دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۴۹Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 25 مهر 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 مهر 1394 افق تازه 2 مهر 1394 افق تازه 3 مهر 1394 افق تازه 4 مهر 1394 افق تازه 5 مهر 1394 افق تازه 6 مهر 1394 افق تازه 7 مهر 1394 افق تازه 8 مهر 1394 افق تازه 9 مهر 1394 افق تازه 10 مهر 1394 افق تازه 11 مهر 1394 افق تازه 12 مهر 1394 افق تازه 13 مهر 1394 افق تازه 14 مهر 1394 افق تازه 15 مهر 1394 افق تازه 16 مهر 1394 افق تازه 17 مهر 1394 افق تازه 18 مهر 1394 افق تازه 19 مهر 1394 افق تازه 20 مهر 1394 افق تازه 21 مهر 1394 افق تازه 22 مهر 1394 افق تازه 23 مهر 1394 افق تازه 24 مهر 1394 افق تازه 25 مهر 1394 افق تازه 26 مهر 1394 افق تازه 27 مهر 1394 افق تازه 28 مهر 1394 افق تازه 29 مهر 1394 افق تازه 30 مهر 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۹:۲۹    
بحران ها در خاورمیانه در حالی پنجمین سال خود را پشت سر می گذارد که روند تحولات این منطقه نشان داد رویکرد تهاجمی عربستان در قبال این تحولات تنها به گسترش بحران انجامیده و با برگزاری نشست مقدماتی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۹:۲۴    
علی طیب نیا، محمدباقر نوبخت و ولی الله سیف روز گذشته در یک نشست خبری از بسته اقتصادی 30 بندی رونمایی کردند که دستورالعمل هایی برای خروج اقتصاد ایران از رکود ارائه می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۸:۵۹    
در قشم که محل ورود خروج کالاهای قاچاق است قاچاقچی ها با ترفند های خاص کالاهای قاچاق را جا به جا می کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۵    
سید منصور غیبی- دولت در سیاست های اقتصادی خود برای خروج غیرتورمی از رکود طی سال های 93 و 94 بخش مسکن را به عنوان یکی از زیرگروهای فعالیت ها و محرک های خروج از رکود عنوان کرده است که این توجه ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۵    
مهدی عسلی - بررسی عملکرد دولت در خصوص خروج از رکود تورمی نشان می دهد که تیم اقتصادی دولت تا کنون بهترین راه ها را برگزیده اند تا اقتصاد ایران از پدیده تورم بالا و رکود عمیق و پرنوسان رهایی یابد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۰    
موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی به ریاست مسعود نیلی با بیان اینکه تحریک تقاضای داخلی برای جلوگیری از کاهش نرخ رشد اقتصادی جواب نمی دهد، خواستار گرانی ارز در بازار شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۰    
تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز از کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار نشان می دهد که قیمت جهانی طلا طی روزهای آینده نیز به روند صعودی خود ادامه خواهد داد که علت اصلی آن افزایش اعتماد سرمایه گذاران بین ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۰    
دو گزارش رسمی از دو دستگاه دولتی نشان می دهد، نرخ رشد اقتصادی که در فصل زمستان سال گذشته به رقم پایین 0 ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۸:۱۶    
این تصاویر بالگردهای جنگی روسیه در فرودگاه نظامی "حمیمیم" در استان لاذقیه سوریه قابل مشاهده است. این عکس ها توسط خبرگزاری اسپوتنیک منتشر شده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۸:۰۲    
نسخه سه بعدی فیلم سینمایی جنجال در عروسی به کارگردانی سیدرضا خطیبی آماده نمایش شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۷:۵۷    
فیلم دو ساخته سهیلا گلستانی به عنوان یکی از فیلم های بخش رقابتی فیلم های اول جشنواره شب های سیاه تالین انتخاب شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۷:۵۲    
در ساعات بامدادی صبح امروز (شنبه 25 مهر)، جرثقیل ساختمانِ جدید روزنامه اطلاعات در تهران شکست و سقوط کرد، در ا ین سقوط، سه اثر ملی شهر تهران در معرض تهدید جدی قرار گرفت و احتمال تخریب آنها وجود داشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۷:۴۷    
کارگردان نمایش ترور در پی فرو ریختن پیشانی سن تالار اصلی تئاتر شهر گفت: احتمالا یک هفته یا 10 روز اجرای ما به تعویق خواهد افتاد اما به هر حال این نمایش حتما اجرا خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۷:۴۷    
ارکستر سمفونیک تهران همزمان با آغاز ایام سوگواری حسینی اپرای عاشورا را با حال و هوایی متفاوت در تالار وحدت روی صحنه برد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۷:۴۲    
بخشی از پیشانی سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر با وزنی حدود 10 تن، به دلیل فرسودگی فرو ریخت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۷:۴۲    
تصویربرداری و ضبط مسابقات فوتبال لیگ برتر، اچ دی شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۷:۳۷    
سرمربی صبا در پایان بازی با پرسپولیس همانطور که انتظار می رفت از هر آن چیزی که دلش خواست گفت جز وضعیت فنی تیمش. دایی تساوی مقابل پرسپولیس را حاصل جانبداری داور می داند موضوعی که برانکو را غافلگیر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۷:۳۲    
