شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۳:۲۲Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 2 اسفند 1398 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 1 خرداد 1398 افق نیوز 30 تیر 1398 افق نیوز 31 مرداد 1398 افق نیوز 31 شهریور 1398 افق نیوز 30 مهر 1398 افق نیوز 30 آبان 1398 افق نیوز 1 آذر 1398 افق نیوز 30 دی 1398 افق نیوز 30 بهمن 1398 افق نیوز 1 اسفند 1398 افق نیوز 2 اسفند 1398 افق نیوز 3 اسفند 1398 افق نیوز 4 اسفند 1398 افق نیوز 5 اسفند 1398 افق نیوز 6 اسفند 1398 افق نیوز 7 اسفند 1398 افق نیوز 8 اسفند 1398 افق نیوز 9 اسفند 1398 افق نیوز 10 اسفند 1398 افق نیوز 11 اسفند 1398 افق نیوز 12 اسفند 1398 افق نیوز 13 اسفند 1398 افق نیوز 14 اسفند 1398 افق نیوز 15 اسفند 1398 افق نیوز 16 اسفند 1398 افق نیوز 17 اسفند 1398 افق نیوز 18 اسفند 1398 افق نیوز 19 اسفند 1398 افق نیوز 20 اسفند 1398 افق نیوز 21 اسفند 1398 افق نیوز 22 اسفند 1398 افق نیوز 23 اسفند 1398 افق نیوز 24 اسفند 1398 افق نیوز 25 اسفند 1398 افق نیوز 26 اسفند 1398 افق نیوز 27 اسفند 1398 افق نیوز 28 اسفند 1398 افق نیوز 29 اسفند 1398 
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۱:۱۰    
به گزارش افق آنلاین ، انتخابات به عنوان شاخصه و مظهر مردم سالاری از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در طول این چهار دهه مردم همواره با حضور در صحنه انتخابات، ضمن مأیوس ساختن دشمن ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۸    
حتی در صورت تن دادن به پذیرش ذلت بار کنوانسیون های پالرمو و CFT نیز تحریم های بانکی ادامه خواهد یافت ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۰:۵۷    
یک منبع امنیتی عراق امروز جمعه اعلام کرد که ساعاتی پیش پایگاه مخمور مقر نیروهای آمریکایی واقع در حدودا 45 کیلومتری جنوب شرق موصل در استان نینوای عراق با راکت هدف قرار گرفت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۴    
او می گفت رویم نمی شود در چشم بازیکنان نگاه کنم. بازیکنان تعهدات شان را می خواستند و بعد از یک مدت بی تفاوت شدند. بعد از تماشاگر و کادرفنی انگیزه بازیکنان مالی است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۷    
رئیس ستاد انتخابات استان تهران از تمدید رأی گیری حوزه انتخابیه تهران، ری شمیرانات و اسلامشهر تا ساعت 23 خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۳    
مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت در پیامی توییتری، نوشت: آمار نقل قول شده از سوی وزیر بهداشت ترکیه در مذاکره با وزیر بهداشت ایران، درست منعکس نشده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۳    
معده درد یکی از مشکلاتی است که هر فردی در طول زندگی حداقل یک بار آن را تجربه کرده است. مشکلات گوارشی و درد معده یا سوزش معده یا ترش کردن و ... با استفاده از برخی رزش های خانگی قابل درمان است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۰:۳۰    
او همچنان به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته مجوز حضور در تمرینات این تیم را بگیرد. این بازیکن که همانند ابتدای فصل چند دیدار استقلال را از دست داده، تحت نظر پزشکان قرار دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۴    
در تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری، پرسنل گروه صنعتی ایران خودرو به همراه مدیرعامل این گروه در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۹    
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با برگزاری جشن تولد برای کریم باقری و داوود فنایی همراه بود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۹    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با انتخاب AFC، در تیم منتخب این هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۴    
افتخار دارم که دیروز با ملک سلمان دیدار کردم تا درباره تعدادی از موضوعات بحث کنم. من از تلاش های ملک سلمان برای پایان دادن به جنگ یمن خوشحالم. عربستان سعودی یک شریک قوی و دائمی می ماند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۴    
ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام مدعی شد بازگشت به استادیوم استمفوردبریج برای او حس ویژه ای ندارد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۴    
9 نفر از عاملان خرید و فروش رای روز جمعه همزمان با برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بابل دستگیر شدند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۳    
یک کاربر فضای مجازی تصویری از دختر یک ساله ای که امروز پای صندق رای آمده بود را منتشر کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۹:۴۴    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل گفت: بر اساس مصوبه و شرایط قراردادی میان وزارت راه و شهرسازی (شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل) با بنیاد مستضعفان ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۹:۴۰    
