دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۱۵Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 17 اردیبهشت 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 2 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 3 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 4 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 5 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 6 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 7 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 8 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 9 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 10 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 11 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 12 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 13 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 14 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 15 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 16 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 17 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 18 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 19 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 20 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 21 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 22 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 23 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 24 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 25 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 26 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 27 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 28 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 29 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 30 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۱:۱۰    
شورای وزیران عربستان مدعی شد: باید تلاش ها و مواضع در برابر دخالت های ایران و ادوات آن در امور کشور های عربی واحد و منسجم باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۰:۴۶    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا قصد دارد پس از سخنرانی رئیس جمهور آمریکا درباره توافق هسته ای با ایران کنفرانس خبری برگزار کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۴    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که محدودیت ها اثری بر ملت ایران ندارد،گفت: موفقیت صنایع بزرگ کشور نظیر چادرملو نشان از قدرت ایران در برابر تحریم هاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۰:۵۰    
دبیرکل حزب الله لبنان پوشش سیاسی برای محور مقاومت، در سایه تهدیدهای اسرائیلی و نیز فشارها و توطئه های آمریکایی، می خواست و لبنانی ها با رای دادن در انتخابات پارلمانی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۵    
آنر 7 ایکس و گلکسی ای 7 دو گوشی میان رده ی پرطرفدار در بازار کشورمان هستند که در این مطلب مقایسه ی کوتاهی بین آن ها خواهیم داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۶    
وزیر دادگستری گفت: همه ما مسئولان و مدیران کشور در موقعیت سخت و خاص مسئولیت پذیرفته ایم؛ لذا حق نداریم غفلت کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۰    
گذشت زمان تنها دلیل ایجاد چین و چروک های صورت است. عوامل دیگری البته وجود دارند که می توانند منجر به آسیب های پوستی شده و باعث ظهور لکه ها، تحریکات و چین و چروک ها شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۰    
دندان درد را نباید دست کم گرفت. چرا که نشان دهنده یک مشکل مهم در دندان یا لثه است. مراجعه هر شش ماه یک بار به دندانپزشک باعث پیشگیری از بروز بیماری های لثه و دندان و تحمل چنین دردهایی می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۰    
فرانسوا سلمو سفیر فرانسه در ایران به منظور بررسی راه های توسعه مبادلات تجاری با اعضای اتاق بازرگانی سیستان وبلوچستان دیدار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۰    
پژوهش ها به این نتیجه رسیده اند که افزایش قد در فصل تابستان بیشتر از فصل زمستان می باشد و علت این موضوع را ارتباط داده اند به گرما و نور و تغییر فصل تابستان نسبت به فصل زمستان.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۸:۰۹    
اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد: به اعتقاد کارشناسان اصلی ترین عاملی که در ماه های گذشته باعث افزایش قیمت دلار شده است؛ ترس مردم و سرمایه گذاران نسبت به خروج آمریکا از برجام و افزایش قیمت ها است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۷:۵۴    
