دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۰۸Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 22 اردیبهشت 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 2 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 3 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 4 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 5 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 6 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 7 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 8 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 9 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 10 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 11 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 12 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 13 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 14 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 15 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 16 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 17 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 18 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 19 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 20 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 21 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 22 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 23 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 24 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 25 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 26 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 27 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 28 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 29 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 30 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۶    
شرکت گامپرت آی ویز از جدیدترین خودروی اسپرت الکتریکی با نام RG ناتالی رونمایی کرده است که از فناوری انقلابی پیل سوختی متانول برای تامین برق باتری ها، بهره می برد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۷:۴۴    
دو سارق حرفه ای با استفاده از خودروهایی که برای فروش به نمایشگاه سپرده می شد، تحت عنوان مأمور از مردم زورگیری می کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۷:۴۱    
اگر چه چای سبز خواص بسیاری برای سلامتی دارد، با این حال آثار چای سبز و ترکیبات آن ممکن است تا مقدار خاصی مفید باشد اما دوزهای بالاتر آن ممکن است موجب برخی عوارض نامطلوب شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۵۵    
اگر آمریکا اطمینان پیدا می کرد که در صورت خروج از برجام، ایران هم از برجام خارج خواهد شد، هرگز به خروج از برجام و از دست دادن این سند طلایی تن نمی داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۶    
نشریه انگلیسی تلگراف نوشت که دولت آمریکا از قطر خواسته تا در روابط خود با ایران تجدید نظر کند و نگرانی خود را از روابط دوستانه قطر با فرمانده سپاه قدس ایران و دبیرکل حزب الله لبنان ابراز داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۰    
آیت الله محمد امامی کاشانی تولیت مدرسه عالی شهید مطهری با اشاره به سابقه تاریخی این مدرسه و مرور فعالیت ها و دستاوردهای علمی مدرسه عالی شهید مطهری گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۱    
پدر دختر دانش آموز آبادانی با حضور در دادگستری رضایت بی قید و شرط خود را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۱    
بسیاری از محصولاتی که امروز مصرف می کنیم، به صورت کاملا تصادفی اختراع شده اند در حالی که هدف اولیه ی اختراع، محصول دیگری بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۱    
برجام، چه پابرجا بماند و چه نماند، اصل پدید آمدن آن نشان دهنده هوشمندی فوق العاده گروه مذاکره کننده ایرانی در این پیمان تاریخی و بین المللی است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۳۰    
کره شمالی در مراسمی در تاریخ 23 تا 25 ماه مه ( 2 تا 4 خرداد) قصد دارد تمامی تونل های محل آزمایشات اتمی خود را منفجر کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۵    
وقتی پرسپولیس سه گل از تیم ضعیف الجزیره امارات خورد، خیلی از بازیکنان این تیم ملامت شدند، اما کسی زیاد به محمد انصاری کاری نداشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۹    
سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران بعد از کسب عنوان قهرمانی آسیا گفت: امروز بهترین روز زندگی من است و سال هاست که منتظر این روز بودم تا بتوانم همراه ایران قهرمانی آسیا را به دست بیاورم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۴    
