دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۶:۵۲Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 20 بهمن 1396 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 31 فروردین 1396 ناطقان 31 اردیبهشت 1396 ناطقان 31 خرداد 1396 ناطقان 31 تیر 1396 ناطقان 31 مرداد 1396 ناطقان 1 شهریور 1396 ناطقان 1 مهر 1396 ناطقان 30 آبان 1396 ناطقان 30 آذر 1396 ناطقان 30 دی 1396 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 1 بهمن 1396 ناطقان 2 بهمن 1396 ناطقان 3 بهمن 1396 ناطقان 4 بهمن 1396 ناطقان 5 بهمن 1396 ناطقان 6 بهمن 1396 ناطقان 7 بهمن 1396 ناطقان 8 بهمن 1396 ناطقان 9 بهمن 1396 ناطقان 10 بهمن 1396 ناطقان 11 بهمن 1396 ناطقان 12 بهمن 1396 ناطقان 13 بهمن 1396 ناطقان 14 بهمن 1396 ناطقان 15 بهمن 1396 ناطقان 16 بهمن 1396 ناطقان 17 بهمن 1396 ناطقان 18 بهمن 1396 ناطقان 19 بهمن 1396 ناطقان 20 بهمن 1396 ناطقان 21 بهمن 1396 ناطقان 22 بهمن 1396 ناطقان 23 بهمن 1396 ناطقان 24 بهمن 1396 ناطقان 25 بهمن 1396 ناطقان 26 بهمن 1396 ناطقان 27 بهمن 1396 ناطقان 28 بهمن 1396 ناطقان 29 بهمن 1396 ناطقان 30 بهمن 1396 
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۸:۵۱    
گرفتن آب میوه ها شامل بیرون کشیدن عصاره از میوه ها و سبزی های تازه می باشد. بسیاری از افراد این کار را به منظور سم زدایی و پاکسازی گوارش انجام داده و بخشی از رژیم غذایی شان می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۳۲    
عضو هیئت مدیره انجمن جراحی زانو، آرتروسکوپی و آسیب های ورزشی، گفت: انحراف پا پرانتزی به دلیل اینکه وزن بدن از وسط زانو رد نمی شود در درازمدت ممکن است باعث ایجاد آرتروز شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۰۷:۰۲    
بر اساس قوانین فعلی حاکم بر قرارداد اجاره، مستأجر به محض پایان زمان قرارداد باید ملک را تخلیه کند و اگر بعد از پایان مدت اجاره، مستأجر ملک را در تصرف خود نگه دارد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۰۴:۱۴    
بسیاری از محققان بر این باورند که مضمون صحبت های ما هنگام خواب در مورد چیزهایی است که در طول روز از به زبان آوردن آن ها به هر دلیلی واهمه داریم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۰۳:۱۷    
اسکی بازی محمدرضا گلزار در پیست اسکی دیزین را می بینید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۰۲:۵۰    
بیماران سرطانی می توانند با انجام برنامه های ورزشی با شدت کم به تدریج کیفیت زندگی خود را افزایش دهند ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۰۱:۱۷    
برخی نقاط بدن نقاط عصبی محسوب می شوند که هرگونه فشار یا ضربه به آن ها سبب ایجاد درد عصبی شده و عوارض خطرناکی به همراه دارد. در ادامه در این مطلب شما را با این نقاط آشنا می کنیم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۰۰:۳۲    
فردی که عزت نفس دارد، رفتار احترام آمیزی با خود دارد؛ رفتاری که برای دیگران نیز احترام برانگیز است. چنین فردی می تواند تفاوت های خود را با دیگران به خوبی بپذیرد و سازگارانه زیست کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۳:۱۷    
تغذیه در سلامتی نقش دارد و حتی می تواند بر احتمال ابتلا به عفونت انگلی تاثیر بگذارد. اما اینکه رژیم پاکسازی مفید است یا نه تا حدودی قابل بحث است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۳:۰۲    
گریه مداوم همراه با جیغ های بلند یا گریه آهسته و پر از ناله، نشان دهنده درد یا ناراحتی بچه است و اگر کودک این گونه می گرید باید به پزشک مراجعه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۱:۳۲    
در این مطلب برخی راهکارها برای از بین بردن جای جوش را به شما معرفی می کنیم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۷:۱۴    
حزب کارگزاران سازندگی ایران به مناسبت 22 بهمن، روز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۴۰    
نماینده اصلاح طلب مردم دماوند گفت: پروژه بازسازی و تاسیس سونا و جکوزی در امام زاده قاضی صابر واقع در ده ونک تهران با بودجه 30 میلیارد تومانی در دوران مدیریت مدیران قبلی شهرداری تهران آغاز شد و هنوز ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۹:۴۱    
