شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۲:۵۱Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 17 اسفند 1398 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 1 خرداد 1398 افق نیوز 30 تیر 1398 افق نیوز 31 مرداد 1398 افق نیوز 31 شهریور 1398 افق نیوز 30 مهر 1398 افق نیوز 30 آبان 1398 افق نیوز 1 آذر 1398 افق نیوز 30 دی 1398 افق نیوز 30 بهمن 1398 افق نیوز 1 اسفند 1398 افق نیوز 2 اسفند 1398 افق نیوز 3 اسفند 1398 افق نیوز 4 اسفند 1398 افق نیوز 5 اسفند 1398 افق نیوز 6 اسفند 1398 افق نیوز 7 اسفند 1398 افق نیوز 8 اسفند 1398 افق نیوز 9 اسفند 1398 افق نیوز 10 اسفند 1398 افق نیوز 11 اسفند 1398 افق نیوز 12 اسفند 1398 افق نیوز 13 اسفند 1398 افق نیوز 14 اسفند 1398 افق نیوز 15 اسفند 1398 افق نیوز 16 اسفند 1398 افق نیوز 17 اسفند 1398 افق نیوز 18 اسفند 1398 افق نیوز 19 اسفند 1398 افق نیوز 20 اسفند 1398 افق نیوز 21 اسفند 1398 افق نیوز 22 اسفند 1398 افق نیوز 23 اسفند 1398 افق نیوز 24 اسفند 1398 افق نیوز 25 اسفند 1398 افق نیوز 26 اسفند 1398 افق نیوز 27 اسفند 1398 افق نیوز 28 اسفند 1398 افق نیوز 29 اسفند 1398 
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۶    
در شهر لارینکونادا در کشور پرو به عنوان مرتفع ترین شهر دنیا، صدها زن به کار جستجوی طلا اشتغال دارند، این زنان می گویند در یک هفته گاهی می توانم یک گرم یا دو گرم طلا به دست بیاورم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۰:۴۵    
براساس مصوبه کمیته گردشگری ستاد مقابله با کرونا، ایجاد هرگونه کمپ های عمومی گردشگری و برپایی چادرها در محیط پارک ها و فضاهای روباز و سربسته در سراسر کشور که موجب تجمع افراد می شود، ممنوع است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۰    
پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرد: با تدابیر اندیشیده شده و پایش های مستمر سلامت پرسنل و ضد عفونی محیط کار، هرگونه مورد مشکوک مبتلا به کرونا به مراکز تخصصی درمانی منتقل می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۸    
مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند با تنظیم و ارسال لایحه به فدراسیون بین المللی فوتبال از میزان خسارتی که به خاطر شکایت های پرتعداد بر این باشگاه وارد شده است، کم کنند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۴    
مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی درگذشت همکار بانک رفاه و تعدادی از همکاران شبکه بانکی کشور را در اثر ابتلا به ویروس کرونا تسلیت گفت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۲:۰۷    
مهران غفوریان به شدت به فوتبال علاقمند است و یکی از پرسپولیسی های دو آتشه به حساب می آید.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۱:۵۹    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اینکه آمریکا در حال تشدید تحریم های غیرقانونی علیه ایران با هدف از بین بردن منابع مورد نیاز برای مبارزه با ویروس کرونا است ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۱:۲۸    
در جلسه شورای معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید شد که مسئولیت توزیع اقلام بهداشتی همچون دستکش، ماسک، مواد ضدعفونی کننده و امثال آن با وزارت بهداشت و درمان است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۱:۲۲    
در صدد هستیم در همین ساعات باقی مانده مطالبات پاختاکور را پرداخت کنیم و مذاکرات متعددی از طریق تیم مدیریتی باشگاه در حال انجام است که مهلت را تمدید و از شکایت آنها به فیفا جلوگیری کنیم ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۱:۱۸    
همواره نشان داده ایم که قانون مدار هستیم. قطعا هر چه مراجع بالاتر صلاح بدانند ما هم ملزم به اجرای آن هستیم ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۱:۱۴    
علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت و خبرنگار حوزه سلامت در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره توقف ضبط برنامه عصر جدید احسان علیخانی نوشت:
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۱:۱۲    
منتخب مردم تبریز در یازدهمین دوره مجلس گفت: بازداشت حاج الهام علی اف در باکو نشان می دهد که سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در قبال همسایگان باید به نحوی تغییر کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۱:۰۱    
پوتین مقررات مهاجرتی و قوانین شهروندی در روسیه را اصلاح می کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۰:۵۷    
تصاویری از حرم حضرت معصومه (س) در قم را ببنید؛ این عکس ها امروز 17 اسفند گرفته شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۱    
آنتونیو کونته در روز های خاص فوتبال ایتالیا امیدوار به برتری تیمش در خانه یوونتوس است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۷    
رویترز به نقل از منابع آگاه در عربستان فاش کرد که پادشاه عربستان دستور دستگیری 3 نفر از شخصیت های مهم در عربستان را صادر کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۷    
فیفا قصد دارد تا تغییرات مدنظر خود را از فصل آتی به صورت آزمایشی در بازی های رسمی به اجرا دربیاورد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۲    
