دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۳۸Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 19 اردیبهشت 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 2 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 3 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 4 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 5 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 6 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 7 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 8 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 9 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 10 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 11 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 12 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 13 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 14 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 15 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 16 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 17 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 18 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 19 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 20 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 21 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 22 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 23 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 24 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 25 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 26 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 27 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 28 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 29 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 30 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۰:۱۶    
علاوه بر بیماری های ویروسی، بیماری های دیگری هم وجود دارند که در فصل بهار عود می کنند به عنوان مثال فاویسم. فاویسم همان بیماری حساسیت به باقلا است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۹    
عضو فراکسیون مجلس شورای اسلامی گفت: دخترانی که کارشناسی ارشد و پنج سال سابقه کار با بیمه دارند می توانند بدون اجازه پدر و مجوز دادگاه ازدواج کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۶    
تغییر عادت های غذایی و عدم استفاده از غذاهای سرد و تر مانند مرغ، ماهی همچنین ماساژ روغن سیاه دانه به کف سر به مدت یک سال برای سفید شدن زودرس موها مفید است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۶    
شما مجبور نیستید در طی 30 ثانیه یا یک دقیقه تمام اطلاعات را به خاطر داشته باشید اما گاهی همین فراموشکاری کوتاه مدت نیز برای برخی می تواند نامیدکننده باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۶:۱۵    
بر اساس مطالعات دانشمندان آمریکایی از 50 درصد کل مرگ و میرهای ناشی از حمله قلبی، می توان با تغییرات کوچک در رژیم غذایی پیشگیری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۵    
سامسونگ قصد دارد تا چهار دستگاه جدید از سری J را در سال جاری عرضه کند که از جمله آنها می توان به گوشی گلکسی J4 اشاره کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۵    
بخش زیادی از محبوبیت یک گوشی تلفن همراه به دوربین آن برمی گردد. این سال ها تغییرات زیادی روی دوربین انواع گوشی ها اعمال شده است که دوربین دوگانه جدیدترین آن است که به سرعت جایش را در دل کاربران باز ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۴:۵۴    
تصمیم ترامپ مبنی بر خروج از برجام فعالیت خودروسازان خارجی در ایران را با تردید روبه رو کرده است. برخی از بزرگ ترین شرکای خودرویی ایران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۹    
اینطور ثابت شده که مرگ و میر در سنین 20 تا 40 سالگی بین مردان جوان دو برابر بیشتر از زنان جوان است. یک دلیل شاید این باشد که بسیاری از مردان از علائمی چشم پوشی می کنند که شاید رسیدگی به موقع به آنها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۹    
یک کارشناس طب سنتی گفت: غم بزرگ ترین دشمن سلامت قلب است که افراد باید حتی الامکان از غم و ناراحتی دوری کنند و به شادی معتدل بپردازند همچنین استشمام بوهای خوش مانند عطر گل نرگس و گل محمدی به تقویت قلب ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۱    
آیا تا به حال چیزی در مورد رژیم موز شنیده اید ؟شما می توانید با خوردن فقط موز در عرض 4 روز شاهد تغییرات بسیاری در بدن و اندام خود باشید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۰    