نتیجه شمارش آرای مردمی فیلم فجر به 5 فیلم رسید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۸:۵۹    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تلاش می کنیم برای حج سال آینده سهمیه حجاج را به 90 هزار نفر برسانیم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۸:۴۷    
قائم مقام وزیر بهداشت گفت اعلام کرد: پس از پیروزی انقلاب در حوزه بهداشت توانسته ایم امید به زندگی را به طرز قابل توجهی افزایش و میزان مرگ و میر پیش از موعد و زودرس را به شدت کاهش دهیم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۸:۰۵    
طبق جدول نمایش فیلم ها در سینمای مطبوعات، در هشتمین روز از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، فیلم "مصادره" به کارگردانی مهران احمدی ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۷:۵۰    
رزاقی افزود: اگر امروز گرانی و فقر امان جامعه و قشر ضعیف را بریده است مشکل از مبانی نظام جمهوری اسلامی نیست بلکه جای جای قانون اساسی بر اساس قرآن و مبانی اسلامی است که همواره فریاد رس مظلومان است ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۲:۴۵    
انتخاب مواد خوراکی سالم تضمین کننده عمر طولانی است اما اغلب این سوال پیش می آید که چه خوردنی ها و غذاهایی برای تحقق این هدف مناسب تر هستند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۰:۳۱    
بهبود چربی خون بالا نیازمند دارو درمانی است اما در کنار مصرف دارو، رژیم غذایی سالم هم نقش موثری در کنترل چربی خون دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۱:۱۵    
رئیس مرکز انتقال خون زنجان گفت: اهداکننده پلاسما باید همه شرایط یک اهداکننده خون را داشته باشند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۳:۰۲    
در ازدواج ناآگاهانه، بر این باورید که راه یک ازدواج خوب، انتخاب همسر درست و مناسب است؛ اما در ازدواج هوشیارانه قبول می کنید که باید همسر درستی باشید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۲:۱۷    
اگر کسی شاخه درختی را بریده یا بشکند، فرزند یا عزیزی از وی فوت می شود، مصداق کامل احترام به نوامیس طبیعت و موجودات زنده در ایران است که نظیرش را در این حد و مقیاس در هیچ نقطه دیگری از دنیا نمی توان ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۶:۳۰    
سپاه پاسداران در بیانیه ای، صحنه امروز منطقه را عرصه نمایش ظلم ستیزی، توانایی و اراده نظام و ملت ایران برای صیانت از مقاومت اسلامی و ناتوانی و ناکامی آمریکا دانست.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۶:۲۱    
پارس جنوبی جم توانست بازی باخته برابر پدیده را با برد عوض کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری رسمی کره شمالی، گزارش های رسانه ای درباره اخراج فرمانده ارتش این کشور به علت فساد مالی را تایید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۵:۵۵    
در اثر انفجاری انتحاری که مسجدی در شهر بنغازی لیبی را امروز (جمعه) هدف گرفت، تعدادی کشته و زخمی شدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۵:۴۳    
مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی گفت: با توجه به شرایط پایانی سال و نیاز مردم، افزایش سقف برداشت تا 500 هزارتومان در هر بانک امکان پذیر است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۵:۳۸    
والورده سرمربی بارسلونا و بازیکن سابق این تیم 54 ساله شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۵:۳۵    
کرملین امروز (جمعه) در بیانیه ای از گفت وگوی تلفنی روسای جمهوری فرانسه و روسیه در خصوص فرایند صلح در سوریه خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۵:۲۶    
مهاجم سنگالی استقلال امروز برای اولین بار در تمرین این تیم شرکت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۵:۲۳    
انتظار فرج یکی از ارکان اساسی اسلام، به ویژه مذهب شیعه است. انتظار فرج به معنای آرزوی گشایش و رهایی یافتن از نابرابری ها و رفع گرفتاری های همه جهانیان است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۵:۱۴    