محققان خاطر نشان کردند که به رغم توصیه های مختلف در مورد میزان سالم مصرف تخم مرغ برای افراد مبتلا به وضعیت های پیش دیابت و دیابت نوع دو ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۷:۳۹    
کارشناس های تغذیه بر این باورند که پوست میوه ها سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین هایی هستند که به نوعی آن را به عنوان مغذی ترین بخش میوه تبدیل می کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۷:۳۹    
با راهکارهای ساده و کمی تلاش کردن می توان به راحتی مشکل بی خوابی شبانه را برطرف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۷:۳۶    
قرص آنتی هیستامین از جمله قرص هایی است که در هرخانه ای موجود است و برای مصارف مختلفی از جمله آلرژی و یا سرماخوردگی استفاده می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۷:۳۰    
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: سه سال مقاومت کردیم پرداخت حق عائله مندی فرهنگیان مجرد قطع نشود اما تهدید شدیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۷:۲۱    
بوی بد دهان در کودکان می تواند نشانه یک بیماری یا وجود مشکلی در بدن آنها باشد، در ادامه به علت های “بوی بد دهان” در کودکان و درمان آن پرداخته ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۷:۰۰    
تا الان به این فکر کرده اید که بدون بر هم زدن برنامه غذایی خود و فقط با تکیه روی احساساتتان می توانید به میزان قابل توجهی از وزن خود کم کنید؟
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۶:۵۴    
همه تپش قلب ها از استرس ایجاد نمیشوند و گاهی نشان از یک بیماری نهفته دارند.دز این باره بیشتر بخوانید
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۶:۳۶    
اخبار ضدونقیض درباره رفع حصر، روز گذشته هم ادامه پیدا کرد. فرزندان مهندس موسوی رفع حصر را تکذیب کرده اند؛ اما از رفع برخی محدودیت هایی خبر داده اند که به زهرا رهنورد پیشنهاد شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۶:۲۴    
احتمال می رود شرکت هواپیمایی اتحاد امارات، که متحمل زیان دو میلیارد دلاری در ایتالیا شده است، سفارش 170 هواپیمای ایرباس و بوئینگ خود را لغو کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۶:۱۵    
آیت الله اسد الله ایمانی نماینده سابق ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز به دلیل بیماری دار فانی را وداع گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۶:۱۵    
جزئیات بیشتری درباره عملیات شرکت جاسوسی اسرائیلی علیه مقامات دولت اوباما که در مذاکرات برجام مشارکت داشتند، فاش شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۶:۰۹    
دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرد، با توجه به تلاش های دیپلماتیک کشور های عربی، رژیم صهیونیستی مجبور شد تلاش های خود برای عضویت غیردائم در شورای امنیت سازمان ملل متحد را متوقف کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۵:۵۱    
رئیس پلیس فتا ناجا با انتقاد از ناامنی در لایه های مختلف کدهای دستوری یا همان USSDها، از ورود مشترک پلیس فتا و بانک مرکزی به حل این مشکل خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۳:۲۴    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: مواضع مقتدرانه رئیس جمهوری و وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به یاوه گویی های رئیس جمهوری آمریکا در زمینه برجام، قابل تقدیر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۲:۵۵    
رادیو فرانسه در گزارشی با عنوان ' کارنامه خاکستری ریاست جمهوری امانوئل مکرون ' گفت که یک سال از انتخاب مکرون می گذرد و اینک باید پرسید که کارنامه او در نظر نیروهای سیاسی چگونه ارزیابی می شود.؟
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۲:۱۴    
کاخ سفید دوشنبه شب اعلام کرد : دونالد ترامپ رئیس جمهوری، هفته آینده در مراسم افتتاح سفارت آمریکا در قدس حاضر نخواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۱:۵۶    
یک مسئول در وزارت نفت عراق شامگاه دوشنبه به رویترز گفت، شرکت نفت شمال این کشور برای توسعه میدان نفتی کرکوک، یک قراداد با شرکت بریتیش پترولیوم (بی.پی) انگلیس امضا کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۱:۱۱    
رئیس جمهور آمریکا در یک پیام توئیتری از اعلام تصمیم نهایی خود در خصوص ماندن یا خروج از توافق هسته ای ایران (برجام) در ساعت 2 بعدازظهر روز سه شنبه (به وقت محلی) خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۱:۰۵    
آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده مستعفی ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه ی شیراز، به دنبال یک دوره بیماری سخت، شامگاه دوشنبه در بیمارستان درگذشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۱    
باشگاه سپیدرود رود رشت قطع همکاری با علی کریمی را به طور رسمی اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۲۰    
