جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۸:۳۵May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 آبان 1400 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 شهریور 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1400 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۲:۱۸    
رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد گفت: از 28 مهرماه تاکنون 2هزار و 190 متقاضی در طرح ملی جهش مسکن در این شهرستان ثبت نام کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۹:۰۳    
معاون راهداری جنوب کرمان گفت : با هدف ایجاد راه دسترسی مناسب برای روستای حسین آباد دهدار یک دستگاه پل باکسی 11 دهانه روی بستر رودخانه در ورودی این روستا احداث شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۷:۴۸    
عملیات زیرسازی 4 کیلومتر از پروژه تعریض و بهسازی میاندوآب - شاهین دژ و نیز 3 کیلومتر از محور شاهین دژ_تکاب به اتمام رسیده و آماده آسفالت است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۷:۴۳    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: بزودی با الحاق 560 هکتار از اراضی پردیسان به محدوده شهری، طرح جهش تولید در قم اجرا می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۲۲:۲۴    
رئیس اداره مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: تردد در محورهای استان در تعطیلات به مناسب 17ربیع الاول افزایش یافت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۱    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از آغاز مجدد عملیات روکش آسفالت محور قزوین-رازمیان که به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده بود خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۲    
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی از جهش 74 درصدی ترانزیت کالاهای کانتینری در هفت ماه سال جاری در اولین بندر کانتینری ایران خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۲    
قرارداد خواهرخواندگی بنادر آستارای گیلان و آستراخان روسیه امضاء شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۲    
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه پیشرفت فیزیکی آزادراه مراغه – هشترود مناسب نیست، گفت: راه های برون رفت از این وضعیت باید پیگیری شود و در صورتی که طی چند ماه آینده پیشرفتی در اجرای آن حاصل ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۲    
مدیر فرودگاه یاسوج از افزایش 100 درصدی نشست و برخاست هواپیما و اعزام و پذیرش مسافر در شش ماهه نخست سال جاری در این فرودگاه خبر داد و گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی و امنیتی در فرودگاه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۲    
بر اساس ابلاغ ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، در راستای اجرای طرح واکسیناسیون در پایانه های مسافری (هوایی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۱:۰۴    
رییس مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از تردد بیش از 24میلیون و 406هزار دستگاه خودرو در راه های این استان طی مهرماه سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۰۸:۵۴    
مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر 22 کیلومتر باند دوم در محور ترانزیتی و پر تردد زابل - زاهدان محدوده پل شیله توسط این اداره در دست ساخت است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۲۲:۳۳    
وزیر امور خارجه ترکمنستان با اشاره به ظرفیت بالای همکاری بین ایران و این کشور گفت: فصل جدیدی در روابط دو کشور گشوده شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۲۱:۳۸    
در پی انتشاری اخباری درخصوص کسالت وزیر راه و شهرسازی، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، در این زمینه اطلاعیه ای صادر کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۸:۲۴    
وزیر راه و شهرسازی گفت: برای دوبرابر شدن ترانزیت ریلی بین ایران و ترکمنستان توافق به دست آمد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۸:۰۹    
سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی بر وجود پیوست عدالت در همه فعالیت های وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۳:۲۴    
متقاضیان ثبت نام در سامانه ثمن (سامانه طرح جهش تولید مسکن و یا نهضت ملی مسکن) با رعایت چهارشرط در سامانه ثبت نام کنند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۲:۵۴    
معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال 1400 بالغ بر 31 کیلومتر از جاده های راه روستایی با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال آسفالت شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۲:۵۴    
نماینده استان در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، ضمن تشکیل جلسه و بازدید از طرح های این اداره کل، آخرین وضعیت اجرای این طرح ها را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۲:۴۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از کسب رتبه ششم این اداره کل در فرآیند ارزیابی عملکرد سال 1399 ادارات کل استانی، در سطح کشور خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۲:۴۴    
مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی از رشد 10,7 درصدی میزان عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور تا پایان مهرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۲:۴۴    
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: شاه کلید حل مشکل مسکن و تولید آن، استفاده از بافت فرسوده و توسعه درون زا است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۲:۲۴    
مشکلات عملیات بندری و دریایی میان بندر خرمشهر و بنادر عراق، تسهیل تجارت دریایی با برقراری خطوط کشتیرانی و چگونگی ارایه تسهیلات ویژه و تخفیف های ویژه به تجار ایرانی از سوی مدیران بنادر عراق و خرمشهر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۲:۲۴    
از سوی شورای عالی شهرسازی و معماری ایران به وزارت کشور، اصلاح ماده 43 آیین نامه نحوه بررسی و تصویب طرح های توسعه و عمران و مقررات شهرسازی و معماری کشور اعلام شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۰:۱۴    
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از حضور این معاونت در کمیته تدوین و بازنگری استاندارد روسازی بتنی بلوکی ایالات متحده که تنها استاندارد جهانی برای این نوع روسازی در دنیا محسوب می شود ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۰:۱۴    
فاز اول هوشمندسازی فرودگاه های کشور توسط رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها به صورت پایلوت در فرودگاه هی شهید هاشمی نژاد مشهد و فرودگاه سردار جنگل رشت افتتاح شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۰:۰۹    
برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حسن احمدی نوری سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران دیدار و گفت و گو کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۰:۰۹    
رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از افزایش 12 درصدی جابجایی مسافر بوسیله ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری در هفت ماهه سال جاری در حوزه تحت پوشش این ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۰:۰۴    
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آشتیان از آغاز عملیات اجرایی بمنظور رفع نقطه پرحادثه در محور آشتیان -راهجرد با احداث تقاطع غیر همسطح کردیجان خبرداد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۰:۰۴    
نشست پنجم کارگروه آموزش و فرهنگ سازی ایمنی کمیسیون ایمنی راه های کشور برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۰:۰۴    
با موافقت مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان گیلان موفق به کسب گواهی تایید صلاحیت آزمایشگاه شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۰۹:۱۹    
سازمان هواشناسی کل کشور دو هشدار سطح زرد و سطح نارنجی هواشناسی منتشر کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۰۸:۵۹    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه امروز بعد از ظهر در تهران شاهد افرایش ابر و وزش باد خواهیم بود، گفت: بیشینه دمای تهران 20 درجه سانتی گراد است که در روزهای آینده سرد خواهد شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۰۸:۲۹    
مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برقراری پرواز بندرعباس به دبی خبر داد.