یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۵۳Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 6 مهر 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 مهر 1394 افق تازه 2 مهر 1394 افق تازه 3 مهر 1394 افق تازه 4 مهر 1394 افق تازه 5 مهر 1394 افق تازه 6 مهر 1394 افق تازه 7 مهر 1394 افق تازه 8 مهر 1394 افق تازه 9 مهر 1394 افق تازه 10 مهر 1394 افق تازه 11 مهر 1394 افق تازه 12 مهر 1394 افق تازه 13 مهر 1394 افق تازه 14 مهر 1394 افق تازه 15 مهر 1394 افق تازه 16 مهر 1394 افق تازه 17 مهر 1394 افق تازه 18 مهر 1394 افق تازه 19 مهر 1394 افق تازه 20 مهر 1394 افق تازه 21 مهر 1394 افق تازه 22 مهر 1394 افق تازه 23 مهر 1394 افق تازه 24 مهر 1394 افق تازه 25 مهر 1394 افق تازه 26 مهر 1394 افق تازه 27 مهر 1394 افق تازه 28 مهر 1394 افق تازه 29 مهر 1394 افق تازه 30 مهر 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۱:۵۳    
سعید قلیچی- هرچیزی حکمتی دارد، حالا شاید ما در مقطع حساس کنونی از آن سر در نیاوریم اما خب قطعا بعدا موقعیت حساس کنونی تری ایجاد می شود که ما حکمت خوابیده در پشت یک سری اتفاقات را متوجه می شویم ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۱:۵۳    
رئیس کل گمرک ایران با اعلام اینکه گمرکات برای ورود به دوران پساتحریم آماده شده اند، گفت: 95 درصد گمرک الکترونیکی در ایران عملیاتی شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۱:۵۳    
در بازار امروز - دوشنبه - سکه تمام طرح جدید نسبت به روز گذشته با مقداری کاهش قیمت، 919 هزار و 500 تومان عرضه می شود و هر دلار آمریکا با ثبات نرخ، 3415 تومان معامله می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۱:۵۳    
قائم مقام وزیر نیرو در خصوص میزان بدهی های این وزارتخانه گفت: در حال حاضر میزان کل بدهی ها بیش از 30 هزار میلیارد تومان است که باید برای پرداخت آن تدابیری اندیشیده شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۱:۵۳    
گزارش گمرک از تجارت خارجی ایران طی 6 ماهه نخست امسال نشان می دهد که میزان واردات در ششمین ماه سال از صادرات پیشی گرفت، بنابراین در نیمه سال جاری تراز تجاری ایران منفی شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۱:۴۸    
رئیس جمهور روسیه پس از 10 سال در مجمع عمومی سازمان ملل حضور یافت و به سخنرانی پرداخت و گفت که مداخله خارجی ها در خاورمیانه باعث گسترش خشونت شد و باید از ارتش سوریه در مقابله با تروریست ها و داعش ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۱:۴۸    
خسرو حیدری از رمزهای قهرمانی در لیگ برتر برای بازیکنان جوان و تازه وارد تیم شان می گوید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۱:۴۳    
آزاده نامداری با انتشار پست زیر در صفحه اینستاگرامش خبر ازدواجش را رسما اعلام کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۱:۴۳    
روی جلد جدیدترین شماره ماهنامه طنز و کارتون خط خطی طعنه ای است به زمزمه های بازگشت احمدی نژاد با تیتر استند آپ تراژدی کاری از بزرگمهر حسین پور.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۱:۴۳    
در تصویر متحرکی که ناسا منتشر کرده به خوبی دیده می شود که رگه های تیره که نشان دهنده وجود آب هستند بر روی یک سرازیری در مریخ چطور با در طی فصل ها تغییر می کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۱:۳۸    
لحظاتی پس از تأیید خبر پیدا شدن آب در سیاره مریخ، شبکه جهانی اینترنت به دلیل تماشای لایو استریم توسط کاربران به شدت کند شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۱:۳۸    
ناسا همزمان با برگزاری نشست خبری خود درباره کشف آب در مریخ تصاویری در این رابطه منتشر کرده است. رگه های تیره روی تپه ها و کوه ها نشان دهنده وجود آب هستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۱:۳۸    
حساب کاربری داعش در توییتر، تصاویری از کاخ متعلق به خاندان حاکم بر قطر در تدمر سوریه را که به تصرف داعشی ها درآمده، منتشر کرد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۱:۳۳    
