جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۱:۵۵Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 اردیبهشت 1395 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1395 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۳    
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت بخش مسکن و تاثیر مستقیم آن در رشته های صنعتی و تولیدی کشور، گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۹:۲۸    
کارشناس سازمان هواشناسی از ورود موج بارشی جدید و وزش باد شدید در نواحی شمال غربی از روز چهارشنبه خبر داد و گفت: امروز نیز شاهد بروز بارش های پراکنده و رعد و برق در مناطق کوهستانی تهران خواهیم بود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۷:۳۰    
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مراسم افتتاح دو هزار و 880 هزار واحد مسکن مهر در استان البرز از تدوین و تصویب طرح هادی 95 درصد روستاهای کشور خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۰    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۶    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان این که نمی توان قرارداد 500 صفحه ای ایرباس را یک شبه نهایی کرد، گفت: طبق مذاکرات مپنا با زیمنس، قرار است این شرکت آلمانی در ایران واگن بسازد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۶    
مدیرعامل فرابورس ایران از انتظار فعالان صنایع ساختمان و حمل و نقل برای ورود به فرابورس خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۸    
مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی مازندران در عملیات اجرایی احداث 6 دستگاه دور برگردان در سطح محورهای اصلی این استان در سال گذشته خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۸    
با همکاری شرکت حمل و نقل ریلی رجا نخستین قطار موزه صلح با عنوان کودک، صلح و فرهنگ در سیاره زمین از مشهد مقدس حرکت خود را آغاز کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۸    
مشاور اجتماعی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه توسعه باید با فرهنگ و سبک زندگی عجین شود گفت: هم اکنون نرخ مرگ و میر ناشی از تلفات سوانح رانندگی در سطح کلان شهرها روند کاهشی دارد اما در مقابل در مناطق ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که 3268 هکتار بافت فرسوده در تهران وجود دارد گفت: به بافت های فرسوده و قدیمی نباید صرفا به چشم یک معضل نگریست ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۸    
معاون مهندسی عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برنامه ها و اولویت های سال جدید این اداره کل در حوزه عمرانی در راستای تحقق شعار " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۸    
محمدحسین علی نیا در نشست شورای اداری مانه و سملقان با اشاره به اینکه محور بجنورد-جنگل گلستان یکی از پروژه های اساسی و حیاتی خراسان شمالی است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۸    
در راستای اجرای برنامه های هفته ایمنی حمل و نقل دوره آموزشی امداد و نجات برای راهداران استان اردبیل برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۵    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه جمعیت ایران یک درصد جهان اما سهم ایران از تصادفات جاده ای حدود 1 ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۰    
ساختمان اداری راه و شهرسازی شهرستان دلگان در ایرانشهر با 90 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان خرداد ماه 95 به بهره برداری می رسد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۰    
به مناسبت هفته ایمنی و حمل و نقل اعضای کارگروه کمسیون ایمنی راه های استان از مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین در اردبیل بازدید کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۰    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۰    
نشست معماری خیال انگیز- معماری خردگرا با حضور چهار نفر از معماران برگزیده کشور امروز 6 اردیبهشت ماه در پردیس دانشکده هنرهای زیبا برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۶    
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: میزان بارش های فروردین ماه سال جاری در استان نسبت به دوره بلندمدت بیش از 100 درصد افزایش داشته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۶    
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی از اختصاص یک هزار میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه گردشگری دریایی و خرید شناورهای مسافری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۶    
یگان حفاظت از اراضی ملکی دولت با نمایندگی وزارت راه و شهرسازی در استان گیلان فعالیت خود را آغاز می کند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۱    
اولین جلسه شورای اداری راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با حضور مدیریت ها، روسای ادارات ستادی و شهرستان ظهر دیروز در محل ساختمان شماره 2 این اداره کل برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۱    
مانور راهداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی به مناسبت هفته ایمنی با همکاری اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان و پلیس راه در آزاد راه تبریز – زنجان برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۱    
