شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۴:۴۶Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 16 اسفند 1398 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 1 خرداد 1398 افق نیوز 30 تیر 1398 افق نیوز 31 مرداد 1398 افق نیوز 31 شهریور 1398 افق نیوز 30 مهر 1398 افق نیوز 30 آبان 1398 افق نیوز 1 آذر 1398 افق نیوز 30 دی 1398 افق نیوز 30 بهمن 1398 افق نیوز 1 اسفند 1398 افق نیوز 2 اسفند 1398 افق نیوز 3 اسفند 1398 افق نیوز 4 اسفند 1398 افق نیوز 5 اسفند 1398 افق نیوز 6 اسفند 1398 افق نیوز 7 اسفند 1398 افق نیوز 8 اسفند 1398 افق نیوز 9 اسفند 1398 افق نیوز 10 اسفند 1398 افق نیوز 11 اسفند 1398 افق نیوز 12 اسفند 1398 افق نیوز 13 اسفند 1398 افق نیوز 14 اسفند 1398 افق نیوز 15 اسفند 1398 افق نیوز 16 اسفند 1398 افق نیوز 17 اسفند 1398 افق نیوز 18 اسفند 1398 افق نیوز 19 اسفند 1398 افق نیوز 20 اسفند 1398 افق نیوز 21 اسفند 1398 افق نیوز 22 اسفند 1398 افق نیوز 23 اسفند 1398 افق نیوز 24 اسفند 1398 افق نیوز 25 اسفند 1398 افق نیوز 26 اسفند 1398 افق نیوز 27 اسفند 1398 افق نیوز 28 اسفند 1398 افق نیوز 29 اسفند 1398 
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۲    
تولیت آستان قدس رضوی(ع) با صدور پیامی بر لزوم حرکت هماهنگ و یکدلی ملل اسلامی در راه دفاع از حقوق مسلمانان هند تأکید کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۱:۲۷    
باشگاه ناپولی ایتالیا رسماً برای جذب سردار آزمون فعالیت های خود را آغاز کرد. به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز و به نقل از کوریره دلو اسپورت ایتالیا، کریستین جیونتولی ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۲    
باشگاه پرسپولیس به پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ محکوم شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۲    
مهاجم ایرلندی پرسپولیس در پرونده شکایت باشگاه تراکتور پیروز شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۷    
یک رسانه عراقی از موافقت ایران، عراق و قطر در جلسه با AFC درباره تعویق بازی های انتخابی جام جهانی 2022 خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۷    
تست کرونا رئیس بیمارستان کامکار قم مثبت اعلام شد و وی هم اکنون در بستری و تحت درمان است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۱    
مدیرعامل ایران خودرو دیزل از آماده سازی 63 دستگاه آمبولانس برای تحویل به ستاد مبارزه با کرونا ظرف دو روز آینده خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۷    
به گفته معاون کاروان اعزامی به بازی های المپیک، ورزشکاران و مربیان این کاروان سال آینده به منظور پیگیری بدون دغدغه اردوها و حفظ سلامتشان قرنطینه می شوند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۴    
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اصلی ترین فلسفه ورزش سلامتی است و سئوال من این است که آیا امروز ورزش عامل سلامتی است یا خطری برای سلامتی؟
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۳    
رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در نامه ای خطاب به شهردار تهران خواستار تمهیدات ویژه شهرداری تهران در برابر کرونا برای صیانت از حق حیات در شهر شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۲    
نظرسنجی جدید در ایالات متحده نشان می دهد معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا در جمع نامزدهای دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری از سناتور ایالت ورمونت پیشی گرفته است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۶    
رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که احتمال حمایت حزب اسرائیل بیتنا از نخست وزیری رئیس ائتلاف آبی و سفید افزایش یافته است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۶    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان این که بازار ارز برای سرمایه گذاری همچنان دارای ریسک است، در مورد دستور وزیر اقتصاد برای برگشت دامنه نوسان بازار سرمایه به روال قبل نکاتی مطرح کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۸    
فتح الله زاده درخصوص پرونده شکایت پاختاکور به فیفا به خاطر جذب اسماعیل گونکالوس از سوی استقلال گفت : آنها شکایت را مطرح کرده اند و باید از آنها فرصت بخواهیم ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۶    
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال می گوید: پیام همسر بازیکنان باعث شده تا لیگ برتر را به خاطر کرونا تعطیل کنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۱    
معصومه ابتکار و حسین شیخ الاسلام در سفارت آمریکا در تهران پس از اشغال توسط “دانشجویان خط امام” در سال 1358. حسین شیخ الاسلام به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۲    
سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال بدهی 50 میلیاردی این فدراسیون را تکذیب کرد و گفت: قرارداد مارک ویلموتس حدود 7 میلیون یورو بود ولی او دو بند از قراردادش را ندیده بود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۸    
یک عضو هیات رئیسه فراکسیون امید با تاکید بر این که کرونا عامل اصلی وضعیت بودجه سال 1399 بود ، گفت: هیات رئیسه می توانست به جای تعطیلی جلسات مجلس برای بررسی بودجه از ورود نمایندگان مبتلا یا مشکوک به ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۷    
سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه جامعه ورزش جدا از مردم نیست، گفت: تا امروز هیچ گزارشی در خصوص ابتلای ورزشکاران به ویروس کرونا دریافت نشده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۳    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با شروع دوباره لیگ و استفاده از بازیکنانی، چون دیاباته، اسماعیلی و غلامی، استقلال می تواند دوباره به کورس قهرمانی برگردد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۱    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: بررسی به صورت چند دوازدهم مانع از افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آتی می شد ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۷    
حسین شیخ الاسلام دیپلمات باسابقه کشورمان و سفیر اسبق ایران در سوریه شب گذشته به علت ابتلا به ویروس کرونا دار فانی را وداع گفت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۲    
ترکیه با درنظرداشتن احتمال شکست آتش بس موجود که البته حتمی به نظر می رسد رایزنی های خود را با آمریکا و اروپا افزایش خواهد داد و طبیعی است که در این رایزنی ها دست به امتیازدهی هایی بزند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۲    
بررسی های انجام شده از سوپرمارکت های کشور انگلیس نشان می دهد مردم این کشور به دلیل شایع شدن ویروس کرونا به سوپرمارکت های این کشور هجوم بردند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۰    
باشگاه استقلال تا فردا وقت دارد طلب ایسما گونزالس بازیکن پیشین خود را به باشگاه پاحتاکور پرداخت کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۵    
مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: رقیبان پرسپولیس بدانند که برایشان فرقی نباید کند، آنها 10، 11 امتیاز عقب هستند و همه این را بدانند که گرشاسبی شرافت خود را با هیچ چیز مبادله نمی کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۰    
با نامه دادستانی تهران، زباله گردی در سطح شهر تهران ممنوع شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۵    
نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران از مخالفت تهران با پذیرش پیشنهاد کمک واشنگتن برای مقابله با کرونا ابراز تاسف کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۷    
سخنگوی ستاد شناسایی مشولان حمایت معیشتی، گفت: نمایندگان مجلس، با مبنا قرار دادن خوداظهاری افرادی که بسته حمایت معیشتی را دریافت نکرده بودند ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۲    
منابع امنیتی اعلام کردند که پنج شنبه شب منطقه الخضراء در مرکز بغداد هدف حملات راکتی قرار گرفت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۷    
وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: بزودی با رفتن ویروس منحوس کرونا، همه با هم مدارس را خانه تکانی می کنیم و دانش آموزان با نشاط و امید به مدارس بازخواهند گشت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی می گوید: برخی از مسئولان و شخصیت های سیاسی مثبت شدن تست کرونا و ابتلا به این بیماری را با انتشار کلیپ در فضای مجازی و انتشار اخبار در رسانه ها اعلام می کنند ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۷    
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: علیرغم دلخوری از شورای نگهبان که بی جهت از مجلس بعد محروممان کرد، برای کسانی که منتخب شدند آرزوی موفقیت دارم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۲:۰۲    
پادشاه سعودی طی فرمانی، وزیر اقتصاد و برنامه ریزی این کشور را برکنار و محمد الجدعان وزیر کنونی دارایی را جایگزین کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۱:۵۳    
دبیر کل سازمان ملل متحد ابراز امیدواری کرد که توافق میان روسیه و ترکیه به آتش بس فوری و پایدار در شمال شرقی سوریه منجر شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۱:۲۸    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار مطلبی در توئیتر، از دیگر کشورها خواست تا برای مقابله با ویروس کرونا همکاری کنند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۱:۲۳    
کریستین پولسن کمک مربی آژاکس که سابقه بازی در یوونتوس، شالکه و لیورپول را داشته، قرنطینه شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۱:۱۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رئیس دستگاه دیپلماسی کشور در صحت و سلامتی کامل است.