وزیر خارجه انگلیس در مصاحبه با اسکای نیوز اعلام کرد: اگر ترامپ بتواند مسئله برجام و کره شمالی را حل کند، مستحق جایزه نوبل صلح است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۵    
تیم فوتبال السد قطر در بازی خانگی برابر الاهلی عربستان به برتری رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۵    
سرمربی تیم ذوب آهن که مشکلاتی با مجری برنامه 90 داشت از وی حلالیت طلبید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۱    
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در بازی برابر الجزیره امارات شکست خورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۱    
دفتر سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد: اظهارات منتسب به سخنگوی قوه قضائیه در روزنامه دولتی ایران و همچنین خبرگزاری دولتی ایرنا با این مضمون که تصمیم اخیر در مورد تلگرام بر اساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تبریک به دولت و ملت بزرگ لبنان برای حضور پرشور خود در انتخابات مجلس لبنان، این حماسه را یک پیروزی بزرگ برای همه ملت لبنان از طوایف و جریان های مختلف سیاسی دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۱    
هافبک دفاعی پرسپولیس در بازی با الجزیره دچار مصدومیت شد و بازی برگشت را از دست داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۱    
وزیر کشور گفت: ملت ایران تجربه و آمادگی لازم را دارد تا در کنار رهبری، دولت و سایر قوا در هر شرایطی کشور را اداره کند و ماندن یا خروج آمریکا از برجام برای وزارت کشور و دولت اهمیت ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال الجزیره امارات گفت: این قدرت را داریم که با یک بازی انتحاری در تهران به دستاورد بزرگی برسیم و برای اولین بار صعود کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل الجزیره اشتباهاتی داشتیم که امیدوارم در بازی برگشت تکرار نشود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۱    
وزیر کشور لبنان ضمن اعلام نتایج رسمی انتخابات پارلمانی این کشور، اسامی نمایندگان پیروز در انتخابات به استثنای منطقه عکار را ذکر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۲۰    
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که همه طرف ها از جمله آمریکا باید به توافق بین المللی هسته ای موسوم به برجام پایبند باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۴    
برای اولین بار از نوامبر 2014 قیمت نفت آمریکا به بیش از 70 دلار در هر بشکه افزایش یافت که عامل آن افزایش احتمال تحریم های ایالات متحده علیه ایران اعلام شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۹:۵۴    
بانک مرکزی اعلام کرد: تامین و پرداخت ارز مسافرتی (به صورت اسکناس) از طریق پنج بانک ملی ایران، ملت، سامان، تجارت و پارسیان امکان پذیر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۹    
دبیرکل حزب الله لبنان امروز (دوشنبه) در سخنرانی خود پس از برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور تاکید کرد: ساختار جدید پارلمان تضمین کننده حمایت از گزینه استراتژیک و معادله ارتش، مردم و مقاومت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۵    
نخست وزیر لبنان امروز (دوشنبه) در کنفرانس خبری پس از برگزاری انتخابات پارلمانی کشورش گفت که بر این امر حساب باز کرده بود که جریان المستقبل نتیجه بهتری را در انتخابات از آن خود سازد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۰    
امیرحسین زمانی نیا، معاون وزیر نفت در امور بین الملل 4 شرط نفتی ایران برای ماندن در برجام را تشریح کرد و گفت: برجام برای ما تا زمانی عملیاتی است که نفتمان را بفروشیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۴    
کرملین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: رئیس جمهوری روسیه امروز (دوشنبه) پس از مراسم تحلیف و انحلال کابینه مجددا دیمیتری مدودف را برای تصدی سمت نخست وزیری روسیه به دوما معرفی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۵    
وضعیت مهاجم سرشناس رئال مادرید برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۶    
ملی پوشان فوتسال بانوان ایران به عنوان تیم اول گروه خود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۶    
ما در نظر داریم که توافق هسته ای را حفظ کنیم چرا که این توافق حافظ ما در برابر اشاعه سلاح هسته ای است و راه درستی برای توقف مسیر ایران به سمت بمب اتم بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۴    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بخش بین المللی نمایشگاه کتاب پل ارتباطی ما با دنیاست و باید دقت کنیم چه کتاب هایی را ارائه می دهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در اظهارنظری عجیب گفت که مهاجم سنگالی و مصدوم این تیم فردا به اصفهان می رود و برای استقلال بازی می کند!
