جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 4 فروردین 1400 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 30 اسفند 1399 ناطقان 31 اردیبهشت 1400 ناطقان 1 خرداد 1400 ناطقان 31 تیر 1400 ناطقان 31 مرداد 1400 ناطقان 1 شهریور 1400 ناطقان 30 مهر 1400 ناطقان 30 آبان 1400 ناطقان 30 آذر 1400 ناطقان 30 دی 1400 ناطقان 30 بهمن 1400 ناطقان 1 اسفند 1400 ناطقان 1 فروردین 1400 ناطقان 2 فروردین 1400 ناطقان 3 فروردین 1400 ناطقان 4 فروردین 1400 ناطقان 5 فروردین 1400 ناطقان 6 فروردین 1400 ناطقان 7 فروردین 1400 ناطقان 8 فروردین 1400 ناطقان 9 فروردین 1400 ناطقان 10 فروردین 1400 ناطقان 11 فروردین 1400 ناطقان 12 فروردین 1400 ناطقان 13 فروردین 1400 ناطقان 14 فروردین 1400 ناطقان 15 فروردین 1400 ناطقان 16 فروردین 1400 ناطقان 17 فروردین 1400 ناطقان 18 فروردین 1400 ناطقان 19 فروردین 1400 ناطقان 20 فروردین 1400 ناطقان 21 فروردین 1400 ناطقان 22 فروردین 1400 ناطقان 23 فروردین 1400 ناطقان 24 فروردین 1400 ناطقان 25 فروردین 1400 ناطقان 26 فروردین 1400 ناطقان 27 فروردین 1400 ناطقان 28 فروردین 1400 ناطقان 29 فروردین 1400 ناطقان 30 فروردین 1400 ناطقان 31 فروردین 1400 
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۶:۳۳    
آسپرین در کاهش خطر مرگ و میر در بیماران کرونایی حاد تاثیر دارد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۷:۴۶    
مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: زن جوان 15ساله تایبادی که هنوز مدت کوتاهی از زندگی مشترکش نگذشته بود با قرص برنج خودکشی کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۵:۳۴    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت:از دیروز تا امروز 7 هزار و 506 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 792 نفر از آنها بستری شدند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۰:۲۹    
آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا بار دیگر تاکید کرد که این ایران است که باید "برای در پیش گرفتن دیپلماسی تصمیم بگیرد و اقدام کند." و همچنین مدعی شد : بار دیگر می گویم که ما آماده تعامل هستیم ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۰:۱۱    
محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان چهارشنبه با وانگ یی وزیر امور خارجه چین گفت وگو کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۰۹:۱۱    
هر ساله در اواخر اسفندماه، رویش گل لاله یا شقایق های وحشی جلوه زیبایی به طبیعت دشتستان می دهد. بارش های پراکنده اسفندماه در استان بوشهر باعث شده است که این گیاه در بسیاری از زمین های کشاورزی و دشت ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۰۹:۵۷    
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، گفت: سیاست وزارت بهداشت واکسیناسیون آحاد مردم به صورت رایگان است و واکسن های وارداتی شرکت های خصوصی نیز از آنها خریداری خواهد شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۰۹:۳۱    
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از شناسایی نوع جدیدی از ویروس جهش یافته کرونا در هند خبر داد که شدت بیماری زایی بیشتری دارد و احتمالا توانایی فرار از واکسن را هم دارد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۰۹:۲۳    
به گزارش رسانه های یمنی، جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی در تازه ترین موج حملات خود استان مارب دریمن را با 13 راکت هدف گرفتند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۰۹:۱۷    
مجید تخت روانچی نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد روز چهارشنبه در واکنش به ادعای آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در نشست خبری حاشیه اجلاس وزیران خارجه ناتو در بروکسل بیان کرد ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۰۹:۰۸    
جلفا در شمال غربی استان آذربایجان شرقی در نقطه صفر مرزی با کشورهای آذربایجان و ارمنستان قرار دارد.در گذشته مردم شهر جلفا در پرورش کرم ابریشم و تولید پارچه های ابریشم و حریر متخصص بودند و به همین امر ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۰۶:۰۲    
مصرف کافئین به نسبت دوز بالا و پایین آن، نتایج مختلفی روی سیستم عملکرد ورزشکاران دارد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۰۴:۰۳    
