پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۶:۰۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 اردیبهشت 1395 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1395 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۸:۴۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت وزارت راه و شهرسازی را مجاز به جابه جایی خطوط ریلی و کاهش حریم آن در محدوده خدمات شهری کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۵    
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از بازدید مدیرعامل شهر فرودگاهی اینچئون کره جنوبی از فرودگاه و مجموعه شهر فرودگاهی امام خمینی خبرداد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۷:۲۰    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۶    
در آستانه بیست و هفتمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی، اقدامات و برنامه ریزی لازم در خصوص برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم و تامین ناوگان مورد نیاز برای جابه جایی و خدمات ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۱    
کارشناس هواشناسی از بارش باران طی سه روز آینده در سواحل دریای خزر و دامنه های زاگرس مرکزی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۷    
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در سفر یک روزه استاندار و هیات همراه از شهرستان اسلام آباد غرب، روند پیشرفت و مشکلات موجود در پروژه های استان را در حضور استاندار مطرح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۳    
گزارش توصیه های هواشناسی کشاورزی به تفکیک استان ها از تاریخ 13 تا 18 اردیبهشت از سوی سازمان هواشناسی کشور منتشر شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۸    
محمدرضا نازک کار مدیر ساخت و توسعه راه های استان گیلان از جدیت آسفالت راه های روستایی در این استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۸    
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از بازدید تعدادی از مدیران منطقه ای خط کشتیرانی K Line کشور ژاپن در خاورمیانه از بندر شهید رجایی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۸    
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با توجه به نامگذاری سال 95 باید اقداماتی جدی و مهمی در راستای رسیدن به اقتصاد مقاومتی صورت گرفته و همچنین کارهای اثر بخشی در حوزه ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری با ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۹    
مدیرکل ارتباطات و ناوبری شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از نصب و راه اندازی یک رادار پیشرفته فرانسوی در سایت سامانه های نظارتی و ارتباطی هوانوردی کوشک بزم در آینده یی نزدیک خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۲۹    
مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از اصلاح پلان و رفع نقطه حادثه خیز سالوک در محور ملایر – خنداب خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۲۴    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۹    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان در استان همدان عملکرد این اداره را در فروردین ماه امسال بیان کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۹    
در حضور روسای جمهوری دو کشور ایران و کره جنوبی، سه سند همکاری در بخش های حمل و نقل دریایی و امور زیربنایی بین وزیر راه و شهرسازی با وزیر زمین ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۴    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مزایای تشکیل صندوق توسعه حمل و نقل گفت: تاسیس این صندوق برای عملی کردن اقتصاد مقاومتی و افزایش بهره وری از تمام دارایی های در اختیار این وزارت راه و شهرسازی است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۳۹    
نشست حمل و نقل و ترافیک در شهرهای جدید در هشتمین جلسه از سلسله نشست های علمی-تخصصی شهرهای جدید با حضور اساتید و کارشناسان این حوزه با هدف بررسی سیستم حمل و نقلی در شهرهای جدید برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۳۴    
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از پایان تدوین پیش نویش ویرایش جدید مبحث سوم مقرارت ملی ساختمان و ابلاغ آن از سوی شورای مقررات ملی ساختمان در شهریور ماه سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۳۴    
معاون ناوگان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از تهیه بسته حمایتی راه آهن برای تولید 5 هزار واگن باری در داخل کشور خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۴    
مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد از مطالبه حدود 60 کارگر چرخ های حمل بار این فرودگاه از پیمانکار مربوطه خبرداد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۴    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در جلسه هم اندیشی این دفتر با هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر ارتباط با دانشگاه را مهمترین عامل در پیشبرد اهداف مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در کشور اعلام کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۹    
