شنبه ۲۶ خردادساعت ۰۴:۳۳Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 5 آبان 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 1 آبان 1397 پدال نیوز 2 آبان 1397 پدال نیوز 3 آبان 1397 پدال نیوز 4 آبان 1397 پدال نیوز 5 آبان 1397 پدال نیوز 6 آبان 1397 پدال نیوز 7 آبان 1397 پدال نیوز 8 آبان 1397 پدال نیوز 9 آبان 1397 پدال نیوز 10 آبان 1397 پدال نیوز 11 آبان 1397 پدال نیوز 12 آبان 1397 پدال نیوز 13 آبان 1397 پدال نیوز 14 آبان 1397 پدال نیوز 15 آبان 1397 پدال نیوز 16 آبان 1397 پدال نیوز 17 آبان 1397 پدال نیوز 18 آبان 1397 پدال نیوز 19 آبان 1397 پدال نیوز 20 آبان 1397 پدال نیوز 21 آبان 1397 پدال نیوز 22 آبان 1397 پدال نیوز 23 آبان 1397 پدال نیوز 24 آبان 1397 پدال نیوز 25 آبان 1397 پدال نیوز 26 آبان 1397 پدال نیوز 27 آبان 1397 پدال نیوز 28 آبان 1397 پدال نیوز 29 آبان 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۱۰    
پدال نیوز: ملک صحرا حاصل تجمیع چند فقره پلاک ثبتی به مساحت 15 هزار متر مربع است که طبق توافق صورت گرفته، 30 درصد آن برای مالک و 70 درصد سهم شهرداری خواهد بود و طبق صلحنامه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۵    
پدال نیوز- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف 818 حلقه لاستیک خودرو احتکارشده در استان زنجان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۵    
پدال نیوز- شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از آمادگی این سازمان برای خدمات رسانی به شهروندان در مراسم جاماندگان اربعین خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۴۳    
عپدال نیوز: ضو فراکسیون امید مجلس در دفاع از وزیر پیشنهادی تعاون و کار گفت: به اقرار همه دوستان موافق و مخالف، آقای شریعتمداری فردی پاکدست است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۴۸    
پدال نیوز- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در حادثه تصادف شب گذشته سه نفر از زائران ایرانی فوت کردند و یک نفر هم وضعیت وخیمی دارد که در حال حاضر در بیمارستان بصره بستری شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۰۷    
پدال نیوز : فولکس واگن اعلام کرده است که خودروهای الکتریکی ساخت این شرکت آلمانی تا سال 2020 میلادی به رقابت با خودروهای تسلاموتورز آمریکایی خواهد پرداخت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۵۲    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی هوندا قصد دارد به منظور توسعه فناوری هوش مصنوعی با دانشگاه های ایالات متحده امریکا وارد همکاری شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۵۲    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی فورد به تازگی با انتشار یک بیانیه، حدود 1.5 میلیون دستگاه خودروی فورد را در آمریکای شمالی را تحت تاثیر مشکل در موتور این خودروها فراخوان داده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۴۲    
پدال نیوز: رئیس انجمن صنایع همگن و قطعات خودرو با بیان اینکه درحال حاضر طلب قطعه سازان از شرکت های خودروسازی به 15 هزار میلیارد تومان رسیده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۳۲    
پدال نیوز: رضا رحمانی- سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از جلسه چندساعته مجلس شورای اسلامی، امشب از آن ها رای اعتماد گرفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۰۱    
پدال نیوز: یک شرکت خودروسازی از اتومبیلی لوکس رونمایی کرده که بالاترین سرعت آن 250 مایل برساعت است و آینه های بغل آن حذف شده است. قیمت این خودرو 1.75 میلیون پوند اعلام شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۵۶    
پدال نیوز: آنطور که ساکنان محله اسکندری پایتخت می گویند حدود 2 سال است مینی بوسی با آرم (نشان) شهرداری در خیابان رها شده و کسی نه مسئولیت آن را می پذیرد و نه آن را جمع آوری می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۵۱    
پدال نیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مصدومیت 7 نفر در دو حادثه رانندگی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۱۶    
