دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۴۵Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 22 مهر 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 مهر 1394 افق تازه 2 مهر 1394 افق تازه 3 مهر 1394 افق تازه 4 مهر 1394 افق تازه 5 مهر 1394 افق تازه 6 مهر 1394 افق تازه 7 مهر 1394 افق تازه 8 مهر 1394 افق تازه 9 مهر 1394 افق تازه 10 مهر 1394 افق تازه 11 مهر 1394 افق تازه 12 مهر 1394 افق تازه 13 مهر 1394 افق تازه 14 مهر 1394 افق تازه 15 مهر 1394 افق تازه 16 مهر 1394 افق تازه 17 مهر 1394 افق تازه 18 مهر 1394 افق تازه 19 مهر 1394 افق تازه 20 مهر 1394 افق تازه 21 مهر 1394 افق تازه 22 مهر 1394 افق تازه 23 مهر 1394 افق تازه 24 مهر 1394 افق تازه 25 مهر 1394 افق تازه 26 مهر 1394 افق تازه 27 مهر 1394 افق تازه 28 مهر 1394 افق تازه 29 مهر 1394 افق تازه 30 مهر 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۹:۱۰    
شرکت هواپیمایی "کاتای پاسیفیک" -بزرگ ترین شرکت هوایی هنگ کنگ - اعلام کرد به دلیل دریافت هشدار درباره احتمال ناامنی در مسیر هوایی ایران و حوزه خزر، پروازهایش در این مسیر را لغو کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۹:۱۰    
چین با دارا بودن جمعیتی بیش از 1 میلیارد و 350 میلیون نفر پرجمعیت ترین و شلوغ ترین کشور دنیا به حساب می آید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۵    
معاون ارزیابی و کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران روز چهارشنبه تاکید کرد پراید غیراستاندارد نیست اما کیفیت مورد انتظار مردم را ندارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۵    
نماینده مردم تهران ادعای پیرموذن مبنی بر اینکه رسایی در حال تهیه و اخذ امضا علیه برجام است را به شدت تکذیب کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۵    
چند سال قبل کشور یونان که درآمد سرانه پایینی هم دارد، شادترین کشور دنیا شناخته شد و کشور ما از این نظر جزو آخرین کشورها بود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۰    
به گزارش افق تازه به نقل از باشگاه خبرنگاران، عبدالله قیس السنبانی کودک یمنی درمسابقات بین المللی علوم کاربردی و پروژه های کوچک و نوآورانه که درسال 2012 توسط سازمان هوانوردی و فضایی ناسا به میزبانی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۸:۴۵    
تصاویر امروز را با موضوعات مقاوت مردم فلسطین، لغزش زمین در پاکستان، مراسم سال نو قمری در اندونزی و اعتراضات مردم ترکیه خواهید دید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۸:۴۵    
وزیر نفت، انتشار برخی اخبار مبنی بر گم شدن دومین دکل نفتی ایران را تکذیب کرد و گفت: ایران آماده صادرات نفت و ال. ان. جی به اندونزی است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۸:۴۰    
یک عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان گفت: توسعه ایران از مسیر توسعه و توانمندسازی زنان می گذرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۸:۳۰    
یکی از حکما! گفته است وقتی از کسی عصبانی می شوید، بلافاصله جواب ندهید، بلکه بهتر است چند دقیقه ای فکر کنید، شاید ناسزاهای بهتر و تازه تری به یادتان بیاید!