حال عمومی حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رو به بهبود است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۶    
نماینده مردم تهران با طرح 2 سوال از نمایندگان قم درباره شیوع ویروس کرونا در این استان خواستار توضیح آنان شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۸    
تولید 510 هزار لیتر الکل، توزیع روزانه 28 هزار بسته آب معدنی، شیرکاکائو و آبمیوه در بیمارستان های میزبان بیماران کرونا و ضدعفونی کردن 60 شهر و روستا از اقدامات بنیاد مستضعفان در مقابله با کروناست.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۷    
طی چند روز گذشته 92 نفر از افراد سودجو که با سوءاستفاده از شرایط و وضعیت موجود اقدام به احتکار اقلام بهداشتی کرده بودند،بازداشت شدند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۲    
با فرا رسیدن سیزده رجب و سالروز میلاد امیرالمؤمنین علیه السلام، حرم مطهر امام علی(ع) چراغانی و آذین بندی شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۲    
حجت الاسلام والمسلمین حاج سید رضا مدرسی از منبری های معروف قم به دلیل بیماری کرونا درگذشت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۰    
سنگربان تیم ملی سفرش به بلژیک در هاله ای از ابهام قرار دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۵    
با توجه به شرایط پیش آمده بعد از شیوع ویروس کرونا در جامعه به منظور حمایت از بخش خصوصی، اجاره ماهانه مجموعه های ورزشی تا زمان بازگشایی مجدد مجموعه ها بخشوده شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۱    
رییس هیات عامل ایمیدرو از تسویه بدهی این سازمان بابت “سود سهم دولت” خبر داد، ایمیدرو امسال برای نخستین بار، بدهی یک دوره 8 ساله را با دولت تسویه کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۷    
مرکز رسانه قوه قضائیه درباره یکی از متهمان پرونده احتکار اقلام بهداشتی و دارویی مرتبط با ویروس کرونا که عنوان شده پزشک عمومی است، توضیحاتی ارائه کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۲    
رئیس جمهور آمریکا تأکید کرد تست بیماری کرونا برای هرکس که بخواهد حاضر است. این در حالی است که دولت این کشور اعلام کرده امکانات کافی در این خصوص را ندارد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۲۴    
وزیر کشور گفت: بهترین کمک مردم در این شرایط، رعایت کامل توصیه ها بهداشتی و اجتناب از هرگونه تردد غیر ضرروی در سطح شهرها و جاده ها است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۲۴    
رئیس جمهور اوکراین در مصاحبه با یک روزنامه انگلیسی ضمن اعلام سربلند بیرون آمدن کشورش از پرونده استیضاح رئیس جمهور آمریکا گفت قصد دارد با روسیه به توافق صلح دست یابد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۷    
وزیر ورزش و جوانان در احکامی جدا گانه دبیر، کارشناس خبره و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی را منصوب کرد .
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۸    
سعید عزت اللهی ستارۀ ملی پوش فوتبال کشورمان از اوضاع این روزهای زادگاهش گلایه دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۷    
پرسپولیس در شرایط مالی بدی گرفتار شده و احکام فیفا وضعیت این باشگاه را هر روز بدتر از دیروز کرده اما سوالی که مطرح می شود این است: مقصر این آشفته بازار کیست؟
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۷    
3 باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتور با محکومیت های میلیون دلاری مواجه شده اند و در صورت عدم پرداخت، از نقل و انتقالات محروم خواهند شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تولید داروهای مؤثر در کنترل بیماری کرونا توسط شرکتهای دارویی شستا خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۳    
کارشناس تحولات عربستان با بیان اینکه جنگ قدرت در خاندان سلطنتی هر روزشعله ورترمی شود، گفت: بیشتر اعضای این خاندان با محمد بن سلمان مخالفند و به همین دلیل سعی دارد که با دستگیری و زندانی کردن مخالفان ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از درخواست اعضای این کمیسیون از رئیس جمهور برای بر عهده گرفتن ریاست ستاد مقابله با کرونا خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۳    
جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور رییس جمهور، وزیر کشور، رئیس ستادکل نیرو های مسلح
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۷    
شخصیت برجسته اماراتی که یکی از مهمترین افراد نزدیک به محمد بن زائد ولیعهد ابوظبی است با انتشار توئیت شاه کیش شد درباره ملک سلمان، گمانه زنی ها درباره مرگ وی را قوت بخشید.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۵    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران باید نسبت به این مسئله موضع داشته و آن را محکوم کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۱    
دادگاه رسیدگی به اتهامات محتکران کالاهای سلامت محور به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۷    
رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه تاکنون حدود 2 هزار و 700 میلیارد تومان واگذاری داشته ایم، گفت: در واگذاری های اخیر مساله اهلیت فنی، حرفه ای و مدیریتی را به صورت دقیق تر لحاظ می کنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۲    