سازمان بین المللی مهاجرت اعلام کرد که 85 هزار یمنی طی 10 هفته اخیر بی خانمان شده اند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۵:۱۱    
رضا رشیدپور در توضیحاتی درباره برنامه هفت و اجرای اختتامیه جشنواره فیلم فجر، تلاش کرد به شایعاتی که درباره او مطرح می شود خاتمه دهد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۲    
خطیب نماز جمعه مشهد مقدس با اشاره به این که بنابر نص صریح قرآن قدم گذاشتن در برخی مسیرها، دشمنان را به غیظ و عضب می آورد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۴:۵۳    
حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه های دوم نماز جمعه این هفته تهران گفت: امانت دین مردم مهم ترین مسئولیت بر دوش مسئولان است و هر گناهی در جامعه سر بزند مسئولین پاسخگوی این گناهان در روز قیامت ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۴:۳۸    
هادی حجازی فر بابت درخواستش از مهدویان برای زدن در دهان مجری برنامه هفت ، از رضا رشیدپور عذرخواهی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۴:۳۵    
دیدار تیم های پدیده و پارس جنوبی جم از لحظاتی قبل آغاز شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۴:۳۲    
هر گونه گناهی می تواند سبب آزردگی خاطر ایشان شود و کسانی که در پی خشنود کردن امام زمان (عج) هستند باید علاوه بر ترک گناه، اعمال حسنه و صالحات خود را زیاد نموده و با تعمیق ایمان دل ایشان را شاد کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۴:۱۷    
قیمت نفت روز جمعه به دنبال اعلام تصمیم ایران برای افزایش تولید و صعود تولید آمریکا به رکورد بالای جدید که به نگرانی ها نسبت به اشباع عرضه در بازار جهانی دامن زد، برای ششمین روز کاهش یافت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۴:۰۸    
مدیرکل محیط زیست استان تهران با اشاره به مشکلات زیست محیطی پایتخت، ازتعریف نشدن معاونت حقوقی در سازمان محیط زیست برای رسیدگی شایسته به مشکلات این حوزه انتقاد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۴:۰۲    
کاخ سفید از گفت وگوی تلفنی میان نخست وزیر هندوستان با رئیس جمهوری آمریکا خبر داد و اعلام کرد: دو طرف درباره بحران سیاسی در مالدیو، جنگ در افغانستان و بحران آوارگان روهینجا در میانمار صحبت کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۳:۵۳    
بدنبال رفتار غیراخلاقی کمپانی سامسونگ در عدم ارائه گوشی تلفن همراه به ورزشکاران ایرانی، کمیته آسیایی رسما از جمهوری اسلامی ایران عذرخواهی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۳:۴۷    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به هزینه صدور کارت ملی هوشمند،گفت: رقم در نظر گرفته شده در این زمینه 31 هزار تومان است و در صورتی که بیش از این رقم از مردم پول دریافت کنند با آنها برخورد می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۳:۴۴    
با نگاهی به ساختار سرمایه بانک شهر و تغییرات آن از بدو تأسیس سال 1388تاکنون و طی 4 مرحله افزایش سرمایه ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۳:۳۵    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه دهه فجر یادآور حماسه انقلابی است که با آن ایران فصل بهاری را در زمستان آغاز کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۳:۳۵    
روسای جمهور کره شمالی و کره جنوبی در اقدامی بی سابقه روز جمهور در آستانه برگزاری بازیهای المپیک زمستانی در شهر یونگ پیونگ با هم دیدار و گفتگو کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۳:۳۲    
سرمربی سپیدرود رشت در نامه ای به مالک و هواداران این باشگاه، از سمت خود کناره گیری کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۳:۳۲    
تیم ملی فوتسال ژاپن با برتری برابر عراق به دیدار پایانی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۳:۲۰    
نایب رئیس شورای ملی زعفران با بیان اینکه تا پایان دی ماه سالجاری 160 تن طلای سرخ از کشور صادر شده است، گفت: خرید توافقی باعث افزایش 15 تا 20 درصدی قیمت این محصول شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۳:۱۷    