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۸:۳۰    
حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی از جمله اعضای دولت سابق است که هنوز رفاقتش با رییس آن دولت را حفظ کرده و احمدی نژاد بدون حاشیه هایش را با انتقاداتی قبول دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۸:۲۵    
محمدجواد ظریف؛ از نظر تحسین کنندگانش، او یک دیپلمات تمام و کمال، سخنور، باادب و سخت است. با این حال، وزیر خارجه ایران برای دشمنانش یک مرد خطرناک محسوب می شود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۸:۱۰    
روزنامه المنار به نقل از "منابع آگاه خود" مدعی شد که ابوبکر بغدادی، رهبر داعش در جریان حمله هوایی ارتش عراق زخمی شده و با هماهنگی دستگاه های اطلاعاتی آمریکا برای معالجه به ترکیه منتقل شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۷:۵۰    
در پی نقل مطالب غلط و خلاف واقع مبنی بر نقش مستقل برخی مسئولین دفتر مقام معظم رهبری در روند رسیدگی قانونی طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۷:۵۰    
رییس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: هر چند اکنون تعداد سالمندان کشور کمتر از کشورهای توسعه یافته است، اما سرعت پیر شدن در ایران فوق العاده بالا است. سرعت پیری درایران فوق العاده بالاست
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۶    
دبیر انجمن قطعه سازان خودرو با بیان اینکه رکود اقتصادی در این صنعت هم تاثیرگذاشته است ، گفت : البته بعید است قیمت خودرو کاهش یابد و اگر عده ای می خواهند قیمتها کاهش یابد باید برای کاهش هزینه تمام شده ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۹    
شرکت کنندگان در نهمین همایش ملی نخبگان فردا با حضور در حسینیه ی امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۹    
برای نخستین بار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فقط به رسانه ملی اجازه تصویربرداری از یکی از پایگاه های موشکی در دل کوه را داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۹    
تروریست های داعشی و حامیان آنان با استفاده از اطلاعیه ها و تبلیغات گردشگری در اینترنت، راه های عبور از مرزها و پیوستن به تروریست ها در سوریه را به کاربران اینترنت آموزش می دهند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۵    
ارتش آمریکا قصد دارد از اوایل سال آینده استفاده از اسلحه هوشمند جدیدی را آغاز کند که مجهز به سیستم خاصی برای شناسایی اهداف در پشت موانع مختلف و نابودی آنها است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۵    
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر از تهیه سامانه ای برخط برای نظارت بر کار اپراتورهای اینترنت و موبایل داد و گفت: اگر خطایی را از طرف اپراتورها مشاهده کنیم ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۵    
معاون شرکت ارتباطات زیرساخت از تعریف چند پروژه در دست اجرا برای بهبود زیرساخت ارتباطی کشور خبر داد و گفت: با اجرای یک پروژه جدید دسترسی مسافران قطار و هواپیما به اینترنت میسر می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۰    
عضو سازمان نصر تهران گفت: سایت های دارای نماد اعتماد الکترونیکی، لوگوی نماد شامل لینک نماد را در صفحه اصلی می گذارند، اما به دلیل ایراد فنی لوگو که گاهی به صفحه اصلی آسیب می زند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۰    
فراخوان ایجاد بنیاد نرم افزارهای متن باز با هدف جلب مشارکت فعالان حوزه نرم افزارهای متن باز در تدوین و ایجاد بنیاد غیرانتفاعی و غیردولتی نرم افزارهای آزاد اعلام شد و تا 27 مهرماه ادامه دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۰    
افق تازه: تا زمانی که پای پرچم دارها به میان نیاید و صحبت از گوشی های میان رده باشد، تصویر یک گوشی ساده، ارزان قیمت با کمترین امکانات، دوربین ضعیف و سرعت پایین در ذهن بسیاری از افراد نقش می بندد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۰    
اولین چرخه شتابدهی ایده های کسب و کار نوآورانه با هدف حمایت از ایده های مرتبط با حوزه ICT در مرکز شتابدهی TrigUp(تریگ آپ) آغاز شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۰    
رئیس پژوهشگاه فضایی ایران گفت: اولین مجموعه استانداردهای ملی فضایی، به زودی، با اخذ شماره ملی استاندارد منتشر می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۵    
اگرچه سازمان تنظیم مقررات به عنوان نهاد ناظر بر کار اپراتورهای موبایل به شمار می رود، اما به نظر می رسد در رسیدگی به مشکلات اپراتورها از سوی این نهاد انعطاف بیش ازحدی زیادی صورت می گیرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۵    
معاون بررسی های فنی و صدور پروانه رگولاتوری از اعطای موافقت اصولی به متقاضیان واجد شرایط اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) تا بهمن سال جاری خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۵    
دبیر اجرایی کنفرانس بازی های رایانه ای با بیان اینکه فرصت های بازی های رایانه ای از چالش های آن کمتر است، گفت: دیدگاه سیاهی نسبت به بازی های رایانه ای وجود دارد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۵    