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس اعلام کرد وزارت ورزش در گذشته ابلاغیه ای صادر کرده بود که با اسپانسر فعلی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرارداد نبندیم ولی جای تعجب دارد چرا خودشان این کار را کرده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۷:۲۷    
فدراسیون وزنه برداری نام 9 وزنه بردار را به فدراسیون جهانی اعلام خواهد کرد و در صورتی که مشکل سهراب مرادی برطرف شود یکی از وزنه برداران کنار گذاشته خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۷:۲۷    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن می گوید اگر به مجید جلالی و جواد نکونام در بازی سایپا و ذوب آهن از سوی هواداران تیمش بی احترامی شده باشد، بازی ذوب آهن و گسترش فولاد را بدون تماشاگر اعلام می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۷:۲۷    
رییس فدراسیون فو تبا ل می گوید روز پنجشنبه پس از جلسه ای که با سرمربی مستعفی تیم ملی امید خواهیم داشت در مورد قبول یا عدم قبول استعفای او تصمیم می گیریم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۷    
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان، گفت: تمام مشکلاتم با سپاهان به قوت خود باقی است و هیچ مشکلی حل نشده است و اگر امروز هم به سپاهان برگشته ام به دلیل این است که می خواهم رابطه بین هواداران و تیم دوباره محکم ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۷    
رئیس جمهور سابق کشورمان به دو سوال درباره انتخابات و دانشگاه ایرانیان پاسخهایی به سبک خود داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۲    
ایسنا نوشت: مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 12 در خصوص نصب یخچال ویترینی در میدان شوش توضیحاتی را ارائه کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۲    
پس از توافقات هسته ای موضع بسیاری از کشورهای خارجی نسبت به سفر به ایران تغییر کرد، حتی بعضی از آنها با انتشار بیانیه ای بیشتر قسمت های ایران را امن نامیدند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۲    
اکثر گردشگران خارجی از پایتخت ایران به دلیل آلودگی هوا صرف نظر می کنند و به شهر تاریخی اصفهان می روند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۲    
وزیر بهداشت با اشاره به عدم کارایی لازم دستگاه های نظارتی و اجرایی در خصوص غذا و سلامت آن گفت: بهتر است به جای مطالبه گری در سازمان دهی و ساختار از سوی سیاستگذاران بازنگری هایی ایجاد شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۶:۰۳    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اعلام جزییات سیاست دولت در تسریع رونق اقتصادی، گفت: این سیاست ها طی 6 ماه از آغاز برجام تا رفع تحریم اجرا می شود که این دوره، دوره ای خاص است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۸    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری، قانون اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام را برای اجرا به وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی ابلاغ کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۸    
ازین پس هزینه پیامک بانکی از کلیه صاحبان حساب ها دریافت خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۹    
تسنیم نوشت: سعید حجاریان خاطره جالبی از سفر سید محمد خاتمی به نیویورک و مواجهه هیات ایرانی با هیات آمریکایی در سازمان ملل تعریف کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۴    
رییس کل بانک مرکزی از اجرای سیاست ویژه این بانک برای فروش اقساطی کالاهای تولیدی داخل به ویژه خودرو خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۴    
سازمان های حقوق بشری گزارش داده اند که شیخ سلمان آل خلیفه، در سرکوب مردم بحرین و یمن دست داشته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۹    
رئیس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران گفت: فعالیت فاز نخست مرکز تحقیقات بین المللی فناوری های نوین پزشکی ایران و آلمان از سه ماه آینده در این سازمان آغاز می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به جزییات بسته اقتصادی دولت برای نیمه دوم سال جاری گفت: در آستانه رسیدن به تورم تک رقمی قرار داریم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از توافق وزرای کشورهای جهان بر روی سند خروجی تلکام مجارستان به عنوان فراخوان بوداپست خبر داد که براساس آن بر نقش کارآفرینی دیجیتال در توسعه اقتصادی کشورها تاکید شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۹    
فناوری پیشرفته سامانه ناوبری فضایی چین - بیدو با امضای تفاهم نامه بین ایران و چین و با نمایندگی شرکت صنایع الکترونیک ایران به کشور وارد خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۹    
اتحادیه اروپا یک شنبه تحریم ها علیه ایران را لغو می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۹    
محققان ایرانی موفق به طراحی و ساخت سیستم جامع و هوشمند کنترل تردد خودروها و پلاک خوان به منظور شناسایی و ثبت اتوماتیک تردد خودروها شدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۵    
