شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۳:۵۸Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 25 اسفند 1398 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 1 خرداد 1398 افق نیوز 30 تیر 1398 افق نیوز 31 مرداد 1398 افق نیوز 31 شهریور 1398 افق نیوز 30 مهر 1398 افق نیوز 30 آبان 1398 افق نیوز 1 آذر 1398 افق نیوز 30 دی 1398 افق نیوز 30 بهمن 1398 افق نیوز 1 اسفند 1398 افق نیوز 2 اسفند 1398 افق نیوز 3 اسفند 1398 افق نیوز 4 اسفند 1398 افق نیوز 5 اسفند 1398 افق نیوز 6 اسفند 1398 افق نیوز 7 اسفند 1398 افق نیوز 8 اسفند 1398 افق نیوز 9 اسفند 1398 افق نیوز 10 اسفند 1398 افق نیوز 11 اسفند 1398 افق نیوز 12 اسفند 1398 افق نیوز 13 اسفند 1398 افق نیوز 14 اسفند 1398 افق نیوز 15 اسفند 1398 افق نیوز 16 اسفند 1398 افق نیوز 17 اسفند 1398 افق نیوز 18 اسفند 1398 افق نیوز 19 اسفند 1398 افق نیوز 20 اسفند 1398 افق نیوز 21 اسفند 1398 افق نیوز 22 اسفند 1398 افق نیوز 23 اسفند 1398 افق نیوز 24 اسفند 1398 افق نیوز 25 اسفند 1398 افق نیوز 26 اسفند 1398 افق نیوز 27 اسفند 1398 افق نیوز 28 اسفند 1398 افق نیوز 29 اسفند 1398 
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۶    
بیمه شدگان بازنشسته شهرداری تهران که دفترچه های درمانی آنها و افراد تحت تکفل شان منقضی یا مفقود شده و یا فاقد برگه هستند ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۵    
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که به رغم شیوع ویروس کرونا خروج نیروهای نظامی این کشور از افغانستان ادامه خواهد یافت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۰:۴۵    
سازمان سنجش زمان جدید برگزاری آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری سال 99 را اعلام کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۳    
رئیس رژیم صهیونیستی امشب بنیامین نتانیاهو نخست وزیر موقت و بنی گانتس رقیب وی و رئیس ائتلاف کاحول-لاوان(آبی-سفید) این رژیم را برای بررسی امکان تشکیل دولت جدید رژیم فراخوانده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۳۴    
بدقولی باشگاه پرسپولیس برای پرداخت حق انتقال گل محمدی از شهر خودرو باعث شده تا مسئولان باشگاه مشهدی خواستار پیگیری بند جریمه انتقال این مربی شوند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۳۰    
رئیس رسانه ملی به مدیر کل بازرگانی خود دستور داد که پخش تبلیغات فروشگاهی در تلویزیون متعادل تر شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۳۰    
یک مشکل دیگر هم به مشکلات باشگاه استقلال اضافه شد. آبی ها یک هفته ای است که به شدت درگیر مسائل مالی هستند. بازیکنان قصد دارند تمرین را به اعتصاب بکشند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۸    
خواننده قطعه شوخیه مگه مدت هاست که با بیماری سرطان خون دست و پنجه نرم می کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۰۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی، علی اکبر رضایی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۰۳    
احسان علیخانی با انتشار پستی در فضای مجازی به ماجرای معلمی که آنلاین را اشتباه تلفظ کرده بود، واکنش نشان داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۰۰    
یک عضو شورای نگهبان با اشاره به بررسی لایحه بودجه 99 از سوی این نهاد، گفت: خوشحالم از اینکه کرونا ویروس باعث نشد شورای نگهبان در مسوولیت خود تعلل کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۸:۵۷    
رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد که این کشور از بحران شیوع ویروس کرونا عبور خواهد کرد اما هر شهروند باید در این زمینه مسئولیت پذیر باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۸:۵۷    
سردار حسینعلی عظیمی از بنیانگذاران جهاد سازندگی پس از سالها تحمل بیماری به خیل یاران شهیدش پیوست.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۸:۴۸    
پلیس راهور ناجا اعلام کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس و تأمین ایمنی و سلامت مردم و کارکنان، مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک سراسر کشور از فردا 26 اسفند تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۸:۴۴    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه با همه توان خود به مقابله با این ویروس منحوس آمده و باید بکوشیم براساس دستور فرمانده معظم کل قوا این مسئله را خاتمه دهیم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۹    
“فکر می کنم مردم هم من را می شناسند و هم مدیریت این دوستان را دیده اند، در این گونه مواقع یا باید پست به آقایان بدهیم یا باید فحش بخوریم”
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۸    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به صحبت های مالک باشگاه تراکتور واکنش نشان داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۳    
