سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۲۰:۱۱Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 22 اسفند 1398 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 1 خرداد 1398 افق نیوز 30 تیر 1398 افق نیوز 31 مرداد 1398 افق نیوز 31 شهریور 1398 افق نیوز 30 مهر 1398 افق نیوز 30 آبان 1398 افق نیوز 1 آذر 1398 افق نیوز 30 دی 1398 افق نیوز 30 بهمن 1398 افق نیوز 1 اسفند 1398 افق نیوز 2 اسفند 1398 افق نیوز 3 اسفند 1398 افق نیوز 4 اسفند 1398 افق نیوز 5 اسفند 1398 افق نیوز 6 اسفند 1398 افق نیوز 7 اسفند 1398 افق نیوز 8 اسفند 1398 افق نیوز 9 اسفند 1398 افق نیوز 10 اسفند 1398 افق نیوز 11 اسفند 1398 افق نیوز 12 اسفند 1398 افق نیوز 13 اسفند 1398 افق نیوز 14 اسفند 1398 افق نیوز 15 اسفند 1398 افق نیوز 16 اسفند 1398 افق نیوز 17 اسفند 1398 افق نیوز 18 اسفند 1398 افق نیوز 19 اسفند 1398 افق نیوز 20 اسفند 1398 افق نیوز 21 اسفند 1398 افق نیوز 22 اسفند 1398 افق نیوز 23 اسفند 1398 افق نیوز 24 اسفند 1398 افق نیوز 25 اسفند 1398 افق نیوز 26 اسفند 1398 افق نیوز 27 اسفند 1398 افق نیوز 28 اسفند 1398 افق نیوز 29 اسفند 1398 
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۷    
پرونده نامبرده هم اکنون در حال طی مراحل قانونی است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۰:۳۵    
افشین پیروانی در اوضاع سختی قرار گرفته است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۰:۲۹    
باشگاه استقلال با انتشار مطالبی ارسال هر گونه نامه از وزارت ورزش و جوانان مبنی بر موافقت با استعفای کامروان منزوی از هیات مدیره را رد کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۰:۲۱    
برخی از مقامات چینی با استناد به اعتراف این مقام رسمی آمریکا یی در جریان نشست مجلس نمایندگان، اظهار می دارند که ویروس کووید-19 قبلا توسط مقامات بهداشتی آمریکا در این کشور شناسایی شده است و لذا منشأ ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۰:۱۳    
وندی شرمن معاون وزیر امور خارجه آمریکا در دولت باراک اوباما با انتقاد از وجود اختلاف طبقاتی در آمریکا با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: اکثر شهروندان آمریکایی دسترسی به کیت تست کرونا ندارند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۷    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه از واریز 160 میلیارد تومان برای تامین ملزومات درمانی مقابله با بیماری کرونا در گیلان خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۷    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل پنجشنبه شب اعتراف کرد که در دو روز آینده شیوع ویروس کرونا در سرزمین های اشغالی به شدت گسترش خواهد یافت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۸    
یک رسانه انگلیسی فاش کرد که کاخ سفید به مقامات بخش بهداشت و درمان آمریکا دستور داده است که از این پس تمام اسناد و محتوای جلسات سطح بالایی که درباره شیوع ویروس کرونا در این کشور برگزار می شود ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۱    
وزیر دفاع آمریکا در واکنش به حمله راکتی شب گذشته به یکی از پایگاه های نظامی این کشور در عراق اعلام کرد که همه گزینه ها برای جلوگیری از وقوع مجدد چنین حملاتی روی میز است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۸    
فدراسیون فوتبال روسیه از امکان تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی این کشور تا سال 2024 میلادی خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۵    
چهار انتصاب جدید در باشگاه پرسپولیس صورت گرفت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۲:۵۱    
باخبر شدیم که تست استاد گرامی سرکارخانم دکتر مینو محرز نیز مثبت شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۷    
حمله راکتی جدید به نیرو های ائتلاف در عراق را محکوم می کنیم. این حملات کاملا غیرقابل قبول است و باعث افزایش بی ثباتی در عراق می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۱    
3 بازیکن از تیم فوتبال لسترسیتی انگلستان علائمی مشکوک به کرونا دارند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۶    
دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که این نهاد با تمام توان به ایران در مبارزه با ویروس کرونا کمک خواهد کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۰    
وزیر دفاع آمریکا پنجشنبه درباره حمله شب گذشته به پایگاه التاجی عراق گفته همه گزینه ها روی میز است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۲:۲۷    
منابع خبری پنجشنبه گزارش داده اند رئیس جمهور برزیل که چند روز پیش با همتای آمریکایی خود دیدار کرده بود مشکوک به ابتلا به کرونا است و تحت معاینه قرار گرفته است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۴۲    