استیو بالمر مدیر عامل سابق شرکت مایکروسافت چهار درصد از سهام شرکت توییتر را خریده و با این کار به سومین سهام دار بزرگ منفرد این شرکت مبدل شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۵    
اداره آمار ملی انگلیس از وقوع سالانه بیش از هفت میلیون کلاهبرداری و جنایت سایبری در این کشور خبر داده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۵    
مرکز فناوری و نوآوری یک هلدینگ فناوری اطلاعات و ارتباطات، برای پذیرش کارآموزان دانشگاه های مختلف فراخوان داد. در دوره نخست 200 دانشجو دوره کارآموزی خود در شرکت های زیرمجموعه این هلدینگ گذرانده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۵    
بعد از چندین سال منازعه حقوقی سرانجام شکایت از گوگل بر سر پروژه جاه طلبانه این شرکت برای اسکن کردن میلیون ها صفحه از کتب قدیمی و ارزشمند به نتیجه نرسید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۵    
رئیس مجمع تشکل های ICT ایران از برگزاری همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در صنعت ICT ایران و برقراری ملاقات های تجاری با شرکت های اپل ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۵    
با افزایش تعداد افرادی که ترجیح می دهند به جای استفاده از رایانه شخصی از تبلت و گوشی و ... استفاده کنند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۰    
افق تازه: سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات (جیتکس 2015) فردا در دوبی افتتاح می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۰    
علی بابا یک شرکت در حوزه تجارت الکترونیکی است که در زمینه فروشگاه اینترنتی و پردازش سریع فعالیت می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۰    
دبیر کنفرانس حوزه علوم انسانی همایش بازی های رایانه ای گفت: می توان با استفاده از بازی های رایانه ای به درمان کودکانی که به نقص در حافظه، توجه و پردازش اطلاعات و یادگیری مبتلا هستند کمک کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۰    
معاون وزیر ارتباطات گفت: اینترنت ثابت در ایران جزء ارزان ترین کشورها است، اما اینترنت موبایل در حالت غیربسته ای جزء قیمت های متوسط در دنیا است و اینترنت ثابت درگیر مشکل کیفیت است که برای مثال ارسال و ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۵    
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در مصوبات خود دستورالعمل شفافی درباره پرداخت مبالغ کارکرد تلفن ثابت و همراه تصویب کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۶    
شاخص کل بورس تهران اولین روز از هفته جاری را با افزایش 826 واحدی مواجه شد و درنهایت جهش 1.33 درصدی را ثبت کرد تا نوید بخش یک هفته مثبت و سبز برای سرمایه گذاران بازار سهام باشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۰    
خورشید گرفتگی در نروژ سیل و رانش زمین – کالیفرنیا تداوم اعتراضات ضد اسراییلی در غزه و کرانه غربی پرش " پاور پاراشوت" در شهر پوچنگ چین ریزش برگ پاییزی روی شیشه جلو خودرو – آلمان ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۰    
یک دختر سعودی تصمیمش را برای درس خواندن در ایران گرفته است سارا مصری حدود از ده ماه پیش به ایران رفته است و پنج ماهی نیز هست که در یک وبلاگ از تجربیات خود به عنوان یک سعودی در ایران مینویسد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۰    
قیمت سکه تمام طرح جدید روند صعودی خود را ادامه داد و 951 هزار تومان رسید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۰    
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم از چهره های قدیمی و سنتی جریان اصولگرا و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی است که تندروی ها و کندروی ها را همیشه رو به زوال می داند و معتقد است که در ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۰    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران معتقد است که احتمالا از نیمه دوم سال آینده یک تغییراتی در بازار کار و حوزه اشتغال ایجاد خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۳:۵۵    
کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس در گفت و گوی مفصلی با آنا از پشت پرده های تصویب برجام در مجلس سخن گفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۳:۵۵    
عکس زیر، تبلیغی عجیب برای حجاب را نشان می دهد که از سوی قرارگاه عمار شهرستان ساری نصب شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۳:۵۰    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به ادعای آمریکایی ها مبنی بر نقض قطعنامه توسط ایران با آزمایش موشک عماد گفت: ایران زیر بار محدودیت های دفاعی نرفته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۳:۲۰    
مشاور مدیریت و تامین مالی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به زمان ورود به دوره رونق بازار مسکن،گفت: واحدهای مسکونی ارزان قیمت و میان قیمت سال آینده وارد دوره رونق می شوند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۳:۲۰    
لیونل مسی باید بیشتر استراحت کند تا زودتر خوب شود اما در خانه او چیزی به نام آرامش وجود ندارد!