رییس جمهور گفت: ما امیدواریم با همسایگان خود در همه عرصه های اجتماعی و اقتصادی همکاری های گسترده ای داشته باشیم و از طریق همگرایی اقتصادی به تفاهم سیاسی و حتی همکاری های ساختاری امنیتی نیز دست یابیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۰:۵۳    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت : مردم به عنوان مصرف کنندگان محصولات صنایع خودروسازی کشور همواره از صاحبان صنعت خودرو انتظار خودروهایی با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تر با ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۰:۰۳    
ناسا در نشستی خبری وجود آب در مریخ را تائید و اعلام کرده که در ماههای گرم آب جاری در این سیاره وجود دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۹:۵۸    
وزیر نیرو با بیان اینکه وزارت نیرو هیچ تصمیمی برای افزایش تعرفه برق در کشور ندارد، گفت: افزایش تعرفه تنها مربوط به قیمت آب است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۹:۵۳    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: به خاطر گریه های مادرم و عشقی که به مردم دارم دوباره به تیم ملی کشتی فرنگی برگشتم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۹:۴۸    
یک رسانه فلسطینی اعلام کرد که مقام های عربستانی امروز_دوشنبه_ دستور دفن دسته جمعی قربانیان فاجعه خونین مشعر منا را صادر کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۹:۴۸    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اظهار داشت: تمام بیمارستان ها را گشته ایم؛ تقریبا مطمئنیم مجروحی باقی نمانده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۹:۴۸    
باراک اوباما در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل ضمن تقدیر از نقش این سازمان در بهبود وضعیت جهان، نسبت به تداوم بدبینی فزاینده در نظام بین الملل هشدار داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۴۳    
محققان شرکتی در آمریکا تشک هوشمند متفاوتی ساخته اند که به طور خودکار دمای آن در طول شب و با هدف بهبود کیفیت خواب تغییر می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۴۳    
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از پایان اجرای طرح جابجایی اپراتورهای موبایل - ترابردپذیری شماره تلفن همراه - توسط پیمانکار هلندی تا بهمن ماه امسال خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۳۸    
گوگل قصد دارد شبکه های وای – فای خود را در 400 ایستگاه راه آهن در کشور هند راه اندازی کند. استفاده از این شبکه ها فعلا به رایگان و بدون صرف هزینه ممکن خواهد بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۳۸    
طی 4 روزی که از فاجعه کشتار حجاج بیت الله الحرام توسط حاکمان آل سعود می گذرد، تلاش بسیاری توسط رسانه های این کشور برای تحریف واقعیات صورت گرفته است. ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۳۸    
وزیر سابق ارتباطات از راه اندازی مرکز تجمیع ایده های نوآورانه در حوزه آموزش، تحقیقات و علم و فناوری مبتنی بر بستر موبایل با همکاری دانشگاه امیرکبیر و اپراتور اول موبایل خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۳۸    
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه کمیته ای در وزارتخانه راه های کاهش هزینه دسترسی مردم به اینترنت را از نظر فنی و اقتصادی بررسی می کند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۳۳    
مدیر موتور جستجوی بومی گفت: ماشینی کردن فرآیند درک و برداشت مفاهیم از یک زبان مهم ترین چالش و عامل موفقیت موتور جستجوی بومی است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۳۳    
تعدادی از برنامه های موبایلی سازمان ملی خدمات درمانی انگلیس فاقد امنیت کافی بوده و با ارسال اطلاعات حساس کاربران به طور رمزگذاری نشده حریم شخصیشان را به خطر می اندازند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۲۸    
قطعات داخلی کامپیوتر از جمله بازارهای متنوع و پرمخاطب به حساب می آید که به دلیل پیشرفت پرشتاب و به روز رسانی ها در دنیای صفر و یک، مراجعه به این بازار بیشتر می شود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۲۸    
در پی وقوع حادثه دردناک منا و به منظور رفاه حال حجاج بیت الله الحرام، همراه اول تمهیدات ویژه ای در نظر گرفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۲۸    
