جمعه ۲۵ خردادساعت ۲۲:۵۷Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 14 آبان 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 1 آبان 1397 پدال نیوز 2 آبان 1397 پدال نیوز 3 آبان 1397 پدال نیوز 4 آبان 1397 پدال نیوز 5 آبان 1397 پدال نیوز 6 آبان 1397 پدال نیوز 7 آبان 1397 پدال نیوز 8 آبان 1397 پدال نیوز 9 آبان 1397 پدال نیوز 10 آبان 1397 پدال نیوز 11 آبان 1397 پدال نیوز 12 آبان 1397 پدال نیوز 13 آبان 1397 پدال نیوز 14 آبان 1397 پدال نیوز 15 آبان 1397 پدال نیوز 16 آبان 1397 پدال نیوز 17 آبان 1397 پدال نیوز 18 آبان 1397 پدال نیوز 19 آبان 1397 پدال نیوز 20 آبان 1397 پدال نیوز 21 آبان 1397 پدال نیوز 22 آبان 1397 پدال نیوز 23 آبان 1397 پدال نیوز 24 آبان 1397 پدال نیوز 25 آبان 1397 پدال نیوز 26 آبان 1397 پدال نیوز 27 آبان 1397 پدال نیوز 28 آبان 1397 پدال نیوز 29 آبان 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۴۵    
پدال نیوز: مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری از تامین 5000 دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران مشهد مقدس همزمان با ایام پایانی ماه صفر خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۷:۰۳    
پدال نیوز: گزارش شده است که جگوار لند روور مونتاژ رنج روور ولار در هند را به زودی آغاز خواهد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۵۸    
پدال نیوز- عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی با اشاره به لزوم تعدیل منطقی قیمت خودرو، گفت: در شرایط فعلی نمی توان از خودروسازان انتظار عدم تغییر قیمت را داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۵۸    
پدال نیوز: در شرایطی که بازار با کمبود شدید عرضه مواجه است که مدیران خودرو به تازگی قیمت خودروهای خود را 55 درصد افزایش داده و به دنبال 30 درصد دیگر افزایش قیمت است......
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۵۳    
پدال نیوز- بیمه مرکزی به منظور حمایت ازحقوق بیمه گذاران با توجه به نوسانات اخیر قیمت خودرو، بر پیشنهاد خود مبنی بر افزایش سرمایه مورد بیمه آنها در بیمه بدنه، تاکید کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۴۸    
پدال نیوز: برای آرامش و تعادل قیمت در بازار خودرو دولت باید واردات خودروهای زیر 15 هزار دلار را آزاد کند تا با شکست انحصار در بازار، قیمت خودرو به تعادل رسیده و بازار هم سر و سامان یابد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۱۸    
پدال نیوز: در حالی که پورسید آقایی ادعا کرد بود تمام معابر شهر به منظور کنترل خودروهای آلاینده تحت پوشش دوربین است، اما او امروز از شهروندان درخواست کمک کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۱۳    
پدال نیوز- هربرت دیاس، مدیرعامل شرکت خودروسازی فولکس واگن به تازگی از تلاش این خودروساز آلمانی برای افزایش تولید خودرو در خاک ایالات متحده آمریکا خبر داده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۱۳    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی تسلا از مدلTesla S-wide در نمایشگاه لاس وگاس آمریکا رونمایی کرد.این خودرو دارای 19 قطعه فیبرکربنی، ترمزهای سرامیکی کربن، چرخهای فوق سبک و بیتهای داخلی کاملا سفارشی می باشد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۱۳    
پدال نیوز: رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت با اعلام فوت 57 نفر از زائران در مراسم اربعین امسال، از ارائه خدمات پزشکی به بیش از یک میلیون نفر از زائران خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۸    
پدال نیوز: صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی خودرو شبیه تبلت های امروزی است و پائین تر از دریچه های تهویه هوا واقع شده است
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۸    
پدال نیوز: وزیر کشور گفت: جا به جایی دو میلیون زائر در 20 روز کار بزرگی است، البته این حرکت بزرگ ممکن است، مشکلاتی هم داشته باشد از جمله تأمین ارز که آن را حل می کنیم ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۸    
پدال نیوز-آمارها و شواهد موجود نشان می دهد که با اجرای طرح های ترافیکی و سخت گیری برای دریافت معاینه فنی خودروها، روند فزاینده آلودگی هوای تهران از ابتدای مهرماه تاکنون مهار شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۳    
پدال نیوز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به آخرین آمار مربوط به تردد زائران در ایام اربعین امسال گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۳    
پدال نیوز- پلیس راه نیروی انتظامی با اعلام محدودیت های ترافیکی تعطیلی رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) با روزهای پایانی هفته در محورهای مواصلاتی اصلی مازندران منتهی به تهران ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۵۸    
پدال نیوز- روابط عمومی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای گزارشی از وضعیت اجرای طرح کاهش در شهر تهران ارائه و اعلام کرد که روند فزاینده آلودگی هوای تهران مهار شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۵۸    
پدال نیوز- فرمانده نیروی انتظامی در واکنش به ویدئوی زیر گرفتن دو مامور پلیس توسط راننده یک خودرو، از بازداشت و مجازات راننده خاطی خبر داد تاکید کرد که با هرگونه بی احترامی و تعدی به ماموران پلیس ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۵۸    
پدال نیوز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: طلب سه هزار میلیارد ریالی واحدهای صنعتی قطعه ساز این استان از خودرو سازان در آینده نزدیک وصول می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۵۳    
پدال نیوز: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از افتتاح چهار پروژه جدید در شهرتهران طی هفته آینده خبرداد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۲۳    
پدال نیوز: یک شرکت فنلاندی نمونه اولیه اتوبوس خودرانی ساخته که می تواند در آب وهوایی مختلف از جمله شرایط قطب فعالیت کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۱۳    
