دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۳۴Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 4 مهر 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 مهر 1394 افق تازه 2 مهر 1394 افق تازه 3 مهر 1394 افق تازه 4 مهر 1394 افق تازه 5 مهر 1394 افق تازه 6 مهر 1394 افق تازه 7 مهر 1394 افق تازه 8 مهر 1394 افق تازه 9 مهر 1394 افق تازه 10 مهر 1394 افق تازه 11 مهر 1394 افق تازه 12 مهر 1394 افق تازه 13 مهر 1394 افق تازه 14 مهر 1394 افق تازه 15 مهر 1394 افق تازه 16 مهر 1394 افق تازه 17 مهر 1394 افق تازه 18 مهر 1394 افق تازه 19 مهر 1394 افق تازه 20 مهر 1394 افق تازه 21 مهر 1394 افق تازه 22 مهر 1394 افق تازه 23 مهر 1394 افق تازه 24 مهر 1394 افق تازه 25 مهر 1394 افق تازه 26 مهر 1394 افق تازه 27 مهر 1394 افق تازه 28 مهر 1394 افق تازه 29 مهر 1394 افق تازه 30 مهر 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۲۰:۴۷    
روزنامه اعتماد نوشت: سخنرانی اش که تمام شد دست به دعا برداشت و خطاب به حاضران در مجلس گفت: من دعایی می کنم و شما بلند بگویید آمین: ان شاء الله دوره مال مردم خوری به سر خواهد آمد .
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۲۰:۴۷    
آیت الله حائری شیرازی از جلسه خصوصی خود با آیت الله مصباح یزدی درباره هاشمی رفسنجانی خبر داد و بخش مربوط به این موضوع را تشریح کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۲۰:۴۷    
از همان ابتدا معلوم بود که پروسه تعیین استانداران، آن هم در دولتی که باید دو انتخابات مهم برگزار کند، قرار نیست پروسه ای آرام و بی دردسر باشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۲۰:۳۸    
رییس جمهور بر ضرورت رسیدگی سریع وضعیت آسیب دیدگان و همچنین بررسی علل و عوامل حادثه منا و حوادث مشابه در مراسم حج امسال تاکید کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۲۰:۳۸    
رجانیوز، سخنرانی منصور در این مراسم را به طور کامل روی خروجی خود قرار داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۲۰:۳۳    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: احتمال دارد مجلس یک ماده واحده را در خصوص برجام تصویب کند و بر اساس آن، به دولت اجازه دهد تا با شروطی به سمت اجرای توافق هسته ای برود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۲۰:۳۳    
وزیر نفت گفت: کنفرانس معرفی قراردادهای جدید نفتی (IPC) به جای لندن در تهران برگزار می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۲۰:۳۳    
محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان که برای همراهی رییس جمهور جهت شرکت در هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است با جان کری، وزیر خارجه آمریکا دیدار کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۲۰:۱۳    
تیم بارسلونا موفق شد در هفنه ششم لالیگا لاس پالماس را شکست دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۲۰:۱۳    
علی رغم کاهش قیمت سکه طلا در بازار نقدی، سکه آتی در معاملات امروز با افزایش مواجه شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۲۰:۰۴    
دروازه ورودی یکی از صحن های حرم امام رضا (ع) در دهه 30 شمسی
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۹:۵۴    
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از انهدام 100 کارگاه تولید مخدر شیشه و کشف یک تن مخدر صنعتی شیشه در شش ماهه امسال خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۹:۵۴    
رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از شناسایی 40 نفر از زائران ایرانی مفقود شده فاجعه منا که با عنوان مجروح در بیمارستان های سعودی بستری بودند، خبر داد. ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۹:۴۴    
دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و نفت تهران در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر با تساوی خاتمه یافت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۹:۳۵    
برای اولین بار پس از اعلام جمع بندی مذاکرات هسته ای، وزیران خارجه ایران و آمریکا امروز در شهر نیویورک دیدار کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۹:۳۵    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: طرحی مبنی بر الزام دولت جهت پیگیری انتقال مدیریت حج از دولت عربستان به سازمان همکاری اسلامی از طریق رایزنی با سایر کشورها تهیه شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۹:۱۵    