در این تصادف که در کیلومتر 13 محور روانسر به پاوه رخ داد، چهار نفر از اعضای یک خانواده اهل شهر شاهو شهرستان روانسر فوت کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۳:۱۱    
عربستان چهار شهروند خود را به همکاری با ایران به منظور انجام عملیات تروریستی در آن کشور متهم کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۲:۵۹    
فریده صابری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون روز گذشته (19 بهمن ماه) به دلیل ابتلا به بیماری سرطان درگذشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۲:۵۰    
رییس کمیسیون معماری وشهرسازی شورای شهر تهران گفت: درآمد ناشی از فروش املاک و اراضی و تراکم فروشی پیش خور شده وطبیعی است مسئولان فعلی نتوانند همانند گذشته به افتتاح پروژه های عمرانی بپردازند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۲:۵۰    
رئیس بانک ملی تاجیکستان از افزایش قابل توجه ذخایر طلای این کشور در سال 2017 خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۲:۴۱    
رژیم آل خلیفه تاکنون تابعیت بیش از پانصد و پنجاه بحرینی را لغو کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۲:۳۲    
تمرین تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از ریکاوری روز گذشته با تصمیم ارطغرل ساغلام تعطیل شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۲:۲۰    
سرپرست مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: زمین لرزه چهار و 6 دهم ریشتری صبح امروز (جمعه ) هجدک از توابع شهرستان راور در این استان ، خسارت نداشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۷    
تصویری از جاده برفی گردنه گوچک در محور تهران لواسان را می بینید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۴    
استاد سطح عالی حوزه علمیه مشهد تاکید کرد: ضروری است برای تبیین جایگاه حضرت فاطمه(س) برنامه های مختلف در نظر گرفته شود و این حقی که نادید گرفته شده، ادا شود ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۲:۰۸    
سخنگوی ارتش مصر از آغاز عملیات بزرگ نیروهای امنیتی و نظامی این کشور علیه گروه های تروریستی در سراسر این کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۲:۰۵    
رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: راز پسر جوان که پدرش را به قتل رسانده و جسدش را مثله کرده بود هنگام انتقال جسد فاش شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۱:۵۳    
کشف رسید بانک در خانه مالباخته و بررسی آن ماموران را به دزد فراموشکار رساند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۱:۴۱    
رئیس جمهور آمریکا با تکرار ادعاهای خصمانه خود علیه کشورمان بار دیگر مدعی شد که از مردم ایران حمایت می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۱:۳۸    
در پی اقدام توهین آمیز شرکت سامسونگ با ورزشکاران عزیز کشورمان دادستان کل کشور طی دستور ویژه ای به معاون خود در حقوق عمومی خواستار پیگیری ویژه موضوع شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۱:۳۵    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از بارش های پراکنده طی هفته آینده در بیشتر مناطق کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۱:۲۹    
معاون توسعه امور پیشگیری بهزیستی استان تهران با بیان اینکه 63 درصد معتادان متجاهر مدارک هویتی ندارند ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۱:۲۶    
محسن و مصطفی کیایی بازیگر و کارگردان سینما، مهمانان امشب دورهمی هستند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۱:۱۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حریق در یک ساختمان دو طبقه و مصدومیت دو نفر خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۱:۱۱    
خاکی افزود: تقاضای فرزندخواندگی در سال 96 نسبت به سال گذشته، با افزایش 50 درصدی همراه بوده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۱:۰۵    
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی را اعلام کرد و اسامی محورهای مسدود و دارای محدودیت تردد را برشمرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۰:۵۹    