مشکل بزرگ پرسپولیس بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تابستانی این تیم و عدم تمدید قرارداد بازیکنانی است که قراردادشان با این تیم به اتمام رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۳۶    
فیس بوک یک گروه اختصاصی را در این شرکت مامور توسعه فناوری بلاک چین کرده است. البته خود این شرکت هنوز به طور رسمی در این زمینه اطلاع رسانی نکرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۳۰    
صفحه نمایش های FullView یا همان کم حاشیه با نسبت جدید ابعاد تصاویر، به گرایشی مهم و جدی در حوزه گوشی های هوشمند تبدیل شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۲۴    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به منظور رایزنی و تبادل نظر درباره برجام با مقامات چین و بررسی امکان تداوم این توافق در صورت تضمین منافع ملت، صبح امروز یکشنبه وارد فرودگاه پکن شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۲۱    
طبق اعلام گوگل نسخه نهایی اندروید 9 که فعلا با نام اندروید P شناخته می شود در سه ماهه سوم 2018 منتشر خواهد شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۷:۵۱    
مدیرعامل بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: تعداد فوت شدگان در اثر مصرف قارچ سمی در استان از یک تن به سه نفر افزایش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۷:۵۱    
یکی از دقایق خانم ها از بین بردن جای جوش است که البته سخت به دست می آید. اما اگر به شما بگوییم راه هایی وجود دارد که می توانید جای جوش را یک شبه از بین ببرید چه می گویید؟ باور نمی کنید؟ این مطلب را ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۷:۴۵    
تمام تومورهای مغزی باید درمان شوند، زیرا این اندام در فضایی محدود قرار دارد که نمی تواند پذیرای هیچ چیز اضافه باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۷:۳۹    
از آنتی بیوتیک ها برای نابودی یا ممانعت از تکثیر باکتری ها و برخی از انواع انگل ها استفاده می شود. این آنتی بیوتیک ها در برابر قارچ ها و ویروس هایی که عامل بسیاری از سرماخورگی ها، آنفولانزا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۷:۱۵    
بهرام قاسمی رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه در پیامی قهرمانی شایسته بانوان فوتسالیست کشورمان در مسابقات آسیایی ویتنام و کسب سهمیه المپیک را به قهرمانان ملی پوش ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۶:۳۰    
رئیس جمهور آمریکا در یک پیام توئیتری با ادعای اینکه بودجه نظامی ایران بعد از امضای توافق هسته ای، 40 درصد افزایش یافته است، آن را نشانه دیگری از دروغ بودن برجام دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۵:۵۴    
پژوهشگران انگلیسی در بررسی جدید خود دریافته اند ارتباط نزدیکی میان مصرف آنتی بیوتیک های خوراکی و ابتلا به سنگ کلیه وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۴:۵۴    
فرزند 3 ساله دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال اسلواکی به دلیل بی احتیاطی او درگذشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۴:۲۰    
کودکان اگر می خواهند شانس مبارزه کردن و رسیدن به تمام اهداف متعالی که والدینشان برایشان تعیین کرده اند را داشته باشند، باید مهارت یادگیری را تمرین کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۱:۲۰    
آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که بازرس ارشد این سازمان از مقام خود کناره گیری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۰:۳۶    
دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی گفت: دولت آنچنان که باید نتوانسته انتظارات مردم را برآورده کند و این مسئله باعث برخی نارضایتی ها در بخش نخبگان و قشر مردمی جامعه ایجاد کرده که قابل کتمان نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۳۹    
سخنگوی ائتلاف الفتح نزدیک به الحشد الشعبی اعلام کرد نتایج اولیه انتخابات پارلمانی عراق نشان می دهد که ائتلاف الفتح پیشتاز است و ما نگران تقلب در نتایج انتخابات هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۵    
صدراعظم آلمان گفت:اوضاع خاورمیانه باعث نگرانی آلمان شده است. در سوریه یکی از بزرگترین فجایع بشری عصر حاضر وجود دارد و از نظر سیاسی باید سخت کار کنیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۳۴    
جنگنده های اسرائیلی هشت مرتبه منطقه بیت حانون را در شمال نوار غزه هدف قرار دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۳۴    
نشریه آلمانی اشپیگل نوشت:دونالد ترامپ با تصمیم به خروج از توافق هسته ای ایران ضربه ای جدی به روابط آمریکا و اروپا وارد کرد و این باید زنگ هشداری برای اروپایی ها برای حرکت به سمت یک سیاست خارجی مشترک ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۲۵    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: ما نباید در کشورمان با عنوان اصلاحات و به بهانه وحدت اصلاح طلبان، احزاب را به حاشیه برانیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۵    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: در این برهه زمانی که آمریکا دست به انجام عملیات روانی گسترده بر علیه کشور ما زده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۹    