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۵    
هافبک دفاعی استقلال می گوید نه بازیکنان ذوب را دست کم می گیرند و نه آنها را برای خود بزرگ می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۹    
با نزدیک شدن زمان افتتاح سفارت جدید آمریکا در اسرائیل تابلوهای این سفارتخانه در خیابان نصب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۹    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: برای موفقیت به باشگاه برنامه داده ام و اگر با آن مخالفت کنند یعنی نمی خواهند من بمانم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۶    
'محمد علوش' رئیس دفتر سیاسی گروه تروریستی 'جیش الاسلام' 47 میلیون دلار کمک مالی دولت سعودی به مخالفان سوری را بالا کشید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۶    
نایب رئیس مجمع نمایندگان استان تهران اطلاع رسانی و ایجاد شفافیت در مورد مالکان و اداره کنندگان پیام رسانهای داخلی را شرط لازم برای توسعه اعتماد عمومی و استقبال بیشتراز پیام رسان ها دانست .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۰    
ستاره ایرانی آلکمار از اینکه به عنوان بازیکن کناری توانسته آقای گل شود ابراز خرسندی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۴    
داوود هرمیداس باوند، تحلیلگر روابط بین الملل درباره اظهارات اخیر روحانی پیرامون احتمال باقی ماندن در برجام ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۱    
سفر استانی حسن روحانی رئیس جمهوری به خراسان رضوی و مشهد مرکز این استان، مورد پسند مخالفان او قرار نگرفته است تا جایی که بعد از گذشت یک نصف روز از حضور روحانی در مشهد خبری از دیدار و یا استقبال سید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۹    
علی علیپور مهاجم پرسپولیس در خصوص دیدار امشب پرسپولیس و الجزیره امارات گفت: ان شاءا... تلاش خودم را می کنم که بازیکنی مؤثر برای پرسپولیس باشم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۶    
مدیر تیم ملی امید گزینه های مدنظر برای حضور در کادر فنی این تیم را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۰    
مشاور رئیس جمهوری با تاکید بر این که تعلیق پروانه اشتغال به کار رئیس سازمان نظام مهندسی تهران ناشی از بی ظرفیتی وزارت راه و شهرسازی بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۰    
ائتلاف سعودی ساعاتی پیش کاخ ریاست جمهوری یمن را بمباران کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۴    
وکیل اولیای دم زهرا کاظمی به اظهارات اخیر مسئولان قضایی که اعلام کردند پرونده سعید مرتضوی در پرونده زهرا کاظمی مفتوح است واکنش نشان داد و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۱    
مقداد همتی کارشناس بازار مسکن گفت: اکنون به دلیل رکود سنگین در بخش ساخت وساز اتفاقات هیجان انگیزی در بازار مسکن نخواهد افتاد ولی تورم ناشی از دلار و یا تورم عمومی جامعه قطعاً در بخش مسکن تأثیرگذار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۵    
اسطوره فوتبال ایران و پرسپولیس برای صعود سرخپوشان کشور آرزوی موفقیت کرد و گفت: با حمایت هواداران روند موفقیت های پرسپولیس حفظ خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۵    
همزمان با نزدیک شدن به مدت تعیین شده از سوی رییس جمهور آمریکا در خصوص برجام، رسانه های بین المللی از نگرانی ها از تاثیر توافق هسته ای بر قیمت جهانی نفت خبر می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۶    
با گزارش یک حادثه چاه افتادگی به محل حادثه که یک ساختمان نیمه کاره بود رفتیم. کیسه های سیمان و دیگر مصالح ساختمانی به مقدار زیادی در زیرزمین قرار داشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۴    
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی جدید مدعی شد که اگر دولت سوریه همچنان به ایران اجازه استفاده از خاک این کشور را بدهد، تل آویو بشار اسد را سرنگون می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۶    
مترجم باشگاه پرسپولیس برای بخشش خود دست به دامان اسطوره این باشگاه شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۴    
وزیر خارجه ترکیه درخواست برخی از شخصیت های فرانسوی مبنی بر حذف آیاتی از قرآن کریم را رد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۱    
یک نشریه آمریکایی در سرمقاله امروز خود درباره تحرکات بعدی روسیه در خاورمیانه خصوصا لبنان پرداخته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۵    
کودک 10 ساله ای که زیر آوار یک خانه مسکونی در شهرستان دزفول گیر افتاده بود ، نجات یافت .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۱    