آژانس بین المللی انرژی اتمی و اتحادیه اروپا بار دیگر حمایت خود را از برنامه جامع اقدام مشترک اعلام و بر پایبندی به تعهدات شان در چارچوب این توافق تاکید کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۰:۵۳    
سخنگوی دولت با انتشار مطلبی در توییتر برای جمشید مشایخی آرزوی سلامتی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۰:۵۰    
مقام های آمریکایی می گویند، شبه نظامیان کرد در سوریه دو انگلیسی عضو داعش را بازداشت کرده اند که آخرین اعضای حلقه معروف شکنجه گران و جلادان این گروه بوده اند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۰:۴۷    
وزیر خارجه عُمان در هفته پیش رو به رام الله می آید و با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار خواهد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۰:۴۱    
بارسلونا توانست با صعود به فینال کوپا دل ری یک رکورد خاص به نام خود ثبت کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۰:۳۸    
در هشتمین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر 6 فیلم برتر آرای تماشاگران اعلام شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۰:۱۷    
سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی در لوکیشنی واقع در غرب تهران کلید خورد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۰:۱۴    
دو غول خودروسازی و تکنولوژی آلمانی قصد دارند با همکاری باهم ، به آزمایش راه اندازی سامانه خودرو و تاکسی های خودران بپردازند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۰:۱۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر لزوم تقویت امکانات بهداشتی درمانی در دریا و هوا تاکید کرد و از خرید سه فروند آمبولانس دریایی مدرن خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۰:۰۲    
منابع فاش کردند، رئیس جمهوری مصر در جریان سفرش به عمان سندی را برای حل و فصل سیاسی بحران یمن پیشنهاد داده بود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۰۹:۵۹    
معاون فنی و عملیات اورژانس تهران تمهیدات مربوط به راهپیمایی 22 بهمن را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۰۹:۵۰    
پلیس راه کشور از مه گرفتگی در جاده های چهار استان کشور خبر داد و اعلام کرد: ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی کشور روان است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۰۹:۵۰    
سرمربی بارسلونا به دلیل تعویض پیکه در دیدار مقابل والنسیا اشاره کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۰۹:۳۸    
لیلی رشیدی در کنار پسرش را در این عکس می بینید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۰۹:۳۵    
زلزله ای به بزرگی 4.6 ریشتر هجدک در استان کرمان را لرزاند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۰۹:۲۶    
در پی شکست گفتگوهای نمایندگان مجلس سنا بر سر تصویب قانون بودجه، دولت آمریکا رسماً از بامداد روز جمعه برای بار دوم تعطیل شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۰۹:۰۵    
وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد، وزیر خارجه این کشور ماه جاری میلادی سفری به برخی از کشورهای منطقه خواهد داشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۰۹:۰۲    
مدیر کل میراث فرهنگی اصفهان گفت: دیوار محوطه خانه تاریخی نائل را به زودی بازسازی می کنیم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۰۸:۵۶    
جنگنده های ارتش ترکیه روستای مینه را در جنوب شهر عفرین هدف حملات هوایی خود قرار دادند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۰۸:۵۳    
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز از کشف و ضبط 72 هزار ترقه خارجی که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود، خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۰۸:۴۷    
امروز 20 بهمن سالروز آغاز عملیات والفجر8 است. این عملیات در سال 1364 انجام شد و در پی آن نیروهای ایرانی توانستند شهر فاو عراق را فتح کنند.