شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۵:۴۶Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 9 اسفند 1398 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 1 خرداد 1398 افق نیوز 30 تیر 1398 افق نیوز 31 مرداد 1398 افق نیوز 31 شهریور 1398 افق نیوز 30 مهر 1398 افق نیوز 30 آبان 1398 افق نیوز 1 آذر 1398 افق نیوز 30 دی 1398 افق نیوز 30 بهمن 1398 افق نیوز 1 اسفند 1398 افق نیوز 2 اسفند 1398 افق نیوز 3 اسفند 1398 افق نیوز 4 اسفند 1398 افق نیوز 5 اسفند 1398 افق نیوز 6 اسفند 1398 افق نیوز 7 اسفند 1398 افق نیوز 8 اسفند 1398 افق نیوز 9 اسفند 1398 افق نیوز 10 اسفند 1398 افق نیوز 11 اسفند 1398 افق نیوز 12 اسفند 1398 افق نیوز 13 اسفند 1398 افق نیوز 14 اسفند 1398 افق نیوز 15 اسفند 1398 افق نیوز 16 اسفند 1398 افق نیوز 17 اسفند 1398 افق نیوز 18 اسفند 1398 افق نیوز 19 اسفند 1398 افق نیوز 20 اسفند 1398 افق نیوز 21 اسفند 1398 افق نیوز 22 اسفند 1398 افق نیوز 23 اسفند 1398 افق نیوز 24 اسفند 1398 افق نیوز 25 اسفند 1398 افق نیوز 26 اسفند 1398 افق نیوز 27 اسفند 1398 افق نیوز 28 اسفند 1398 افق نیوز 29 اسفند 1398 
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۰    
حسینعلی امیری گفت: رئیس جمهور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب، موافقت ایشان برای ادامه سرپرستی کشاورز تا زمان کسب رای اعتماد وزیر جدید جهاد کشاورزی را کسب کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۸    
در مجموع با توجه به تجارب گذشته، می توانیم به زنوزی اطمینان بدهیم که تیمش با این قبیل شلوغ کاری ها موفق نخواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۵    
مدیر رسانه ای تیم سپاهان در خصوص وضعیت سلامتی شش بازیکن این تیم توضیحاتی داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
از طرف وزیر ورزش اراده ای برای حل مشکلات استقلال وجود ندارد. اینکه سلطانی فر پرسپولیسی است را همه عالم و آدم می دانند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۰:۰۶    
رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان در تماسی تلفنی درباره مهمترین مسایل دوجانبه و راههای تقویت بیش از پیش روابط تهران – باکو گفت و گو و تبادل نظر کردند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۰:۰۳    
نماینده تهران در مجلس گفت: به مسؤولان توصیه می کنم هم اقدامات نظارتی را گسترش دهند و هم در توزیع به ویژه توزیع تبعیض آمیز امکانات نظارت داشته باشند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۲۳:۵۵    
دو مقام دولت آمریکا امروز از تلاش های واشنگتن برای جلوگیری از رفع تحریم های سازمان ملل علیه ایران در زمینه تسلیحات متعارف خبر دادند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۸    
یک نماینده جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا بامداد جمعه (به وقت تهران) خواستار برقراری منطقه پرواز ممنوع در ادلب سوریه شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۳    
قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا با وزیر خارجه این کشور بر سر پاسخ دولت این کشور به شیوع کرونا و همچنین ترور سردار سلیمانی مجادله کردند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۰    
در پی درخواست وزیر بهداشت از علی لاریجانی برای تعطیلی جلسات مجلس با هدف پیشگیری از سرایت کرونا به نمایندگان و حوزه های انتخابیه ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
شهردار کرونایی منطقه 13 تهران از بیمارستان مرخص شد
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۲۱:۴۲    
باشگاه الاهلی عربستان رسما اعلام کرد که با سرمربی سابق ستاره سرخ بلگراد قرارداد امضا کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۲۱:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز بابت شکست تیمش در خانه پارس جنوبی جم از مردم آذربایجان عذرخواهی کرد و اشتباهات داور را عامل این باخت دانست.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۲۱:۰۷    
ظرف روز گذشته متاسفانه هشت نفر جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده اند که مجموع آمار با احتساب آمار روزهای گذشته 388 مورد ابتلای قطعی است ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۹:۴۰    
ممکن است افزایش تعداد موارد مبتلا به ویروس کرونا، قهرمانی این فصل لیورپول را تحت تاثیر قرار دهد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۹:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از روزی که سرمربی تیم استقلال شدم این مسابقه با کیفیت ترین بازی بوده که تیم استقلال انجام داده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۱    
وزیر خارجه چین در گفتگوی تلفنی با ظریف آمادگی این کشور را برای ارسال کمک های تخصصی بیشتر و نیز در اختیار قراردادن تمام یافته ها و روش های مبارزه با کرونا و همکاری علمی با ایران اعلام کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۰    
وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد که این کشور برای مبارزه با کروناویروس به ایران پیشنهاد کمک داده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۳    
امروز تصمیم گرفته شد که تخت اضافه در بیمارستان های سیار در مناطقی که امکان شیوع وجود دارد، داشته باشیم. نیروهای مسلح در قم،گیلان و تهران و برخی مناطق عهده دار عفونت زدایی شدند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۰    
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: موضوع کرونا یکی از حلقه های جنگ اقتصادی علیه ایران است که باید فراتر از مسئله یک ویروس به آن نگریست.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