اولین انتخابات پارلمانی لبنان پس از 9 سال با مشارکت کمی کمتر از نیمی از واجدان شرایط به پایان رسید. نتایج غیررسمی اولیه حاکی از پیروزی حزب الله و متحدانش است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۵    
شبکه بلومبرگ به نقل از یک عضو ارشد مجلس نمایندگان آمریکا گزارش داد: دونالد ترامپ ممکن است ضرب الاجل خود در خصوص توافق هسته ای را به تعویق بیندازد بنابراین اروپایی ها می توانند مذاکرات خود برای تقویت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۶    
ستاره سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا به تمجید از قدرت تیم ایران پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۹    
برخی مسئولان در باشگاه سپیدرود به دنبال ادامه همکاری با سرمربی این تیم هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۶    
رئیس فراکسیون زنان گفت: مجلس باید با فساد مبارزه کند. اگر مجلس بتواند با فساد مبارزه کند و شفافیت ایجاد کند بسیاری از مشکلات کنونی مملکت حل می شود. به نظر من ریشه بسیاری از مشکلات در خود مجلس است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۰    
رئیس فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای دستور پیگیری حواشی دیدار فینال جام حذفی را صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۱    
سرمربی تیم ذوب آهن به درخواست همتایش در استقلال احترام گذاشت و ساعت تمرین خود را تغییر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۱    
مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در بازی رفت مقابل استقلال باید طوری نتیجه بگیریم که کارمان برای بازی برگشت سخت نشود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۵    
مدیران استقلال نگرانی خاصی بابت عدم حضور هواداران خود در ورزشگاه فولادشهر ندارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۱    
عضو فراکسیون نمایندگان مستقلان ولایی مجلس گزینه نهایی این فراکسیون برای انتخابات ریاست مجلس را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۱    
احمد توکلی خطاب به نمایندگان مجلس نوشت: انتشار شفاف محاکمات مفاسد اقتصادی، نه مصلحت؛ بلکه ضرورت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۱    
وزیر آموزش رژیم صهیونیستی در واکنش به نتایج غیر رسمی انتخابات پارلمانی لبنان، گفت، دستاوردهای حزب الله در این انتخاب نشان می دهد که حزب الله مساوی با لبنان است و این گروه و دولت لبنان تفاوتی با هم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۱    
اهالی فوتبال همچنان در انتظار معرفی مدیر جدید تیم فوتبال پرسپولیس هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۱    
حجت الاسلام ذوالنور چندی پیش به دیدار یکی از سران فتنه در حصر رفته بود. او در گفت وگو با تسنیم می گوید که آثار پشیمانی در سران فتنه نمی بیند و تا مادامی که آنها علنی عذرخواهی نکرده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۱    
کاندیدای حزب مردم جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه وعده داده تا گام های مستحکم و قاطع در یافتن راهی برای مساله کردها بردارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۱    
مهاجم ایرانی تیم فوتبال هیرنفین به حضور دو ساله اش در این تیم هلندی پایان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۱    
وحشت از تکرار فاجعه سقوط پرواز تهران - سنندج باعث شد صبح امروز یک تصمیم گیری آنی صورت بگیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۱    
ناوهای نیروی دریای عمان به منظور برگزاری رزمایش مشترک دریایی با ایران فردا وارد بندر عباس می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۱    
طرفداران الجزیره برای جدال حساس امشب با قهرمان ایران چشم به درخشش مهاجم ملی پوش خود دوخته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۵    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید این تیم در دیدار با ذوب آهن باید مراقب ضربات ایستگاهی تیم حریف باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۶    
یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید با تاکید بر اینکه فیلتر تلگرام باعث تضییع حقوق مدنی مردم شده است، گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طرح جامع دیپلماسی اقتصادی در دستور کار کمیسیون قرار می گیرد تا حوزه های اقتصادی ما بتوانند اساسی ترین مأموریت هایشان را از طریق وزارت خارجه پیگیری کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۰    
معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: اصلا وظیفه معاونت پارلمانی تنظیم روابط بین دولت و مجلس است.
  • ۱