شنبه ۲۶ خردادساعت ۰۹:۰۷Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 13 آبان 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 1 آبان 1397 پدال نیوز 2 آبان 1397 پدال نیوز 3 آبان 1397 پدال نیوز 4 آبان 1397 پدال نیوز 5 آبان 1397 پدال نیوز 6 آبان 1397 پدال نیوز 7 آبان 1397 پدال نیوز 8 آبان 1397 پدال نیوز 9 آبان 1397 پدال نیوز 10 آبان 1397 پدال نیوز 11 آبان 1397 پدال نیوز 12 آبان 1397 پدال نیوز 13 آبان 1397 پدال نیوز 14 آبان 1397 پدال نیوز 15 آبان 1397 پدال نیوز 16 آبان 1397 پدال نیوز 17 آبان 1397 پدال نیوز 18 آبان 1397 پدال نیوز 19 آبان 1397 پدال نیوز 20 آبان 1397 پدال نیوز 21 آبان 1397 پدال نیوز 22 آبان 1397 پدال نیوز 23 آبان 1397 پدال نیوز 24 آبان 1397 پدال نیوز 25 آبان 1397 پدال نیوز 26 آبان 1397 پدال نیوز 27 آبان 1397 پدال نیوز 28 آبان 1397 پدال نیوز 29 آبان 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۸:۲۰    
پدال نیوز: بررسی وضعیت بازار خودرو حکایت از رکود و عدم معامله جدی در بازار انواع خودروهای داخلی، دست دوم و وارداتی دارد که به اعتقاد یکی از فعالان بازار خودرو عدم ثبات اقتصادی و بلاتکلیفی مردم.....
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۷:۰۳    
پدال نیوز: اگر بگوییم هایپرکار والکری مورد انتظارترین محصول استون مارتین در تاریخ معاصر است سخن به گزافه نگفته ایم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۶:۵۸    
پدال نیوز: انتظار می رود دومین نسل رنو کپچر پاییز سال آینده و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2019 معرفی شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۱۰    
پدال نیوز: اگرچه گیربکس های اتوماتیک کار رانندگی را بسیار ساده می کنند، اما در عین حال نگهداری از این سیستم مقداری دشوارتر از گیربکس های دستی است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۳۸    
بر اثر سقوط یک اتوبوس از روی پلی در چونگ کینگ چین به داخل رودخانه 13 نفر جان باختند. فیلمی از لحظه دعوای راننده با یکی از مسافران لحظاتی پیش از این حادثه منتشر شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۸    
پدال نیوز- بر اثر یک سانحه رانندگی در شمال غربی چین نفر جان باخته و 44 تن دیگر نیز زخمی شدند. این در حالیست که 31 خودروی دیگر نیز در تصادف خسارت دیده و وضعیت 10 نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۲۸    
پدال نیوز: خودروسازان مدعی هستند که عرضه خودرو به بازار تنها 15 درصد کاهش داشته است و آنها روزانه چیزی حدود 3600 خودرو به بازار عرضه می کنند، اما ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۷:۰۷    
تصویری جالب از یک پراید تاکسی کروک شده در عراق...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۶:۵۲    
پدال نیوز: شرکت سایپا به نمایندگی های فروش خود اعلام کرد آن دسته از مشتریانی که اقدام به خرید کوئیک کرده اند ساینا اتوماتیک تحویل بگیرند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۶:۵۲    
پدال نیوز: طرفداران و کسانی که صنعت خودرو را دنبال می کنند، همیشه شرکت های خودروسازی را به دلیل تولید یک نمونه خاص ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۶:۴۷    
پدال نیوز: باید قیمت خودرو به هر قیمتی شده بالا برود و باید ضرورت این مساله به مردم گفته شود و اتفاقاتی که در جریان است را با مردم در میان گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۶:۴۷    
پدال نیوز: بی احتیاطی راننده در هنگام پارک خودرو سواری موجب سقوط این وسیله نقلیه به دره فرحزاد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۶:۳۲    
پدال نیوز: مهلت 180 روزه آمریکا به ایران برای اجرای تحریم ها به پایان رسید و در نهایت از امروز دور دوم تحریم های آمریکایی آغاز شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۶:۲۷    
پدال نیوز: برای خرید خودروی رانا در بازار بسته به مدل موردنظر و میزان کارکرد آن باید حداقل 35 میلیون تومان پرداخت کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۶:۲۲    
پدال نیوز: شورای نگهبان یکی از لوایح FATF را بررسی و آنرا مغایر با شرع و قانون اساسی دانست.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۷    
پدال نیوز- شرکت آلمانی فولکس واگن قصد دارد با استفاده از پلتفرم آپولوی شرکت چینی بایدو انبوهی از خودروهای خودران را برای فروش در بازار چین تولید کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۲    