غرامت فوت جان باختگان فاجعه رمی جمرات در مجموع 55 میلیون تومان است که به محض تکمیل پرونده فوت شدگان در وجه بازماندگان پرداخت خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۹:۱۵    
رئیس جمهور در جریان سفر به نیویورک در نشست اجلاس سران برای توسعه پایدار به سخنرانی پرداخت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۹:۱۵    
باشگاه خبرنگاران نوشت:در پی حوادث پنج شنبه در منا و کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از حجاج مسلمانان جهان به سوگ نشستند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۹:۰۵    
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی ضمن رد توزیع و مصرف ماده مخدر جدید به نام کروکودیل گفت: تنها مرجعی که باید در مورد شناسایی و معرفی مواد مخدر فعالیت کند، پلیس است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۹:۰۵    
وزیر امور خارجه کشورمان از برگزاری نشست ویژه سازمان همکاری اسلامی در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک برای بررسی فاجعه منا خبر داد و افزود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۹:۰۵    
معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه با انتقاد از عدم مسئولیت پذیری عربستان در ارتباط با فاجعه منا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وزیر ارشاد اعلام کرده که ممکن است خبرنگاران ایرانی مفقود شده توسط ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۹:۰۵    
گوگل برای استخدام به معدل و تحصیلات شما توجه نمی کند! تنها 14درصد از کارمندان این کمپانی دارای تحصیلات دانشگاهی هستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۸:۵۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از تقلبی بودن اکثر تولیدات آبمیوه و آبلیمو تقلبی خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۸:۵۵    
برخی نمایندگان مجلس قصد دارند در اقدامی فاجعه بار تعرفه واردات خودرو را 1000 درصد افزایش دهند. آنها این طرح را بعد از آن در دستور کار خود قرار داده اند که میلیون ها ایرانی در اقدامی خودجوش ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۸:۵۵    
تیم ملی فوتسال بانوان ایران با تک گل فرشته کریمی عنوان قهرمانی آسیا را برای اولین بار کسب کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۸:۵۵    
"آنجلینا جولی" و "برادپیت" دو ستاره سینمای هالیوود که در حال حاضر 6 کودک دارند تصمیم گرفتند یک کودک سوری را نیز به فرزند خواندگی خود قبول کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۷:۱۵    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا وجود مخدر کروکودیل در کشور را تکذیب کرد و گفت: تا کنون هیچ موردی مبنی بر ورود کروکودیل در کشور و مصرف آن از سوی شهروندان گزارش نشده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۷:۱۵    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور گفت: بسیار جدی پیگیر واردات چوب و جایگزینی آن با برداشت ها از جنگل های طبیعی کشور هستیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۷:۱۵    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار از صدور اخطاریه برای 10 معدن شن و ماسه و پلمپ شدن چهار معدن در شهرستان های قدس و شهریار خبر داد و تاکید کرد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۷:۱۵    
دبیر گروه اجتماعی بنیاد علوم رفتاری با تاکید بر اینکه کشور ما در خاورمیانه مقام اول و در آسیا مقام هفتم را در مصرف لوازم آرایش گرفته است، گفت: در صورتی که لوازم آرایش اصلی روزانه چهار قلم مصرف شود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۵    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مادری یک عشق است و نه یک شغل. بنابراین وظیفه دولت است که با بررسی همه جانبه توازن لازم را بین کار و زندگی زنان ایجاد کند تا زن در دوراهی انتخاب شغل یا ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۵    
دلار مبادله ای وارد چهارمین هفته ماندگاری در نرخ 2995 تومان شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۵    
یک کارشناس می گوید: بخش مسکن طی یک سال آینده وارد رونق می شود اما چون فعالان این بخش نقدینگی چندانی در دست ندارند و نمی توانند در آینده ی نزدیک به ساخت و ساز جدید اقدام کنند فعلا با افزایش قیمت مواجه ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۵    
لهستان با اعزام یک هیات عالی رتبه شامل مدیران شرکت های دارویی، مواد شیمیایی و راه آهن به ایران، به صف دولتهای غربی پیوست که امیدوارند با برداشته شدن تحریمها علیه تهران ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۵    