تنبیه محسن مسلمان پس از آن که خیلی سرد و بی تفاوت با برانکو دست داد و با اخم و تخم روی نیمکت نشست تا به تعویض خود اعتراض کند، می توانست فرصت خوبی برای برانکو باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۶    
یارانه نقدی اردیبهشت ماه 1397 که هشتاد و هفتمین مرحله پرداخت یارانه می باشد به مبلغ 45 هزار و 500 تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۰    
حنیف عمران زاده 2 سال قبل از استقلال جدا شد اما در اردوی این تیم هنوز یک سوژه است. رحمتی، خسرو، ابراهیمی، اسماعیلی و... با حنیف رابطه خوبی دارند و دیروز سر میز ناهار صحبت مدافع سابق تیم بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۹:۱۶    
مصرف پنیر به تنهایی بسیار مضر بوده و بلغم زاست؛ خوردن پنیر به تنهایی و در وعده صبحانه، فرد را دچار رخوت، سستی و بی حالی و کندی در یادگیری کرده و باعث کاهش تمرکز ذهن در افراد می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۷:۵۵    
ویژگی های زیادی را می توان برای یک رهبر ذکر کرد که یکی از مهم ترین آن ها مقبولیت عمومی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۱    
سیستم ایمنی بدن شما، اولین سیستم دفاعی بدن تان است. از آنجایی که سیستم ایمنی شما فعالیت های زیادی انجام می دهد تا شما را از بیماری ها مصون نگه دارد، حفظ سلامت و قدرت آن اهمیت زیادی دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۷:۱۹    
بسیاری از چیزهایی که می تواند سبب احساس سوزن سوزن شدن در سر شود می تواند به علت یک بیماری زمینه ای و یا به سادگی نشانه ای از اضطراب باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۷:۰۵    
با انجام فعالیتهای مفید و سازنده و برنامه های خودشناسی بجای سرقت انرژی، شادابی و نشاط را در درون خود بوجود آورید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۶:۴۱    
دادستان آبادان از زندانی شدن فرد سگ آزار معروف در آبادان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۶:۲۶    
انفجار در مناطق جنگی کمتر از ورزشگاه های ایران است. شاید این موضوع اغراق باشد، اما وقتی مناطق جنگی و ورزشگاه ها را در نموداری برای مقایسه قرار دهیم، دقیقاً می توان به همین آمار دست یافت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۶:۲۰    
روش هایی که در زیر برشمرده شده اند روش های ثابت شده و مطمئنی برای تسکین درد کمر هستند و دیگر نیازی نیست از دارو برای درمان کمردرد استفاده کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۵:۲۶    
رضا رویگری بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما راجع به حضورش در مجموعه سلمان فارسی توضیحاتی ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۴:۵۶    
آلرژی یک وضعیت شایع است و زمانی اتفاق می افتد که سیستم ایمنی بدن شما به عوامل خارجی مانند گرد و غبار، واکنش نشان می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۳:۵۶    
اگر می خواهید از خواص جوز هندی برای کاهش پوسیدگی دندان نهایت استفاده را ببرید؛ مقداری از پودر جوز هندی را با کمی روغن گل میخک مخلوط کنید و با استفاده از یک پنبه تمیز ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۳:۲۶    
امیرحسین نقشینه، درباره وضعیت جوی ساعات و روز های آتی اظهار کرد: سامانه بارشی که در روز های گذشته وارد کشورمان شده امروز با شدت بیشتری به فعالیت خود ادامه می دهد و احتمال بروز آبگرفتگی در معابر و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۲:۵۶    
سران کشور های عضو اتحادیه اروپا بعد از اقدام دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در خارج کردن کشورش از توافق هسته ای برجام قصد دارند این کشور را برای معافیت از تحریم های تازه آمریکا تحت فشار قرار دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۱:۵۶    
به نیروهای مسلح اعلام شده است که به هیچ وجه سربازان فراری خودمعرف را بازداشت نکنند و در یگان بمانند تا پرونده شان در دادگاه نظامی بررسی و حکم لازم از سوی دادگاه صادر شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۱:۲۶    
یک پسر 13 ساله در ایالت آلاباما که در کما بود پس از این که پدر و مادرش فرم اهدای اعضای بدنش را امضا کردند، هوشیاری خود را باز یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۱:۰۵    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه تلاش ویژه ای برای توسعه اشتغال داریم، گفت: در فروردین ماه امسال میزان صادرات کالا از واردات بیشتر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۰:۵۰    
دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در نشست امروز-چهارشنبه- کابینه این کشور در کاخ سفید، از تصمیم خود برای خروج از توافق هسته ای ایران دفاع کرده و گفت که برای مذاکره مجدد با تهران آمادگی دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۰:۴۴    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: نرخ ارز در دولت یازدهم به خوبی مدیریت شد و این نرخ در دولت دوازدهم نیز قابل پیش بینی بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۰:۴۱    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: آمریکا اکنون آچمز شده است. متحدان آمریکا هم از رفتار ترامپ کلافه شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۰:۱۴    