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: عملیات احداث چهار هزار و 685 واحد مسکن مهر در قالب 11 پروژه در استان کردستان به پایان رسیده و برای تحویل به متقاضیان در انتظار ایجاد تاسیسات زیربنایی هستیم.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۱    
وزیر راه و شهرسازی در پیامی به سمپوزیوم روانشناسی ترافیک و حمل و نقل: چالش ها و چشم اندازها نوشت: در کشور ما تمرکز بیشتر روی مسایل سخت افزاری و نه نرم افزاری است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۶    
تفاهم نامه تأسیس مرکز ملی تحقیقات٬ مطالعات روانشناسی ترافیک و حمل و نقل بین رییس سازمان راهداری و رییس دانشگاه شهید بهشتی به امضا رسید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۶    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فامنین استان همدان از اصلاح پیچ خطرناک جهت ایمنی مسیر راه های روستایی و همچنین آزادسازی حریم در محور ویان به کارخانه سیمان و محور پل ساوه با گردنه دخان و محورهای ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۶    
در جلسه شورای مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام بر عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و اولویت بندی تکمیل کارهای اجرایی با کمترین هزینه تاکید شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: معاینات پزشکی کارکنان هوانوردی در کرمان انجام می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۷    
مدیرکل فرودگاه های استان کرمان، فرودگاه های پنج گانه استان را کارگاهی بزرگ توصیف کرد و گفت: در ادامه برنامه های ساماندهی عمومی فرودگاه های استان، 12 برنامه محوری در فرودگاه رفسنجان ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۷    
مدیرکل راه آهن فارس(شیراز) تعامل با خصوصی در صنعت ریلی را در راستای اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: در راستای نوسازی خطوط ریلی و تسریع در ارائه خدمات به مسافران نخستین قطار پنج ستاره فدک وارد ایستگاه راه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی گفت: ساخت 100 بیمارستان در کشور با حساسیت کامل در حال اتمام است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۳    
گزارش توصیه های هواشناسی کشاورزی به تفکیک استان ها از تاریخ 6 تا 11 اردیبهشت از سوی سازمان هواشناسی کشور منتشر شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۸    
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: اجرای طرح آزاد بوشهر به شیراز مصوب شده که برای اجرای این طرح به یک هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۸    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه در مرحله نخست هواپیماهای خانواده ایرباس 320 و ایرباس 330 در سال 2016 وارد کشور می شوند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۸    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور تامین مالی و سرمایه گذاری جزئیات دیدار وزرای راه و شهرسازی ایران و انرژی سوئد را تشریح کرد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۳    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۳    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز به مجموعه ای از تصمیمات کلان در سطح ملی دارد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۳    
کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1729 ترددشمار فعال درمحورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 3.2 درصد کاهش را نشان می دهد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۹    
پروژه توسعه بیمارستان 96 تختخوابی شهید قلی پور شهرستان بوکان در آذربایجان غربی با 98 درصد پیشرفت اجرایی آماده تجهیز است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۴    
نشست بحث و بررسی فرایند بازآفرینی شهری در شهر رشت با عنوان رشت در مسیر بازآفرینی هفته آینده با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۹    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۴    
مدیرعامل هلدینگ مالی بانک مسکن گفت: بانک مرکزی اعلام کرده شرکت های لیزینگی وابسته به بانک ها نمی توانند وارد فعالیت لیزینگ مسکن شوند که سبب شده شرکت لیزینگ بانک مسکن در حد یک شرکت ثبت شده کاغذی باقی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۹    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در حاشیه افتتاح نمایشگاه پروژه ایران گفت: این نمایشگاه با رشد سه برابری حضور شرکت های خرجی نسبت به سال قبل ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۲۹    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۱۴    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی از رونمایی نخستین سند راهبردی این بخش تا سه ماه آینده خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۰۴    
الگوریتم معماری با نگاهی به طراحی فرآیندی در آثار شاخص معماری جهان و معماری ایرانی اسلامی در یکصد و نود و هشتمین گفتمان هنر و معماری توسط انجمن مفاخر معماری ایران تحلیل می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۷:۵۹    
برخلاف دنیا که سهم حمل و نقل ریلی در ردیف های بودجه ای قابل توجه است، این موضوع در ایران همچنان با مشکلاتی نظیر کمبود منابع اعتباری دست و پنجه نرم می کند بنابراین برای حل این موضوع ...