غلامعلی کامیاب در حاشیه یک کنفرانس سرمایه گذاری در ژنو به بلومبرگ گفت: ایران انتظار دارد حدود 29 میلیارد دلار پول بلوکه شده تا ژانویه سال 2016 آزاد شده و به بانک مرکزی برگردانده شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از احتمال انتقال بیماری کرونا به کشور در پی حادثه منا و بستری جمعی از مجروحان ایرانی در بیمارستان های سعودی خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۶:۴۵    
وزیر نفت از آمادگی ایران برای فروش نفت خام به لهستان خبر داد و گفت: نخستین قدم برای آغاز دور جدید روابط بین دو کشور، امضای قرارداد خرید نفت خام با این کشور است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۶:۴۵    
وزیر نیرو گفت: بر اساس تصمیم گیری های اخیر در نهایت اقدامات دانشگاه تهران به نتیجه رسید و تصمیم نهایی در زمینه تعیین و تکلیف سد گتوند اعلام شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۶:۴۵    
نماینده شرکت رنو در حالی انتقاداتی را به سیستم خدمات پس از فروش دو شرکت ایران خودرو و سایپا وارد کرده که مصرف کنندگان ایرانی نیز از وضعیت خدمات پس از فروش خودرو در ایران ناراضی هستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۶:۴۵    
گمانه زنی های تردید برانگیز تحلیل گران بورس تهران از سرمایه گذاری در بازار سرمایه ایران در دوران پساتوافق امروز به پیش بینی های قابل اعتمادی تبدیل شده است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۶:۴۵    
فهرست اقلام صادرات غیرنفتی گمرک نشان می دهد که ایران در پنج ماهه گذشته کمتر از هزار تن آب معدنی را به هفت کشور صادر کرده که ارزش هر کیلوگرم از آن به طور متوسط به حدود 800 تومان می رسد اما آمارها نشان ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۶:۴۵    
مشاور کانون صنایع غذایی از پیگیری انتشار تصاویر ساختگی در شبکه های اجتماعی با مضمون آلوده یا بی کیفیت بودن محصولات غذایی خبرداد و نسبت به توزیع مواد غذایی فاقد پروانه بهداشتی و سرطان زا هشدار داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۶:۳۵    
مدیر کل فرودگاه امام خمینی (ره) با بیان این که براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، بازگشت حجاج ایرانی به کشور از صبح دوشنبه 6 مهرماه آغاز می شود، اظهار کرد: با توجه به حوادث رخ داده ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۶:۳۵    
شاخص بورس تهران در اولین روز معاملاتی به روند نزولی خود برگشت و در کانال منفی ادامه مسیر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۶:۳۵    
رییس شورای هماهنگی بانک ها اعلام کرد که از پیش شرط های تعیین شده بانکها برای کاهش تضمینی نرخ سود بانکی، دو مورد در دستور کار بانک مرکزی و در مرحله اجرا قرار گرفته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۶    
نقاشی قهوه خانه ای به عنوان یکی از جریان های تأثیرگذار و اجتماعی نقاشی ایران، چند سالی است که با درگذشت آخرین بازماندگانش دچار یک خلأ بزرگ شده است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۶    
در پی بازسازی خانۀ مهدی اخوان ثالث و تغییرات به وجودآمده در خانۀ این شاعر فقید، فرزند او به این تغییرات واکنش نشان داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۶    
افق تازه :مدیرعامل همراه اول از افزایش سه برابری مکالمات حجاج در ایام حج امسال خبر داد و گفت : هنوز ترافیک شبکه به حالت عادی اول باز نگشته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۶    
ساعت کار بازدید از موزه ها، بناها، محوطه ها و اماکن فرهنگی و تاریخی تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شش ماهه دوم سال اعلام شد. بر این اساس ساعت کاری موزه ها یک ساعت کمتر شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۶    
ایران و چین یک فیلم سینمایی و یک انیمیشن سینمایی به طور مشترک می سازند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۶    
رییس پلیس راه کشور گفت: به منظور افزایش بازدارندگی جرایم رانندگی درصدد افزایش مبلغ این جریمه ها هستیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۶    
اختتامیه همایش بین المللی نکوداشت مولانا فردا در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار و از 10 برگزیده این همایش تقدیر خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۶    
مسابقه کتابخوانی خندوانه با انتخاب 140 برگزیده بخش نخست مسابقه خود از میان 130 هزار شرکت کننده به مرحله نهایی وارد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۶    