ادوارد اسنودن گفت: شرکت مایکروسافت دسترسی به پیامهای رمزگذاری شده ارسالی در آوت لوک و اسکایپ را در اختیار آژانس امنیت ملی آمریکا گذاشته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۰    
فیلم سینمایی چند متر مکعب عشق به کارگردانی جمشید محمودی برای رقابت جهت دریافت 2 جایزه اصلی جشنواره فیلم گنت ، به بلژیک می رود. ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۰    
پیکر زنده یاد سید حمیدرضا حسینی خبرنگار شبکه خبر به سوی قطعه 50 بهشت زهرا تشییع شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۰    
این روزها فستیوال شخصیت های داستان های مصور در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا در حال برگزاری است و برخی از چهره های شناخته شده بازیگری سینمای جهان از مهمانان ویژه آن هستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۵    
ماه محرم در حالی فرا می رسد که شبکه های مختلف سیما سریالی که مشخصا برای این ماه ساخته شده باشند ندارند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۳:۱۰    
اولین نشست دانشجویی شورای تبیین آرمان های انقلاب و بازخوانی خط امام و رهبری دیروز در خیابان شادآور منطقه ولنجک برگزار شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۳:۱۰    
مردم در حوادث روز گذشته مجلس به خوبی دو روش دلواپسان را در مجلس مشاهده کردند. ابتدا رسایی و کوچک زاده وظیفه شلوغ کردن مجلس و به حاشیه راندن فضا را به عهده گرفتند و بعد از آن زارعی وظیفه نشان دادن ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۵    
تصاویر امروز را با موضوعات تشییع جنازه قربانیان بمب گذاری ترکیه، پل شیشه ای معلق در چین، جشن روز ملی اسپانیا و برداشت موز در میانمار را خواهید دید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۱    
روزنامه های فرانسه، سفر هیات بلند پایه این کشور به رهبری نخست وزیرشان به عربستان برای تحکیم روابط تجاری را به دلیل نادیده گرفتن قوانین حقوق بشر در آن کشور به شدت مورد انتقاد قرار دادند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۵۶    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: کاسب تحریم آنانند که در اوج تحریم ملت ایران مجوز صرافی گرفته اند و کلی از این محل عایدی نصیب شان شد. حال شریک نفتی شرکت هالیبرتون مدعی زیان علیه مردم ایران شده است؟
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۶    
کریستیانو رونالدو دقایقی پیش در هتل پالاس مادرید، چهارمین کفش طلای خود را دریافت کرد. او فصل گذشته با 48 گل، برترین گلزن اروپا شده بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۶    
سرپرست باشگاه استقلال جلسه ای را با جاسم کرار برگزار کرد و قرار شد مشکل این بازیکن نهایتا تا پنجشنبه حل شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۱    
مهاجم تیم فوتبال استقلال با رد شایعات مربوط به جدایی از این تیم گفت: من نمی دانم این شایعات چگونه مطرح می شود زیرا خودم در جریان جدایی ام از استقلال نیستم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۱    
مدیر تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از مربیان لیگ برتر فوتبال گفت: دوستانی که تند تند درباره تیم ملی و تعطیلی لیگ مصاحبه می کنند، دلواپس نباشند چون بازیکنان برای تفریح به تیم ملی نمی آیند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۶    
مالک باشگاه سیاه جامگان می گوید فرهاد کاظمی می تواند در بازی با سپاهان روی نیمکت تیمش بنشیند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۶    
هفته هشتم رقابت های لیگ برتر در حالی از پنج شنبه آغاز می شود که همه بازی های این هفته تحت تاثیر درگذشت مرحوم هادی نوروزی قرار دارند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۶    
با برگزاری 9 دیدار باقیمانده رقابتهای مقدماتی یورو 2016، تکلیف 20 تیم صعود کننده به یورو مشخص شد ضمن اینکه هشت تیم راه یافته به پلی آف هم معرفی شدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۶    
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه که دیروز به اتهام اخاذی دستگیر شده بود، امروز آزاد شد. به گزارش افق تازه به نقل از مهر ، جبرئیل سیسه که دیروز همراه سه تن دیگر به جرم اخاذی دستگیر شد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۲۶    
مدیر تیم های ملی والیبال از جدایی اسلوبودان کواچ خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال پر سپولیس می گوید حضور محمد نوری در پر سپولیس یک شایعه است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۲۱    
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس برای تماشای بازی ایران و ژاپن به ورزشگاه آزادی رفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۶    
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد از سه برابر شدن یارانه مطبوعات استان های کم برخوردار خبر داد و برخی دیگر از سیاست های حمایتی معاونت متبوعش را از مطبوعات و رسانه های محلی، رسانه ای کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۱    