استاندار تهران در حاشیه بازدید از یکی از شعب انتخاباتی شهرستان شهریار گفت: قرار بر این است که آمار مشارکت مردم فقط توسط وزیر کشور و به صورت کشوری اعلام شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۴    
همزمان با رای گیری در شعب اخذ رای برخی داوطلبان اقدام به انصراف از رقابت در انتخابات کردند که روی اسامی آنها در شعب اخذ رای خط کشیده شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۰    
شرایط و چگونگی دو مرحله ای شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی در آخرین اصلاحیه قانون انتخابات مجلس تصریح شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۴    
وزیر اطلاعات با بیان اینکه انتخابات روندی خوبی را سپری می کند، گفت: ممکن است کمی روند رای گیری کُند باشد اما این موضوع به خاطر سلامت در انتخابات است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۲    
سیداسماعیل موسوی گفت: انتخابات تا ساعت 20 امشب تمدید شد به جز بخش های لردگان و خان میرزا در استان چهارمحال و بختیاری.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۷:۴۸    
رئیس جمهوری ترکیه همچنین اعلام کرده که صدر اعظم آلمان و رئیس جمهوری فرانسه پیشنهاد برگزاری یک نشست چهارجانبه با حضور روسیه در ارتباط با تحولات ادلب سوریه را مطرح کرده اند ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۷:۴۰    
یکی از مصادیق تقوا در خانواده، ازدواج و همسرگزینی بر اساس معیارهای تقوا است به طوری که در قرآن هم ایه صریح برای این موضوع نازل شده است و انتخاب یک برده مؤمن را بر یک مرد ثروتمند کافر و بی دین ارجحیت ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۷:۴۰    
روزنامه وال استریت ژورنال روز جمعه دوم اسفند ماه در گزارشی مدعی شد که ایران امروز در لیست سیاه کارگروه ویژه اقدام مالی قرار خواهد گرفت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۴    
رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: معاون سیاسی فرماندار جاجرم، به علت ورود غیرمجاز به فعالیت های انتخاباتی برکنار شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۰    
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: حدود 11 میلیون نفر در انتخابات شرکت کرده اند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۶    
از همه نمایندگان محترم مجلس دهم، چه آنها که در مجلس یازدهم خواهند بود و چه آنها که نخواهند بود انتظار می رود بنابر سوگندی که خورده اند تا آخرین لحظه به خوبی وظایفشان را انجام دهند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۰    
سخنگوی استانداری تهران از تعطیلی مدارس کل استان تهران در روز شنبه خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۸    
هافبک پرسپولیس در بین هشت بازیکن برتر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۵    
به دلیل حمله به داور در دیدار نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا مهاجم تیم السد قطر محروم شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۴    
دبیر شورای نگهبان با حضور در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در جمع خبرنگاران درباره تحریم خود و 4 عضو شورای نگهبان توسط آمریکا پاسخی کنایه آمیز و طنزآلود داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۴    
محمدجواد آذری جهرمی به همراه همسرش در یکی از مدارس شهر تهران رای خود را به صندوق انداخت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۰    
رئیس جمهور گفت: امیدواریم وزیر کشور تلاش خود را دوچندان کند و در سال 1400 مردم شاهد رای گیری دیجیتال کامل باشند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۰    
مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار خواهد شد که انتظار می رود این مسابقات به خاطر ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزار شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۴    
استاندار تهران برای پیشگیری از انتشار کرونا ویروس اعلام کرد استفاده از استامپ در شعب رای گیری اختیاری بوده و به شهروندان توصیه می کنم که از استامپ استفاده نکنند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۰    
سفیر چین در ایران در صفحه توییتر خود با اشاره به شیوع ویروس کرونا نوشت: باید علیه ویروس کرونا بجنگیم. ما در کنار هم هستیم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۰    
با دستور عبدالرضا رحمانی فضلی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری آغاز شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۰:۴۸    
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: خوشحالیم که دشمنان ملت ایران ناراحتند و عملکرد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها، قاتلان سردار سلیمانی را وادار کرده که دست به تحریم 5 عضو شورای نگهبان بزنند.