تیم الریان با پیشنهادی وسوسه انگیز و یک میلیون دلاری خواهان جذب ارسلان مطهری شده است. پیشنهادی که مهاجم متعصب آبی ها آن را به خاطر استقلال رد کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس از تعطیلی جلسات تا اطلاع ثانوی خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۱    
پوتین رئیس جمهور روسیه در مصاحبه ای تاکید کرد زمانی به او پیشنهاد شده بود از بدل استفاده کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۷:۳۵    
وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی تصمیمات جدید ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا برای تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و همچنین روند ویروس کرونا را اعلام کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۷:۳۴    
روز دوم از هفته بیست ویکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با برتری صنعت نفت آبادان در خانه سایپا آغاز شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۷:۳۰    
سرپرست باشگاه استقلال گفت: با اینکه 6 سال در استقلال حضور نداشتم، اما هواداران همواره محبتشان را از من دریغ نکردند و باید روزهای خاطره انگیزی برای آنان رقم بزنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۵    
شهرستان بابلسر از شهرهای ساحلی در استان مازندران است که لقب یکی از خوش آب و هواترین مناطق شمالی کشور را به خود اختصاص داده است ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۱    
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: یک هفته برای تجدید نظر در رای کمیته انضباطی فرصت داریم و به برگشت آن امیدواریم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۱    
با هماهنگی فدراسیون کشتی و فدراسیون پزشکی ورزشی، خانه های کشتی شهید هادی و شهید صدرزاده ضدعفونی شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۸    
در حالیکه برخی رسانه ها از ابتلای یکی از اعضای هیأت دیپلماتیک اتریش به ویروس کرونا پس از بازگشت از سفر ایران خبر داده بودند، استفان شولتز سفیر اتریش در تهران این شایعه را تکذیب کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۴    
مدیرعامل شهر جدید پرند با اشاره به اینکه متأسفانه عدم واریز آورده از سوی برخی متقاضیان مسکن مهر باعث شد تا تکمیل پرونده مسکن مهر به سال آینده موکول شود گفت ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۱    
رئیس انجمن تولید کنندگان محصولات شوینده از آغاز توزیع مواد ضد عفونی کننده و ژل ضد عفونی کننده در میادین میوه و تره بار و ایستگاه های مترو خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۹    
سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا پس از مدت ها درباره هافبک رئال مادرید صحبت کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۶    
براساس مسئولیت های اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو و تاکید مدیریت ارشد گروه مبنی بر تکریم ارباب رجوع از طریق بکارگیری روش های الکترونیک در رفع نیازهای مشتریان ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۵    
مدیرعامل ایران خودرو صبح امروز جمعه، از مراحل طراحی و تولید نخستین نمونه گیربکس شش سرعته با دانش فنی ایرانی در شرکت نیرومحرکه بازدید کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۲    
دقایق ابتدایی دیدار پرسپولیس – شهر خودروی مشهد برای مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت سرخپوشان یادآور پرسپولیس دهه 60 بوده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۱    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، با انتشار توییتی از روند صعودی کووید 19 طی روز های آینده خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۰    
عباس عبدی می گوید:جریان اصلاح طلبی در انتخابات اسفند وجود نداشت و وجود چندین لیست نه تنها معرف حضور جریان نیست بلکه مهم این است که یک جریان زنده و پویا وجود داشته باشد و همه بدانند که به دنبال چه هدف ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۰    
کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: وقت آن رسیده که کادر فنی تیم فوتبال استقلال به دنبال یک پلن B هم باشند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۵    
نشریه خط حزب الله خاطره کوتاهی از سفر آیت الله خامنه ای به جمهوری بوسنی را منتشر کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۰    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیشابور گفت: به رغم اینکه بارها تلاش کردیم و جلوی تخریب بنای ارزشمند و تاریخی عمارت رئیس التجار در این شهر را گرفتیم اما صاحبان این ملک در روز انتخابات ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۵    
برخی رسانه های عربی خبر داده اند که در یک حمله هوایی در ادلبِ سوریه، ده ها تن از سربازان ترکیه کشته شده اند؛ اما ترکیه شکار کشته ها را 9 نفر اعلام کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۸    
وب سایت خبری-تحلیلی دیفنس نوشت که تصاویری که رسانه های سعودی از مانور اخیر بین واشنگتن و ریاض منتشر کرده اند، حضور پدافند لیزری اسکای گارد 3 در خاک عربستان را تأیید می کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۹    
بازگشت ایران به لیست سیاه گروه ویژه اقدام مالی اگرچه یک رویه ای بر اساس قوانین مرسوم این گروه به نظر می رسد اما نگاهی به بیانیه صادر شده در این باره نشان می دهد که هدف پشت پرده این رویداد ایجاد شکاف ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۰:۱۶    
فدراسیون فوتبال پاسخ فیفا را درباره موضوع انتخابات و ایرادهای اساسنامه ای داده و به برگزاری انتخابات در تاریخ 25 اسفندماه تأکید کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۰:۱۳    
مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) آمریکا از ثبت نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا با منشأ نامعلوم در این کشور خبر داد.