یکی از انواع برنامه های تبلیغاتی مزاحم و فریبنده DNS-Unlocker است که به سیستم فرد قربانی راه یافته و بدون اینکه وی اطلاعی از حضور این نرم افزار داشته باشد، خود را به مرورگر این فرد متصل می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۲۸    
پیش از این در موارد متعدد شاهد بودیم که بدهی های مشترکان مخابرات به دلیل هک شدن شماره تماس و یا ترمینیت از طریق ثالث فرد رخ داده است که در اکثر موارد به استفاده مشترک از گوشی های غیر استاندارد اشخاص ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۲۳    
مدیر پروژه ملی موتور جستجوگر پارسی جو از شناسایی 100 میلیون واژه منحصر به فرد فارسی توسط این جستجوگر بومی خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۲۳    
وزیر سابق ارتباطات کشور ضمن انتقاد از تعرفه های فعلی تلفن ثابت گفت: درگیری وزارت ارتباطات با اپراتورها به نفع هیچکس نیست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۲۳    
اپراتور سوم تلفن همراه که پیش از این از برنامه ریزی برای ورود به نسل چهار خدمات ارتباطی خبر داده بود، به تازگی در قالب پیامکی به کاربران خود نکته جدیدی را خاطر نشان کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۲۳    
مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران ضمن معرفی سرویس های جدید مخابراتی از آمادگی این شرکت برای اجرای سریع شبکه ملی اطلاعات خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۲۳    
مدیرکل تحقیق، توسعه محصول و خدمات مخابرات ایران از راه اندازی رسمی پروژه ACS (تنظیم اتوماتیک مودم مشترکان خانگی)تا یک ماه آینده خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۸    
معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد: من اولین فردی بودم که درباره کیفیت خدمات اپراتورها و شرکت های اینترنتی عذرخواهی کردم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۲:۲۲    
هما روستا بازیگر گزیده کار و مطرح سینما و تئاتر کشورمان، که سوم مهر ماه متولد شده بود، دیشب چهارم مهر ماه بر اثر بیماری سرطان در لس آنجلس آمریکا درگذشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۲:۱۷    
اولین گروه از حجاج ایرانی صبح امروز (دوشنبه) راهی میهن اسلامی شدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۲:۱۷    
رییس جمهور کشورمان که برای شرکت در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است، در حاشیه این اجلاس دیدارهایی را با سران و مقامات بلند پایه کشورهای حاضر در مقر سازمان ملل داشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۲:۱۲    
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: اگر زمان به عقب بازمی گشت، کاری جز بازیگری به عنوان شغل انتخاب می کردم، دوست داشتم شغلی دیگر را به عنوان شغل اصلی ام انتخاب و در کنار آن نیز بازیگری می کردم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۴    
می گوید: من همان هستم و مدعیان تغییر تفکر من تغییر کرده اند که فکر می کنند من دچار تغییراتی در تفکراتم شده ام ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۵    
اعتماد در گفت و گویی با حجت الاسلام سیدمحمود دعایی نوشت: علت انتخاب من به عنوان سفیر ایران در عراق به نگاه امام درباره حسن همجواری با همسایگان بازمی گشت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۵    
واحد مرکزی خبر نوشت: منابع سعودی اعلام کردند مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز گذشته در نیویورک با وزیر امور خارجه عربستان سعودی دیدار کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۵    
کودک سه ساله زیر چرخ های کامیون در شهر فامنین له شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۵    
شغل هایی وجود دارند که برای استخدام شدن نیاز به مدرک تحصیلی ندارند و بیشتر به استعداد افراد در آن زمینه کاری توجه می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۵    
حمید درخشان می گوید: بازیکنی که به بارسا گل زد از ما 1.5 میلیون دلار می خواست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۵    
کفاشیان دائم السفر از سوئیس به مالزی می رود و بعد به ایران بازمی گردد!