پدال نیوز: رضا رحمانی سرپرست فعلی وزارتخانه صمت و گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای سکانداری این وزارتخانه این روز ها با حمایت اصناف و صنعتگران و انجمن های مختلف صنایع از جمله صنعت خودرو رو به رو شده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۱۶    
پدال نیوز: دبیر انجمن واردکنندگان خودرو اظهار کرد: بهتر بود پیش از جلسه رای اعتماد، برنامه های دقیق تری درباره صنعت خودرو و به ویژه موضوع چالش برانگیز واردات خودرو اعلام می شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۱۱    
پدال نیوز- تا سال 2020 میلادی فرمان خودروها مجهز به حسگرهای پزشکی می شوند که ضربان قلب راننده را رصد می کنند. به این ترتیب خودرو به طور اتوماتیک تنظیماتش را با راننده هماهنگ می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۱۱    
آگهی مرسدس S500 2014 با قیمت 6 میلیارد و پانصد میلیون تومان در یکی از سایتهای آگهی خودرو
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۱۱    
پدال نیوز: جنسیس همچنین یک نمونه بزرگتر 9.2 اینچی را – در صورت تمایل مشتریان- به عنوان یک گزینه ارائه خواهد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۱۱    
پدال نیوز: بزرگترین تغییر در این خودرو در فضای داخلی به چشم می خورد و به همین دلیل توسان دارای داشبورد جدید و مدرن تری است که اخیرا در جدیدترین محصولات هیوندایی به کار می روند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۰۶    
پدال نیوز- پس از عرضه سمند و رتقا آن به مدل های مختلف ایران خودرو نیاز به یک خودرو جدید داشت تا بتواند تنوع بیشتری به محصولات خود بدهد و مشتریان بیشتری را جذب کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۱    
پدال نیوز: بررسی ها از بازار خودرو نشان می دهد روند کاهش قیمت خودرو امروز نیز نسبت به روز های گذشته ادامه یافت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۶    
پدال نیوز: سالانه نمایشگاه های خودروی زیادی در نقاط مختلف دنیا برگزار می شود، اما در بین تمامی این نمایشگاه ها حساب نمایشگاه خودروی SEMA لس وگاس با سایر نمایشگاه ها فرق می کند چرا که در این نمایشگاه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۱    
پدال نیوز: رانا و سمند سورن محصولات ایرانی از ایران خودرو هستند که بعنوان خودروهای ارزان قیمت بازار ایران شناخته می شوند. با رشد قیمت ارز، این خودروها نیز در بازار ایران قیمت تصاعدی پیدا کردند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۱    
پدال نیوز- شافعی گفت: نگاه کلی دولت به بخش حمل و نقل نیازمند تجدید نظر و بازنگری است
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۱    
پدال نیوز- مرکز کنترل ترافیک و پلیس راهور ناجا محدودیت های ترافیکی اربعین 97 را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۱    
پدال نیوز- شرایط فروش و مشارکت در تولید BYDS6 اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۶    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: با افزایش بار بازگشت زائران و برای تسهیل ترددها محور مهران به ایلام و جاده ایلام به ملک شاهی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۶    
پدال نیوز- رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راههای کشور را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۱    
پدال نیوز- فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: در حال حاضر خروج زوار از مرز مهران رو به کاهش و بازگشت در آستانه افزایش است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۱    
پدال نیوز: قاچاق سوخت یکی از معضلات حال حاضر حامل های انرژی به حساب می آید که برای مدیریت آن پیشنهاداتی مانند استفاده از کارت سوخت و سهمیه بندی ارائه شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۱    
پدال نیوز- فرمانده ناجا از کاهش 50 درصدی جانباختگان و 67 درصدی تصادفات در اربعین امسال خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۶    
پدال نیوز: رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر خدمات امداد و نجات در طوفان و سیل و آبگرفتگی طی 48 ساعت گذشته را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۶    
