شنبه ۲۶ خردادساعت ۰۷:۰۷Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 25 آبان 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 1 آبان 1397 پدال نیوز 2 آبان 1397 پدال نیوز 3 آبان 1397 پدال نیوز 4 آبان 1397 پدال نیوز 5 آبان 1397 پدال نیوز 6 آبان 1397 پدال نیوز 7 آبان 1397 پدال نیوز 8 آبان 1397 پدال نیوز 9 آبان 1397 پدال نیوز 10 آبان 1397 پدال نیوز 11 آبان 1397 پدال نیوز 12 آبان 1397 پدال نیوز 13 آبان 1397 پدال نیوز 14 آبان 1397 پدال نیوز 15 آبان 1397 پدال نیوز 16 آبان 1397 پدال نیوز 17 آبان 1397 پدال نیوز 18 آبان 1397 پدال نیوز 19 آبان 1397 پدال نیوز 20 آبان 1397 پدال نیوز 21 آبان 1397 پدال نیوز 22 آبان 1397 پدال نیوز 23 آبان 1397 پدال نیوز 24 آبان 1397 پدال نیوز 25 آبان 1397 پدال نیوز 26 آبان 1397 پدال نیوز 27 آبان 1397 پدال نیوز 28 آبان 1397 پدال نیوز 29 آبان 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۳۶    
پدال نیوز: بی ام و چند هفته قبل در نمایشگاه خودروی پاریس 2018 سری 3 G20 جدید را معرفی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۱۱    
پدال نیوز- معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست کشور گفت: تردد 20 درصد از خودروها باعث 80 درصد آلودگی هوای شهر تهران می شود و تنها راه شناسایی این خودروها معاینه فنی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۳۵    
پدال نیوز: موسسه ی ویگو در انگلستان رتبه بندی قیمت سوخت را در پنجاه کشور جهان منتشر کرد که بر اساس آن، ایران ارزان ترین و هنگ کنگ گران ترین بنزین دنیا را دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۲۴    
پدال نیوز: نسل آتی تویوتا کرولا که قرار است نسل دوازدهم این خودروی محبوب و پرفروش تویوتا باشد، تغییرات بسیاری را به خود دیده و از آنجا که تویوتا در انتشار تصاویر محصولات جدید خود محافظه کارانه عمل می ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۲۱    
پدال نیوز- وزیر صنعت ، معدن ، تجارت طی حکمی فرشاد مقیمی را به سمت معاون امور صنایع وزارت صنعت ، معدن و تجارت منصوب کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۱:۵۰    
پدال نیوز: آذری جهرمی در پاسخ به یکی از کاربران که از خودروی نسبتاً گرانقیمت وی انتقاد کرده بود، با انتشار یک پست توییتری، در این باره توضیح داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۶:۵۰    
پدال نیوز- یک هفته پس از معارفه وزیر صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی گزینش مدیران خود را با دو انتصاب بر اساس اصل شایسته سالاری و جوان گرایی آغاز کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۶:۴۵    
پدال نیوز- بر پایه یک گزارش جدید، تقاضای جهانی برای نفت تا سال 2040 به اوج خود خواهد رسید؛ با این حال پیش از آن زمان ممکن است کمبود عرضه ایجاد شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۶:۰۵    
پدال نیوز: فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت ترافیک در محورهای هراز و کندوان گفت: از ساعتی پیش محور کندوان یک طرفه شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۵:۴۰    
پدال نیوز: گرانی قطعات خودرو شاید برای کسانی که این روزها سراغ بازار قطعات یدکی خودرو رفته باشند یک امر ملموس و محسوس باشد که اگر این موضوع گریبان گیر شما هم نداشته باشد قطعا از دیگران شنیده اید ولی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۵:۳۵    
پدال نیوز: در حالی قیمت پژو 207 سدان اتومات با رقم 104 میلیون تومان معرفی شد که ایران خودرو و دیگر شریک جاده مخصوصی اش یعنی سایپا ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۵:۳۰    
پدال نیوز- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: با اقدامات انجام شده هشت هزار نقطه حادثه کشور به پنج هزار و 300 مورد کاهش یافت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۵:۳۰    
پدال نیوز- به گفته معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا این پلیس تخصصی در میان 130 کشور جهان به مقام دوم جایزه بین المللی در حوزه اقدامات رسانه ای فرهنگ ترافیک دست یافت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۵:۳۰    
پدال نیوز- رئیس کل دادگستری استان گلستان درباره مطلب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اعتراف راننده نفتکش به عمدی بودن سانحه رانندگی منجر به فوت مدیرعامل تأمین اجتماعی گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۵:۲۰    
پدال نیوز: مقامات شهر پاریس اعلام کرده اند قصد دارند بزرگ ترین ناوگان دوچرخه های الکتریکی جهان را راه اندازی کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۵:۲۰    
پدال نیوز: قطع همکاری رنو فرانسه با ایران در دومین ماه متوالی ادامه یافت و گزارش جدید این شرکت فرانسوی نشان داد مقامات رنو به رغم ادعای خود هنوز نتوانسته اند جایگزینی برای بازار پرسود ایران پیدا کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۰    
پدال نیوز: با انتشار یک تصویر پیش نمایش، کمپانی خودروسازی کیا خود را برای معرفی نسل جدید کیا سول در نمایشگاه بین المللی لس آنجلس آمریکا آماده می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۰    
پدال نیوز: در شرایطی که شرکت های بزرگ خودروسازی چون سایپا و ایران خودرو در تولید و پرداخت تعهداتشان با چالش زیادی مواجه هستند چه توقعی می توان از شرکت های کوچک واردکننده داشت که با صدها محدودیت ارزی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۵    
