چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۵May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 11 فروردین 1396 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 1 خرداد 1396 قدس آنلاین 31 تیر 1396 قدس آنلاین 31 مرداد 1396 قدس آنلاین 1 شهریور 1396 قدس آنلاین 30 مهر 1396 قدس آنلاین 30 آبان 1396 قدس آنلاین 30 آذر 1396 قدس آنلاین 1 دی 1396 قدس آنلاین 1 بهمن 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1396 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 2 فروردین 1396 قدس آنلاین 3 فروردین 1396 قدس آنلاین 4 فروردین 1396 قدس آنلاین 5 فروردین 1396 قدس آنلاین 6 فروردین 1396 قدس آنلاین 7 فروردین 1396 قدس آنلاین 8 فروردین 1396 قدس آنلاین 9 فروردین 1396 قدس آنلاین 10 فروردین 1396 قدس آنلاین 11 فروردین 1396 قدس آنلاین 12 فروردین 1396 قدس آنلاین 13 فروردین 1396 قدس آنلاین 14 فروردین 1396 قدس آنلاین 15 فروردین 1396 قدس آنلاین 16 فروردین 1396 قدس آنلاین 17 فروردین 1396 قدس آنلاین 18 فروردین 1396 قدس آنلاین 19 فروردین 1396 قدس آنلاین 20 فروردین 1396 قدس آنلاین 21 فروردین 1396 قدس آنلاین 22 فروردین 1396 قدس آنلاین 23 فروردین 1396 قدس آنلاین 24 فروردین 1396 قدس آنلاین 25 فروردین 1396 قدس آنلاین 26 فروردین 1396 قدس آنلاین 27 فروردین 1396 قدس آنلاین 28 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 فروردین 1396 قدس آنلاین 30 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 فروردین 1396 
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۸    
نظام رتبه بندی تایمز فهرست 200 دانشگاه های برتر جوان با قدمتی زیر 50 سال را منتشر کرد و از جمهوری اسلامی ایران دانشگاه صنعتی اصفهان و یزد در بین دانشگاه های برتر سال 2017 قرار گرفتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۱۲    
حسین کام شاد : حاج اسدالله زرین مهر مردی که پای در گنبدی می گذاشت که فرشتگان بال هایشان را بر آن می گسترانند و دستانش نوازشگرِ گنبدی بود که قبله عاشقان همه عالم است؛ دار فانی را وداع گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۵    
خلخال- همزمان با جشن های نوروز، جشنواره موسیقی خلخال هاوالاری در روستای برندق شهرستان خلخال برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۶    
شیراز- مراسم تشییع پیکر مدیرکل فقید حفاظت محیط زیست استان فارس صبح دوشنبه از مقابل این اداره کل با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۱:۵۴    
نرخ هر کیلوگرم لوبیای چیتی در سال جاری به 13 هزار تومان و لپه به 12 هزار و 800 تومان رسیده است درحالی که نرخ این دو محصول در اسفندماه حدود 11 هزار و 500 تومان و در آذرماه سال گذشته به ترتیب 8 هزار و ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۹:۵۹    
ایلام-مدیرکل هواشناسی استان ایلام با بیان اینکه احتمال آب گرفتگی معابر ایلام با ورود سامانه بارشی وجود دارد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۹:۵۹    
بوشهر-مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به افزایش ابر و ناپداری جوی در استان بوشهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده ادامه ناپایداری جوی در استان بوشهر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۸:۳۸    
شاخص کل فرابورس ایران، مبادلات نخستین هفته معاملاتی سال 1396 را در نقطه 888 واحدی به پایان رساند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۱:۴۲    
مشهد- تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر این مطلب که گنبد آهنین هم نمی تواند نجات بخش اسرائیل در برابر جوانان حزب الله باشد، گفت: امروز دست برتر در تمام عرصه ها با جبهه مقاومت است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۱:۲۴    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات متعدد اقتصادی در کشور از جمله دلایل بروز مشکلات را بدهی دولت و شرکت های دولتی به بانک ها دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۱:۲۱    
جلفا- عکس سلفی موجب کشته شدن یک نفر درجلفا شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۱:۰۳    
قائم مقام وزیر بهداشت، پرداخت هرگونه حقوق غیرمتعارف به پزشکان شاغل در ستاد این وزارتخانه را تکذیب کرد و گفت: از طرح تحول سلامت به عنوان یکی از اصلی ترین دستاوردهای این دولت حمایت کنید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۰:۳۰    
مدیر کاخ گلستان گفت: بیش از 91 هزار بازدید در پنج روز اول عید از موزه های کاخ گلستان ثبت شده که این یعنی روزانه بیش از 5 هزار نفر از ساعت 9 تا 19 در کاخ گلستان حضور داشتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۰:۰۹    
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 45 درصد نقدینگی کشور منجمد و راکد است گفت: جریانی به دنبال چسباندن نارضایتی عمومی به انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۰:۰۳    