فریدون مجلسی، دیپلمات سابق کشورمان درباره رفتار اروپا در قبال آمریکا پس از خروج ترامپ از برجام می گوید: موضوع این است که اروپایی ها می گویند ما تعهدی را به صورت حقوقی پذیرفته ایم و آمریکا با رد آن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۹    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: افرادی قصد کار داشته اند ولی ورشکست شده اند،باید مهلت داد، چون این دستور قرآن کریم است. نه اینکه زندان ببریم. چرا کسی که ندارد، مهلت نمی دهیم و دنبال حساب سود بر سود هستیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۶    
گمرک ایران با اصلاح دستورالعمل ارز همراه مسافر اعلام کرد: خروج ارز، اسناد بانکی و اوراق همراه مسافر مجموعا تا سقف 5000 یورو از مرزهای هوایی و تا سقف2000 یورو از سایر مرزها مجاز است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۶    
دبیر کل حزب مردم سالاری گفت: برجام را نظام تایید کرده است اما معلوم نیست چرا عده ای در داخل ازینکه ترامپ از برجام خارج شده خوشحالند. کسی در دنیا رفتر ترامپ را تایید نکرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۰    
مسئولان ارشد بانک مرکزی هیچ یک از اخبار مربوط به استعفای سیف را تایید نکرده و مدعی هستند که رئیس فعلی بانک مرکزی در دفتر خود مشغول کار است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۰    
دو بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان عناوین ارزشمندترین بازیکن و بهترین گلزن مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۴    
سید حسین موسویان در یادداشتی در مجله فارین افرز آمریکا نوشت: مبنای تصمیم ترامپ در خروج از برجام هرچه باشد، فاقد محتوی استراتژیک ژئوپلتیک منطقه ای است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۱    
ایسنا نوشت: نماینده ولی فقیه در سپاه در واکنش به خروج آمریکا از برجام با تأکید بر اینکه از نظام استکباری امریکا انتظاری جز این نمی رفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۰۰    
عباس عبدی نسبت به روند انتخاب شهردار جدید تهران اعلام نگرانی کرد و در حساب توئیتر خود نوشت:امیدوارم دوستان اصلاح طلب اشتباه شورای اول را مرتکب نشوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۴    
دومین دوره از رقابتهای قهرمانی فوتسال بانوان آسیا با قهرمانی شیر زنان ایران به پایان رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۴    
نشریه فارن پالیسی در مطلبی اعلام کرد که هدف آمریکایی ها از خروج از توافق هسته ای، آوردن دوباره ایران به میز مذاکره و رسیدن به توافقی جدید است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۶    
معاون اول رییس جمهوری تصریح کرد: در مقطع فعلی شکل گیری تفاهم، وحدت و انسجام درونی در مقابل آمریکا باطل السحری برای بر هم زدن تمام برنامه های آمریکا است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۰    
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که نخست وزیر لبنان در انتخابات سال 2018 میلادی شکست خورد و مشخص است که چرا شکست خورد و من نمی خواهم که در امور داخلی لبنان دخالت کنم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۵۹    
وزیر خارجه ترکمنستان در دیدار با ظریف از آمادگی کشورش برای توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۵۰    
وزیر دادگستری گفت: ما فرهنگ و زبان و دردهای مشترکی با پاکستان داریم و می توانیم درمان مشترکی نیز برای غلبه با این مشکلات پیدا کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۵۰    
تصاویر ماهواره ای که پس از نشت ماه گذشته بین دو کره تا کنون گرفته شده حاکی از کاهش مستمر تعداد ساختمانهای اطراف این سایت هسته ای است که در منطقه پونگی ری در شمال کره شمالی ساخته شده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۴    
در جلسه صبح شنبه ستاد اقتصادی دولت که به ریاست رئیس جمهور و با شرکت مسئولان اقتصادی دولت تشکیل شد، پیگیری اجرای سیاست های اقتصادی دولت در پی تحولات اخیر در برجام مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۴    
یک منبع نظامی آمریکایی گفت: جستجو برای یافتن ابوبکر البغدادی، سرکرده داعش ما را به یاد صدام می اندازد که بعد از سقوط نظامش در ابتدای سال 2003 فرار کرد و پس از 9 ماه او را در مخفیگاهش پیدا کردیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۵    
نایب رئیس فراکسیون امید معتقد است که ما هزینه فیلترینگ را می دهیم اما به همان میزان قبل از تلگرام استفاده می شود و هیچ تغییری در موضوعیت دسترسی مردم به تلگرام رخ نداده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۶    