سه سال پس از اظهار نظر مهم مرحوم عبدالحسین حائری رئیس اسبق کتابخانه مجلس مبنی بر وجود سندی دالّ بر باطل بودن ادعای انگلستان در مورد تملک باغ قلهک، رئیس جدید کتابخانه مجلس از پیگیری موضوع خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۶    
مجموعه داستان قاش نوشته مهین بنی طالبی دهکردی داستان نویس شهرکردی از سوی انتشارات پوینده منتشر و روانه بازار کتاب شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره آخرین اخبار رسیده از مفقودین ایرانی فاجعه منا، گفت: بیش از 360 نفر مفقود داریم که آخرین وضعیتی که من امروز صبح پیگیری کردم ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۶    
خشم و انزجار مسلمانان در خصوص فاجعه منا و احتمال تجمع مردم تهران باعث ایجاد تدابیر امنیتی مقابل سفارت عربستان در تهران شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۶    
مجید مجیدی که با فیلم محمد رسول الله امسال در رقابت اسکار حضور دارد، پیش از این چهار به ترتیب با فیلم های بچه های آسمان ، رنگ خدا ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۶    
فیلم محمد رسول الله (ص) برای معرفی به فرهنگستان علوم و هنرهای سینمایی انتخاب شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۶    
در بازار امروز - شنبه - سکه تمام طرح جدید 917 هزار و 500 تومان و هر دلار آمریکا 3392 تومان عرضه می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۶    
سازمان حج و زیارت آخرین فهرست جان باختگان و مجروحان فاجعه مکه را که تا صبح امروز شنبه - چهارم مهرماه - جمع آوری شده است، منتشر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۶    
جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی تشکیل شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۶    
کاردار عربستان در تهران بار دیگر به وزارت خارجه احضار شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۴۶    
گوگل می گوید خدمات جست وجوی صوتی خود برای اندروید و iOS را تقویت کرده تا استفاده از آن در محیط های شلوغ هم ممکن باشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۴۶    
اگر شما جزء افرادی هستید که از سال 2007 به بعد از وب استفاده کرده اید ستاد ارتباطات انگلیس به احتمال بسیار زیاد از شما جاسوسی کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۴۶    
شرکت مخابرات استان تهران از ارائه بخشودگی های مالی ویژه بدهکاران برای اولین بار، در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۶    
توییتر می گوید به زودی به کاربران امکان می دهد پرسشنامه های ساده ای را طراحی کرده و به حساب کاربری خود در این سایت اضافه کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۶    
احتمالا شنیده اید که اپل در حال کار برروی یک خودروی برقی است و قصد دارد آن را تا سال 2019 روانه بازار کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۶    
کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا می گوید تحقیقات در مورد احتمال سوءاستفاده گوگل از برتری اندروید در بازار سیستم عامل های همراه برای بازاریابی دیگر محصولاتش را آغاز کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۶    
قیمتهای بالا برای سیم کارتهای رند تلفن همراه داستان تازه ای نیست و طی سالهای گذشته بارها در این باره صحبت شده اما شاید قیمتهای چند ده میلیونی به بهانه واگذاری سیم کارتهای متناسب با نام افراد موضوع به ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۶    
افق تازه :شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (تلکام) با حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی آغاز به کار کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۶    
حرکت شمار زیادی از پناهجویان اهل خاورمیانه به سمت آلمان و اتریش باعث شده میزان استفاده از بخش آلمانی ترجمه گوگل پنج برابر افزایش یابد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۶    
فعالیت کمپین بدافزاری جدید وردپرس هزاران سایت و بازدیدکنندگان آن را در معرض خطر قرار داده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۶    
شرکت Vertu گوشی های هوشمند لوکس تازه ای به نام Signature Touch عرضه کرده که 9900 دلار قیمت دارد. این گوشی با بدنه تیتانیومی مجهز به سیستم عامل آندروید 5.1 است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۱:۲۵    
رییس جمهوری تصریح کرد: تهران برای حضور شرکتهای آمریکایی منعی قایل نیست و این شرکتها نیز می توانند در فضایی رقابتی از شرایط پساتحریم، برای سرمایه گذاری و انتقال فناوری به ایران بهره بگیرند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۱:۲۵    