پدال نیوز- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دهدز گفت: جاده دهدز (در خوزستان) - لردگان (در چهار محال و بختیاری) که به خاطر ریزش کوه و تونل کارون 4 مسدود شده بود پس از ساعاتی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۵    
پدال نیوز- یک قلاده یوزپلنگ طی تصادف جاده ای در خراسان شمالی تلف شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۵    
پدال نیوز- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کوهرنگ از گرفتار شدن سه خانوار عشایری در دهستان موگویی و بخش بازفت در پی بارش برف خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۰    
پدال نیوز- سخنگوی آتش نشانی تهران از واژگون شدن یک دستگاه خودروی سراتو در بزرگراه شهید همت خبر داد و گفت: این حادثه 2 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۰    
پدال نیوز- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دهدز اعلام کرد: ریزش تونل کارون 4 در حوزه استان چهارمحال و بختیاری سبب بسته شدن مسیر دهدز - لردگان شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۰    
پدال نیوز- مدیر محیط زیست ملکشاهی از گرفتار شدن تعدادی از نیروهای این اداره در سیل رودخانه گاوی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۵    
پدال نیوز- رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش باران در سراسر استان از لغزنده بودن تمامی محورهای مواصلاتی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۵    
پدال نیوز- جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، از آمادگی پلیس راهور برای مراسم تشییع پیکر رییس و معاون سازمان تامین اجتماعی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۵    
پدال نیوز- رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از 230 نفر در عملیات های مربوط به برف و کولاک و سیل و آب گرفتگی طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۵    
پدال نیوز- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش گرفتن چهار دستگاه اتوبوس در پی حریقی در جاده خاوران خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۰    
پدال نیوز: یک کارشناس خودرو عمده ترین عامل کمبود عرضه خودرو به بازار را نبود قطعه دانست.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۳:۲۵    
پدال نیوز: رییس پلیس راه گلستان، علت حادثه تصادف رانندگی خودرو دکتر نوربخش و تاج الدین مدیرعامل و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی را سه عامل عدم رعایت حق تقدم راننده سواری ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۱:۲۰    
پدال نیوز- رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال و احمر وضعیت امدادرسانی در برف و کولاک در 6 استان متأثر و 7 استان متأثر در سیل و آب گرفتگی تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۱:۱۵    
پدال نیوز: پس از توقف ثبت سفارش خودرو از ابتدای تیرماه امسال مجوز جدیدی برای واردات صادر نشده است و ناظران در بخش های مختلف تلاش می کنند تا تخلفی در این زمینه انجام نشود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۰:۴۵    
پدال نیوز- رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف و کولاک و سیل و آب گرفتگی در 10 استان و سیل و آب گرفتگی در 7 استان دیگر گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۰    
پدال نیوز- معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست از تغییرات ساختاری در نحوه صدور گواهینامه های آلایندگی وسایل نقلیه موتوری خبر داد و گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۰    
پدال نیوز- استاد پیشکسوت بیماری های داخلی - ریه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به مساله آلودگی هوا در شهرهای بزرگ کشور و عوارض و خطرات جدی آن بر سلامت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۰    
پدال نیوزک بر اساس آمار گمرک در 6 ماهه ابتدایی سال 97، 902 تن انواع بلندگوی خودرو به ارزش 3 میلیون و 508 هزار و 626 دلار وارد کشور شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز- چندسالی است که بازار موتورسیکلت های کوچک و یا همان اسکوترهای موتوری در ایران خیلی داغ شده است و بسیاری از مردم تمایل پیدا کرده اند که برای رفت و آمدهای درون شهری شان از این وسیله به جای ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۹    
پدال نیوز مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در مورد آخرین وضعیت نوسازی تاکسی های فرسوده توضیحاتی را ارائه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۹    
پدال نیوز- رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها، به رانندگان تاکید کرد همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی الزامی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۴    
پدال نیوز: هوندا و هیوندای دو برند معروف خودروساز هستند که در ایران نیز هواداران زیادی دارند، اگر نگاهی به فهرست خودرو های هوندا داشته باشید متوجه خواهید شد که این محصولات در سال های متمادی همیشه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۹    
پدال نیوز: انتظارخودروسازان پس از پنج ماه به سر آمد و قرار است در هفته آینده، قیمت گذاری خودروهای داخلی اعلام شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز: بدون شک در رابطه با نگهداری از خودرو، در کنار رعایت نکات فنی مثل تنظیم باد تایرها، تعویض روغن و چک کردن قطعات مکانیکی، نباید از شستن و تمیز کردن خودرو هم غافل شویم.