رئیس فدراسیون کشتی گفت: لالوویچ کاملاً متوجه تنهابودن کشتی ایران در این میدان بزرگ سیاسی شده است و این موضوع به شدت بر مواضع کشتی ایران اثر خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۶    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با بیان اینکه ما به عنوان کشور همسایه سیر روابط راهبردی به ترکمنستان داریم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۰    
معاون قضایی دادستان کل کشور با انتشار متنی تاکید کرد که تلگرام به هیچ وجه رفع فیلتر نخواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۴    
آقای گل فوتبال ایران فقط دیدار با الجزیره امارات را فرصت دارد تا خود را به جام جهانی برساند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۴    
عبدالمهدی الکربلایی"، نماینده آیت الله العظمی سید علی سیستانی، مرجع عالی قدر شیعیان نماینده آیت الله سیستانی امروز (شنبه) از ملت عراق خواست تا به پای صندوق های رأی بیایند و از اصلاح مؤسسات دولتی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۱    
قیمت فروش اغلب مسکوکات طلا امروز (شنبه) در بازار آزاد تهران رو به افزایش نهاد اما سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افت 200 هزار ریالی، 20 میلیون و 900 هزار ریال فروخته شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۵    
دیک چنی، معاون رئیس جمهور اسبق آمریکا گفت آمریکا باید برنامه بازجویی های همراه با شکنجه ای را که در دوران بعد از حملات 11 سپتامبر علیه مظنونان تروریستی اجرا می کرد و در دولت باراک اوباما متوقف شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۰    
مدیران باشگاه استقلال در پی آن هستند تا از طریق اسپانسر، اقدام جالبی را صورت بدهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۴    
قبل از هر چیز باید گفت که بدون شک خبر فوق امروز از سوی باشگاه استقلال تکذیب می شود و بدیهی است که مواردی چون حفظ آرامش باشگاه و تمرکز روی جدال با ذوب آهن مد نظر قرار خواهد گرفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۱    
باشگاه پرسپولیس تنها 30 روز برای باز کردن پنجره نقل و انتقالات تابستانی خود زمان دارد و پس از آن، کاری نمی تواند انجام بدهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۹    
مسئولان باشگاه استقلال در انتظار فهرست بازیکنان موردنظر سرمربی آلمانی تیم فوتبال این باشگاه برای فصل آینده هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۹    
مدافع جوان و مراکشی رئال مادرید عنوان کرد که در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه پرتغال و اسپانیا رقبای اصلیشان هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۶    
جبهه پایداری انقلاب اسلامی در بیانیه ای نسبت به خروج آمریکا از برجام واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۴    
دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا تاکید کرد که حتی بدون حمایت آمریکا، توافق هسته ای ایران حفظ خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۴    
این اولین بار نیست که نتانیاهو راهی مسکو شده است تا دیداری با پوتین داشته باشد. اما این بار این سفر در فضایی انجام شده است که منطقه و جهان بدنبال تصمیم ترامپ برای خروج از برجام ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۹    
یقین بدانید با شیوه ای که ما پیش می رویم تاریخ انقلاب در میان صدها هزار نقل راست و دروغ گم است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۹    
ترکیب احتمالی تیم پرسپولیس برای بازی با الجزیره مشخص شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۶    
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین ماقبل پایانی خود در فصل جاری بازی ها را امروز شنبه در ورزشگاه خیریه عمل برگزار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۶    
وزیر اطلاعات با بیان این که سست عهدی و پیمان شکنی یکطرفه رییس جمهور آمریکا در طول تاریخ بشریت مورد تایید نبوده و نیست، تاکید کرد: انسجام و پیوند مردم مانع زیاده خواهی دشمنان خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۶    
صادق محرمی بعد از دو فصل درخشش در پرسپولیس اکنون با پیشنهاد جدی اروپایی همراه است و شاید فردا آخرین تمرینش را با این تیم پشت سر بگذارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۰    
صدراعظم آلمان با توجه به خروج واشنگتن از توافق هسته ای با ایران خاطرنشان کرد که اروپا قدرت زیادی برای مقابله با آمریکا ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۴    
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اشکال جدی سیستم حکومتی ما این است که به احزاب بها نداده ایم و حزب جایگاه جدی در کشور ما ندارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۴    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار شرکت کنندگان در کنگره بین المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۱    
