شنبه ۲۶ خردادساعت ۱۰:۲۳Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 27 آبان 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 1 آبان 1397 پدال نیوز 2 آبان 1397 پدال نیوز 3 آبان 1397 پدال نیوز 4 آبان 1397 پدال نیوز 5 آبان 1397 پدال نیوز 6 آبان 1397 پدال نیوز 7 آبان 1397 پدال نیوز 8 آبان 1397 پدال نیوز 9 آبان 1397 پدال نیوز 10 آبان 1397 پدال نیوز 11 آبان 1397 پدال نیوز 12 آبان 1397 پدال نیوز 13 آبان 1397 پدال نیوز 14 آبان 1397 پدال نیوز 15 آبان 1397 پدال نیوز 16 آبان 1397 پدال نیوز 17 آبان 1397 پدال نیوز 18 آبان 1397 پدال نیوز 19 آبان 1397 پدال نیوز 20 آبان 1397 پدال نیوز 21 آبان 1397 پدال نیوز 22 آبان 1397 پدال نیوز 23 آبان 1397 پدال نیوز 24 آبان 1397 پدال نیوز 25 آبان 1397 پدال نیوز 26 آبان 1397 پدال نیوز 27 آبان 1397 پدال نیوز 28 آبان 1397 پدال نیوز 29 آبان 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۱۵    
پدال نیوز: یک سالی بود که از ممنوعیت ثبت سفارش خودرو می گذشت که ناگهان خبری مانند بمب در کشور منفجر شد و نه تنها بازار خودرو که فضای اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور......
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۰    
پدال نیوز: نمایشگاه بین المللی خودرو گوانگژو 16 نوامبر با شعار تکنولوژی جدید، زندگی جدید در مجتمع نمایشگاهی واردات و صادرات در شهر گوانگ ژو مرکز استان گوانگ دونگ چین آغاز به کار کرد و تا 25 نوامبر ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۱۵    
به قیمت کارخانه صاحب خودرو شوید این تبلیغ برخی شرکت های فروش خودرو است. شرکت هایی که مدعی هستند خودرو را ظرف یک ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۴۵    
پدال نیوز: قائم مقام رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درباره سانحه تصادف اخیر در استان گلستان که منجر به مرگ دو تن از معاونان وزارت کار شد و همچنین شایعات مطرح شده درباره ایمنی محور محل تصادف ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز: یک مقام مطلع در وزارت صنعت و معدن و تجارت از خروجی جلسه این وزاتخانه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۲۵    
پدال نیوز: در حادثه واژگونی اتوبوسی در هند، 28 نفر کشته و زخمی شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۸:۵۵    
پدال نیوز: براساس مصوبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، استفاده از صندلی کودک در خودرو اجباری شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۸:۴۰    
پدال نیوز: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از مطرح شدن اصلاح قیمت خودرو توسط خودروسازان و قطعه سازان و عزم ستاد تنظیم بازار برای بررسی این پیشنهاد خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۲۱    
پدال نیوز: تویوتا بزرگترین بازار جهان را برای رونمایی از پرفروش ترین مدلش انتخاب کرد و هفته گذشته نسل جدید سدان کرولا را در نمایشگاه گوانگژو در چین رونمایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۵۱    
پدال نیوز: بخشی از مشکل آلودگی هوا و افزایش مصرف بنزین به تردد خودرو های فرسوده باز می گردد. خودرو هایی که طبق آمار موجود، تعداد آن ها در سطح کشور به یک میلیون و 400 هزار دستگاه می رسد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۳۶    
پدال نیوز- با توجه به تغییرات قیمت خودروهای وارداتی پس از نوسانات نرخ ارز ضروری است بیمه گذاران نسبت به اصلاح مبلغ بیمه شده بر اساس قیمت روز، و دریافت الحاقیه لازم را اقدام کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۳۱    