حزب موتلفه اسلامی بدنبال تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر خروج ایالات متحده از توافقنامه برجام، طی بیانیه ای تاکید کرد: حزب موتلفه اسلامی معتقد است دل بستن به اروپا برای تداوم برجام یک توهم است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۰:۱۱    
سفیر کشورمان در فرانسه تاکید کرد: اکنون نوبت کشورهای اروپاییِ امضاکننده توافق هسته ای است تا در عمل تعهد خود را نسبت به برجام ثابت کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۰:۱۱    
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت، بخش عمده ای از فعالیت آژانس اطلاعات دفاعی این کشور متمرکز بر روسیه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۴۴    
رئیس جمهوری آمریکا که با اعلام خروج واشنگتن از برجام با فشارهای بین المللی روبه رو شده است با تکرار ادعاهای پیشین خود گفت که به ایران توصیه می شود که برنامه هسته ای خود را از سر نگیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۶    
یمن اعلام کرد که پایگاه اطلاعاتی و جنگ الکترونیک عربستان در نجران واقع در جنوب این کشور را با موشک هدف قرار داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۱    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز چهارشنبه گفت آمریکا مذاکره با کشورهای اروپایی درباره آنچه به ادعای وی رفتارهای مخرب ایران است را ادامه خواهد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۱    
در اقدامی که غافلگیرکننده به نظر نمی رسد، سفیر اسرائیل در مصر ولیعهد عربستان سعودی را ستود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۰    
رئیس جمهور، نقض عهدهای مکرر آمریکا از ابتدای توافق مهم برجام را سرشکستگی تاریخی برای دولت این کشور برشمرد و تاکید کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۴۴    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی بد عهدی آمریکا و خروج از برجام در بیانیه ای تاکید کرد: برجام گرچه یک توافق کامل و پر منفعت برای ایران نبود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۰۵    
وزیر اقتصاد گفت: تجار و فعالان کسب و کار نباید نگران شرایط آینده کشور باشند، تصمیم ترامپ نمی تواند اقتصاد را لرزان کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۰۵    
رییس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه افزایش روانی نرخ ارز در 2 سال گذشته به دلیل فضاسازی های آمریکا بوده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۹    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اکنون جهان، ساختار جدیدی را به خود می بیند و تمام دنیا در سمتی قرار دارد که مواضع ایران قرار گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۶    
دبیر شورای نگهبان با اشاره به پیش بینی عهدشکنی آمریکا از سوی مقام معظم رهبری گفت: این پیمان شکنی آمریکا نشان داد نظر ایشان از سایر نظرات دقیق تر بوده و از همه بهتر سیاست را می فهمند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۰    
115 دیپلمات آمریکائی در آستانه بررسی صلاحیت رئیس جدید سازمان سیا، از مجلس سنا خواستند تا صلاحیت جینا هاسپل را تأئید نکند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۴۱    
دبیر کل حزب ندای ایرانیان گفت: در هیچ دوره ای از تاریخ این اقتدار را در برون از مرزها نداشتیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۴۱    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دفاع در واکنش به خروج ترامپ از برجام گفت: اینگونه مواضع سخیف و بی ادبانه رئیس جمهور آمریکا در جهان دیگر خریدار ندارد و ملت ایران با اراده مستحکم و پولادین راه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۴۱    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که مسئولان کره شمالی در پی مذاکراتی که در پیونگ یانگ با وزیر خارجه آمریکا داشتند، سه شهروند از ایالات متحده را آزاد کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۵۹    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: فرزندان مان باید بدانند که چه سوابق، نامه نگاری ها و حرف هایی در جریان توافق هسته ای صورت گرفت و کشورها به چه اصولی دست یافتند و همه اصول چگونه توسط آمریکایی ها به سادگی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۵    
علیرضا جهانبخش به دیدار سرمربی تیم ملی فوتبال ایران رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۲۰    
عباس عبدی گفت: خروج آمریکا از برجام، این توافق نامه را ضعیف می کند ولی این قضیه تمام نشده است و جهان هم اگر بخواهد جلوی آمریکا کوتاه بیاید، این کشور 'حد یقفی' نخواهد داشت و این مبارزه اروپایی ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۴    
