پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۹:۳۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 اردیبهشت 1395 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1395 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۸    
کارشناس سازمان هواشناسی از خیزش گرد وخاک در نواحی شرقی کشور خبر داد و گفت: از روز دوشنبه شاهد ورود سامانه بارشی جدید به کشور خواهیم بود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۴    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۵۶    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: پرونده مسکن مهر در سال 95 به استثناء پروژه های دارای معارض و پرونده های قضایی بسته می شود هرچند بازهم می گویم که کار ساخت آنها به پایان می رسد و بحث ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۷    
معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: تا آذرماه، 28 کیلومتر از مسیر کرمان-بافت چهارخطه می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۱۸    
اوراق اجاره جوپار به صورت 4 ساله با قیمت اسمی یک میلیون ریال و نرخ 21 درصد بوده و سود آن به صورت سه ماه یکبار پرداخت می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۱۳    
رییس جمهوری در نشست شورای اجتماعی کشور، پرهیز از موازی کاری برای کاستن از آسیب های اجتماعی را ضروری دانست و تأکید کرد: برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی تقسیم کار ملی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۸    
در اولین جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان تهران، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از فشارهای اعتباری سال های 92 و 93 و 94 گفت و اذعان کرد حتی یک دهم اعتبارات مورد نیاز را استانداری تهران ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۳    
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در راستای تامین امنیت شهروندان و ارتقای سطح رضایتمندی آنان، یک باب کلانتری انتظامی برای رفاه مردم احداث و در اختیار نیروی انتظامی استان قرار گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۸    
رئیس اداره راه و شهرسازی اسکو در آذربایجان شرقی گفت: همکاران راهداری خانواده ای را از زیر آوار نجات دادند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۳    
جلسه شورای اجتماعی کشور با حضور حسن روحانی، رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی تشکیل شد و مباحث مختلفی در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت که حاشیه نشینی یکی از این آسیب ها بود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۳    
معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن استان فارس گفت: در سهل انگاری در بحث اجرای قوانین مربوط به زمین و اراضی دولتی فقط عدم خدمت نیست بلکه مشکلات و سوءاستفاده هایی را ایجاد می کند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۸    
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: 500 کیلومتر جاده و 460 کیلومتر ریل در استان در دست اجرا است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۳    
رییس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه شهرسازی استان قزوین گفت: نمایشگاه عکس جستار کیفیت در بازآفرینی بافت های ناکارآمد شهری در حاشیه نخستین جشنواره بناهای ارزشمند معماری استان قزوین و با همکاری ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۳    
مدیرعامل شرکت ریل ترابر سبا از کاهش سن ناوگان ریلی به کمتر از 10 سال با اسقاط هزار واگن فرسوده سخن گفت و افزود ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۳    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۳:۱۸    
جلسات ستاد برنامه و بودجه سال 95 سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به منظور تهیه و تنظیم اهداف، برنامه ها و تخصیص اعتبارات سال 95 ، از 11 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۳:۱۳    
مدیرکل راه و شهرسازی در نخستین جشنواره بناهای ارزشمند معماری استان قزوین گفت: قضاوت آثار و بناهای شهر و انتخاب معماران برتر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۳    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: فرهنگ سازی ترافیک و مشارکت مردمی شرط اول برای افزایش ایمنی تردد و کاهش سوانح و تلفات جاده ای است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۲:۵۸    
مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از رفع تصرف و آزادسازی بیش از 100 هکتار از اراضی ملی در قالب 60 پرونده در سال 94 خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۴    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چناران خراسان رضوی از بهره برداری پروژه مشارکتی راه روستایی شکرآب - فیض آباد در این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۰    
مدیر راهداری گیلان از آغاز عملیات تعمیر و نگهداری پل های بهارستان، پل های کیسم و نیاکو خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۷    
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از حمایت این اداره از 450 نفر از خانواده شهدا و ایثارگران در قالب تسهیلات بلاعوض و تحویل زمین خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۱:۰۷    
در آستانه روز معلم و با همکاری شرکت رجا، تعداد 110 دانش آموز و معلم مشهدی با قطار دو طبقه صبا به سفر گردشگری نیشابور رفتند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۷    
معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر پیش بینی راهکارهای لازم در شورای عالی معماری و شهرسازی برای جلوگیری از رانت و انضباط شهری برای تحقق شعار سال 95 گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۲    
مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی با توجه به ابری بودن همه محورهای استان از رانندگان خواست نکات ایمنی را هنگام تردد در محورها رعایت کنند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۲    
سیداحمد محیط طباطبایی انسانی چندوجهی است. اگر نام او را در گوگل جست وجو کنیم، این نکته را می فهمیم که او در چندین چند رشته از کارشناسان به نام است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۸    
معاون مهندسی عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برنامه ها و اولویت های سال جدید این اداره کل در حوزه عمرانی در راستای تحقق شعار " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۹:۳۴    
سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل جاده ای گازوئیل سوز در تخصیص اردیبهشت ماه در استان گلستان افزایش یافت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۹    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پارس آباد استان اردبیل گفت: در راستای ایمن سازی تردد در جاده ها، عملیات رگلاژ شانه در راه های ارتباطی این شهرستان ادامه دارد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۰    
معاون فنی و زیربنایی راه آهن از توافق با شرکت ذوب آهن اصفهان به منطور خرید 40هزار تن ریل در راستای حمایت از تولید داخل خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۰    
مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از وجود محدودیت ترافیکی در محورهای ارتباطی استان از 11 اردیبهشت ماه 95 خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۰    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۰    
مدیرکل دفترنظارت برشرکت های هواپیمایی، فرودگاه ها و موسسه های هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری راهکارهای پیشگیری از سرقت بار مسافران هوایی را تشریح کرد وگفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۵    
مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ساختمان کتابخانه عمومی شهرستان بیله سوار توسط این اداره کل در حال اجراست.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۰    
فریبا گودرزی-کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی کشور را در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۰    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی با پرسنل اداره کل راه و شهرسازی کرمان دیدار کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۰    
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: برای ادامه ساخت محور چترود-راور-دیهوک 50 میلیارد تومان پیش بینی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۵    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید براینکه همکاری دستگاه های خدمات رسان مهمترین راه برای پایان هرچه سریعتر واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید است گفت: پس از تکمیل این پروژه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۱    
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن از عرضه اوراق چندین صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان در نیمه نخست امسال و پیگیری تأسیس 16 صندوق جدید تا پایان امسال خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۸:۱۶    
دبیر انجمن شرکت های هواپیما از دریافت عوارض سنگین از ایرلاین های ایرانی در فرودگاه نجف خبرداد و گفت: برای یکسان سازی نرخ عوارض فرودگاهی برای ایرلاین ها ایرانی با ایرلاین های عراقی در فرودگاه نجف در ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۸:۰۷    
اصغر فخریه کاشان*: 1 - آنچه از آن به عنوان راه ابریشم یا جادۀ ابریشم یاد می شود و امروزه، هم ایران و هم چین به دنبال احیای آن هستند، صرفاً یک جاده نیست ...