بردسکن- امام جمعه بردسکن با اشاره به فرارسیدن 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران گفت: این روز یکی از اعیاد و جشن و سرور واقعی مردم ایران است چرا که دراین روز نظام اسلامی جایگزین یک نظام ستمشاهی و ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۰۹:۵۷    
تبریز- دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان آذربایجان شرقی از بازدید بیش از یازده هزار نفر از آغاز تعطیلات نوروزی تا روز 11 فروردین 96 از قلعه ضحاک شهرستان هشترود خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۰۹:۵۴    
بهشهر- مدیر بندر امیرآباد بهشهر از ورود پنج هزار و 500 گردشگر دریایی به بندر امیرآباد خبر داد و گفت: این تعداد از گردشگران در طول نوروز امسال از از این بندر بازدید کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۰۹:۳۶    
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: موضوع ریزگردهای استان خوزستان باعث اختلال در سفر کاروان های راهیان نور نشده و طبق آمار، کاهشی را مشاهده نکردیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۳:۲۰    
سعید عزت اللهی در شب باخت تیم اش مقابل اورال فرصت بازی پیدا نکرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۳:۱۱    
ابوالفضل قناعتی با بیان اینکه نهایی شدن نرخ کرایه ها تا پایان اردیبهشت طول می کشد، اظهار داشت: رانندگان تاکسی تا ابلاغ نرخ جدید کرایه ها اجازه افزایش ندارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۳:۰۸    
نشریه تلگراف ادعا کرد که آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، از تلاش برای به خدمت گرفتن آلوارو موراتا برداشته و قصد دارد در تابستان پیش رو، الکسیس سانچس و روملو لوکاکو را بخرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۳:۰۵    
خاویر ماسکرانو ، مدافع بارسلونا، ادعای اخیر کارلوس دیبوس، بدنساز سابق تیم ملی آرژانتین، در مورد وجود گروهی از بازیکنان که روی تصمیمات داخلی آلبی سلسته تاثیر دارند، را رد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۳:۰۲    
روملو لوکاکو، مهاجم اورتون و ادی هاو، سرمربی بورنموث، به عنوان بازیکن و مربی ماه لیگ برتر انگلیس انتخاب شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۲:۳۸    
تبریز- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری 41 آیین نوروزگاه آیین های سنتی نوروزی آذربایجان از آغاز تعطیلات نوروز 96 در استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۲:۲۹    
شهر کرد- وزیر سابق نفت با بیان اینکه رئیس جمهور دنبال مطرح کردن مشکلات اجتماعی و فرهنگی برای شانه خالی کردن از پاسخ به مشکلات اقتصادی است،گفت: شرایط رکود بسیار خطرناک تر و سخت تر از تورم است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۲:۱۴    
ایلام- بسیجیان حوزه سیوان سپاه ناحیه ایلام با شرکت در اردوی جهادی در ایام تعطیلات در امر نهال کاری بیابانهای استان خوزستان شرکت کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۲:۰۵    
اردبیل – با ورود و فعالیت سامانه بارشی از ظهر جمعه 11 فرودین ماه تندباد بخش هایی از استان اردبیل بویژه مناطق مرکزی و جنوبی را فرا گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۱:۵۶    
ساری - فرمانده سپاه کربلای مازندران با تاکید بر تقویت روحیه خودباوری در اردوهای جهادی گفت: 200 خانه برای محرومان توسط جهادگران مازنی احداث شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۱:۵۶    
مهریز- پیکر حجت الاسلام علی برهان، امام جمعه فقید مهریز بعد از اقامه نماز جمعه با حضور گسترده مردم این شهرستان تشییع شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۱:۰۶    
تحرک در بازار مسکن با افزایش معاملات، قیمت، تولید و سرمایه گذاری همراه است و تحرک در هر چهار بخش به رونق بازار مسکن و خروج از رکود می انجامد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۰:۴۵    
منابع روس اعلام کرده اند که ایران در حال بررسی خرید هواپیماهای سوخو سوپرجت-100 از روسیه است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۰:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: ما خیلی بد بازی کردیم و اشتباهات زیادی را انجام دادیم اما داور هم به نظر من اشتباه کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۰:۰۳    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: سخت ترین بازی با فرداست چون گسترش تیم با برنامه ای است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۹:۵۱    
مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: از عملکرد خودم راضی هستم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۹:۵۱    