خوردن انواع سالاد به کوتاه شدن دوره نقاهت بعد از یک آنفلوانزای سخت کمک خواهدکرد. می توانید آب سبزی های تازه را هم بگیرید و با هم مخلوط و میل کنید. با این کار سیستم ایمنی بدن تقویت می شود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۱    
معاون سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه اعتبار مورد نیاز برای بیمه کارگران ساختمانی تامین نشده،گفت: بیمه بیش از 14 هزار کارگر ساختمانی پردرآمد دارای ملک و خودروی گران قیمت از این ماه حذف می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۶    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ضمن ابراز خوش بینی نسبت به روابط میان ایران و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، تاکید کرد که ایران خواهان برقراری امنیت و ثبات در منطقه به ویژه در حوزه خلیج فارس است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۶    
یک روزنامه صبح امروز کشور، از سوءاستفاده و بهره برداری جناحی عده ای از مراسم تشییع پیکر سردار همدانی در زادگاهش خبر داد و نست به این مسأله انتقاد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۶    
به دنبال اختلافات به وجود آمده بر سر حاکمیت میان حزب دموکرات کردستان عراق و حزب تغییر، منابع سیاسی در اربیل اعلام کردند که نخست وزیر اقلیم کردستان قصد دارد کابینه را منحل کرده و از سمت خود استعفا دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۶    
الف.راستگو
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۶    
وزیر امور خارجه هند در حساب توییتری خود از آزادی 9 ملوان هندی از ایران خبر داد و از ایران و محمد جواد ظریف همتای ایرانی خود تشکر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۱    
وزیر نفت از ارسال پرونده دومین دکل نفتی مفقود شده به ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۱:۵۱    
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوا از تغییر یک سویه طبقه بندی کلاس خودروها در طرح کاهش توسط وزارت کشور خبر داد و گفت: در تصمیمی در وزارت کشور خودروهای کاربراتوری را که عامل اصلی آلودگی هوای تهران هستند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۱:۵۱    
وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: آینده ما و کشورهای عربی یکی است و اگر این کشورها این مسئله را درک کنند و اطمینان خاطر داشته باشند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۶    
نیروی انتظامی در بیانیه ای از هیات ها و دسته های عزاداری خواست بمنظور صیانت از نهضت عظیم کربلا، از انجام اعمال خرافی و دور از شأن اسلام که موجب وهن دین و مظهر بی نظمی و ناهنجاری اجتماعی است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۱    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به مذاکره با شرکت های آسیایی و اروپایی برای سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۱    
معاون شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: ایران آمادگی دارد که در طرح های انتقال نفت مانند احداث خطوط، نگاهداری و تعمیرات در خارج از کشور مانند منطقه خلیج فارس و اروپا مشارکت داشته باشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۱:۳۶    
با شروع ماه محرم که انواع کالاهای اساسی به طور معمول با تقاضا و مصرف بیشتری روبرو می شوند، در برخی اقلام به ویژه در دهه اول و دوم این ماه ممکن است با نوسان قیمت همراه شوند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۱:۳۶    
نیسان قصد دارد طی نمایشگاه خودرو توکیو که از بیست و هشتم اکتبر آغاز می شود، نسخه جدیدی از خودرو 2020 ویژن گرن توریسمو را به نمایش بگذارد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۱:۳۱    
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از فعالیت قریب به 30 هزار هیئت مذهبی در مدارس کشور خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۱:۳۱    
در حالی پیش از این بانکها برای عملیاتی شدن کاهش نرخ سود بانکی چهار شرط را تعیین و اعلام کرده بودند که رمزگشایی رییس جمهور از بسته جدید اقتصادی دولت حاکی از پذیرفته شدن اجرای این شرایط برای بهبود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۱:۲۶    
مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران چالش های آتی شهر هوشمند را توضیح داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۱:۲۶    
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از عدم رعایت استانداردهای اطفاء حریق در ساخت پروژه سینما آزادی خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۳    
در صورت تمایل، با استفاده از ایکون کنار هر روزنامه، فقط روزنامه های مورد علاقه خود را ببینید. آرمان امروز ، چهارشنبه 22 مهر 1394 آفتاب یزد ، چهارشنبه 22 مهر 1394 ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۳    
حمید رسایی، نماینده اصولگرایان مجلس در صحن علنی امروز بیانیه ای را برای اعتراض به رفتار روز گذشته علی لاریجانی، تهیه و از نمایندگان امضاء جمع می کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۳    
