دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۵۵Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 8 مهر 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 مهر 1394 افق تازه 2 مهر 1394 افق تازه 3 مهر 1394 افق تازه 4 مهر 1394 افق تازه 5 مهر 1394 افق تازه 6 مهر 1394 افق تازه 7 مهر 1394 افق تازه 8 مهر 1394 افق تازه 9 مهر 1394 افق تازه 10 مهر 1394 افق تازه 11 مهر 1394 افق تازه 12 مهر 1394 افق تازه 13 مهر 1394 افق تازه 14 مهر 1394 افق تازه 15 مهر 1394 افق تازه 16 مهر 1394 افق تازه 17 مهر 1394 افق تازه 18 مهر 1394 افق تازه 19 مهر 1394 افق تازه 20 مهر 1394 افق تازه 21 مهر 1394 افق تازه 22 مهر 1394 افق تازه 23 مهر 1394 افق تازه 24 مهر 1394 افق تازه 25 مهر 1394 افق تازه 26 مهر 1394 افق تازه 27 مهر 1394 افق تازه 28 مهر 1394 افق تازه 29 مهر 1394 افق تازه 30 مهر 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۹    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بندر چابهار باید به یک بندر بزرگ که قابلیت پهلوگیری کشتی های بزرگ را دارد تبدیل شود گفت: بندر چابهار باید به مرکزی برای تجارت حمل ونقل جهان شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۵۵    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه آمادگی کامل برای برگرداندن پیکر جانباختگان حادثه منا وجود دارد گفت: هواپیمای روی باند فرودگاه بین المللی امام آماده پرواز است اما منتظر دریافت مجوز از عربستان هستیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۵۰    
بعد از حادثه تصادف وحید قلیچ با موتور، علی پروین از این گلر سابق سرخپوشان عیادت کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۵۰    
وزیر ورزش و جوانان پیام تبریک رهبر معظم انقلاب را برای موفقیت بانوان فوتسالیست ابلاغ کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۵۰    
تصاویر امروز را با موضوعات اعتراض مردم فلسطین، آستانه جشن روز ملی در چین، وضعیت مهاجران در آلمان و فصل مهاجرت پرندگان خواهید دید. ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۵۰    
موسسه خدمات مالی و بانکداری گلدمن ساکس در یک برآورد مختصر، پیش بینی جدید خود را از وضعیت اقتصاد جهان و بازارهای آمریکا در سال آینده پیش روی سرمایه گذاران قرار داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۴۵    
العربیه تصاویر قایقی که ادعا می کند برای ایران است را منتشر کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۴۵    
جماران نوشت: یادگار امام خمینی با اشاره به برخی جریانات غیرعقلانی در جهان اسلام مانند داعش، گفت: شکل گیری این گروه ها نتیجه مطلق انگاری و براساس این روش فکری است که هر کسی غیر از ماست بد است و باید ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۴۰    
سخنان امروز مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر درباره فاجعه خونین منا و هشدار به عربستان سعودی در این خصوص، با واکنش های مختلفی از سوی رسانه های خارجی همراه بوده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۵    
رئیس سازمان غذا و دارو بر وجود دو نوع استاندارد در مورد آبلیموهای موجود در بازار تاکید کرد و افزود: استانداردهای طبیعی و کنسانتره آبلیمو باید تعریف شده و روی بسته بندی ها نوشته شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۵    
این روزها همه از افتخار آفرینی تیم ملی فوتسال دختران ایران حرف می زنند.اما العربیه به صورت ناجوانمردانه علیه دختران ایران گزارشی را دوباره روی آنتن فرستاده .