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: امروز در خیلی از صحنه ها بی دقت بودیم و روی یک اشتباه گل دریافت کردیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۹:۴۸    
سرمربی ذوب آهن می گوید که هر دو تیم روز جمعه برای کسب پیروزی راهی میدان شده بودند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۹:۴۲    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: به لطف اشتباه داور 10 نفره شدیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۹:۳۹    
سرمربی تیم سیاه جامگان مشهد اعلام کرد تیمش نمی تواند از گل های زده خود محافظت کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۹:۳۶    
سرمربی پیکان می گوید با وجود آنکه پیکان ابتدای فصل با قصد کسب سهمیه بسته نشده اما با شور و اشتیاق بازیکنانش به این هدف فکر می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۹:۲۱    
هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال در شرایطی آغاز شد که تیم قعرنشین ماشین سازی یک گام دیگر به سقوط نزدیک شد و تیم های آسیایی هم به تساوی رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۸:۳۰    
دو مهاجم خارجی پیکان و سیاه جامگان اولین گل های سال 1396 لیگ برتر ایران را به ثمر رساندند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۷:۳۶    
سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد اعلام کرده است اولویت آمریکا دیگر برکناری بشار اسد از قدرت نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۷:۱۸    
وزیر دفاع آمریکا با مطرح کردن ادعاهای همیشگی مقامات آمریکایی درباره ایران یک بار دیگر ایران را حامی تروریسم خواند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۵:۲۴    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: دولتی که در اواخر عمرش حقوق شهروندی را منتشر کرده در سابقه چهار ساله خود قهرآمیزترین برخوردها را با منتقدان و رسانه ها داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۶:۲۱    
بشرویه- امام جمعه موقت بشرویه روزجمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت و گفت: 12 فروردین ماه اوج سربلندی و عزت انقلاب اسلامی است و با رای "اری" مردم به انقلاب،حکومت انقلاب اسلامی تثبیت شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۵:۱۸    
دولت در راستای حمایت از شرکتهای دانش بنیان، ذیل مفاد و بندهای حمایتی قانون مرتبط با آنها به ایجاد پوشش بیمه ای مناسب برای کاهش خطرپذیری محصولات دستاوردهای دانشی اشاره کرده و بیمه تأمین اجتماعی همسو ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۶:۱۵    
رشت_ امام جمعه موقت رشت گفت: دشمن تلاش می کند تا به چالش های انتخاباتی دامن بزند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۶:۱۵    
ماجرای نیمروز محمد حسین مهدویان که جایزه های جشنواره را درو کرد؛ همچنان در حال رکورد زدن در اکران نوروزی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۶:۱۲    
بردسکن- امام جمعه بردسکن در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با تبریک ماه رجب از ثبت نام داوطلبین شوراهای شهر و روستا در این شهرستان تقدیر کرد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۶:۰۹    
بیرجند- امام جمعه موقت بیرجند گفت: شکل نظام ما، مردم سالاری و محتوای آن دین مبین اسلام است و برخلاف نظام های دموکراتیک دنیا که مبتنی بر مشارکت حداقلی مردم است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۵:۵۴    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور گفت: در حال حاضر در محورهای ورودی و خروجی کلانشهرها شاهد بار ترافیکی سنگین و پرحجم هستیم و این در حالیست که محور کرج چالوس جنوب به شمال یک طرفه شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۵:۵۱    
ساری- امام جمعه ساری با بیان اینکه تمامی بستر ها و امکانات پیاده سازی اقتصاد مقاومتی در کشور مهیاست بیان کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۵:۴۲    
کرمان- امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه جمعیت قابل توجهی از جوانان در کشور بیکار هستند که از تحصیلات بالایی هم برخوردارند گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۵:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در لیگ بازی ها متفاوت است. مطمئناً هم ما به دنبال برد هستیم و هم سپاهان.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۵:۳۰    
قم- امام جمعه قم گفت: باید همه مسئولان دغدغه های جدی رهبر معظم انقلاب در باب اشتغال و تولید ملی را جدی بگیرند و با حرکتی جهادی کاستی های سال 95 را جبران کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۵:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:بازیکنی که لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد این لیاقت را دارد که در مسیر رشد تیم ملی مصدوم شود و به این موضوع نگاه منفی نداریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۵:۲۴    
