جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۰:۵۹Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 اردیبهشت 1395 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1395 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۲    
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام تاثیرپذیری هوای غرب و شمال کشور از سردی هوا در روز گذشته از رگبار باران، وزش باد شدید موقتی و کاهش محسوس دما در سواحل شمالی و بخش های غربی کشور خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۲    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۳    
عضو هیئت مدیره سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی از تدوین آیین نامه طراحی و ساخت بیمارستان ها خبر داد و گفت: آیین نامه طراحی و ساخت بیمارستان ها با پیشرفت 60 درصدی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۹    
مدیرکل راه شهرسازی استان تهران در همایش مدیران و پیمانکاران و مشاوران از اجرای پروژه های متعدد در حوزه راه، مسکن و شهرسازی طی سال 94 با تکیه به اعتماد، سرمایه و آورده پیمانکاران خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۹    
آیین تجلیل از تلاشگران سفرهای دریایی هرمزگان در نوروز 95 با حضور جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی، مدیران بنادر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۰    
مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد: توسعه زیرساخت های فرودگاهی کشور نیازمند 17 هزار میلیارد تومان اعتبار است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۰    
معاون دفتر برنامه ریزی راهبردی و همکاری های بین المللی شرکت فرودگاه ها گفت: اغلب در دنیا پروژه های هوانوردی خبرساز و نمادین اند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۰    
مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی از افتتاح پارکینگ طبقاتی و نصب و راه اندازی دیزل ژنراتورهایNon Breaker در خرداد سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۵    
در حکمی از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران٬ علی کرمی به مدت دو سال به عنوان مدیرکل امور مالی و درآمد این شرکت منصوب شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۰    
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان از آمادگی برای واگذاری 215 پروژه مسکن مهر فاقد متقاضی در استان خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۰    
در معاملات هفته گذشته فرابورس ایران تعداد 3638 نفر با استفاده از 158 هزار و 681 اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن وارد فرآیند دریافت تسهیلات از بانک مسکن شدند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۵    
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه بازسازی و بهسازی خسارات سطح و ابنیه فنی راه های استان، هزینه های هنگفتی را بر اداره کل تحمیل می کند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۶    
مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: در تصادفات جاده ای ایام نوروز در استان فارس، جاده هیچ نقشی نداشته و علت تمام تصادفات با کارشناسی پلیس خطای انسانی بوده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۶    
معاون امور استانداری کرمانشاه در اولین نشست شورای تامین مسکن استان در سال جاری از تلاش و پیگیری اداره کل راه و شهرسازی تقدیر کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۷    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۷    
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: متقاضیان مسکن مهر ساخته شده بدون متقاضی در این استان تا 15 اردیبهشت برای ثبت نام با ارائه مدارک مورد نیاز فرصت دارند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۲    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تبدیل بزرگراه های استان اصفهان به آزادراه به منظور ارتقای کیفی جاده ها، تامین ایمنی بیشتر در سفرها ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۲    
رییس کارگروه تخصصی حمل و نقل شریان های حیاتی٬ بلایای جوی و توفان با انتقاد از این که برای موضوع مدیریت بحران با وجود مصوبه های دولت در سال 94 هیچ اعتباری اختصاص پیدا نکرد٬ گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۷    
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: با تکمیل فاز نخست دانشکده معماری بوشهر که مراحل نهایی کار آن در حال انجام است، در سال تحصیلی آینده از اول مهرماه، پذیرش دانشجو در این دانشکده آغاز خواهد شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۲    
تردد در محور خور-طبس استان اصفهان در تاریخ 95/02/11 لغایت 95/02/30 از ساعت 8 تا 18 با محدودیت انجام خواهد شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۷    
به منظور ایجاد خدمات مطلوب تر به مسافران قطارهای رجا و برای اولین بار در صنعت ریلی کشور، امکان انتخاب و خرید غذا هنگام خرید بلیت قطار مهیا شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۷    
اولین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان قم با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان و مدیران کل دستگاه های اجرایی و به ریاست معاون امور عمرانی استانداری و با هدف بررسی 2 دستور کار ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۷    
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از عزم و برنامه ریزی جدی این اداره کل در زمینه ساماندهی و استانداردسازی شناورهای گردشگری و توسعه توریسم دریایی بین بنادر و جزایر خلیج فارس طی سال 95 خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۲    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن واقع در استان همدان از تعمیر و نصب 64 عدد تابلو اخطاری و انتظامی در محورهای رزن- ماهنیان- گرمگ- رزن- سراوک، رزن- قروه- شاهنجرین- خورونده- تخت و ملابداغ خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۳    
رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود آذربایجان شرقی گفت: لایروبی و ترمیم راه روستائی ساری قیه انجام گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۳    
بانک مرکزی با راه اندازی دو برنامه لیزینگ مسکن و امکان فروش اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن در همه بانک ها، این امکان را فراهم کرده تا آثار رونق غیر تورمی در بازار مسکن به سرعت بُروز یابد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۸    
مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از پهلوگیری بزرگترین کشتی باری از مبدأ سنگاپور در این بندر خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۴    
رئیس اداره راه و شهرسازی شبستر آذربایجان شرقی از آغاز طرح ساماندهی سه راهی شندآباد خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۴    
مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: پروازهای عتبات از فرودگاه بین المللی کرمان بیش از 161 درصد رشد داشته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۴    
مدیرکل ایمنی و نجات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به همراه معاونین ضمن بازدید از فرودگاه سردار جنگل رشت با مدیرکل این فرودگاه نیز دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۴    
مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: در راستای حفظ جان انسان ها باید تلاش کنیم و وظیفه ارتقای ایمنی جاده ها را که در کاهش تصادفات نقش دارد، باید به نحو احسن انجام دهیم.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۹    
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: روستاییان، 42 درصد جمعیت استان کرمان را تشکیل می دهند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۹    
محور زرنه به سومار در استان ایلام توسط راهداران اداره راه و شهرسازی شهرستان ایوان ایمن سازی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۹    
سومین رام از قطارهای پنج ستاره فدک به صورت رسمی از صبح فردا در مسیر تهران-شیراز با حضور استاندار فارس و مدیران استانی راه اندازی خواهد شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۴    
مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: طرح پیشنهادی تعیین روستاهای واقع در حریم شهر قزوین به عنوان محدوده منفصل شهری از طرف کمیسیون ماده 5 جهت اتخاذ تصمیم نهایی به دبیرخانه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۹    
معاون مدیرکل و رییس اداره راه و شهرسازی تربت حیدریه واقع در خراسان رضوی از شروع عملیات روکش آسفالت محور تربت حیدریه- رشتخوار- خواف به طول 8 کیلومتر با استفاده از سهمیه قیر رایگان وزارت راه و شهرسازی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۹    
رئیس اداره راه و شهرسازی تربت جام خراسان رضوی از اجرای 35 کیلومتر عملیات ریزش برداری در نوار مرزی این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۵    
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و ارزیابی وزارت راه و شهرسازی انعکاس عملکرد دستگاه ها را باعث همسو شدن توقعات مردم با بضاعت آن ها دانست و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۰    
نخستین نشست کمیسیون ایمنی راه های کشور در سال 95 برگزار شد و در 6 محور اعم از برگزاری مانور امدادرسانی به حوادث ترافیکی در تمام استان ها٬ استفاده از ظرفیت های بخش بیمه در طرح های بهبود ایمنی حمل ونقل ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۰:۱۰    
دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه 15 فروردین از خدمات وزارت راه و شهرسازی برای تأمین ایمنی سفرهای زیارتی و تفریحی نوروز تقدیر و تشکر کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۰    
معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برآورد اولیه از خسارات ناشی از سیلاب به جاده ها و محورهای ارتباطی استان 187 میلیارد تومان است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۰    
عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اعلام پاسداشت روز معمار؛ روز تولد شیخ بهایی خالق فضای معمارانه میدان نقش جهان و چهارباغ گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۱    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه اجرای طرح نوسازی 65 هزار کامیون و کشنده فرسوده با عمر بیش از 35 سال به امسال نمی رسد، گفت: متن تفاهم نامه ای که با شرکت بهینه سازی مصرف سوخت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۶    
همایش روان شناسی ترافیک و حمل ونقل: چالش ها و چشم اندازها روز دوشنبه 6 اردیبهشت با حضور وزیر راه و شهرسازی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۲    
مراسم معارفه فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن با حضور جمعی از مسئولین به طور رسمی در شهرستان چابهار برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۲۷    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۲۲    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با تشریح جزئیات امضای سند همکاری با فرودگاه میلان ایتالیا برای ساخت ترمینال جدید مسافری در فرودگاه مهرآباد گفت: در صورت تبدیل این تفاهم نامه به قرارداد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۲۲    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۱۷    
کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1708 ترددشمار فعال درمحورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 3 درصد افزایش را نشان می دهد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۴۳    
معاون راهداری سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور در سفر یک روزه خود به استان کرمان به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان از راه های جنوب و شرق استان بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۳۳    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۰۸    
وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر لزوم گسترش آموزش همگانی و عمومی به مردم خصوصا ساکنان سکونتگاه های غیررسمی و بافت های ناکارآمد شهری از طریق صداوسیما و شبکه های اجتماعی گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۰۳    
عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به این مطلب که مسکن مهر بخش زیادی از توان مدیریتی شهرهای جدید را به خود معطوف کرده است گفت: متاسفانه این مسئله ما را از بحث در مورد مسائل اقتصادی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۰۳    
احمد جمالی و مهدی نصرتی*: با گسترش مراودات هیات های اقتصادی از کشورهای صنعتی، موضوع سرمایه گذاری خارجی برای طرف های خارجی و صاحبان کسب و کار داخلی اهمیت بیشتری پیدا کرده است که امید می رود در آینده ...