شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۴:۴۷Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 12 اسفند 1398 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 1 خرداد 1398 افق نیوز 30 تیر 1398 افق نیوز 31 مرداد 1398 افق نیوز 31 شهریور 1398 افق نیوز 30 مهر 1398 افق نیوز 30 آبان 1398 افق نیوز 1 آذر 1398 افق نیوز 30 دی 1398 افق نیوز 30 بهمن 1398 افق نیوز 1 اسفند 1398 افق نیوز 2 اسفند 1398 افق نیوز 3 اسفند 1398 افق نیوز 4 اسفند 1398 افق نیوز 5 اسفند 1398 افق نیوز 6 اسفند 1398 افق نیوز 7 اسفند 1398 افق نیوز 8 اسفند 1398 افق نیوز 9 اسفند 1398 افق نیوز 10 اسفند 1398 افق نیوز 11 اسفند 1398 افق نیوز 12 اسفند 1398 افق نیوز 13 اسفند 1398 افق نیوز 14 اسفند 1398 افق نیوز 15 اسفند 1398 افق نیوز 16 اسفند 1398 افق نیوز 17 اسفند 1398 افق نیوز 18 اسفند 1398 افق نیوز 19 اسفند 1398 افق نیوز 20 اسفند 1398 افق نیوز 21 اسفند 1398 افق نیوز 22 اسفند 1398 افق نیوز 23 اسفند 1398 افق نیوز 24 اسفند 1398 افق نیوز 25 اسفند 1398 افق نیوز 26 اسفند 1398 افق نیوز 27 اسفند 1398 افق نیوز 28 اسفند 1398 افق نیوز 29 اسفند 1398 
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۷    
مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا متقاضیان می توانند عرصه را اینترنتی خرید کنند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۹    
تنها ساعاتی پس از استوری معنی دار فرهاد مجیدی، به او واکنش نشان داده شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۶    
سخنگوی شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی با اشاره به بررسی دو مرحله ای وضعیت مشمولان طرح حمایت معیشتی در خرداد و آذر هر سال، تاکید کرد که لیست مشمولان این طرح در خرداد 99 دستخوش تغییر خواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۱    
مسئولان محترم چرا نباید جان برکفان نیروی انتظامی و بسیج و سپاه را به میدان آورند و با فرمان آتش به اختیار به آنان اجازه بدهند تا با کسب اطلاعات مردمی و بی آنکه به عبور از هزار توی اداری نیازی داشته ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۰:۲۹    
مهاجم ایرلندی پرسپولیس امروز رسماً توسط پلیس لندن دستگیر شد تا سوالات بسیار زیادی دربارۀ چرایی دستگیری او حاصل شود و ابهامات زیادی نیز دربارۀ بازگشتش به پرسپولیس مطرح شود
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۰:۲۵    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس متنی طعنه آمیز را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۰:۲۲    
می خواهم خیلی شفاف درباره این مسائل صحبت کنم تا هواداران بدانند چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد. آقای برانکو علاوه بر درخواست طلب یک میلیون دلاری اش بابت قرارداد فصل گذشته خواهان دریافت مابه تفاوت ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۵۲    
یورگن کلوپ اصلا دوست ندارد تیمش مفابل چلسی به سرنوشت بازی با واتفورد دچار شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۵۲    
معاون درمان وزارت بهداشت، به تشریح ابعاد طرح بسیج ملی شکست کرونا در کشور پرداخت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۴۸    
کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه سفر ترامپ چراغ سبز به افراطیون هندی برای اقدامات ضدمسلمانان بود، گفت: وزارت خارجه با کمک کشورهای اسلامی مانع اقدامات وحشیانه در هند شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۴۲    
مدیر کل سازمان بهداشت جهانی در واکنش به برخی ادعاهای مطرح شده در رسانه ها مبنی بر پنهان کاری ایران در مسئله آمار قربانیان ویروس کرونا ، گفت ساز و کارهای مستقل این نهاد، چنین ادعایی را تأیید نمی کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۴۷    
وضعیت عمومی منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از چند روز پیش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده بود، بهبود یافته است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۴۴    
یکی دیگر از نامزدهای احتمالی حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور از کناره گیری خود به نفع معاون رئیس جمهور سابق این کشور خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۴۰    
بهرام قاسمی سفیر ایران در فرانسه از تفاهم دو کشور برای ادامه همکاری و هم افزایی در چارچوب تبادل اطلاعات و یافته ها و ارسال کمک های لازم برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۳۸    
با این حال فرهاد مجیدی با انتشار عکس آنها در کنار فرزاد مجیدی نشان داد که به کارشان اعتقاد ویژه ای دارد و می خواهد آنها همچنان به فعالیت خود ادامه بدهند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۲۵    
توافق با طالبان مشروط بوده و اقدامات این گروه را به دقت زیر نظر داریم تا پایبندی به تعهداتش را ارزیابی کنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۲۰    
سخنگوی وزارت خارجه چین ضمن قدردانی از کمک های ایران به کشورش برای مهار ویروس کرونا، از آمادگی چین برای انتقال تجربیات و هرگونه کمک رسانی پزشکی خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۱۶    