تیم فوتبال استقلال ممکن است در نبود هافبک خود برای بازی برگشت با ذوب آهن تغییر سیستم بدهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۱    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: صددرصد آنچه که در چرخه دفاعی مورد نیاز نیروی زمینی است را می توانیم تولید کنیم و به رخ جهان بکشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۱    
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، اصلاحیه قانون بودجه سال 1397 کل کشور را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۱    
تمرین استقلال تهران با حضور بازیکن جوان این تیم که مدت ها دور از میدان بوده برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۳:۳۶    
فردی که در دوره مدیریت طاهری حضورش در کنار پرسپولیس با حواشی همراه بود، در جشن قهرمانی این تیم حضور فعالی داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۳:۰۹    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: جام جهانی جای جوانان است، جام جهانی که جای بازیکن سن بالایی مثل سیدجلال نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۳:۰۶    
گوگل سال گذشته اعلام کرد دیگر به اطلاعات جی میل کاربران سرک نخواهد کشید؛ اما به نظر می رسد اوضاع تغییری نکرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۳:۰۰    
شایعات درباره احتمال جدایی مهاجم سنگانی باعث نگرانی استقلالی ها شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۵۴    
رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی اگر بخواهد نفهمی کند و به ایران حمله کند، باید بداند که با خاک یکسان شدن حیفا و تل آویو، حتمی خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۵۴    
کسانی که قصد تسویه حساب سیاسی با دولت دارد، آب به آسیاب دشمن می ریزند
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۵۴    
مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از عرضه روغن موتورهایی با تاییدیه رنو و بنز به بازار خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۹    
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای از هواداران خواست با توجه به حساسیت ها و هشدارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا، به منظور جلوگیری از محرومیت های احتمالی در مراحل بعدی رقابت ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۶    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه نباید سرمایه های اقتصادی و اجتماعی کشور را دست کم بگیریم گفت: سال هاست از سوی آمریکا تحریم می شویم و این مساله جدیدی نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۶    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا وعده وزیر خارجه را درباره آینده روشن تر کره شمالی و ارائه کمک مالی به این کشور رد کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۶    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با دلار 4200 تومانی موافق نیستم، گفت: اصلا نمیدانم پشتوانه و مبنا این کار چه بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۴    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن شایعه مذاکره با جواد نکونام برای قبول سرمربیگری این تیم را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۴    
3 بازیکن پرسپولیس به زودی قرارداد خود را تمدید خواهند کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۵    
پرسپولیس برای صعود به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان علاوه بر مسایلی چون تعداد گل زده در خانه حریف و بازی در ورزشگاه آزادی مقابل هوادارانش چند دلیل دیگر برای پیروزی برابر الجزیره دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۹    
دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه فصل خوبی پشت سر گذاشتیم و موفقیت های خوبی کسب کردیم و به نظرم بهتر از این نمی شد که یک فصل را به پایان برسانیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۹    
دونالد ترامپ به تازگی یکی از وعده های انتخاباتی خود در مورد پاره کردن مهم ترین دستاورد سیاست خارجی دولت اوباما را به اجرا درآورده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۵    
شرکت کنندگان در کنگره بین المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی، با رهبر انقلاب دیدار کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۹    
مهاجم تیم ملی ایران یکی از 10 بازیکن خوش تیپ در جام جهانی به انتخاب سایت روسی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۴    
مدیران باشگاه پرسپولیس ترس عجیبی از دیدار با الجزیره امارات دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۵    
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه تمایل دو سویه مردم و مسئولان، شفافیت و پاسخگویی سه مولفه اصلی سازمان ارتباطات دولت است، گفت: دولت تاوان شفاف سازی خود را داده است.
  • ۱