پدال نیوز- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ، گفت: عده ای قصد دارند با جوسازی ارزش سهام ایران خودرو و سایپا را کاهش دهند تا آنها را با قیمتی غیرواقعی به فروش برسانند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۶:۰۲    
پدال نیوز- یک مقام مسئول در صنعت خودرو با بیان اینکه قطعات مورد نیاز خودروهای CKD تامین شده، اعلام کرد: تا پایان سال از این بابت نگرانی نخواهیم داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۶:۰۲    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت زامیاد از اختصاص 10 درصد از ظرفیت طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور به شرکت زامیاد در مدت سه سال خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۶:۰۲    
پدال نیوز- معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق مأمورنمایی که با جعل عنوان مامور پلیس و بسیج اقدام به اخاذی از شهروندان کرده بود، خبرداد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۵:۵۷    
پدال نیوز- با وجود تلاش دولت برای رفع مشکلات صنعت قطعه سازی، کارشناسان می گویند کمبود مواد اولیه و افزایش قیمت ها سبب شده قطعه سازان نتوانند برنامه های خود را در موعد مقرر به انجام برسانند و کسری ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۵:۵۷    
پدال نیوز- امروز فعالان بازار سهام شاهد افت قیمت ها در گروه خودرو، بانک و تعداد زیادی از گروه های پتروشیمی بودند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۵:۵۷    
پدال نیوز- عرضه مکمل سوخت و فروش آن به مشتری از مرحله انتخاب و خواست مشتری هم گذشته و برخی جایگاه ها بدون این که نظر مشتری را بپرسند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۵:۴۷    
پدال نیوز- معاون عملیات سازمان امداد و نجات ا از برخورد تریلی با پراید و پژو در ایلام خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه 3 مسافر جان خود را از دست دادند و 4 نفر مصدم شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۵:۴۷    
پدال نیوز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: 500 دستگاه اتوبوس از این استان برای جابه جایی زائران اربعین حسینی(ع) به مرز مهران اعزام شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۵:۴۲    
پدال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۳:۵۳    
پدال نیوز- در حادثه رانندگی که در شمال غرب چین رخ داد دست کم 15 نفر کشته شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۳:۵۳    
پدال نیوز: در اصل می توان گفت 7.8 میلیون تویوتا در هر ماه در گوگل جست و جو می شود. این در حالیست که کلمه هوندا در ماه 7 میلیون بار و فورد 6.4 میلیون با در فضای گوگل جست وجو می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۳:۵۳    
پدال نیوز: تویوتا هایلندر نسخه محدود نایت شید نیز در 4 رنگ منحصر به فرد ارائه خواهد شد و دارای اسپویلرهای عقب، دستگیره در، پوشش های آینه ای، آنتن باله کوسه ای مشکی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۳:۳۸    
پدال نیوز: پس از امضای قرارداد همکاری بین پژو و ایران خودرو، قرار بود 2008 که نسخه فیس لیفت آن در بازار جهانی عرضه شده بود در ایران به تولید برسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۲    
پدال نیوز- سایپا در جدیدترین اطلاعیه خود، از تغییر برخی از محصولات ثبت نامی اش خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۷    
پدال نیوز- رییس کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق تهران با اشاره به اهمیت تولید داخلی در شرایط تحریم گفت: می توان از تحریم ها با برنامه ریزی صحیح به نفع کشور فرصت هایی را ایجاد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۷    
پدال نیوز- مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری خرم آباد گفت: فعالیت 2 سامانه تاکسی اینترنتی اسنپ و ماکسیم برای جایجایی مسافران در این شهر غیرقانونی است و به مردم توصیه می شود از این ناوگان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۲    
پدال نیوز- شهروندان استانبول از این پس می توانند در ازای تحویل مواد بازیافتیِ خود با هزینه کمتری از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۲    