تکذیب ابتدای شهاب مرادی به کرونا در شرایطی است که یکی از کاربران فضای مجازی با استفاده از عکس و نام این روحانی جوان و نام آشنا صفحه ای در توئیتر به نام وی ایجاد کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۱    
یک فوق تخصص ریه از بی تاثیر بودن دود اسپند بر نابودی ویروس کرونا گفت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۱    
ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: در تلاش هستیم همین امروز پاسخ نامه فیفا را داده و انتخابات فدراسیون را در زمان موعد برگزار کنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۷    
وزیر بهداشت در نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما، بر ضرورت اطلاع رسانی در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا تاکید کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۴    
مراتب تایید صحت انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور واصل شد. همچنین صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در 84 حوزه انتخابیه مربوط به 25 استان کشور تایید شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۹    
به دستور محمدرضا کلائی، شهردار مشهد، معاون فنی و اجرایی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد برکنار شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۹    
مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: با توجه به تعطیلی کتابخانه ها به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جریمه دیرکرد به کتاب های امانت داده شده تعلق نمی گیرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۶    
گلر پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من جزو بازیکنان گرانقیمت فوتبال ایران نبودم و با قیمتی مناسب به ایران آمده بودم، ولی با این حال، هنوز از 5 سال قبل، از باشگاه پرسپولیس طلب دارم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۵    
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال به خبرورزشی گفت: می دانم که استقلال در این مدت روز های سختی را پشت سرگذاشته است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۱    
رئیس اسبق فدراسیون فوتبال از موارد جدیدی در پرونده برکناری دایی و دخالت دولت وقت پرده برداشت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۷    
ارائه خدمات فروش ایران خودرو بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به معاونت فروش این خودروساز که از امروز آغاز شد، با همکاری مشتریان با موفقیت انجام شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۵    
مطمئن هستم که ترامپ می خواهد مطمئن شود که همه در افغانستان درک کرده اند که آمریکا نسبت به تحقق این گفت وگو متعهد است. ما مدت طولانی در افغانستان بودیم. شما می توانید تلفات آمریکایی ها را محاسبه کنید.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۸    
رئیس جمهوری روسیه تاکید کرد کشورش قصد جنگ با هیچ کس را ندارد اما در عین حال شرایطی را فراهم می کند که دیگر کشورها را حتی از فکر جنگ علیه روسیه باز بدارد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۶    
یک مرد هندی که در 96 سالگی صاحب آخرین فرزند خود شده بود، در 104 سالگی درگذشت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۶    
سازمان اطلاعات سپاه یک انبار بزرگ احتکار تجهیزات پزشکی در جنوب تهران بزرگ را کشف و تمام محموله های آن را ضبط کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۰    
مدافع ملی پوش پرسپولیس در بازی با شهرخودرو مشهد هم در ترکیب اصلی قرار گرفت و نمایش قابل قبولی ارائه داد. با کنعانی زادگان درخصوص شرایط کنونی پرسپولیس گپ زدیم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۶    
سرپرست جدید باشگاه استقلال دچار بیماری شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۰    
انتخاب هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در هر دوره یکی از جالب توجه ترین و مهمترین اتفاقات خانه ملت است که به بررسی افرادی که در این هیئت در مجلس یازدهم حضور خواهند داشت پرداخته شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۶    
کار زیبای نانوایی در منطقه 17 تهران نصب دستشویی مقابل مغازه جهت شستشوی دست مشتریان قبل خرید نان بعلت پیشگیری شیوع ویروس کرونا.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۰    
یک مقام مسئول با اشاره به ممانعت برخی استانداران از عبور اقلام بهداشتی همچون الکل و ژل ضدعفونی کننده گفت: بر اساس ابلاغیه صورت گرفته، استانداران مکلف به همکاری با سازمان غذا و دارو هستند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۴    
شار اسد در دیدار با هیئتی از دولت شرق لیبی تأکید کرد جنگ علیه تروریسم تنها جنگ سوریه و لیبی نیست بلکه سرنوشت منطقه را تعیین خواهد کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۴    