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از فعالیت 7200 پلیس زن در مجموعه نیروی انتظامی خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۸    
معاون اشتغال و توسعه کارآفرینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به آمار ایجاد شغل در سال گذشته از افزایش اعزام نیروی کار ایرانی در سال جاری خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۸    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه عملیات احداث 2 میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر از سال 1386 در کشور آغاز شده است، گفت: تاکنون یک میلیون و 825 هزار واحد مسکن مهر به بهره برداری رسیده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۳    
به صفر رساندن واردات سیگار تا پایان سال 1394، طرحی بود که وزارت صنعت قول آن را در ماه های ابتدایی سال گذشته داده بود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۸    
رئیس اداره بیماری های متابولیک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اجرای طرح غربالگری بیماری کم کاری تیروئید میان نوزادان به مدت 10 سال، مانع عقب افتادگی ذهنی 28 هزار کودک شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۸    
معاون اداره کل نظارت بر فراورده های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو با اعلام کاهش شکر در شیرهای طعم دار از ممنوعیتواردات نوشابه های گازدار خبر داد و گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۰:۲۵    
در جمعه بازاری که بسیاری ها به نام شیطان بازار می شناسندش کم نیستند دختربچه ها و پسربچه هایی که در لابه لای کاسبی قمار بازها، رمال ها، مال فروش ها و مال خرها ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۰:۲۵    
مجرمان سال 89 در دادگستری مفسد فی الارض و محارب شناخته شدند که پس از طی مراحل قانونی و تأیید مقامات عالی قضایی کشور، بامداد دوشنبه حکم اعدام آنان در ملأعام اجرا شد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۰:۲۰    
معاون رییس جمهوری گفت: همه جناح ها و گروه های سیاسی به این نتیجه رسیده اند که نرخ کمتر از سه درصد حضور زنان در مجلس شورای اسلامی زیبنده جمهوری اسلامی ایران نیست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۰:۱۵    
اوایل مهرماه سال جاری بود که ماجرای قتل زنی 78 ساله به نام صدیقه در روستای صومعه تربت حیدریه به پلیس 110 مخابره شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۰:۱۵    
دختر جوانی که اقدام به ارسال پیام های توهین آمیز برای یکی از اقوام خواستگار پیشین خود در شبکه های اجتماعی کرده بود، دستگیر شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۰:۱۰    
از آنجا که رکودی چند ساله در بازار مسکن و ساخت و ساز حاکم است، آیا این روند در نیمه دوم سال نیز ادامه دارد؟ این سوالی است که برخی از کارشناسان مسکن به آن پاسخ داده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۵    
با شروع فصل سرما، برخی از هتل های شهر مشهد، با تخفیف های ویژه خود مسافران را تشویق به اقامت در هتل هایشان می کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۰:۱۰    
به نقل از مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران؛ زمان این زمین لرزه ساعت15:52:10.6 با قدرت 1.8 ریشتر در پاکدشت، تهران ثبت شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۰:۱۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در جلسه امروز سه شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به سوال یک نماینده درباره علت دست دادن با اوباما در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل پاسخ داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۰:۱۰    
گروهک تروریستی داعش روز سه شنبه با انتشار یک پیام صوتی از مسلمانان جهان خواست علیه روسیه بجنگند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۰:۱۰    
دو منبع مطلع در صنایع نفت هند اعلام کردند پالایشگاههای این کشور روز سه شنبه دومین قسط 700 میلیون دلاری بدهی نفتی خود به ایران را پرداخت کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۰:۰۵    
فارس نوشت: فرانک والتر اشتاین مایر وزیر خارجه آلمان طی روزهای آتی در راستای تلاش برای حل و فصل بحران سوریه به ایران و عربستان سفر می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۰:۰۵    
سخنگوی گروه تروریستی داعش اعلام کرد که معاون البغدادی کشته شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۰:۰۵    
عناصر گروه تروریستی "داعش" چهار زن را در شهر "المیادین" در شرق "دیر الزور" سوریه ربودند و آنان را وادار کردند برای تروریست های این گروه غذا بپزند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۰:۰۵    
معاون اول رییس جمهور گفت: من گاهی جملاتی می گویم که به برخی برمی خورد و قلم به دست می گیرند و شکایت می کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۰:۰۰    
سخنگوی کاخ سفید می گوید که شلیک آزمایشی موشک بالستیک عماد، نقض تحریم های شورای امنیت و ادامه بی اعتنایی ایران به نگرانی های جامعه بین الملل است.