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۵    
رییس جمهوری کشورمان با اشاره به حادثه منا تاکید کرد: عربستان باید بخاطر این بی برنامگی، بی انضباطی و عدم کارآیی که منجر به کشته شدن تعداد زیادی از حاجیان از کشورهای مختلف شده ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از اینکه بازیکنانم ناعادلانه کارت زرد گرفتند و محروم شدند عصبانی بودم ولی ما کوتاه نمی آییم، پرچم قرمز را پائین نمی گذاریم و پرچم سفید را بالا نمی آوریم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۱۵    
مدیر طرح و برنامه بانک مسکن با تکذیب پرداخت تسهیلات 100 میلیون تومانی ساخت مسکن با سود 14 درصد به انبوه سازان گفت: این وام تنها به برخی مشتریان خاص این بانک و با نرخ سود 24 درصد پرداخت می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۸:۱۰    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون با وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۶:۵۰    
در فاصله سه روز مانده تا برگزاری جلسه دادگاه بابک زنجانی، سخن از شکایتی جدید از این متهم نفتی به میان می آید ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۵    
بورس تهران در جریان آخرین روز معاملاتی هفته به مدار نزولی رفت و با منفی شدن متغیرهای خود بسته شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۵:۳۵    
جلسه علنی امروز مجلس با فریادهای بیرانوند در مخالفت با دست دادن ظریف و اوباما آغاز شده و با فریادهای دوباره او نیز پایان یافت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۵:۲۵    
علی مطهری اعتراض بهرام بیرانوند نماینده بروجرد نسبت به دست دادن ظریف با اوباما را دارای اهداف سیاسی دانست و گفت:دست دادن با اوباما دلیل نفوذ آمریکا در ایران نیست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۵    
در بررسی ها مشخص شده که نوع الگوی مصرف مواد مخدر در هر استان با استان دیگر و همچنین در بین زنان و مردان تفاوت های زیادی وجود دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۰    
شهردار تهران گفت: در سال های اخیر کاهش صدور پروانه ساخت و ساز در سطح شهر درآمد شهرداری را کاهش داده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۶    
رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور ضمن تشریح وضعیت دمای ماه گذشته و خشکسالی کشور در سه بازه زمانی مختلف ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۱    
سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه های کشور از بازگشت تعدادی از حجاج ایرانی با 13 پرواز به کشور خبر داد و گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۷    
علی طیب نیا می گوید: نسبت بدهی های دولت به تولید ناخالص حدود 30 درصد است؛ این در حالی است که در کشورهای پیشرفته دنیا این نسبت بالای 100درصد است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۲    
منصور پورحیدری مدیر فنی استقلال می گوید باشگاه اشتباه بزرگی هنگام پرداخت پول ریوالدو انجام داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۴    
نادرقاضی پور، نماینده آذری زبانی که با نطق ها و تذکراتش در جلسات علنی مجلس معروف است، این بار به دلیل استفاده از نوع خاصی از هدست های تلفن های همراه در صحن علنی مجلس خبرساز شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۳    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: 6 تن از مصدومان حادثه منا با پرواز امروز صبح (چهارشنبه) عازم کشور می شوند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۸    
برخی روزها از فرط کار و خستگی حتی حوصله شاد شدن را هم نداریم. البته نمی توان از بگو مگوهای روزانه و فشارهای اقتصادی هم گذشت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۸    
اجساد قربانیان حدود هفت هشت ساعت زیر آفتاب سوزان و هوای گرم مانده و چهره ها از خفگی کبود شده بودند، سعودی های ملعون هم وقتی آمدند جنازه ها را ببرند با بولدوزر به جان پیکرها افتادند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۳    
شهردار تهران با تاکید بر این موضوع که وظایف سازمان محیط زیست برعهده شهرداری تهران نیست، گفت: موضوع مگس سفید در شهر تهران است و در مبارزه با آن شهرداری کمک می کند اما نباید وظایف سایر وزارتخانه ها را ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۹    
مجری برنامه قدیمی صبح بخیر ایران و از جانبازان دفاع مقدس - مدتی است در بیمارستان بستری است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۹    
روزنامه ها امروز چهارشنبه واکنش متفاوتی نسبت به خبر مهم روز گذشته یعنی دست دادن ظریف با باراک اوباما نشان دادند. روزنامه وطن امروز تندترین موضع گیری را داشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۲:۳۹    
در روزهایی که وزیر راه و شهرسازی خبر از برنامه ریزی ایران برای وارد کردن بیش از 400 هواپیمای مسافرتی جدید داده ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۲:۲۴    
تناقض در اظهارنظرهای "دماوند"ی وزارت بهداشت و استاندارد وجود دارد .