پدال نیوز: اعضای انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور نامه ای سرگشاده با موضوع درخواست جلوگیری از بروز فاجعه در صنعت قطعه سازی کشور به رئیس جمهوری نوشتند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۳۱    
پدال نیوز: این روزها بسیاری از فروشندگان خودرو از خلا بوجود آمده در بازار و تاخیر دولت در اعلام قیمت جدید خودروها سوء استفاده کرده و به صورت سلیقه ای قیمت را در بازار بالا و پایین می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۱    
پدال نیوز- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: باید آزادسازی قیمت خودروهای تولید داخل و واردات آزاد خودرو در کنار یکدیگر دیده شوند، خودروسازان باید با سایر محصولات وارد رقابت شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۱    
پدال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت: پرونده تصادف معاون وزیر راه در شعبه ششم بازپرسی دادسرای این شهر در حال رسیدگی است و در حال حاضر دو متهم پرونده به قید کفالت آزاد هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۱۶    
پدال نیوز- در دو ساعت ابتدایی معاملات امروز شاهد شکل گیری جو منفی فروش در کلیت بازار بودیم که بدون دلیل خاصی بوجود آمد و سبب ریزش سنگین تمام نماگرها شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۱۶    
پدال نیوز- امدادخودروایران با راه اندازی سیستم وب-اپ امکان اعزام امدادگر بدون دریافت آدرس از امدادخواه و از طریق لوکیشن را فراهم آورد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۱۶    
پدال نیوز- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم گفت: محل نگهداری 11 دستگاه انواع خودرو پژو به ارزش 6 میلیارد و 930 میلیون ریال در این استان کشف شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۱۶    
پدال نیوز- وزیر نفت، گفت: پیشنهاداتی مبنی بر اینکه نفت در بورس به صورت 100 درصد ریالی فروخته شود مطرح شده که این پیشنهاد به شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه ارائه می شود و ممکن است این اتفاق ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۱۱    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: رشد چهار برابری مرگ و مجروح شدن عابران پیاده در سوانح جاده های برون شهری نگران کننده است و تلاش برای کاهش این آمار دغدغه جدی پلیس راه به شمار می رود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۱۱    
پدال نیوز- معاون حمل نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه یک ساعت پیش با پلیس برای اجرای مرحله دوم طرح کاهش به توافق رسیدیم، گفت: 1240 دوربین پلاک خودروهای فاقد معاینه فنی را ثبت می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۵۱    
پدال نیوز: رییس پلیس پایتخت از تعیین مهلت یک هفته ای برای دریافت معاینه فنی خودروها خبر داد و گفت: از سوم آذرماه اعمال قانون برای اجرای طرح کاهش توسط دوربین ها در سراسر شهر انجام خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۳۰    
پدال نیوز: دبیر انجمن قطعه سازان گفت : به دلیل مشکلات، صنعت قطعه سازی نمی تواند نیاز خودروسازان را تامین کند، بنابراین امکان تحویل خورو های پیش فروش شده وجود ندارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۳۰    
پدال نیوز- دبیر انجمن قطعه سازان خودرو کشور گفت: در جلسه روز گذشته که با حضور فعالان بخش خودرو و وزیر صنعت برگزار شد، از وزیر خواسته شد تا هر چه زودتر در مورد آزادسازی قیمت خودرو تصمیم گیری شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۳۰    
پدال نیوز- رئیس پلیس پایتخت از اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی از سوم آذر به بعد خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۳۰    
پدال نیوز- روزنامه قانون امروز(یکشنبه) در گزارش خود به موضوع آلودگی هوای تهران پرداخته است .