رییس سازمان حج و زیارت دقایقی پیش تعداد زائران ایرانی کشته شده در فاجعه منا را 133 نفر و تعداد مجروحان را 99 نفر اعلام کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۱:۱۱    
صفحه منتسب به شاه سعودی در پی حوادث اخیر در مکه، به روی عموم مردم دنیا بسته شد
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۱:۱۱    
رئیس جمهور ترکیه با تمجید از مقامات سعودی در برگزاری مناسک حج، معرفی کردن عربستان به عنوان مسئول حادثه منا را رد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۱:۱۱    
شاید شما هم می خواهید بدانید که چه سرنوشتی در انتظار چهره های تلویزیونی حاضر در حادثه منا بوده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۱:۰۱    
کاردار عربستان در تهران که به وزارت خارجه کشورمان احضار شده است می گوید دولت ریاض حادثه منا را یک حادثه عمومی می داند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۱:۰۱    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در دیدار با ظریف ضمن ابراز رضایت از سفر هفته گذشته خود به تهران اعلام آمادگی کرد که همکاری های آژانس و ایران به ویژه در خصوص اجرای نقشه راه مورد توافق ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۱:۰۱    
دومینیک مویسی می نویسد: آلمان با جمعیتی که در حال کم شدن و پیر شدن است، نیاز به افرادی جوان و با انگیزه برای ادامه رونق اقتصادش دارد و آوارگان می توانند این نیاز را تامین کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۱:۰۱    
وزیر خارجه آمریکا با "تراژدی" خواندن حادثه روز گذشته منا، به خانواده قربانیان تسلیت گفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۱:۰۱    
داعش اعلام کرد کشته های حجاج را ممکن است در زمره مسلمانان گمراه دانست ولی باید به خلافت ابوبکر البغدادی اعتقاد قبلی داشته باشند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۰:۵۱    
کشورهایی که هر یک به نوعی در وخیم شدن اوضاع سوریه در پنج سال گذشته نقش داشته اند در حال تغییر رویه و رسیدن به این درک هستند که در شرایط فعلی بشار اسد بهترین گزینه موجود برای سوریه است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۰:۵۱    
تصاویر را با موضوعات کشته شدن حجاج بر اثر ازدحام جمعیت در منا، مراسم عید قربان در کشور های مسلمان، ساختمان مسجد الازهر و کارناوال سنتی در آفریقای جنوبی خواهید دید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۰:۴۲    
وزیر خارجه شیلی تمایل دولت متبوعش را برای اعزام دیپلماتی عالیرتبه به تهران به عنوان اولین قدم در راستای ارتقاء روابط سیاسی شیلی با جمهوری اسلامی ایران به سطح سفیر و بازگشائی سفارت شیلی در تهران اعلام ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۰:۳۲    
رضا رشید پور مجری تلویزیون با امیر تتلو خواننده ی زیر زمینی یک مصاحبه ی ویدئوئی انجام داده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۰:۲۲    
رییس جمهوری در دیدار مدیران و مجریان ارشد رسانه های آمریکایی و بین المللی، با تشریح و تبیین مواضع منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران، به پرسش های آنان پاسخ داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۰:۲۲    
مرکز پزشکی حج و زیارت تازه ترین فهرست مجروحان ایرانی در فاجعه منا را منتشر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۰:۲۲    
سازمان حج و زیارت با انتشار اسامی مفقودشدگان ایرانی در فاجعه مکه اعلام کرد که تعدادی از این مفقودشدگان در بیمارستانی در طائف تحت درمان هستند که برای پیگیری وضع آن ها کمیته ای را به آن بیمارستان اعزام ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۰:۱۲    
تیم فوتبال راه آهن صدرنشین را در استادیوم آزادی متوقف کرد. راه آهن که سرمربی اش را تغییر داده است موفق شد با کسب نتیجه 3-3 استقلال صدرنشین را در تهران متوقف کند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۰:۱۲    
میزان فروش این فیلم تا روز جمعه 3 مهر اعلام شد بر این اساس میزان فروش فیلم محمد رسول الله (ص) از مرز 7 میلیارد گذشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۰:۱۲    
آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان برنامه کمک هایی را که دولت های ایالتی آلمان تامین خواهند کرد اعلام و طبق این برنامه از سال آینده به هر پناهجو در آلمان 670 یورو در ماه پرداخت خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۲    
مسئولان سیاسی جمهوری اسلامی ایران در اعتراض به حادثه دلخراش منا در ضیافت ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان شرکت نکردند.