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۴    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از احتمال حضور شرکتهای آمریکایی در کنفرانس معرفی قراردادهای جدید نفتی(IPC) در تهران خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۹    
مجری طرح توسعه میدان آزادگان جنوبی از منتفی بودن توسعه این میدان نفتی بوسیله شرکتهای خارجی خبر داد وگفت: شرکتهای داخلی در حال توسعه میدان آزادگان جنوبی هستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح اصلاحیه ماده 241 لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت مخالفت کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۴    
رئیس انجمن صنفی جایگاهداران سوخت کشور با تاکید بر لزوم حذف کارت های سوخت، گفت: برخی مدیران توقع دارند از جایگاه هایی که به مرز ورشکستگی رسیده اند، شل، بی.پی و توتال بسازیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۴    
کارشناسان موسیقی و علاقمندان به این هنر، جای خالی شبکه موسیقی را در بین شبکه های تلویزیونی همواره گوشزد کرده اند؛ شبکه ای که راه اندازی آن با اما و اگرهایی روبه رو بوده است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۴    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور از ایجاد دو منطقه آزاد جدید جاسک و بوشهر در سواحل جنوب خبر داد و گفت: ایجاد مراکز صنعتی جدید در سواحل مکران عقب ماندگی ما را در این بخش برطرف می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۹    
در سالهای گذشته 13 درصد فروش پژو در ایران بود و در این مدت با تبعیت از تحریم های آمریکا علیه ما این شرکت بازار خود در ایران را از دست داد این در حالی است که می توانست تا 30 درصد پتانسیل فروش خود در ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۴    
فاز دوم سریال در حاشیه که قرار است از شبکه سه سیما روی آنتن برود به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی حمیدرضا مهدوی روز گذشته هفتم مهر ماه کلید خورد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۴    
برنامه خندوانه دیشب هم میزبان افرادی بود که حق بزرگی به گردن ما دارند؛ خانواده های شهدا و اینبار رامبد جوان سراغ خانواده شهدایی از ادیان مختلف رفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۲۹    
بارسا در دیداری از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، مقابل بایرلورکوزن به سختی توانست به پیروزی 2-1 برسد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۲۹    
بایرن مونیخ در ادامه نتایج درخشانش، امشب موفق شد در مرحله گروهی چمپیونزلیگ، دینامو زاگرب را با نتیجه 5-0 از پیش رو بردارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۲۵    
تیم ملی بسکتبال ایران سه فینال پیش رو دارد تا به المپیک ریو برسد. اولین فینال ایران در مرحله یک چهارم پایانی برگزار می شود و بسکتبالیست ها باید به مصاف کره جنوبی بروند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۲۵    
فوتبال در ایران آن قدر محبوب است که بیشتر صفحات ورزشی رسانه ها را به خود اختصاص داده است. این مساله می تواند فرصت تعالی فوتبال یا تهدید به مرگ آن باشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۲۰    
در حالی که بانکداران تبدیل به بنگاهدار و شرکت دار شده اند، شرکت های بیمه هم با اقداماتی، فعالیت های بانکداری را به روش مدرن کلید زده و وارد بازار پول شده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۲۰    
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال در حالی به پایان رسید که تیم تاسیسات دریایی با پیروزی مقابل شهروند، قهرمان نیم فصل شد و تیم گیتی پسند هم که مقابل دبیری غافلگیر شد، معادلات جدول را یکبار دیگر به هم زد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۵    
برای محدود کردن دسترسی کودکان به آی فون می توانید از بخش محدودیت های (Restrictions) اپل استفاده کنید تا کنجکاوی فرزندتان مشکل ساز نشود. ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۵    
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی از تعیین تکلیف متقاضیان وام ازدواج سال های 92 و 93 خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۵    
بازیکن تیم ملی فوتسال زنان ایران و بهترین بازیکن جام ملت های آسیا می گوید از الفاظی که بعضی از هواداران استقلال در اینستاگرامش به کار برده اند متعجب و ناراحت است و برای همین شهرت را دوست ندارد. ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۰    
نمایندگان کارگران می گویند هزینه خانوار 4 نفره کارگری در بهار امسال به 3.2 میلیون تومان رسیده در حالی که حداقل مزد 712 هزار تومان و متوسط دریافتی تا یک میلیون و 200 هزارتومان است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۰    
معاون عربی و آفریقایی وزیر خارجه از ارسال یادداشت رسمی به سفارت عربستان به منظور بازگرداندن پیکر مطهر همه جان باختگان منا به ایران اسلامی خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۰    
یک زن آمریکایی با وجود درخواست پاپ فرانسیس برای بخشش در ایالت جورجیا اعدام شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۰    
اتحادیه تشکل های قرآن و عترت اقدام به راه اندازی کمپین ویژه جامعه قرآنی جهان اسلام با عنوان وحدت شیعه و سنی در برابر آل سعود با محوریت اسلام ناب مخالف اسلام امریکایی در محکومیت این خاندان ننگین کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۰    
زهرا رحیمی -بازهم حاشیه ها بر متن سایه انداختند. از لحظه پرواز هواپیمای رئیس جمهوری از خاک ایران حاشیه سازی ها آغاز شد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۰    
پس از سپری شدن چند روز از اعلام آلودگی آب معدنی "دماوند" از سوی سازمان غذا و دارو، مدیرکل استاندارد تهران اعلام کرد: آب آشامیدنی دماوند تمامی فاکتورهای استاندارد را دارد!