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۵    
پدال نیوز- فوتون یکی از شرکت های بزرگ خودروسازی چین است که در حال حاضر دو محصول از این خودرو ساز در کشور عرضه می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۵    
پدال نیوز- شرکت خودروسازی ب ام و آلمان به تازگی از نسخه 2019 پلاگین هیبریدی جدیدترین مدل سری 3 خودروی 330e رونمایی کرده است که به فناوری جدید eDrive مجهز است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۵    
پدال نیوز- نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز پژوهش های مجلس در نشست غیرعلنی توجه به بخش صنعت از جمله خودروسازی، ایجاد رونق در حوزه اقتصادی و.. ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۵    
پدال نیوزک رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص لزوم توقف خودروها در حاشیه بزرگراه ها هشدار داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۵    
پدال نیوز- مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از شروع به کار خط 5 متروی تهران و حومه یک ساعت زودتر از قبل، در روز های جمعه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۰    
پدال نیوز: رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان کشور گفت: به سبب زیان انباشته خودروسازان در ماه های گذشته ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۰    
پدال نیوز- باحکم وزیر صنعت سرپرست سازمان توسعه تجارت، سرپرست ایدرو و سرپرست ایمیدرو منصوب شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۱۰    
پدال نیوز: می توان گفت زبان طراحی این خودرو در برخی از زوایای خارجی به طرزعجیبی به ب ام و X4 شباهت دارد. این شباهت نه تنها در نمای جانبی بلکه در زوایای سه چهارم انتهایی نیز بیشتر مشهود است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۵    
پدال نیوز: بسیاری از خودروسازان امیدوارند که دور جدید افزایش تعرفه های وارداتی از سوی دونالد ترامپ لغو شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۵    
پدال نیوز: زمانی که بحث از ایمنی جاده ها پیش می آید، کشورهایی مانند آفریقای جنوبی "بیشترین" میزان ریسک را در ایمنی جاده ها از خود نشان می دهند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۴    
پدال نیوز: گروه خودروسازی بهمن طی بخشنامه ای از کلیه نمایندگی های خود درخواست کرد از انتقال حواله خودروهای بسترن B30 و هاوال H2 امتناع کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۴    
پدال نیوز: کمتر از 2 روز دیگر، مدل جدید خودروی تیگو7 از سوی شرکت مدیران خودرو معرفی می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۴    
پدال نیوز: بازار خودروهای داخلی طی 10 روز گذشته حساب و کتاب خاصی ندارد فقط این نکته قابل مشاهده است که دلالان بر موج افزایش قیمتی که قرار است از ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۱:۳۴    
پدال نیوز- کارشناسان و پرسنل فنی ایران خودرو تولید سمند را در جمهوری آذربایجان با موفقیت به پایان رساندند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۱:۲۹    
پدال نیوز- سرهنگ رازقی گفت:با شروع فصل سرما استفاده از خودروی سالم، بدون عیب و نقص فنی از ملزومات رانندگی ایمن است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۴    
پدال نیوز- صنعت اتومبیل سازی آمریکا می ترسد سیاست تعرفه ای دولت آمریکا که بر خودروهای چینی و آلومینیوم و استیل وارداتی وضع شده، تاثیری منفی بر بازار اتومبیل آمریکا بگذارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۹    
پدال نیوز- عضو هیئت علمی گروه اقتصاد انرژی دانشگاه خوارزمی گفت: افزایش قیمت حامل های انرژی بایستی به گونه ای برنامه ریزی شود که در اواسط سال و نه آغاز سال اجرایی شود تا آثار روانی و اجتماعی ناشی از ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۹    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه راهور ناجا به آمار تصادفات در اربعین پرداخت و خاطرنشان کرد: در استان های درگیر، کاهش 3.4 درصد تصادفات را در اربعین امسال نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۹    
پدال نیوز- مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران می گوید برخورد قانونی با برخی مسافربرهای شخصی که ایستگاه های تاکسی را قرق کرده بودند آغاز شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۴    
پدال نیوز- براساس اطلاعات حاصل از 2188 دستگاه ترددشمار جاده ای، کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل 2 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۴    