سه تن از مراجع تقلید به اقدام آمریکا برای خروج از برجام و سخنان شب گذشته دونالد ترامپ واکنش نشان داده و آمریکا را غیرقابل اعتماد توصیف کردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۴    
عزت الله ضرغامی در کنایه ای به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نوشت: حزب الله پیروز انتخابات پارلمان لبنان شد، پیشنهاد می کنم جمنا یک دوره کارآموزی نزد برادران لبنانی بگذرانند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۶    
اعضای تیم فوتبال استقلال تهران شب گذشته در یک ضیافت شام شرکت کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۱    
در روزهای اخیر خبرهایی درخصوص جدایی مجید حسینی از استقلال مطرح شده و شرایط این بازیکن برای فصل آینده هنوز مشخص نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۱    
هافبک تیم فوتبال استقلال وضعیت نگران کننده ای پیدا کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۹    
سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به خروج آمریکا از برجام با بیان اینکه با این اقدام خط بطلانی بر اعتماد به این کشور کشیده شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۱    
سرمربی کروات پرسپولیس امروز به باشگاه رفت اما ظاهرا برای ادامه همکاری هنوز توافقی صورت نگرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۱    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی در جلسه هفته آینده این کمیسیون خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۱    
معاون اول رئیس جمهور از بانک مرکزی خواست با اطلاع رسانی شفاف و دقیق مردم را در جریان اقدامات انجام شده قرار دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۱    
بیش از 200 نفر از نمایندگان مجلس در نامه ای به رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که تحت هیچ شرایطی به دشمنان اجازه نخواهند داد که از نجابت ملت ایران سوء استفاده کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۱    
سرمربی آینده تیم امید از اتفاقاتی که در حال رخ دادن است ناراحت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۱    
تیام همانطور که پیش بینی می شد برخلاف ادعای شفر بازی نکرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۱    
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: طرح موضوع مهندسی انتخابات، بحث باطلی است و متاسفانه از سوی نامزدهایی که مورد تایید مجمع قرار نگرفتند مطرح می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۱    
کاپیتان استقلال در کنار دروازه بان ذوب آهن بی تردید روز گذشته بهترین بازیکن زمین بود اما بدشانس بود که درخشش فوق العاده او برای این تیم با نتیجه همراه نشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۱    
پس از اجرایی شدن برجام، ایران ایر توانست قرارداد خرید 200 فروند هواپیمای جدید را نهایی کند که تاکنون تنها 11 فروند آن به ایران تحویل شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۱    
شاگردان مظفر در دیدار برابر چین از مرحله گروهی رقابتهای قهرمانی فوتسال آسیا، با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسیدند و به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۱    
رئیس جمهوری آمریکا با خروج از برجام و انتقال سفارت آمریکا به قدس، هزینه سرمایه گذاری 3 تاجر یهودی را جبران کرد که از ستاد انتخاباتی وی حمایت کرده بودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۱    
مدیر تیم ملی امید از دعوت 41 بازیکن به اردوی این تیم خبر داد، آن هم در حالی که هنوز به طور رسمی سرمربی ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۵    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: فعلا باید مذاکره با سایر طرف های برجام در مدت معین انجام شود تا بعد تصمیم دیگری بگیریم اما در وضعیت امروز برجام، سیاستی که دولت در پیش گرفته، سیاست خوبی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۵    
وزیر امور خارجه آمریکا در دور اول ریاست جمهوری باراک اوباما، اقدام شب گذشته دونالد ترامپ مبنی برخروج آمریکا از توافق هسته ای 1+5 با ایران را 'اشتباهی بزرگ' توصیف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۵    
اردوغان امروز طی مصاحبه ای با شبکه سی.ان.ان. انترنشنال در رابطه با خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران گفت: توافقات بین المللی مطابق با خواسته یک طرف فسخ یا امضا نمی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۹    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه نباید با خروج آمریکا از برجام شاهد انتقام گیری سیاسی باشیم، گفت: انتقام گیری سیاسی معنایی ندارد چون شرایط امروز ما تبعا به مراتب از شرایط دیروز بهتر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۱    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، روند روبه رشد اقتصاد ادامه پیدا می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۱    