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۳:۱۵    
معاون آموزش و فرهنگ پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح پلیس یار محرم با هدف فراهم کردن زمینه برگزاری هرچه باشکوهتر آیین های ویژه سوگواری و عزداری سرور و سالار شهیدان ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۳:۱۵    
سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد که نه مجلس شورای اسلامی و نه شورای نگهبان اقدامات مشروحی که در برنامه جامع اقدام مشترک درج شده را تصویب نکردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۳:۱۰    
وزیر خارجه کشورمان گفت: رابطه ایران و آلمان می تواند الگوی مناسبی برای روابط ایران با سایر کشورهای اروپایی باشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۳:۱۰    
وزیر دادگستری گفت: فرصت بازسازی عتبات عالیات در عصر کنونی ، موهبتی الهی برای مردم ایران است تا با اهداء کمک ها و نذورات خود در این امر مقدس مشارکت کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۳:۰۶    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: گوشت گوسفندی مورد نیاز ماه محرم تامین است و کمبودی در این زمینه نداریم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۳:۰۶    
رییس انجمن صنفی کارفرمایی وارد کنندگان خودرو گفت: با توجه به کاهش تقاضا برای خرید خودروهای داخلی و خارجی، واردات خودروهای خارجی به کشور تا حد زیادی کاهش یافته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۳:۰۱    
مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران از افزایش هفت درصدی واردات نفت خام ژاپن از ایران پس از لغو تحریم ها خبر داد و گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۳:۰۱    
آئودی،شرکت خودروسازی آلمانی و تولیدکنندهٔ خودروهای لوکس است، که دفتر مرکزی آن در شهر اینگولشتات، ایالت بایرن، آلمان قرار دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۲:۵۶    
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: شرکت آب و فاضلاب با هدف تکریم مشترکین وحفظ حریم خصوصی آنها از این پس قرائت کنتور مشترکین خوش حساب را به خود این افراد واگذارخواهد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۲:۵۶    
معاونت هماهنگی برنامه و بودجه امور اقتصاد کلان سازمان مدیریت و برنامه ریزی گزارشی از وضعیت نامناسب اقتصادی در بخش های مختلف در سال 94 منتشر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۲:۵۱    
عضو کمیسیون عمران شورای شهر گفت: در این حادثه از ساعت 4 صبح تا ساعتی پیش اقدام قابل توجهی انجام نشده و بار ترافیک سنگین محدوده خیابان خیام و بازار تهران را تحت الشعاع قرار داده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۲:۴۶    
باوجود اعلام نیکولاس مادورو ، رییس جمهور ونزوئلا، مبنی بر افزایش 30 درصدی حداقل دستمزد در این کشور، کارگران همچنان ماهانه اندکی بیش از 13 دلار (معادل حدود 45500 تومان ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۲:۴۱    
نقل و انتقال پول در بازار سرمایه از بزرگترین مشکلات سرمایه گذاران خارجی برای ورود به بازار سهام است که با رفع تحریم ها و اجرای سوییفت این مشکل برطرف خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۲:۳۱    
رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف در تحلیلی به ارزیابی بسته خروج از رکود پرداخت و گفت: سیاست هایی که در نظر گرفته شده ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت کنترل جدی هزینه ها در سازمان بیمه سلامت تاکید کرد و گفت: باید طرح سلامت را بیمه کنیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۶    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به کاهش چشمگیر سطح سد شفارود، اظهار کرد: در مورد سد شفارود هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده و پاسخ قطعی از سوی سازمان به آن داده نشده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۱    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران با وفایش، تمهیدات و تسهیلات ترافیکی و انتظامی شهر تهران در این ایام را تشریح کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۶    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: تیم های مجرب فرماندهی انتظامی خوزستان برای بررسی حادثه تیراندازی به هیئت عزاداری در صفی آباد دزفول اعزام شده اند و به نظر می رسد عوامل این حادثه به زودی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۶    
وضعیت و بحران آبی کشور تاحدی از خط قرمز عبور کرده که به گفته معاون رییس جمهور رتبه اول تنش آبی را به خود اختصاص داده ایم و این درحالیست که کشورهایی که با کمبود بارندگی بیش از ایران روبرو هستند چنین ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۱    
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست تکاب از کشف و ضبط بیش از 5000 متر تور دامی در این شهرستان خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از مهار سقوط جرثقیل در خیابان خیام خبر داد و گفت: ماموران آتش نشانی و پلیس راهور در محل حادثه حضور دارند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۲    
روزنامه ایران نوشت:مهریه محیط زیستی یک تحصیلکرده تهرانی به ماجرایی جالب و قابل تقدیر تبدیل شده است. نوعروس جوان که مهریه اش را ساخت آبشخور برای حیوانات حیات وحش در نظر گرفته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۲    
در حاشیه سقوط بخش هایی از موتور هواپیمایی ماهان!