حراست وزارت ورزش و جوانان در خصوص برخی تخلفات رخ داده در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال تحقیقاتی انجام داده و به نتایجی هم رسیده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۸    
دبیر شورای عالی حوزه های علمیه بابیان این که بیماران و کادر درمانی بیمارستان های کشور نیازمند یاری رساندن مردم هستند ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۴    
بیمه مرکزی اعلام کرد: شرکت های بیمه، هزینه درمان افرادی که دارای بیمه درمان تکمیلی بوده و به بیماری کرونا مبتلا شده اند را، پرداخت می کنند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۰    
سومین محموله کمک های چین شامل کیت های تشخیص، لباس های محافظتی یکسره برای استفاده در بیمارستان ها، دستگاه اکسیژن سنج و سایر تجهیزات پزشکی امشب با پرواز باری ماهان از طریق شانگهای به ایران ارسال می ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۸    
وزارت خارجه نباید تحت تأثیر مسائل داخلی کشورمان و کرونا قرار بگیرد بلکه باید به وظایف خود در قبال حمایت از مظلومان جهان و مسلمانان پرداخته و از ایفای وظایف خود غفلت نکند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۱    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (دوشنبه) درگذشت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۸    
حال عمومی مصطفی پورمحمدی که در روزهای اخیر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده بود رو به بهبود است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۲    
سخنگوی دولت کرونا را مساله اول دولت و کشور عنوان کرد و گفت: مردم ما در این روزها بیش از گذشته کنار یکدیگر هستند و به دولت کمک می کنند تا با همدلی بر کرونا غلبه کنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۳    
مدیررسانه ای باشگاه استقلال واکنشی تند را به پوستر باشگاه پرسپولیس دربارۀ ویروس کرونا از خود نشان داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۹    
مهاجم تیم پرسپولیس گفت: بازی فوتبال برد دارد و باخت هم دارد. ما فقط می خواستیم صدرنشینی خود در جدول را حفظ کنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۳    
مهاجم تیم پرسپولیس به تمجید از عملکرد سرمربی این تیم پرداخت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۰    
جرارد پیکه اعتراف کرد که بارسلونا در حالی نتیجه ال کلاسیکو را واگذار کرده که حریف مادرید وضعیت ایده آلی نداشته است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به موقعیت جغرافیایی این استان خواستار محدود سازی ورود مسافران به محدوده شهری این استان برای مقابله با کروناویروس شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۲    
برتری تیم فوتبال رئال مادرید در ال کلاسیکوی دور برگشت معادلات جدول رده بندی لالیگا را به هم ریخت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۸    
در حالی که وزرای خارجه روسیه و ترکیه درباره مقدمات نشست سران دو کشور گفت وگو کردند، سخنگوی کرملین گفت: دیدار پوتین-اردوغان دشوار است ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۴    
سهام آرامکوی عربستان در معاملات روز یکشنبه به 32.50 ریال عربستان (8.66 دلار) رسید که پایین ترین حد از آغاز عرضه آن در بورس در ماه دسامبر است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۵    
حجت الاسلام عبدالحمید مقدسیان از خطبای مطرح تهران و فرزند شهید حجت الاسلام مقدسیان از جانبازان جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ثبت نام مرحله دوم ثبت نام طرح ملی مسکن از شنبه آینده خبر داد و گفت: متقاضیان مرحله اول فرصت تکمیل مدارک را خواهند داشت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۸    
هنگامی که مردم عادی در شرایطی قرار دارند که با بسیاری از مشکلات دست و پنجه نرم می کنند و حتی امکانات اولیه را به سختی به دست می آورند ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۵    
منتخب مردم در مجلس یازدهم گفت: پیام انتخاب مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی این بود که مردم دیگر از جناح بازی ها و خط بازی ها خسته شده اند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۵    
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: این روزها بسیاری از کشورها درگیر کرونا هستند و این امر مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده اما در کنار همه این مشکلات و درگیری ها نباید از رفتاری که با مسلمانان ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۸    
پهلوان تکرار نشدنی رفت؛ بسیج ملی شکست کرونا؛ نسل کشی هندوهای افراطی در سکوت جهانی؛ مجازات افساد فی الارض در انتظار اخلاگران نظام سلامت و غربالگری مسافران در پایانه ها
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۰:۳۲    
مدیر تیم های ملی کشتی آزاد گفت: فعلا اردوها را تعلیق کردیم چون بلاتکلیف هستیم و تا وضعیت مسابقات گزینشی مشخص نشود، نمی توانیم برنامه ریزی کنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۰:۱۹    
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به شرایطی که این تیم دارد می گوید که استقلال تا می خواهد جان بگیرد، اسیر مشکلات مدیریتی می شود.