جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۲:۱۷May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 آبان 1400 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 شهریور 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1400 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۲:۴۴    
مدیرکل فرودگاه های یزد از افزایش پرواز، بار و مسافر طی 6 ماهه نخست امسال در این فرودگاه خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۲:۴۴    
آمار پرواز و جابه جایی مسافر فرودگاه شهدای گرگان در 6 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۲:۲۴    
وبینار بین المللی Improvement NOTAM ، با حضور بیش از 200 نماینده از کشورهای مختلف عضو دفاتر منطقه ای ایکائو با موضوع بررسی وضعیت نوتام های قدیمی (Old NOTAM) و بهبود وضعیت نوتام های دائمی (PERM NOTAM) ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۰:۰۹    
همایش بزرگ استانی پدافند غیر عامل در سالن اجتماعات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۰:۰۴    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از آمادگی برای اجرای طرح راهداری زمستانی با حمل و ذخیره 4 هزار تن نمک در راهدارخانه های استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۵۰    
راه روستایی کناره - سالاری به طول 6 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال با حضور ایمانیه استاندار فارس، انصاری نماینده مردم شریف شهرستان های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۵    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گتوند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 250 عدد علائم روشنایی چشم گربه ای در محور این شهرستان به دزفول نصب شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۳۵    
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: در سال های اخیر به منظور افزایش ایمنی کاربران جاده ای و صیانت از مزیت ترانزیتی استان با اقدامات جهادی اداره کل راه و شهرسازی استان با ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۰    
پروژه های مسکن مهر باقیمانده استان خراسان شمالی و تامین زمین در راستای اجرای طرح قانون جهش تولید مسکن با حضور معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و مدیرکل راه و شهرسازی استان بررسی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۲۳:۵۶    
در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان سمنان قطعه اول طرح احداث باند دوم محور سمنان-فیروزکوه به افتتاح رسید و عملیات اجرایی قطعه دوم این طرح آغاز شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۲۱:۲۷    
مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام دربازدید تونل کبیرکوه ازتکمیل آن تا دوسال آینده خبرداد
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۶:۳۷    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بوروکراسی بانکی در نهضت ملی مسکن باید کاهش پیدا کند، گفت: بانک مسکن می تواند بازوی اصلی و پیشران نهضت ملی مسکن باشد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۵:۳۷    
استاندارآذربایجان شرقی در بازدید از نزدیک درجریان نحوه عملکرد و فعالیت و نحوه خدمات رسانی مسافر و کالا توسط دستگاه های ذی ربط مستقر در این پایانه مرزی قرارگرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۵:۳۷    
مدیرعامل بانک مسکن از اعلام آمادگی کامل آن بانک برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۴:۴۷    
رییس اداره ایمنی راه وحریم اداره کل راهداری استان قم گفت: با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال ، فاز نخست از طرح سیستم روشنایی بزرگراه راهجرد – سلفچگان ( وبلعکس ) به طول 8 کیلومتر اجرا وبه بهره برداری ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۴:۴۲    
مدیرکل راه شهرسازی استان از ثبت نام 168 هزار متقاضی مسکن در سامانه ثمن طی 15 روز طی اول خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۴:۳۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی: امروز با افتتاح 10 کیلومتر از محور سمنان- فیروز کوه و آغاز عملیات اجرایی 27 کیلومتر دیگر آن گام مهمی در تکمیل کریدور شمال- جنوب و تسهیل تردد میان سه استان سمنان ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۳:۲۲    
در مهرماه امسال بیش از 60میلیون تردد بین استانی در راه های کشور انجام شده که نسبت به شهریور ماه سال جاری 13 درصد و در مقایسه با مهر ماه سال گذشته 15درصد افزایش را نشان می دهد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۳:۲۲    
اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در دومین روز سفر به استان هرمزگان، از بنادر استراتژیک و پروژه های سرمایه ای، تجهیزاتی و زیربنایی بندری و دریایی غرب این استان بازدید کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۳:۱۷    
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گناوه گفت: با هدف ارائه خدمات به موقع به کاربران جاده ای و ارتقاء ایمنی عبور و مرور در محورهای ارتباطی عوامل گشت راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گناوه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۳:۱۲    
در جریان همایش نکوداشت هفته پدافند غیرعامل با حضور مسئولان بنیاد مسکن، راه های پایداری ابنیه شهری و روستایی و سکونتگاه های اجتماعی در برابر سوانح طبیعی و غیرطبیعی مورد بررسی قرار گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۳:۱۲    
در تعامل میان شرکت عمران و شهردای پردیس، در هفته های آینده فازهای مسکن مهر به شهرداری تحویل خواهد شد تا به زودی خدمات مورد نیاز ساکنین با کیفیت بالاتر به پردیس نشینان در فازهای 5، 8، 9 و 11 ارائه شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۳:۱۲    
مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به فرآیند اصلاح جلوگیری از رسوب کالا در بنادر کشور، گفت: به روزرسانی سامانه تمام سازمان های مرتبط با ترخیص کالا، ضروری است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۳:۰۷    
معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: در شش ماهه نخست سالجاری 9 جلسه کمیسیون ماده پنج در استان برگزار شده که 78 مصوبه داشته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۳:۰۷    
به همت مهندسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی سه باب پاسگاه پلیس راه بطور همزمان با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال بهره برداری و وارد چرخه فعالیت نظارتی در حوزه حمل و نقل جاده ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۲:۵۷    
مدیرکل راه و شهرسازی راه و شهرسازی استان تهران از تصمیمات مؤثر کارگروه امور زیربنایی استان تهران در هیجده جلسه طی سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۲:۴۲    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در این استان دو پروژه مهم در سطح سرویس دهی بزرگراهی با روش روسازی بتن غلطکی در دست اجرا است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۲:۴۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد : خدمت صادقانه سرلوحه کار راهداران در سطح جاده های ارتباطی است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۲:۳۷    
طی هفت ماهه سال جاری کامیون هایی که از قلمرو کشور، محمولات ترانزیتی را حمل کردند به 240 هزار دستگاه رسید و این رقمی بیش از کل سال 99 بود ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۲:۰۷    
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: 28.5 کیلومتر از باند دوم مبارکه مجلسی بروجن در حال انجام است که پیش بینی می شود تا سال 1402 تکمیل شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۲:۰۷    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس از انبوه سازی، احیای بافت فرسوده و تخصیص تسهیلات کم بهره یعنوان اولویت های هدف گذاری شده در بخش مسکن خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۲:۰۲    
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برنامه افزایش و امکان انجام یک هزار و 100 آزمایش متنوع فنی و تخصصی به منظور افزایش کیفیت پروژه های عمرانی کشور را در ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۲:۰۲    
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فراهان از اتمام عملیات ایمن سازی در قالب اجرای طرح راهداری محوری در محور فرمهین - آقازیارت به طول 28 کیلومتر خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۲:۰۲    
به گفته معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه وشهرسازی کردستان با اجرای 63 پروژه در سطح شهرهای استان ، بافت های ناکارآمد شهری نوسازی می شوند .
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۱:۴۷    
همایش آموزشی "تامین سرپناه امن در بافت های ناکارآمد شهری (با تاکید بر سکونتگاه های غیررسمی ) به صورت آنلاین در شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۱:۴۲    
رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از رشد 41 درصدی صدور کارت سلامت رانندگان حمل و نقل جاده ای مسافری و باری این استان در 7 ماهه سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۱:۳۲    
مرادی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان از آماده باش 542 نیروی انسانی در قالب 60 اکیپ راهداری، 57 اکیپ عملیاتی و سه اکیپ پشتیبانی در طرح راهداری زمستانی امسال خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۱:۱۷    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون 115 کیلومتر از جاده های استان آسفالت شدند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۱:۱۷    
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: برنامه ای برای افزایش آورده متقاضیان اولیه مسکن مهر در نظر گرفته نشده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۰:۴۷    
عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید گفت: این شرکت تلاش دارد تا از طریق آموزش شهروندان و مسئولین در حوزه شناخت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۰:۴۷    
رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از روشنایی 420 کیلومتر از جاده های ارتباطی این استان با هدف افزایش ضریب ایمنی و کاهش سوانح رانندگی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۰:۲۷    
کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور ضمن اعلام از سرگیری تردد در آزادراه تهران-شمال از آغاز بارش باران در محورهای مرکزی کشور تا ساعاتی دیگر خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۰:۱۷    
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از تحویل و تحول 8 پلاک دماوند با مساحت 1965 هکتار ویک پلاک از اراضی ملی شهر قدس و شهریار به مساحت حدود 1036 هکتار از اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خبر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۰۹:۳۷    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور، آسمان امروز تهران را قسمتی ابری، گاهی نیمه ابری همراه با غبار محلی پیش بینی کرد و گفت: در روزهای آینده کاهش محسوس دما را در اکثر مناطق کشور شاهد خواهیم بود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۰۹:۲۷    
بر اساس تازه ترین آماری که از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شده است، 751 هزار و 385 نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.