رئیس بیمارستان رازی اهواز گفت: افراد باید در روزهای ابتدایی درگیری، به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند زیرا ویروس به صورت موذی عمل می کند و مشخص نیست که به چه صورت پیش می رود و ممکن است بیمار هیچ ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۰۱:۰۲    
املت یک صبحانه سنتی ترکی کاملاً آماده است، این املت ترکی با نام مستعار منمن آنقدر یک غذای تخم مرغ خارق العاده است که می توانید آن را برای همه وعده های غذایی میل کنید.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۲۱:۴۶    
عایشه گل جوشکن بازیگر و خواننده اهل ترکیه است. او در خانواده ای اهل موسیقی بزرگ شده است. در ادامه با بیوگرافی عایشه گل جوشکن بیشتر آشنا خواهید شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۲۰:۴۷    
تسبیح شاه مقصود یکی از معروفترین و بهترین مدلهای تسبیح برای علاقه مندان به این مجموعه میباشد.خاصیت سنگ شاه مقصود اینست که هرچه بیشتر از آن استفاده شود گرانبها تر شده و شفافیت و زیبایی آن بیشتر میشود ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۹:۴۸    
عکسی که بهرام رادان با استایل جذابش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۷:۴۸    
وزیر راه و شهرسازی یکی از عوامل ارزان شدن مسکن در کشور را عرضه واحدهای مسکن ملی به متقاضیان دانست.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۸:۴۸    
گلچینی از شیک ترین و جدیدترین میزهای غذاخوری هارا در این بخش از ناطقان برای شما گرداوری کردیم پس با ما همراه باشید.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۶:۵۸    
وی ادامه داد: یکی از آقایان گفته بود که ما در مقابل آمریکا می ایستیم که عزت ما حفظ شود؛ سوال من این است که مگر عزت ما در مقابل امریکا ایستادن است؟ عزت ملت یعنی این که اقتصادی مستقل و پویا داشته باشد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۶:۴۹    
پس از چهار سال تنش در روابط آمریکا و ناتو در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، وزیر امور خارجه آمریکا در نخستین نشست حضوری با همتایانش در بروکسل تلاش کرد تا به متحدان ناتو اطمینان خاطر دهد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۶:۴۰    
کرج - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: محور چالوس و آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۶:۲۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از انسداد جاده هراز خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۶:۲۵    
هشدارهای وزیر و معاونان وزارت بهداشت در خصوص سفرهای نوروزی و احتمال افزایش موارد ابتلا به کرونا، خیلی زود خودش را نشان داد و رنگ بندی شهرها تغییر کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۶:۰۰    
9 عضو کرونایی تیم استقلال در هتل المپیک قرنطینه شده اند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۵:۴۹    
رئیس جمهور افغانستان در مراسم افتتاح سد کمال خان گفت: به تعهد خود دربرابر حق آبه ایران متعهد هستیم و در صورت تقاضای مازاد از سوی ایران حاضر به تبادل نفت در برابر آب خواهیم بود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۵:۴۶    
بر اساس قانونی که به تصویب دومای روسیه رسید، ولادیمیر پوتین می تواند دو دوره دیگر نامزد ریاست جمهوری کشورش شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۵:۳۴    
بازار سرمایه فعالیت خود را از شنبه 7 فروردین 1400 پس از 9 روز تعطیلی مجدداً آغاز خواهد کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۵:۲۵    
به دنبال اقدام رژیم صهیونیستی برای ابطال مجوز سفر وزیر خارجه فلسطین در جریان بازگشت ازلاهه، هلند از تل آویو خواست در این باره توضیح دهد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۵:۲۵    
اد و فریادهای علی صبوری ادامه داشت، با حضور ماموران کلانتری 145 ونک، وی به مقر کلانتری انتقال یافت، سپس کادر درمان و مسئولان بیمارستان شهید رجایی از علی صبوری شکایت کردند که وی سرانجام با صدور قرار ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۵:۲۵    
یک کارشناس مذهبی گفت: متاسفانه در دنیای مدرن امروز، عده ای به اصرار در صدد هستند تا اموری چون سحر، جادو و چشم زخم را به طور کلی رد و انکارکنند؛ سحر، جادو، چشم زخم و مانند آن واقعیاتی است که وجود دارد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۴    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار زمان واریز دومین مرحله از سود سهام عدالت را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۵:۰۸    