پدال نیوز: سایپا در نمایشگاه خودروی شیراز 97، سدان ملی جدید خود را رونمایی کرد. سایپا رهام به عنوان جدیدترین خودروی ملی شناخته می شود که با پلتفرم بومی SP100 این خودروساز دولتی وارد بازار خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۰۸    
پدال نیوز: در سال 2013 مینی نسل دهم خودروهای خود را ارائه کرد و نشان داد خودروهای کوچک نیز مانند بزرگانی چون مرسدس SL و تویوتا کرولا در تاریخ ماندگار خواهند بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۰۸    
پدال نیوز: بر اساس گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در ارزشیابی مهرماه 97 خودروهای ساخت داخل، محصول اچ30 کراس با ارتقا سطح کیفی موفق به کسب سه ستاره کیفی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۴۳    
پدال نیوز- شرکت خودروسازی بنتلی اعلام کرد که سال آینده نخستین شبکه اینترنت وایرلس (وای فای) پرسرعت مخصوص خودرو عرضه خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۳۸    
پدال نیوز- مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو شهر تهران با تأکید بر اینکه از فردا مرحله دوم طرح کاهش آغاز می شود، گفت: دوربین ها خودروهای فاقد معاینه فنی را 50 هزار تومان جریمه می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۲۳    
پدال نیوز- رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: راکبین موتورسیکلت در زمان بارندگی باید بیشتر مراقب باشند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۲۳    
پدال نیوز- تردد وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد- ملک آباد از ساعت 06:00 تا 17:00 امروز و فردا ممنوع است و مسیر برای تردد زائران پیاده اختصاص می یابد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۱:۵۳    
پدال نیوز: نمایندگان مردم در خانه ملت با ارسال گزارش توقف ثبت سفارش خودرو و افزایش تعرفه واردات خودرو به قوه قضائیه موافقت کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۱:۰۳    
پدال نیوز- سارقانی که با شیوه ای خاص باتری های خودروهای شهروندان در مناطق غربی پایتخت را سرقت می کردند، دستگیر شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۳۳    
پدال نیوز- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن گزارش توقف ثبت سفارشات خودرو و افزایش تعرفه واردات خودرو را در جلسه علنی قرائت کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۸    
پدال نیوز- معاون عملیات سازمان امداد ونجات از جان باختن 6 نفر به دلیل واژگونی سواری سمند در هرمزگان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۸    
پدال نیوز- شیوه کنونی پرداخت یارانه بنزین مصداق بی عدالتی به شمار می رود به طوری که اقشار ثروتمند و مرفه که دارای بیشترین خودرو هستند بالاترین سو د را برده و اقشار فقیر ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۸    
پدال نیوز- فردی که با عنوان مدیرعامل انجمن صنفی امداد خودرو با چندین بار حضور در برنامه های مختلف تلویزیونی و تبلیغات واهی، اقدام به فروش کارت اشتراک امدادخودرو می کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۳    
پدال نیوز- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش باران در اغلب محورهای هفت استان کشور خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۱۳    
پدال نیوز: شرکت های خودروساز اروپایی و به طور ویژه فرانسوی ها با اعمال تحریم های خودرویی آمریکا دست ایرانی ها را در پوست گردو گذاشته اند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۰۸    
پدال نیوز- سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (دوشنبه؛ 14 آبان ماه) را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۴۳    
پدال نیوز- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از پایان طرح ترافیکی ویژه اربعین خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۲۸    
پدال نیوز: مشاور انجمن خودروسازان ایران گفت: تعیین قیمت های نادرست و غیرواقعی از سوی شورای رقابت باعث شده که تولید قطعه و خودرو با زیان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۱۸    
پدال نیوز- مراسم معارفه معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با حضور مدیرعامل گروه و جمعی از مدیران ارشد سایپا برگزار شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۰۳    
پدال نیوز: : شرکت آلمانی بی ام و قصد دارد خودروی پلاگین هیبریدی سری 3 خود را در سال 2019 میلادی روانه بازارهای جهانی کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۰۳    
پدال نیوز : با وجود آنکه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان رسما تغییر مرجع قیمت گذاری خودرو را تایید کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۵۸    
پدال نیوز: فروش خودرو در کانادا برای هفتمین ماه متوالی در اکتبر نیز کاهش داشت. یکی از شاخص های اصلی این موضوع، کاهش تقاضا به دلیل افزایش نرخ بهره بانکی در این کشور است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۵۸    
پدال نیوز: خودروسازان کمتر از 60 روز فرصت دارند تا از ابتدای دی ماه بزرگ ترین پروژه استاندارد خودرویی یعنی مرحله سوم طرح استانداردهای 85 گانه خودرویی را اجرایی کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۵۸    
پدال نیوز : جگوار لندروور درصدد است تا همکاری خود را با قطعه سازان در اروپای شرقی و مرکزی افزایش دهد، از این رو این خودروساز بنا دارد تا یک مرکز فنی را در مجارستان دایر کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۵۳    
پدال نیوز: بیش از 130 روز از توقف واردات خودرو به کشور می گذرد، این در شرایطی است که با وجود تغییر سکاندار وزارت صنعت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۴۳    
پدال نیوز: هنوز هم می توان در بازار خودرو های دست دوم انتخاب هایی داشت که همچنان هیجان انگیز به نظر می رسند و می توانند تا حد زیادی نظر خریدار را به خود جلب کنند ...