پدال نیوز- پلیس راهنمایی و رانندگی موظف به اعمال قانون خودروهایی است که بر اساس قانون، باید گواهینامه معاینه فنی اخذ کنند اما کدام خودروها ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۵۶    
پدال نیوز- هایما اس 5 یک کراس اوور کامپکت شهری است که توسط ایران خودرو در ایران مونتاژ می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۵۶    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهور استان ایلام گفت: بیش از 100 هزار زائرخودرو خویش را در پارکینگ ها و معابر شهر مهران پارک کرده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۵۱    
پدال نیوز- یک کارشناس صنعت خودرو گفت: شورای رقابت و دیگر دستگاه های مسوول دولتی با سرکوب قیمتی خودرو، تیشه به ریشه صنعت خودرو و قطعه ایران به عنوان مهمترین صنایع اشتغال زای داخلی می زنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۵۱    
پدال نیوز- بنا به اعلام و درخواست برگزار کننده نمایشگاه خودرو تهران به دلیل همزمانی با نمایشگاه قطعات خودرو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۵۱    
پدال نیوز- استان های غربی و جنوب غربی ایران که مرز زمینی مشترک با عراق دارند، در فاصله چند روز به آغاز مراسم اربعین وضعیت ترافیکی عادی را سپری می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۶    
پدال نیوز: سرپرست گمرک ایلام با اشاره به تشکیل صف اتوبوس زائران در مرز مهران طی دو روز گذشته گفت: با باز شدن مسیر تجاری همه اتوبوس ها خارج شدند و اکنون صفی وجود ندارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۶    
پدال نیوز- دولت برای کنترل مصرف بنزین و عدم وابستگی به واردات به دنبال اعمال سهمیه بندی و به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت و در نتیجه آن عدم وابستگی به واردات به دنبال احیای کارت سوخت است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۶    
پدال نیوز- عضو کمیسیون انرژی محلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون برای اینکه از نظرات دیگر کارشناسان نیز استفاده کند کار را به کمیته ای ارجاع داد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۶    
پدال نیوز- دختران جوانی که پس از سوار شدن بر خودروهای لوکس و طرح رفاقت با مالک، اقدام به شرقت خودرو می کردند دستگیر شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۳۳    
پدال نیوز: کوییک نام محصول گروه خودروسازی سایپاست که برخلاف تولیدات پیشین این شرکت، از امکانات رفاهی بهتری برخوردار است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۲۷    
پدال نیوز- خودرو حامل معاون شهردار حسن آباد فشافویه در محور فشافویه به چرمشهر واژگون شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۴۲    
پدال نیوز: فورد مذاکرات جدی را با گروه خودروسازی فولکس واگن آغاز کرده است تا همکاری خود را با این خودروساز آلمانی به فراتر از خودروهای تجاری گسترش دهد......
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۴۲    
پدال نیوز : شرکت خودروسازی دایملر اعلام کرده است که با وجود وضع مقررات سختگیرانه علیه خودروهای دیزلی و نیز کاهش 13 درصدی محصولات مرسدس بنز در آلمان تقاضا برای خرید محصولات این شرکت همچنان بالا است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۴۲    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی ولوو اعلام کرده است که سود فصلی این شرکت بنابر دلایلی همچون افزایش تعرفه ها و تولیدات جدید تا 50 درصد کاهش داشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۳۷    
پدال نیوز: با توجه به روند کند تولید خودرو از خردادماه جاری، شرکت سایپا و ایران خودرو دو خودروساز بزرگ کشور از ابتدای شروع تحریم ها تاکنون ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۲۷    
پدال نیوز: رنو فرانسه با پیروی از تحریم های آمریکا علیه صنعت خودرو ایران فروش محصولات خود به ایران در سپتامبر 2018 را به صفر رساند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۲۲    
پدال نیوز: انژکتورها وظیفه ترکیب سوخت و هوا و تزریق آن به درون موتور را دارد و هر خودرویی دیر یا زود دچار کثیفی یا گرفتیگی انژکتور می شود که از چند طریق می توان این امر را حدس زد.