مرکز تحقیق، طراحی و تولید موتورایران خودرو (ایپکو) با امضای تفاهم نامه ای با بخش پژوهش شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی ایران ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۸    
فرسایش ساحلی ایالت واشنگتن از بقایای بومیان آمریکا در کنار بزرگراه 101 پرده برداشته است. سپتامبر 2018، تیم فینچ شصت و شش ساله، که در آن نزدیکی سکونت دارد ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۸    
آخرین مرحله یارانه سال 98 روز سه شنبه بیستم اسفند به ازای هر نفر 455 هزار ریال واریز می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۲    
یکی از فوتسالیست های مشهور زن کشورمان، این روزها در بیمارستان مسیح دانشوری قم مشغول به جنگ علیه کرونا است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۷    
حسن روشن این بار علیه فرهاد مجیدی سخن گفته است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۶    
رئیس جمهوری ترکیه که به تازگی با همتای روسی خود درباره آتش بس ادلب به توافق رسیده، تا 2 روز دیگر، برای حل بحران پناهجویان، راهی مقر اتحادیه اروپا خواهد بود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۹    
در بدترین سناریو، تأثیر اقتصادی شیوع کرونا در جهان می تواند رشد اقتصاد جهان در 2020 را به صفر برساند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۸    
بانهایت تاسف و تاثر سرکار خانم فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی دعوت حق را لبیک گفت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: نتایج حاصله از بازرسی در حوزه انتخابیه زاهدان نشان از دقت عمل هیات نظارت در انجام وظایف نظارتی خود دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۲    
مجلس یازدهم هنوز به آغاز کار نکرده است اما بحران کرونا و آنفولانزا تاکنون باعث فوت دوتن از نمایندگان مجلس آینده شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۳    
باشگاه تراکتور تبریز برای سومین بار از سوی فیفا محکوم شد و این بار لی هروی اروین علیه این باشگاه در فدراسیون جهانی فوتبال حکم گرفت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۸    
سخنگوی دولت تشکیلات خودگردان فلسطین از قرنطینه 15 آمریکایی در بیت لحم خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۴    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بنده در مورد کرونا با هیچ رسانه ای مصاحبه نداشته ام و به نظر می رسد این مطلب برای ضربه زدن به ارتباط بین مردم و علما و آسیب به وحدت و همدلی همگانی بوده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۲    
طی حکمی از سوی اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، بهرام فرهی به سمت رئیس اداره روابط عمومی این بانک منصوب شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۰    
خانم فاطمه رهبر نماینده منتخب تهران برای مجلس یازدهم دقایقی پیش بر اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۲    
سرمربی تیم فوتبال پیکان، مذاکره مدیران باشگاه استقلال برای سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه را یک بازی رسانه ای دانست.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۰    
مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: پیشنهاد های من همان نامه ای است که فیفا به فدراسیون زده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۳    
نشست هفته گذشته حیدر بهاروند و مسعود سلطانی فر به این موضوع ختم شد که وزیر ورزش و جوانان در راستای اصلاح اساسنامه در مجمع شرکت نکند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۰    
یک مقام سازمان جهانی بهداشت هشدار داد همه کشورها باید ریشه کن کردن ویروس کرونا را در اولویت نخست خود قرار دهند زیرا هیچگونه شواهدی مبنی بر از رفتن این ویروس مانند ویروس آنفلو هانزا در تابستان در دست ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۷    
عضو حقوقدان شورای نگهبان خاطرنشان کرد: این شورا طرح استفساریه قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را مغایر اصل 73 قانون اساسی شناخت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۴    
با وجود اینکه وزارت ورزش بارها اعلام کرده در انتخابات فدراسیون ها هیچ مهندسی صورت نمی گیرد اما حضور مدیران کل این وزارتخانه در نامزدی ریاست فدراسیون ها به این شائبه دامن می زند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۴    
رسانه های غربی تلاش می کنند با استفاده از شیوع ویروس کرونا در چین و ایران به احساسات ضد چینی و ضد ایرانی در آسیای مرکزی دامن بزنند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۱:۲۳    
نشست چند جانبه نمایندگان چند کشور آسیایی برای رقابت های مقدماتی جام جهانی و همچنین ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در قطر تصمیمات مهمی داشت که منجر به نظرسنجی از سایر کشور ها خواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۱:۱۹    
داوطلبان آزمون سراسری سال 99 تا امروز شنبه 17 اسفند ماه برای ثبت نام مهلت دارند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۱:۱۹    
حسین دهباشی فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در توییتر پیامی علیه وزیر بهداشت منتشر کرد که با واکنش هایی همراه شد.