فرمانده تروریست های نیروهای مرکزی آمریکا (سنتکام) با بیان این که 110 آمریکایی در جریان حمله به پایگاه عین الاسد دچار ترومای مغزی شده اند، خواستار حمایت عراق از نیروهای آمریکایی شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۰    
بر اساس اعلام مسولان باشگاه سمپدوریا تست کرونای مانولو گابیادینی، مثبت اعلام شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۲۴    
محسن پرویز، نویسنده و رئیس انجمن قلم ایران، در بیمارستان بستری است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۲۰    
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال چند روزی است به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۹    
تعدادی از منتخبان مردم تهران در دوره یازدهم مجلس در نامه ای به رئیس جمهور نوشتند: طی بیست روزی که از اعلام رسمی ابتلای جمعی از شهروندان عزیز ایران به ویروس کووید 19 می گذرد ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۴    
با دستور مهم رئیس جمهور و همراهی سازمان برنامه به کلیه افرادی که شغل خاص با درآمد ثابت ندارند، در اسفندماه یک بسته حمایتی پرداخت می شود ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۹    
دفتر اطلاع رسانی کاخ کرملین با صدور بیانیه ای از گفت وگوی تلفنی میان اردوغان و پوتین بر سر روند آتش بس در ادلب خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۳    
رئیس جمهور آمریکا امروز پنجشنبه وضعیت اضطرار ملی در قبال ایران را که نخستین بار در سال 1995 اعلام شد، به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۵۹    
فرمانده معظم کل قوا در فرمانی به رئیس ستادکل نیروهای مسلح، تاکید کردند: قرارگاه بهداشتی و درمانی برای سازماندهی خدمات به مردم تشکیل شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۳    
او از آن فصل تاکنون تنها یک سال را به خاطر سربازی از این تیم دور بود و سپس به جمع قرمزهای تهرانی بازگشت و حالا کاپیتان سوم پرسپولیس به شمار می رود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۸    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور به اظهارات یکی از مجریان تلویزیون واکنش نشان داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۷    
تصویری از سردار اسماعیل قاآنی در کنار پدر شهید اصغر پاشاپور را مشاهده می کنید.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۳    
سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس در پیامی بازیکنان تیمش را امیدوار کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۹    
کریم همتی به عنوان “سرپرست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران” منصوب شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۹    
دروازه بان ایرانی شاغل در لیگ پرتغال با اعلام این که جام جهانی قطر اولویت نخست اوست از کارلوس کی روش به عنوان سرمربی بزرگی یاد کرد که جای خالی اش احساس می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۵    
معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به پایش 700 مسافر در ورودی شهر مرند، از کنترل 24 ساعته ورودی شهرستان مرند از سمت خوی خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۰    
رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی تهران، کرونا را بزرگترین بحران حوزه سلامت ایران طی 100 سال گذشته خواند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۵    
پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرد: بخش پاسخگویی مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو برای ارایه خدمات به هموطنان عزیز تا 28 اسفندماه سال جاری فعال است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
سخنگوی وزارت خارجه چین خطاب به مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد: واشنگتن به جای متهم کردن پکن بر واکنش به کرونا تمرکز کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۵    
خوشبختانه موج ورود نسبت خروج روند شیوع کرونا در گیلان و قم و دیگر نقاط موجود منفی شده است و استانی نداریم که در آن شاهد امواج طوفانی این بیماری باشیم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۳    
وزیر بهداشت در حکمی ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت را به عنوان نماینده ویژه خود و ناظر بر اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا منصوب کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۸    
وزیر خارجه امروز در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل که رونوشت آن برای روسای سازمان های بین المللی و وزرای خارجه همه کشورها ارسال شد ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۳    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: طی نامه ای به رئیس صندوق بین المللی پول خواستار تسهیلات 5 میلیارد دلاری از طرح 50 میلیارد دلاری تسهیلات سریع آن صندوق برای پیشگیری و درمان و مقابله با آثار اقتصادی ویروس کرونا ...