دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۲۱:۲۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 آبان 1400 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 شهریور 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1400 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۳:۰۷    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: تعداد سفرهای جاده ای با ناوگان حمل و نقل عمومی در 7 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 14 درصد افزایش داشته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۱:۴۷    
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان سلماس گفت: 800 وسیله نقلیه وانت بار جاده ای در سلماس ایمن سازی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ - ۱۲:۵۱    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حدود 20 هزار نفر از شهروندان استان تاکنون در حوزه ادارات کل راه و شهرسازی شمال و جنوب و بنیاد مسکن در طرح جهش تولید مسکن اقدام به ثبت نام کرده اند که بیشتر تعداد با ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ - ۱۲:۴۶    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شادگان از بهسازی و روکش آسفالت 31.5 کیلومتر راه روستایی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ - ۱۲:۴۶    
هجدهمین نشست کمیته ساماندهی پایانه های مرزی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ - ۱۲:۴۶    
برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی موجب افزایش مشارکت اعضا سازمان نظام مهندسی ساختمان شد
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ - ۱۲:۴۱    
احداث راه روستایی هلیوه به امام زاده شاه احمد علاوه بر تسهیل توسعه گردشگری استان به لحاظ پدافند غیرعامل از اهمیت بالایی برخوردار است
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ - ۱۲:۱۷    
طی سه سال گذشته و با وجو بحران کرونا و افزایش قیمت ها، با برنامه ریزی و سیاستگذاری توسط هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، تمرکز بیشتری روی پروژه هایی با پیشرفت بالای 50 درصد صورت گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ - ۱۲:۱۷    
با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و با هدف "اتخاذ تدابیر لازم برای مانع زدایی از پروژه های بزرگ توسعه ای ملی" اعضای کمیسیون عمران مجلس از پروژه های عمرانی در بنادر و جزایر هرمزگان بازدید می ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ - ۱۱:۴۷    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان برای ایمن سازی جاده های این استان خبرداد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ - ۰۹:۲۷    
بیست وچهارمین جلسه کمیته سالیانه یادداشت تفاهم منطقه ای اقیانوس هند (IOMOU)درخصوص کنترل و بازرسی کشتی ها ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ - ۰۹:۲۲    
شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در سال جاری به دنبال اخذ مجوز از سازمان اداری و استخدامی و جذب 350 نفر نیروی انسانی در ستاد و فرودگاه های کشور ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ - ۰۸:۳۲    
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران خواستار تعیین تکلیف واگذاری فرودگاه های نفتی از سوی وزارت نفت شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ - ۰۸:۳۲    
رییس سازمان هواشناسی نسبت به همکاری با مراکز تحقیقاتی و پژوهشی و بکارگیری داده و محصولات هواشناسی در اتخاذ بهترین تصمیم برای کشور، اعلام آمادگی کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۹:۲۸    
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ضرورت دارد در مسیر تبدیل بنادر کشور به بنادر نسل سوم و چهارم حرکت کنیم ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۸:۲۸    
عضو کابینه دولت سیزدهم گفت: در حوزه حمل و نقل دریایی، سازمان بنادر و دریانوردی پیشگام است و توانسته از مسیر تحریم ها عبور کند، اما در حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده ای، عقب ماندگی جدی در کشور وجود دارد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۷:۲۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این مطلب که با تاکید مقام معظم رهبری فعالیت های حمل و نقل دریایی در سواحل مکران و چابهار افزایش می یابد به تشریح بخشی از برنامه های سازمان بنادر در سال های پیش رو ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۵:۳۸    
عضو کابینه دولت سیزدهم بر همراهی شهرداران و نظام مهندسی ها برای تسریع در اجرای نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: بانک ها مکلف هستند تا 20 درصد تسهیلات خود را به بخش مسکن اختصاص دهند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۴:۳۸    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: قرن بیست ویکم قرن دفاع سایبری شهری یا مصونیت سایبری شهری است که پرداختن به این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۸    
وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز کشور نیازمند توجه به پدافند غیرعامل است. هرچه به سمت تکنولوژی و هوشمندسازی سامانه ها حرکت می کنیم، این نیاز بیشتر می شود ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۲:۳۳    