پدال نیوز- وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی شهریار طاهر پور عضو هیأت عامل و معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو را به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۴    
پدال نیوز- عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قانونی برای ممنوعیت واردات خودرو وجود ندارد، گفت: با ممنوعیت واردات خودرو، انحصاری برای بازار خودروسازان داخل تبدیل شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۴    
پدال نیوز- رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 9 استان کشور گفت: 2200 نفر در 63 شهر و روستا امدادرسانی شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۹    
پدال نیوز: باتوجه به کپی برداری از استانداردهای خارجی در تولید خودرو، به نظر می رسد تعیین کیفیت خودروهای داخلی همیشه با مشکلات متعددی رویه رو است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۹    
پدال نیوز: اولین مدل توسان با کد ix35، در سال 2004 معرفی شد و با تولید هم زمان در کره، هندوستان، برزیل، چین، مصر، اوکراین و تایوان تا سال 2009، موفقیت بزرگی برای هیوندای کسب کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۹    
پدال نیوز- رییس اورژانس کشور با اشاره به افزایش توان اورژانس گفت: همه دستگاهها باید در اجرای طرح ترافیکی زمستانی آمادگی داشته باشند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۹    
پدال نیوز- مراسم اهدا مجوز تائید صلاحیت موسسه رتبه بندی بنگاه های اقتصادی، در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز: سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (یکشنبه 27 آبان ماه) را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز- تراژدی غمناک تصادفات جاده ای پایانی ندارد و جان باختن افراد بسیاری از هم وطنان در این صحنه ها روند روبه رشدی داشته است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز- جاده وزیر و معاون نمی شناسد، مقام یا غیرمقام برایش فرقی ندارد و روزانه ده ها نفر از مهمانان خود را قربانی می کند. جاده های ایران بوی مرگ می دهند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۳۹    
پدال نیوز: برخی منابع خبری در گمرک جمهوری اسلامی ایران می گویند گویا امارات متحده عربی قصد دارد از فرستادن خودرو و لوازم یدکی آن....
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۳۹    
پدال نیوز- شرکت آمریکایی تسلاموتورز علی رغم جنگ تجاری چین با آمریکا، ثبت سفارش نخستین خودروی تولیدی در کارخانه خود در چین را کلید زد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۳۹    
پدال نیوز- ب ام و، ودافون و اریکسون قصد دارند با همکاری یکدیگر به توسعه تکنولوژی شبکه اینترنت 5G در کابین داخلی خودرو بپردازند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۲۴    
پدال نیوز: چشم های ما همیشه جذب زیبایی ها می شوند، اما همه ما ناچاریم زشتی های این دنیا را هم ببینیم، چنین موضوعی در دنیای اتومبیل ها هم صادق است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۲۴    
پدال نیوز: ظرفیت های تولید اتوبوس چندی است که در ایران نادیده گرفته می شود و این موضوع سبب شده تا هم واردات در این زمینه بیشتر شود و هم بسیاری از شرکت های تولید کننده در این امر به تعطیلی کشیده شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۲۴    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی هوندا بنا دارد 64 هزار و 785 دستگاه از خودروهای شاسی بلند و مینی ون های خود را در ایالات متحده آمریکا به دلیلی نقص فنی در ترمز آنها فراخوان دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۲۴    
پدال نیوز : بعد از تغییر در راس مدیریت کلان وزارت صنعت، معدن و تجارت دست اندرکاران زنجیره خودروسازی کشور منتظر اقدامات جدید در ارتباط با حل چالش های پیش روی صنعت خودروی کشور بودند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۱۴    
حضور پونتیاک کلاسیک و گرانقیمت "Pontiac GTO Convertible" مدل سال 1968 در تهران!
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۱۴    
پدال نیوز: با توجه به وجود شرایط نامساعد برای رانندگان در خیابان های شلوغ پایتخت لازم است به عنوان مسافر آداب سفر درون شهری را رعایت کنیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۰۴    
پدال نیوز: رنگ بدنه خودرو یکی از مهم ترین عوامل در زیبایی خودروها است و برای حفظ این زیبایی باید عوامل تهدید کننده را شناخت.