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۲    
ایسنا نوشت: وکیل مدافع بابک زنجانی توضیحاتی را درباره نامه موکلش به نمایندگان مجلس ارایه داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۷    
با اجرایی شدن این استاندارد جدید، میزان آلایندگی CO2 خودروها برای هر کیلومتر پیمایش باید پایین تر از 163 گرم باشد. سال آینده نیز این مقدار باید به کمتر از 150 گرم برسد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۷    
معاون وزیر راه با تأکید بر اینکه خرید و ورود هواپیما به کشور فقط با مجوز این سازمان انجام می شود، از نبود تقاضا برای هواپیماهای روسی گفت و افزود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۷    
نویدکیا به تیم سپاهان بازگشت و این بار برخلاف گذشته سکوتش را نیز شکست و یک دل سیر با اصحاب رسانه صحبت کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۷    
قبل از اینکه شادترین شغل های دنیا را معرفی کنیم، باید این نکته را بدانیم که میزان درآمد فرد شاغل، ساعت کاری و رضایت شغلی او از ملاک های معرفی این مشاغل به عنوان شغل های شاد دنیا نقش داشته اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۷    
اگر دچار کالری هراسی هستید بدانید که هر 100 گرم کاهو حدود 12 کالری است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۷    
صبح روز پنجشنبه یک فروند هواپیمای بوئینگ 747 هواپیمایی ماهان که از تهران عازم بندرعباس بود به دلیل نقص فنی در موتور شماره 3 مجبور به بازگشت به فرودگاه مبدا و فرود اضطراری در مهرآباد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۲    
نتیجه مطالعات اخیر محققان نشان می دهد که اجداد انسان برخلاف تصورات قبلی، از انسان های امروزی کمتر می خوابیدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۲    
روزنامه عمان چاپ مسقط روز شنبه به نقل از بیانیه اداره پلیس این کشور از کشته شدن شش نفر از اعضای یک خانواده و مفقود شدن چندین نفر در اثر باران های سیل آسا در این کشور خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۲    
ایران با نمایش توان موشکی خود، سعی کرد رقبای خارجی را تحت تاثیر قرار دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۷    
وزارت امور خارجه آلمان روز جمعه تأیید کرد که ایران تاکنون به طور کامل به تعھداتش در توافق هستهای عمل کرده است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۲    
وزیر خارجه کشورمان گفت: رابطه ایران و آلمان می تواند الگوی مناسبی برای روابط ایران با سایر کشورهای اروپایی باشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۲    
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با بیان این که مذاکره بده بستانی برای اسلام ضرر دارد گفت: در قرآن به این نوع مذاکره اجازه داده نشده و امام حسین(ع) و امیرالمومنین(ع) در مذاکره اهل بده بستان نبودند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۲    
بورس اوراق بهادار تهران در هفته گذشته شاهد انتشار دو خبر مهم و مثبت سیاسی و اقتصادی بود که در جریان آن اندکی از فضای رکودی فاصله گرفت و توانست امید را به تالار شیشه ای بازگرداند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۲    
گروه تروریستی و تکفیری داعش در جدیدترین اقدام جنایتکارانه خود، شماری از شهروندان موصلی از جمله سه هنرمند رشته موسیقی این شهر را اعدام کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۷    
شرکت سایپا در راستای تامین رضایت مندی مشتریان و در ادامه سیاستگذاری در بخش صادرات خودرو و قطعات وابسته، در تازه ترین اقدام، با هماهنگی طرف عراقی ...
  • ۱