حجت الاسلام حسن روحانی امروز در جلسه هیئت دولت، به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات یکی از مسایل مهم کشور ما است اما مقدمه انتخابات تخریب دولت نباشد ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۱    
رئیس پلیس راه تهران بزرگ با اشاره به احتمال وقوع بهمن و ریزش سنگ در جاده چالوس، گفت: این جاده از ساعت 12 امروز تا اطلاع ثانوی به منظور حفظ ایمنی تردد و پیشگیری از وقوع حادثه مسدود می شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۸    
یک کارشناس اقتصادی درباره تحقق شعار سالجاری با بیان اینکه برای ارتقای تولید باید نظام بانکی و مالیاتی اصلاح شود، گفت: اولین اقدامی که دولت بعدی باید انجام دهد رساندن دلار به 10 هزار تومان است ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۰:۴۶    
قیمت نفت خام دیشب، سه شنبه، تخت تاثیر وضع قرنطینه های جدید در اروپا 6 درصد سقوط کرد اما صبح امروز، چهارشنبه، با باز شدن بازار اندکی از این سقوط جبران شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۰۹:۴۵    
برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز چهارشنبه فال روزانه سایت را بخوانید.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۰:۳۲    
یک مقام بلندپایه دولت آمریکا اعلام کرد که اقدام کره شمالی در پرتاب چندین فروند موشک کوتاه بُرد یک رفتار تحریک آمیز نمی داند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۰:۲۶    
روسیه بیش از 95 هزار، فرانسه بیش از 92 هزار و آلمان نیز بیش از 75 هزار فوتی بر اثر ابتلا به بیماری کووید-19 را گزارش داده اند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۰:۱۵    
انفجار بمب در شهر چمن از نواحی مرزی پاکستان و افغانستان 3 کشته و دست کم 13 زخمی برجای گذاشت.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۰:۱۵    
خبر ترور رستم قاسمی وزیر اسبق نفت ایران صحت ندارد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۰:۰۰    
اولین و مهمترین قدم در برنامه ریزی عروسی، تعیین تاریخ عروسی است. برای تصمیم گیری در باره تاریخ این مراسم مهم، نکاتی را باید مد نظر داشته باشید ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۰۹:۲۲    
منابع خبری از حمله بامداد امروز چهارشنبه جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر دادند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۰۹:۱۹    
در حالی که نتایج قطعی انتخابات رژیم صهیونیستی اعلام نشده، نخست وزیر این رژیم با استناد به نتابج غیر رسمی که براساس نظرسنجی ها صورت گرفته، مدعی پیروزی حزبش در انتخابات است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۰۸:۰۲    
فیروزه مرغوب دارای رنگ آبی سیر، جلای چینیو، سختی بالا می باشد. افزایش رنگ سبز٬ پریدگی رنگ و وجود ناخالصی عواملی هستند که باعث کاهش کیفیت فیروزه می شوند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۰۷:۰۱    
شیخ کلینی از معروف ترین دانشمندان فقیه و محدث نامی و بزرگان شیعه در زمان غیبت صغرا است و در نیمه دوم قرن سوم و نیمه اول قرن چهارم هجری از بزرگترین محدثین شیعه به شمار می رفت.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۰۵:۰۱    
مهراد مستوفی راد معروف به مهراد هیدن متولد 24 آذر 1363 در تهران، خواننده و آهنگ ساز ایرانی می باشد که در سبک رپ و راک و هیپ هاپ در اوایل به وجود آمدن رپ فارسی فعالیت خود را آغاز کرده است ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۰۳:۰۲    
کاغذ دیواری ها این روزها تنوع زیادی دارند. شما می توانید از آن ها در هر جایی و هر قسمتی استفاده کنید ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۰۲:۰۲    
پاک کننده زیادی در بازار موجود است و زمانی که قصد خرید دارید، گزینه های زیادی جلو روی شما قرار خواهد داشت ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۰۰:۰۲    
بچه سالم بچه ای است که در تمام جنبه های زیستی، روانی و اجتماعی از رشد مناسبی بهره مند باشد و بتواند هریک از مراحل رشدی خویش را با موفقیت پشت سر بگذارد و از پس تمامی بحران های موجود در دوره های مختلف ...