پدال نیوز- در حکمی از سوی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، محمدعلی قادری به سمت معاون فروش و بازاریابی این گروه خودروسازی منصوب شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۲    
پدال نیوز- ماموران گمرک در کف یک دستگاه خودروی سواری کاپرا 46 کیلو گرم هروئین کشف کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۲    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه استان ایلام از پایان محدودیت های ترافیکی خودروهای سنگین در ایلام خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۲:۴۲    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رانندگان موظفند حتما در سطح جاده هنگامی که خودرو از روبه روی آنها در حال عبور است از نور پایین استفاده کنند چراکه نور بالا باعث تصادف می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۲:۲۲    
پدال نیوز- رئیس پلیس آگاهی استان کردستان گفت: ماموران پلیس آگاهی در پی یک عملیات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای قطعات داخل خودرو شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۱:۳۱    
پدال نیوز: خودروهای بورگوارد BX7 و BX5 که به گفته مسئولین شرکت کیان موتور وارنا با اخذ تمام مجوزهای قانونی پیش فروش و به گمرکات کشور وارد شده اند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز- رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: در پی برگزاری مراسم 13 آبان دسترسی به خیابان طالقانی از سمت خیابان ولیعصر امکان پذیر نیست.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز- پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت های ترافیکی برای برگزاری راهپیمایی روز دانش آموز را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز- سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (یکشنبه؛ 13 آبان ماه) را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از باراش باران در محورهای استان گیلان و مازندران خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۹:۳۵    
پدال نیوز: با شروع واردات خودرو های خارجی در ابتدای دهه ی 1380، مدل سوناتا از محصولات هیوندای؛ وارد بازار خودروی ایران شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۹:۲۰    
پدال نیوز: ولی ملکی: هنوز به طور قطع نمی توان اعلام کرد قیمت خودرو تا پایان سال افزایش خواهد یافت یا خیر!
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۹:۱۵    
پدال نیوز : دو خودروساز بزرگ ایران در شرایطی متحمل زیانی 5/ 5 هزار میلیارد تومانی در نیمه نخست امسال شدند که طبق صورت های مالی موجود، ریشه اصلی این ضرر هنگفت در هزینه های مالی آنها قرار دارد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۹:۱۵    
پدال نیوز : بازار خودرو همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد. این بلاتکلیفی هم در طرف عرضه و هم در طرف تقاضا قابل مشاهده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۹:۱۵    
پدال نیوز: رالف اسپت، مدیر شرکت خودروسازی جگوار لندرور (JLR) خاطرنشان کرده است که این شرکت انگلیسی در سه ماه سوم سال مالی جاری با ضرر و زیان گسترده ای به میزان 115میلیون دلار مواجه شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۹:۱۵    
پدال نیوز: براساس گفته یک منبع آگاه، گروه خودروسازی فولکس واگن و شرکت فورد در حال انجام مذاکرات مقدماتی هستند تا در زمینه طراحی و ساخت مشترک خودروهای برقی و خودران همکاری کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۹:۱۵    
پدال نیوز: شرکت های خودروسازی تویوتا موتور و سوبارو اعلام کرده اند قرار است 400 هزار دستگاه خودرو را در سراسر جهان فراخوان دهند. دلیل این فراخوان وجود نقص فنی در پیشرانه های این محصولات است
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۹:۱۰    
تردد خودروی "Mercedes Benz SLS AMG " با قیمتی نزدیک به 10 میلیارد تومان در خیابانهای تهران.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۹:۰۵    
پدال نیوز: بیش از چهار ماه از ممنوعیت واردات خودرو و سه ماه از تحریم های آمریکایی می گذرد و هنوز تکلیف واردات خودرو مشخص نیست ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۹:۰۰    
پدال نیوز: رییس انجمن معاینه فنی گفت: در هیچ یک از مراکز معاینه فنی برای هیچ خودرویی در مورد تست های آلایندگی تخفیف داده نمی شود.