دو تن از نمایندگان از تهیه طرح دو فوریتی در مجلس شورای اسلامی برای اقدامات متقابل ایران در برابر رفتارهای خصمانه آمریکا تهیه شده است که امضای بیش از 50 نماینده پای این طرح است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۶    
بازیکن حاشیه ساز پرسپولیس از مدیر باشگاهش عذرخواهی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۹    
رهبر معظم انقلاب صبح امروز با حضور در دانشگاه فرهنگیان با دانشجومعلمان و اساتید این دانشگاه دیدار کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۹    
ایالات متحده به ریاست جمهوری دونالد ترامپ، در نهایت تصمیم به خروج از برجام گرفت. در ادامه، اروپایی ها فورا با این تصمیم مخالفت کرده و از ادامه یافتن برجام بدون آمریکا خبر دادند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۶    
گوگل ویژگی جدیدی برای تعیین جهت با کمک دوربین به گوگل مپ اضافه کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۶    
معاون باشگاه استقلال تهران گفت: منظور سرمربی از کنایه به مدیرعامل این است که پاداش بازیکنان بابت قهرمانی در جام حذفی پرداخت شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۴    
تا به حال به این فکر کرده اید که عادت های بدتان چیست؟ چقدر برای تغییر در عادت های بد تلاش کرده اید؟ حتما با خواندن این سوالات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۵    
پرسپولیس در امارات باخت. 3 بر 2 هم باخت در حالی که دو عضو کلیدی تیم برانکو در حد و اندازه های خود ظاهر نشدند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۵    
وزیر خارجه فرانسه در واکنش به اقدام رئیس جمهوری آمریکا در خروج از برجام عنوان داشت که توافق هسته ای با ایران پایان یافته نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۵    
رحمانی فضلی با اشاره به احتمال مطرح شدن مذاکره درباره توان موشکی ایران گفت: به صراحت گفته ایم، توان موشکی به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۵    
وزارت خارجه آلمان نسبت به برگزاری نشست مشترک نمایندگانی از ایران با نمایندگانی از اتحادیه اروپا ابراز علاقمندی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۲    
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی با اعضا فراکسیون زنان در خصوص فعالیت های مشترک دیدار و گفت و گو کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۰    
قرار است فردا مراسم رونمایی از لباس تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی روسیه برگزار شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۰    
پرسپولیس شکست تلخی داشت و صدای منتقدان را درآورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۱    
کره شمالی امروز (چهارشنبه) از ایالات متحده آمریکا خواست تا در آستانه نشست بی سابقه رهبران دو کشور، صداقت نشان داده و از بیان عبارات و انجام اقداماتی که جو گفت وگوها را هدف می گیرد خودداری کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۱    
ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا مجددا به دنبال انتشار بروشوری در ارتباط با یک ابتکارعمل اجرا شده از سوی وی که به یک بروشور منتشر شده در سال 2014 شباهت داشت، به دزدی ادبی متهم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۵    
فراکسیون امید در خصوص خروج ایالات متحده آمریکا از برجام بیانیه ای صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۱    
هافبک خلاق استقلال با پارگی رباط مواجه شده و مدت ها دور از میادین خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۱    
فرمانده نیروی انتظامی با تبریک خروج ترامپ از برجام گفت: ان شاءالله خروج آمریکا از برجام نیز برای کشور برکاتی به همراه دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۱    
رئیس اسبق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه برخی کارشناسان داوری و رسانه ها اطلاعات غلط درمورد داور ژاپنی از فوتبال دوستان ارائه کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۱    
صبحانه یکی از مهمترین وعده های غذایی است و حذف آن خطرات غیر قابل تصوری را به همراه دارد. در این مطلب به بررسی تاثیر حذف صبحانه بر ابتلا به دیابت می پردازیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۱    
مهاجم ایرانی شارلوا از علاقه اش به ادامه حضور در این تیم بلژیکی صحبت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۱    
معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به برنامه ریزی های دولت برای مقابله با اقدامات رییس جمهور آمریکا، گفت: به ملت عرض می کنم که جای هیچ نگرانی وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دنیا از لحاظ حقوقی و سیاسی با ایران همراه و امروز آمریکا از همیشه تنهاتر است.