمشهر و گم شدن مدال قهرمانی اش صحبت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۱    
پس از حدود 4 ماه از وقوع سانحه برخورد نفتکش ایرانی سانچی و کشتی فله بر کریستال، رئیس هیئت ایرانی بررسی سانحه، دلایل این حادثه مرگبار را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۱    
مترجم برانکو با وجود رایزنی های باشگاه اجازه همراهی پرسپولیس را در سفر به امارات به دست نیاورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۱    
پدر علیرضا صلحی پزشک تبریزی که به قتل همسر و مادربزرگش متهم و محکوم به اعدام شده از برخی ابهامات پرونده پسرش پرده برداشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۱    
سرمربی آلمانی تیم استقلال در نخستین فصل حضورش در ایران موفق شد یک جام به دست آورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۱    
فرمانده حفاظت سپاه با بیان اینکه سپاه در طول 39 سال گذشته وظیفه حفاظت از شخصیت های نظام را برعهده داشته، گفت: با همتی که انجام گرفته کمترین حادثه ترور شخصیتی را داشته ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۱    
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در گفتگویی رادیویی جنجال به پا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۱۱    
نتایج یک گزارش رسمی نشان می دهد که آژانس اطلاعات ملی آمریکا بیش از 534 میلیون مکالمه تلفنی و پیام متنی شهروندان آمریکایی را شنود و ضبط کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۵    
نشریه فارن اَفرز وابسته به اندیشکده آمریکایی شورای روابط خارجی، خروج از برجام را به منزله اشتباهی راهبردی از سوی آمریکا دانست که تبعات آن می تواند نتیجه ای دو سر بُرد را برای ایران رقم بزند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۵    
رئیس جمهوری آمریکا شب گذشته با حمله دوباره به برجام گفت این توافق در شرایطی امضا شد که ایرانی ها در خیابان ها شعار مرگ بر آمریکا سر می دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از خروج بیش از 2.5 میلیارد دلار از کشور تا به امروز به منظور خرید ارزهای مجازی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۲    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عذرخواهی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بابت سخنانش در مراسم افتتاحیه شورای ملی فلسطین درباره یهودیان اروپا را نمی پذیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۲    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه ایراد لایحه پالرمو فراتر از یک اشکال تایپی بوده است، گفت: اگر در ترجمه لوایح، مفاد آن تغییر کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۵۶    
الجزیره در مطلبی به قلم علی یونس نوشت: تلاش مستمر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و متحدان داخلی و خارجی وی برای لغو یا مذاکره مجدد در مورد توافق هسته ای با ایران به نظر می رسد در همسویی با امانوئل ...
  • ۱