استان هرمزگان با وجود پایانه بار بندرعباس به عنوان یکی از مبادی مهم ورودی و خروجی کالا در کشور محسوب شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۰    
ذیحساب طرح های عمرانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل و مدیر فنی و اجرایی این اداره از پروژه های اجرایی در شهرستان های گرمی و بیله سوار بازدید کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۴۵    
مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ساختمان اداری امور مالیاتی شهرستان پارس آباد طی نیمه اول امسال تکمیل و تحویل دستگاه بهره بردار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۴۵    
از اراضی اداره کل مسکن و شهرسازی استان سمنان خلع ید و رفع تصرف شد، این در حالی ست که اولین جلسه امور زیربنایی و شهرسازی سال 95 استان برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۴۵    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از پیشرفت فیزیکی ماهانه 2.5درصدی قطعه یک آزادراه تهران شمال خبر داد و با اشاره به مذاکره با کره ای ها برای فعال کردن قطعه 3 این آزادراه گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲    
در فرودین ماه سال 95 از تمامی بندرهای ایران 13 میلیون و 46 هزار و 686 تن کالا تخلیه و بارگیری شد که این آمار 30.4 درصد افزایش داشت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۱۵    
مدیرکل دفتر سازمان های مهندسی و تشکل های حرفه ای وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اصلاح ساختار و پیگرد قانونی تخلفات خارج از حرفه در نظام ساخت و ساز گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۵    
مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان اعلام کرد: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت بزرگراه گرگان- آزادشهر در شرق استان در حال انجام است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۵۶    
طی سال گذشته بیش از 49 میلیون و 91 هزار مسافر در فرودگاه های کشور اعزام و پذیرش شدند که این میزان مسافر در مقایسه با سال 93 بیش از 2 میلیون نفر افزایش یافته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۳۶    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از افتتاح چهار هزار و 500 واحد مسکن مهر در محله ایران شهر شهر جدید پردیس خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۳۱    
وزیر راه و شهرسازی ایجاد صندوق توسعه حمل و نقل را کاملا با اهدافی که در اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده، سازگار دانست و گفت: از این طریق دولت می تواند با بخش خصوصی در جهت توسعه زیرساخت ها مشارکت داشته باشد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۲    
مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی گلستان اعلام کرد: به دلیل تداوم بارش نزولات جوی از شب گذشته، سطح جاده های استان لغزنده است و رانندگان احتیاط لازم را در رانندگی داشته باشند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۷    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ٬ از انتصاب جدید در معاونت ساخت و توسعه آزادراه های این شرکت خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۷    
مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم اعلام کرد: به دلیل حضور مستمر اعضاء گروه حفاظت از اراضی طی مدت تعطیلات نوروزی هیچ گونه تجاوزی به زمین های دولتی مشاهده نشد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۹    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: بر اساس مجوز جدید بانک مرکزی همه بانک ها می توانند اقدام به فروش اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن (تسه) کنند که این فرآیند به افزایش میزان سرمایه گذاری در بخش ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۹    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۹    
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه کشور گفت: با توجه به مصوبه کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه شرکت فرودگاههای کشور و شرکتهای فرودگاهی تابعه آن مشمول مزایای قانون توسعه صنعت ایرانگردی و جهانگردی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۸:۵۰    
کبری رفیعی-کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی کشور را در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۸:۴۰    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۸:۲۵    
استاندار خوزستان با بیان این که فرصت طلبی و سواستفاده برخی از افراد از زمین های موجود در استان خوزستان به تدریج زمینه رشد حاشیه نشینی را فراهم می آورد افزود ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۸:۰۱    
مهرداد تقی زاده*: 1. بر چه اساس و معیارهایی در وضعیت فعلی کشور ما، حمل ونقل ریلی شامل انواع برون شهری و درون شهری آن، جهت سهولت زندگی اقشار مختلف مردم، بر انواع دیگر حمل ونقل ارجحیت دارد؟
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۷:۵۷    
پانزدهمین جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار با حضور وزیر راه و شهرسازی به بررسی گزارش وضعیت محدوده ها و محلات بازآفرینی شهری و عملکرد ستادهای استانی و شهرستانی استان بوشهر اختصاص دارد.