63 دستگاه آمبولانس پیشرفته ایران خودرو دیزل طی مراسمی با حضور معاون وزیر بهداشت ، مدیر عامل ایران خودرو به ناوگان امدادی کشور تحویل شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۳    
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو که هم زمان با شیوع ویروس کرونا از مشتریان خود خواسته بود، تا حد امکان از خدمات غیر حضوری این شرکت بهره مند شوند اعلام کرد: با توزیع ملزومات بهداشتی ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۳    
دفتر معاون اول رییس جمهوری در اطلاعیه ای ضمن قدردانی از الطاف محبت آمیز قشرهای مختلف مردم که در طول دو هفته اخیر پیگیر وضعیت سلامتی وی بودند ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۸    
یک جوان داش مشتی از جمع خانواده های داغدار به طرفم آمد و از نگرانی اش درباره غسل ندادن پیکر پدرش گفت ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۴    
روز گذشته مهدی خواج وند معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس به دلیل یکسری از صحبت ها در جلسه ای که با مسئولان این باشگاه داشته از سمت خود به صورت کتبی استعفا کرد با این حال امروز سرپرست باشگاه پرسپولیس این ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۰    
معاون وزیر بهداشت ایتالیا از ابتلای خود به ویروس کرونا خبرداد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۴    
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در 4 حوزه انتخابیه دیگر را اعلام کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۴    
اداره اوقاف اسلامی شهر قدس اشغالی از بسته شدن مسجدالاقصی و مسجد قبه الصخره به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۸    
آستان قدس رضوی اعلام کرد: شایعه تشرف برخی مسئولان نظام به حرم مطهر صحت ندارد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۵    
معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به خدمت رسانی لشکر 16 زرهی قزوین نزاجا برای مقابله با کرونا در گیلان گفت ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۲    
ما با کشورهای همسایه برای رفت وآمد در حال مذاکره هستیم، مخصوصاً برای نقل و انتقال کالا در مرزها که با پروتکل های بهداشتی که مورد توافق ما قرار می گیرد و در چارچوب و مدنظر سازمان بهداشت جهانی در حال ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون کشتی خود را مکلف به پیگیری مشکلات و بیماری های قهرمانان ملی کشتی می داند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۰    
رییس کل بانک مرکزی از پرداخت حدود 6000 میلیارد تومان وام به 4 میلیون خانوار با نرخ 4 درصد خبر داد و گفت: مقرر شد تا به 4 میلیون خانواری که کسب و کارشان آسیب دیده بین یک تا دومیلیون وام ارائه شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۷    
باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اظهارات غیر محترمانه و تفرقه برانگیز محمدرضا زنوزی که در یکی از برنامه های تلویزیونی اتفاق افتاد، واکنش نشان داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۷    
برادر عزیز و خدوم، مرحوم شیخ الاسلام پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اولین و آخرین سنگر خدمتی خود را فتح لانه جاسوسی آمریکا تشخیص داد و هیچگاه از این سنگر خارج نشد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۷    
بعد از استعفای علی فتح الله زاده از مدیرعاملی استقلال، گزینه هایی برای جانشینی وی مطرح شد که جدی ترین گزینه رئیس سابق هیات مدیره همین باشگاه است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۲    
ورزش ایران در سال 1398 چهره های زیادی را در زمینه های مختلف از دست داد و باعث شد این جامعه سال تلخی را پشت سر بگذارد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۲    
سخنگوی شورای نگهبان از موافقت اعضای این شورا برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز 21 شهریور سال آینده خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۴    
کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به احتمال بیولوژیکی بودن ویروس کرونا اظهار داشت: سابقه ترورهای بیولوژیکی توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا بسیار طولانی است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۳    
دکتر حمیدرضا ادراکی متخصص رادیولوژیست با اینکه راه رفتن برایش سخت است؛ اما خدماتش را محدود به مرزهای کشورمان هم نکرده است ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۱:۲۶    
سازمان بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA) به تازگی برآورد و اعلام کرده است که در صورت تداوم ویروس کرونا در دو تا سه ماه آینده ...