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۵    
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با اعلام اینکه در صورت دستور وزیر نفت هیچ گونه محدودیتی به منظور افزایش صادرات نفت خام از مسیر پایانه های نفتی کشور در منطقه خلیج فارس وجود ندارد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۵    
روزنامه تایمز روز چهارشنبه در گزارشی با اشاره به وجود نارضایتی در میان خاندان سلطنتی عربستان سعودی به دنبال تجاوز نظامی این کشور به یمن و فجایع اخیر در حج نوشت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۵    
معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با تاکید بر اینکه برنامه ای برای حذف کارت سوخت بنزین نداریم، گفت: کشورهای ونزوئلا، عراق و سوریه خواستار در اختیار گرفتن دانش و سامانه هوشمند سوخت شده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۵    
فیلم "آگورا" با اصالت بخشیدن به علوم و فلسفه یونانی که شخصیت هیپاتیا نماینده آن است در مقابل تصویری همراه با توحش و بربریت را به مسیحیان نسبت می دهد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۰    
بر روی هر تایر از یک سری اعداد و حروف اختصاری استفاده شده که هرکدام از آنها بیانگر مشحصه ای خاص و مهم از آن تایر بوده و دانستن آنها برای خرید تایر مناسب حیاتی است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۰    
بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی به تمامی بانکها و موسسات اعتباری مجاز قرار شد تا تسهیلات خودرو معادل 60درصد خودروی ایرانی خریداری شده توسط متقاضی و تا سقف 15 میلیون تومان ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که برای بررسی و پیگیری حادثه منا به عربستان سفر کرده است گفت: همراهان همه جان باختگان درخواست دارند انتقال اجساد به ایران صورت بگیرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۰    
مهاجرت و تغییر در روند زندگی نفع و زیان هایی دارد و هر شخصی که تصمیم به انجام آن دارد باید آن را درنظرگرفته و سنجیده عمل کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۰    
وزیر امور خارجه انگلیس در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان از محمد جواد ظریف برای سفر به لندن دعوت کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۵    
لینک روزنامه لینک روزنامه لینک روزنامه لینک روزنامه لینک روزنامه لینک روزنامه لینک روزنامه لینک روزنامه لینک روزنامه لینک روزنامه لینک روزنامه لینک روزنامه ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۵    
افق تازه به نقل از مهر نوشت: جیم کری از خبر شنیدن خبر درگذشت ناگهانی نامزد سابقش دچار شوک شده است. ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۵    
مابه التفاوت ارز آزاد و بانکی به 11 درصد رسید. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به سیاستگذاری درست بانک مرکزی در دولت یازدهم در خصوص نرخ ارز اشاره و تصریح کرد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۵    
وزیر امور خارجه اسلوونی در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان آمادگی کشورش را برای بازگشایی سفارت لوبلیانا در تهران اعلام کرد که این موضوع با استقبال محمدجواد ظریف مواجه شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۵    
علی اوجی، آزاده زارعی، نیوشا ضیغمی، امین حیایی، عارف لرستانی، سپند امیر سلیمانی، کمند امیر سلیمانی، سعید امیر سلیمانی
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۰    
رییس اتحادیه آهن فروشان معتقد است که رکود در بازار و توقف اجرای پروژه های عمرانی، بازار آهن را به شدت تحت تاثیر قرار داده؛ به طوری که برخی از فعالان این صنف تصمیم به تغییر شغل خود گرفته اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۰    
افق تازه: روزنامه قانون علاوه بر درج کاریکاتوری از انتظار اوباما برای ملاقات با ظریف در صفحه اول خود و تیتر مصافحه خبرساز در صفحه طنز خود نیز به منتقدان دست دادن ظریف ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۰    
فعالان بازار خودرو امیدوارند که با اجرایی شدن برجام، از دیماه امسال رونق به بازار خودرو باز گردد و آنها بتوانند حجم معاملات روزانه خود را افزایش دهند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۰    
بدون شرح!
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۰:۴۵    
کشورهای گرمسیری بهترین تورهای گردشگری در فصل پاییز به شمار می روند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۰:۴۵    
تمبر گرامیداشت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمان رونمایی شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۰:۴۰    
رئیس مرکز خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی، از خشکسالی شدید در 16 استان طی 3 ماه گذشته و کاهش دما در 13 استان در شهریور 94 خبر داد.