مدیرکل راه وشهرسازی استان همدان گفت: مردم هیچ نگرانی جهت ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن نداشته باشند،ثبت نام به صورت آفلاین انجام خواهد شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۸    
رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در مراسم امضای تفاهم نامه با سازمان هواشناسی کشور، گفت: خشکسالی هواشناسی بر مبنای شاخص های گوناگون در نواحی مستعد فرونشست زمین پایش می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۸    
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: تردد وسائط نقلیه در 7 ماهه سال جاری در محورهای مواصلاتی شمال استان افزایش 16 درصدی را نشان می دهد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۸    
در یکصد و سی و ششمین جلسه شورای مسکن استان فارس مقرر شد کلیه دستگاه های متولی زمین جهت تامین زمین برای اجرای طرح جهش تولید مسکن پی گیری های لازم را در اسرع وقت انجام دهند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۱:۵۸    
سازمان هواشناسی کشور و مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی به منظور مشارکت و بهره گیری متقابل از توانمندی و تخصص و تجربه های طرفین در زمینه های مشترک و تخصصی علوم مرتبط با هواشناسی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۰:۵۸    
مسئول راه و شهرسازی شهرستان کامیاران با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای حفاظت از اراضی ملی از شناسایی سه مورد تصرف اراضی، ازرفع تصرف وقلع وقمع متصرفین خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۰:۵۳    
چهارمین همایش ملی پدافند غیرعامل در مدیریت شهری به ریاست وزیر راه وشهرسازی و با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۰:۲۳    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای قم، جلوگیری از انسداد محورها به خصوص محورهای شریانی استان را از مهم ترین و اولویت دارترین وظایف این اداره کل در طرح راهداری زمستانی دانست.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۰:۱۳    
سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تشکیل جلسه کمیسیون ماده 5 شهر جاجرم به منظور بررسی پرونده های شهروندان جاجرمی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۳    
مدیرکل مرکز علوم جو و اقیانوسی سازمان هواشناسی کشور از برگزاری پنجمین کنفرانس بین المللی اقیانوس شناسی خلیج فارس در بهمن ماه خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۰۹:۴۸    
دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با استاندار گلستان از بررسی مجدد موضوع احداث تله کابین در محور گرگان-زیارت خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۰۹:۴۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: محور بیستون - کرمانشاه در هفت ماهه نخست سال جاری پر ترددترین محور این استان بوده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۰۹:۴۳    
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای بهار از لکه گیری با آسفالت سرد 600 کیلومتر از راه های این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۰۹:۴۳    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شیروان گفت: با توجه به مجموع اعتبارات پیش بینی شده برای سال جاری و تخصیص آن ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۰۹:۴۳    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: با تلاش های به عمل آمده اعتبارات عمرانی سال 1400 نسبت به سال 1399 افزایش 300 درصدی داشته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۸    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: اولویت اول تامین ایمنی جاده ها واقناع وفرهنگ سازی ایمنی ترافیک توسط دستگاههای ذی ربط وقانون مداری توسط مردم مهمترین ضرورت ارتقای ایمنی جاده ای است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۸    
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی به منظور پیگیری وضعیت پیشرفت اجرایی طرح های ساخت و توسعه راه ها از پروژه تکمیل بزرگراه بین المللی ارومیه_ سرو بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۰۹:۱۸    
جلسه قرعه کشی و تعیین قطعات اراضی متقاضیان گروهای ساخت طرح اقدام ملی مسکن در خراسان شمالی برگزار گردید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۰۹:۱۳    
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: هم اکنون سه طرح ساختمان دولتی در استان با پیشرفت فیزیکی 70 تا 95 درصدی در حال اجرا است که بزودی به بهره برداری می رسند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۰۸:۵۸    
هاتف حیدری طی حکمی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بعنوان سرپرست اداره واگذاری معاونت املاک و حقوقی اداره کل منصوب شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۰۸:۴۸    
کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام تداوم بارش در برخی از استان های کشور، برای مناطق کوهستانی بارش برف را پیش بینی کرد و از آلودگی هوا در تهران و شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد.