دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۱۶Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 14 مهر 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 مهر 1394 افق تازه 2 مهر 1394 افق تازه 3 مهر 1394 افق تازه 4 مهر 1394 افق تازه 5 مهر 1394 افق تازه 6 مهر 1394 افق تازه 7 مهر 1394 افق تازه 8 مهر 1394 افق تازه 9 مهر 1394 افق تازه 10 مهر 1394 افق تازه 11 مهر 1394 افق تازه 12 مهر 1394 افق تازه 13 مهر 1394 افق تازه 14 مهر 1394 افق تازه 15 مهر 1394 افق تازه 16 مهر 1394 افق تازه 17 مهر 1394 افق تازه 18 مهر 1394 افق تازه 19 مهر 1394 افق تازه 20 مهر 1394 افق تازه 21 مهر 1394 افق تازه 22 مهر 1394 افق تازه 23 مهر 1394 افق تازه 24 مهر 1394 افق تازه 25 مهر 1394 افق تازه 26 مهر 1394 افق تازه 27 مهر 1394 افق تازه 28 مهر 1394 افق تازه 29 مهر 1394 افق تازه 30 مهر 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۹:۳۵    
صندوق بین المللی پول با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که اگر ایران بتواند در دوران پساتحریم، همزمان با اصلاحات اقتصادی، تولید نفت خود را نیز افزایش دهد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۶    
نرخ استفاده از برق مراکز مخابراتی توسط ارائه کنندگان خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات تصویب شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۶    
معاون بررسی های فنی و صدور پروانه رگولاتوری گفت: فرض اینکه همراه اول دنبال مانع تراشی در اجرای طرح ترابردپذیری شماره هاست ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۶    
یکی از کارکنان شرکت Valve تصمیم گرفت برای خواستگاری از دختر مورد علاقه اش از یک هدست واقعیت مجازی استفاده کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۶    
با افزایش همکاری ها میان گوگل و مایکروسافت برخی منابع خبری از احتمال سازگار شدن برنامه های آندروید با ویندوز 10 خبر می دهند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۱    
در راستای برنامه دولت برای کمک به رونق تولید و کسب وکارهای بخش خصوصی و عمومی و ارز آوری ناشی از صادرات، به صادرکنندگان صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاه، حمل و نقل ریلی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۱    
از سوی آکادمی علوم سلطنتی سوئد در استکهلم برندگان جایزه نوبل فیزیک سال 2015 اعلام شد بر این اساس یک ژاپنی و یک کانادایی موفق به کسب جایزه امسال فیزیک شدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۶    
عضو هیات مدیره شرکت پست با اشاره به نصب صندوق های جدید پستی، از حذف صندوق های قدیمی ظرف سه تا پنج سال آینده خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۶    
وزیر ارتباطات گفت: پست بانک ایران، بانک تخصصی حوزه ICT و بانک توسعه روستائی است که توانسته با ارائه خدمات خرده بانکداری در این مناطق و در راستای حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط و تولیدات ملی در ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۶    
سیم کارت های دائمی همراه اول که چند ماهی است قیمت آنها سیر صعودی دارد، این روزها با شیب کمتری مسیر افزایش قیمت را طی می کنند؛ با این حال همچنان افزایش قیمت کد های یک محسوس است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۷    
بازیکنان استقلال در تمرین امروز (سه شنبه) در خصوص حضور رئیس جمهور پیشین کشورمان در مراسم ختم هادی نوروزی با یکدیگر صحبت می کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۲    
مشکلات مالی سازمان صداوسیما احتمال عدم پخش دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عمان را قوت بخشیده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۲    
پروین می گوید هادی بازیکنی بود با اخلاق و واقعا حیف شد که از این دنیا رفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۸    
مراسم تشییع هما روستا با حضور هنرمندان امروز برگزار شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۸    
رستاخیز ساخته ی احمدرضا درویش بهترین فیلم هفتمین جشنواره ی بین المللی فیلم بغداد شناخته شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۳    
کامران نجف زاده نخستین اثر داستانی خود برای کودکان را با عنوان غار ترسناک اسکلت ها روانه بازار نشرکرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۳    
مراسم رسمی اهدای جایزه نوبل پزشکی سال 2015 لحظاتی پیش در استکهلم سوئد آغاز شد و در این مراسم برندگان صد و ششمین جایزه نوبل پزشکی معرفی شدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۸    
صبح امروز پیکر 98 نفر دیگر از قربانیان فاجعه منا به کشور بازگشت .
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۳    
برنامه نود این هفته با تصاویری از هادی نوروزی روی ترانه محمد علیزاده آغاز شد و بیشتر وقت برنامه به فوت مرحوم نوروزی اختصاص یافت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۳    
علی پروین، بهرام افشارزاده، علی کریمی، احمدرضا عابدزاده، علی منصوریان، ضیا عربشاهی، برانکو ایوانکوویچ و بازیکنان این تیم از اولین حاضران در مراسم هادی نوروزی هستند .
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۹    
سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: فردا 15 مهرماه سال جاری آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سه ماهه تابستان 94 است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۹    
تست دوپینگ یکی از بوکسورهای اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا که به مدال برنز نیز دست پیدا کرده بود مثبت اعلام شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۹    
تصاویر امروز را با موضوعات تالاب قرمز در چین، پاسخ فلسطینی ها به حملات رژیم صهیونیستی، سیل در ایتالیا و رانش زمین در گواتمالا را خواهید دید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۹    
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: تهران چه تغییری کرده که نمایندگان مجلس چند سال پیش تعداد اعضای شورای شهر را افزایش داده و حالا تصمیم به کاهش دوباره آن گرفته اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۹    
هواپیماهای شکاری - بمب افکن 'تورنادو'ی ایتالیا که در ائتلاف بین المللی موسوم به ضد گروه تروریستی داعش شرکت دارند، در ساعات آینده امروز سه شنبه ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۹    
معاون اجرایی باشگاه استقلال از برنامه این باشگاه برای کاپیتان پرسپولیس در دربی تهران خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۹    
با افزایش نفوذ شبکه های مجازی و پیام رسان های فوری، عده ای به فکر افتاده اند که به کسب درآمد از این فضای مجازی بپردازند یا حتی کلاس های آموزشی برگزار کنند و درست مثل کلاس های حضوری شهریه دریافت کنند!
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۴    
رئیس جمهور پیشین کشورمان نسبت به درگذشت کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس واکنش نشان داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۴    
رییس جمهور سابق ایران می گوید: هادی نوروزی الگوی ورزشی برای همه ما بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۴    
سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پیراهن هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال این باشگاه برای همیشه بایگانی می شود. ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۴    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از گزارش کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: این گزارش متاسفانه می تواند مورد استناد دشمنان قرار گیرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۹    
مراسم درگذشت هادی نوروزی با حضور چشمگیر اهالی فو تبا ل و ورزشکاران برگزار شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۹    
رییس فدراسیون فو تبا ل می گوید بازیکنان تیم ملی می خواهند با پیروزی مقابل عمان، آن را به روح هادی نوروزی تقدیم کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۹    
زمانی که مذاکرات هسته ای جریان داشت، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، طرحی 3 فوریتی برای الزام دولت به متوقف کردن مذاکرات هستهای تهیه و تدوین کردند که البته در نهایت به تصویب نرسید. ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۴    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای استیضاح وزیر راه وشهرسازی صبح روز سه شنبه با خوش آمدگویی محمد دهقان به وزیر و همراهانش؛ مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور و سیدحسین هاشمی استاندار تهران برگزار شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۴    
سخنگوی دولت گفت: از سوی دولت از نمایندگان فهیم مردم در مجلس شورای اسلامی که با زمان شناسی و قدر شناسی از انسانی خدوم مجددا به شایستگی به آقای آخوندی وزیر راه شهر و سازی رای دادند، تشکر می کنم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۴    
اگرچه خانواده ها در سال 93 شیر کمتری نسبت به سال قبل از آن خریداری کرده اند اما برای همین مقدار شیر خریداری شده 10 درصد بیشتر پول داده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۲:۳۹    
هفتادمین ماده قانون برنامه پنجم توسعه هنوز محل مناقشه است و در روزهای پایانی برنامه هنوز این تکلیف قانونی رنگ و بوی اجرا به خود نگرفته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۲:۳۹    
مردم تهران این روزها می توانند به دیدن دو تابلوی نقاشی از آدولف هیتلر، رهبر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم، بروند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۲:۳۹    
استفاده از دیپلماسی مذاکره و بهره گیری از روشهای نوین از سوی مذاکره کنندگان برای توسعه صنعت نفت ضروری است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۲:۳۹    
حامد بهداد گفت: دلم می خواهد ساز بزنم و بخوانم. شاید مورد قضاوت های سطح پایین یا حتی سطح بالا و دلخراش قرار بگیرم اما می خواهم قدم بزنم و آواز بخوانم ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۲:۳۴    
اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در اطلاعیه ای، انتشار هرگونه پیامک را از سوی وزیرنفت خطاب به نمایندگان مجلس درباره استیضاح وزیر راه، مسکن و شهرسازی تکذیب کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۲:۳۴    
رضا ایران منش - بازیگر و جانباز شیمیایی - که هفته گذشته به علت حمله قلبی در بیمارستان بستری شد، روز گذشته - 13 مهرماه - از بیمارستان مرخص شد و هم اینک در منزلش همچنان تحت مراقبت است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۵    
پیکر هما روستا برای آخرین بار به سالن استاد سمندریان (همسرش) واقع در تماشاخانه ایرانشهر رفت و پس از آن با بدرقه هنرمندان و مردم به قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) بدرقه شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۰    
معاون سابق بانک مرکزی تاکید کرد که باید برای شرایط ویژه ای که به اذعان وزرا بر اقتصاد کشور حاکم شده است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۰    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی از برخورد پلیس با تداوم تجمعات غیرقانونی منتقدان برجام طبق مصوبات شوراهای تامین استان ها خبر داد .
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۵    
سازمان انتقال خون ایران در واکنش به اخباری مبنی بر "واردات خون های فرانسوی و چینی" به کشور تاکید کرده است که از نظر پزشکی از جمله مسائل اپیدمیولوژیک خاص هر کشور ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۵۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: از آنجا که وزارت راه و شهرسازی با عمل به منویات مقام معظم رهبری، کاهش اتکاء به نفت و بودجه های دولتی را مبنای عمل خود قرار داده این استیضاح جای تامل دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۵۵    
زارعی بانک ها را یکی از مراکز مهم اقتصادی برای تولید در کشور اعلام و خاطرنشان کرد: بانک ها با ارائه تسهیلات به بنگاه ها نیازمند به منابع مالی زمینه اشتغال را در کشور به وجود می آورند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۵۰    
یک خانه درختی زیبا در "داکوتای جنوبی" و در ارتفاع 4/5 متری زمین ساخته شده که اقامت در آن شبی 675 دلار(2 میلیون و 328 هزار تومان) هزینه دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۵۰    
وزیر خارجه درباره فاجعه منا گفت:بعضی از اقدامات در این مدت اجرا و باعث شد که گشایش هایی صورت گیرد که متاسفانه هنوز کافی نیست اما قدری از روزهای اول بهبود پیدا کرده است، مخصوصا با پیام مقام معظم رهبری.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۵    
نشست علنی امروز (سه شنبه 14 مهرماه) مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی طرح استیضاح آخوندی وزیر راه آغاز شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به این که نامه چهار وزیر به رییس جمهور نامه هشدار نبوده، بلکه پیش بینی از وضعیت بازار سرمایه بوده است، این موضوع را که سیاست های دولت تنها معطوف به تورم است رد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۵    
معاون کنسولی وزیر خارجه گفت: حرف های ما (در رابطه با فاجعه منا) سیاسی نیست بلکه در چارچوب مسائل منطقه ای است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۵    
منابع آگاه دوشنبه شب اعلام کردند که پادشاه عربستان در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستانی در ریاض بستری است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی ادعای مطرح شده توسط رسایی در صحن علنی مجلس را رد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۱    
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: تعداد کارت های سوخت فعال بنزین خودرو تا 31 شهریورماه حدود 16 میلیون عدد است که در اختیار مالکان خودرو قرار دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۱    
ساعت کاری مفید کارمندان در سال گذشته 64 دقیقه در روز و امسال به 22 دقیقه رسیده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۱    
پیکر هما روستا بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون لحظاتی پیش با حضور جمعی از هنرمندان این عرصه از مقابل خانه هنرمندان تشییع شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات استیضاح وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم در شرایط فعلی را مانعی بر سر راه تحقق اهداف عالی این وزارتخانه برشمرد و گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۸    
پیکر هما روستا برای آخرین بار به سالن استاد سمندریان (همسرش) واقع در تماشاخانه ایرانشهر رفت تا پس از آن با بدرقه هنرمندان و مردم در بهشت زهرا (س) آرام بگیرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۸    
وزارت راه وشهرسازی اعلام کرد: جزئیات 121 طرح راه و شهرسازی در 243 صفحه در همایش معرفی فرصتهای سرمایه گذاری در حوزه حمل ونقل، مسکن وشهرسازی منتشر شد و در اختیار شرکت کنندگان داخلی و خارجی قرار گرفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۳    
سخنگوی ریاست جمهوری نیجریه در گفت وگو با رسانه های خارجی اعلام کرد : وزیر نفت سابق این کشور در لندن که هنوز رئیس اوپک است به اتهام پولشویی دستگیر شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۳    
درحالیکه روزنامه ایران در خبری از بازداشت امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو از خوانندگان رپ خبر داده اما بررسی های اولیه حاکی است این خبر صحت ندارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۳    
همزمان با آغاز شمارش معکوس برای ابطال سهمیه های بنزین 700 تومانی، وزارت نفت طرحی را به شورای اقتصاد ارسال می کند که در صورت تصویب، خرید بنزین با کارت سوخت شخصی توسط مردم مشمول پاداش و جایزه خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۰:۵۸    
جلسات بررسی دستمزد سال آینده بیش از 11 میلیون کارگر ایرانی در حالی از این ماه آغاز می شود که نمایندگان کارگران تعیین واقعی دستمزد کارگران را مستلزم کاهش فاصله میان حداقل مزد با خط فقر و نرخ تورم می ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۰:۵۳    
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران درباره عملکرد ملی پوشان در ر قا بت های قهرمانی آسیا صحبت کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۰:۵۳    
معاون وزیر نیرو در امور برنامه ریزی و اقتصادی گفت: براساس تاکید مجلس شورای اسلامی بر لزوم جداسازی آب شرب و خانگی در برنامه داریم که در پایانه هایی آب بسته بندی توزیع کنیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۰:۵۳    
بانک آمریکایی مریل لینچ اعلام کرد از آنجا که به نظر می رسد ذخایر نفت جهانی در سه ماهه آخر امسال برای اولین بار در هشت فصل اخیر متعادل شود، قیمت جهانی نفت در آستانه افزایش قرار دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۰:۵۳    
جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی که به دعوت مجید جلالی پیراهن شماره 6 خودش را که در دیدار ایران که در بازی تیم ملی برابر نیجریه بر تن کرده بود را به خیریه موعود، اهدا کرد .
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۰:۵۳    
قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: قیمت آب در تهران به طور میانگین برای مشترکان کم مصرف و پرمصرف 17 درصد افزایش یافته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۸    
نخستین قربانی نتایج اخیر تیم ملی والیبال امیر خوشخبر، سرپرست این تیم بود که قرار است از مسئولیت خود بر کنار شود و به وزارت ورزش و جوانان برگردد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۳    
شهردار تهران با اشاره به آخرین وضعیت سازه میدان سپاه گفت: اخبار مربوط به ساخت و ساز جدید در این سازه صحت ندارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۸    
حوالی ساعت 22 دیشب (13 مهر)، صدای بلند شلیک گلوله ساکنان مابین خیابان گلستان 15 و 17 لاهیجان را به بیرون خانه ها کشاند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۸    
رییس پلیس تهران بزرگ از ایجاد ایستگاه پلیس در اطراف 90 درصد از خوابگاه های دانشجویی خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۸    
رییس اتاق بازرگانی تهران معتقد است امسال نمی توانیم به رشد 3 درصدی دست پیدا کنیم و شاید سخت ترین دوره اقتصادی در 30 سال گذشته باشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۴    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای استیضاح وزیر راه وشهرسازی صبح روز سه شنبه با خوش آمدگویی محمد دهقان به وزیر و همراهانش؛ مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور و سیدحسین هاشمی استاندار تهران برگزار شد.