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۰    
خاطرات چهره های سیاسی خصوصا رجال رژیم گذشته همواره با استقبال رو به رو می شود و درباره آنها بحث در می گیرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۰    
جعفر محمدی - در هجدهم خرداد 1389 ، جلسه ای در یکی از شرکت های وزارت نفت برگزار شد. دستور کار این جلسه ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۰    
باطری سازی "یکی هست" با تصویر مرتضی پاشایی ، خواننده فقید پاپ ایرانی نام گذاری شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۰    
پلیس روسیه از تظاهرات بدون مجوز برای صلح در اوکراین جلوگیری کرد – شهر سن پترز بورگ روسیه تظاهرات استقبال و خوشامد گویی به پناهجویان آسیایی از سوی بیش از 10 هزار جوان و دانشجوی ساکن شهر بروکسل ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۱:۰۵    
ترکی داور بین المللی کشورمان می گوید زرگر حق خداحافظی از فوتبال را ندارد. او باید بایستد و بجنگد تا فوتبال بیش از این توسط چسبیده ها به فوتبال نابود نشود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۱:۰۵    
روزنامه کیهان در حالی در سرمقاله خود سفر رئیس جمهور به نیویورک را بی ارزش جلوه داده و عدم بازگشت روحانی و ظریف به کشور را به باد نقد گرفته که پیش از این اعلام شده بود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۱:۰۵    
سفارت شیلی در تهران در آینده نزدیک بعد از 35 سال بار دیگر فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۱:۰۵    
یک جمعیت شناس معتقد است که 10 سال آینده پسران متولد دهه 70 با بحران ازدواج مواجه می شوند چون هم از طرفی به خاطر کاهش باروری تعداد دختران کم شده و از طرفی دختران تمایل کمتری به ازدواج دارند. ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۱:۰۱    
خط تولید آب معدنی دماوند به دلیل آلودگی متوقف شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۱:۰۱    
رییس جمهوری اسلامی ایران با نیمه تمام گذاشتن سفر نیویورک، برای حضور در مراسم انتقال پیکر حجاج کشورمان که در حادثه اخیر منا جان باختند، به تهران باز می گردد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۱:۰۱    
مهرنوشت:تصاویر زیر مربوط است به مراسم تودیع دکتر محمد نهاوندیان و معارفه اسفندیار رحیم مشایی رئیس مرکز مطالعات ملی جهانی شدن با حضور احمدی نژاددر سال 1386
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۶    
استان مرکزی یک استان صنعتی است و این امر باعث شده که هر نوع صنعتی را در خود جای دهد. در این میان یکی از مناطق ویژه در استان مرکزی شهرستان شازند است که به دلیل موقعیت جغرافیایی و ارتباطی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۶    
معاون کنسولی وزیر امورخارجه گفت: پیکر 130 نفر از جان باختگان مصیبت بار منا از ظهر سه شنبه به کشور منتقل می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۶    
در حالی که برخی زمین خواران تابلودار منطقه لواسانات تهران در پی تخلفی دیگر و با ترفند جدید برای زمین خواری به دنبال ساخت امامزاده جدید بودند، رییس سازمان جنگل ها ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۱    
اولین گروه از حجاج ایرانی صبح امروز (دوشنبه) راهی میهن اسلامی شدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۱:۱۸    
وزیر بهداشت ضمن رد شایعه امکان مسمومیت زائران با گاز سمی از رسانه ها خواست به نشر اطلاعات واقعی با هدف کاستن از درد و رنج جامعه و خانواده جان باختگان فاجعه اندوهناک منا کمک کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۱:۱۸    
در پی انتشار خبر شیوع ویروس کرونا با ورود حجاج به کشور، وزارت بهداشت تدابیر امنیتی ویژه ای اندیشیده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۱:۰۸    
رییس سازمان حج و زیارت از افزایش شمار قربانیان ایرانی در فاجعه منا خبر داد و گفت: طبق آخرین شناسایی ها، تعداد جان باختگان ایرانی به 169 نفر رسید و وضعیت 307 زائر دیگر همچنان نامعلوم است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۱:۰۸    
مشاور استراتژیک جان کری وزیر خارجه امریکا در گفت و گو با ایرنا گفت که چنین دیداری بعید نیست ولی هنوز هیچ برنامه ای در این خصوص وجود ندارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۱:۰۸    
معاون اول رییس جمهور: بابک زنجانی حاضر به اعتراف نیست!
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۱:۰۳    
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به گل نشستن یک نهنگ در منطقه حله، گفت: در هفت ماهه امسال این پنجمین مورد مشاهده تلفات نهنگ ها در آب های محدوده استان بوشهر است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۱:۰۳    
خبرگزاری رویترز از آغاز حملات هوایی فرانسه علیه تروریست های داعش در سوریه خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۱:۰۳    
صفحه اینستاگرام پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری تصویر زیر را با عبارتی از مقام معظم رهبری منتشر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۰:۵۸    
وزیر خارجه کشورمان با اشاره به دیدار کوتاه روز گذشته خود با امیر کویت گفت: در این دیدار کوتاه از ایشان خواستیم مداخله ای داشته باشند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۰:۵۸    
محمدرضا فروزان معاون آب منطقه ای مازندران از جمله هفت مازندرانی جان باخته در فاجعه منا است. دست نوشته ای جالب از این حاجی به جا مانده است که امروز در قاب دوربین دلجویان از خانواده وی جا گرفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۰:۵۳    
رییس جمهوری بر تسریع در تدوین نقشه راه توسعه همه جانبه همکاری های تهران - پاریس تاکید کرد و گفت: ایران آماده است درعرصه حمل و نقل ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۰:۵۳    
مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر تصاویر 6 مجروح مجهول الهویه در فاجعه منا را برای شناسایی از سوی خانواده هایشان منتشر کرد.