رشت_ جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از سفر حدود 6 میلیون گردشگر نوروزی به استان خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۵:۰۰    
زاهدان-نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: متاسفانه در طی چند سال گذشته دولت به ویژه در حوزه اقتصاد عملکرد مناسبی نداشته و حرکت رو به جلویی مشاهده نشده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۵:۰۰    
پرسپولیس که در سال جدید می تواند قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرد سال گذشته را با اتفاقات تلخ و شیرین زیادی به پایان برد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۴:۵۱    
گرگان- امام جمعه موقت شهرستان گرگان اظهار داشت: پیروزی انقلاب بزرگترین اتمام حجت با دنیا بود و این پیروزی را باید در تاریخ معجزه آسا دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۴:۳۶    
بجنورد- سرپرست گروه جهادی پزشکی منتظران ظهور از ارایه یک هزار و 500 مورد خدمات پزشکی و دندانپزشکی در منطقه کالی مانی واقع در شهرستان مانه و سملقان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۴:۳۶    
رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع گفت: ایران علاقمند است که روابط خود را در ابعاد مختلف با سایر کشورهای جهان توسعه داده وبراساس یک رابطه برد-برد اهداف مدنظر خود را اجرایی کند
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۴:۳۰    
مشهد- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: تحریم های اقتصادی و تهاجم های دشمن برای جدا کردن مردم از دین و جدا کردن حکومت این کشور از دین خداست تا القا کنند که نظام اسلامی ناکارآمد است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۴:۳۰    
خطیب نماز جمعه تهران گفت: من دولت سعودی را نصیحت می کنم پرونده شان را بیشتر از این سیاه نکند و به جهان اسلام آسیب نزنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۳:۴۹    
اعضای کمیته روابط خارجی و تجارت بین المللی مجلس سنای کانادا طرحی که خواستار تحریم ایران به بهانه های غیرهسته ای است را به تصویب رسانده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۳:۳۱    
روحانی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا همگان پای صندوق های رأی حاضر شوند و مشارکت مردمی بالا برود، اظهار داشت: این شدنی است و حضور و مشارکت مردم برای سرنوشت کشور، حائز اهمیت است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۴۹    
سناتور ارشد آمریکایی از موضع گیری جدید مقام های دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره سرنوشت بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه انتقاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۴۶    
مشهد- مدیرعامل بنیاد مرکزی زائر امام رضا(ع) گفت: پروژه زائر سرای ارزان قیمت استان خوزستان در سال 96 به بهره برداری خواهد رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۴۳    
نیشابور-رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور از امداد رسانی نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر در دو عملیات جداگانه به 16 مصدوم و حادثه دیده دو حادثه جاده ای خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۴۳    
مشهد- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از تشدید نظارت ها بر بازار و واحدهای صنفی در روزهای 12 و 13 فروردین خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۴۳    
فریمان- رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان فریمان گفت: از ابتدای سال نو تاکنون بیش از 5 هزار مسافر و گردشگر از آثار و جاذبه های گردشگری شهرستان فریمان بازدید داشتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۴۳    
مشهد- مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: در روز طبیعت شاهد افزایش ساعات بهره برداری و کاهش سرفاصله زمانی قطار شهری هستیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۴۰    
مشهد- مدیر پایگاه میراث فرهنگی توس گفت: آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی در ایام نوروز به طور متوسط روزانه 6 هزار نفر بازدید کننده دارد و بعد از حرم مطهر رضوی دومین مقصد و هدف گردشگری خراسان رضوی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۱:۵۸    
مدافع ملی پوش کشورمان پس از اتمام بازی های تیم ملی کشورمان در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به تمرینات الاهلی قطر برگشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۱:۵۲    
بامداد امروز پنج بازی در لیگ بسکتبال آمریکا انجام شد که در مهم ترین بازی ها کلیولند کاوالیرز و هیوستون راکتس شکست خوردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۱:۵۲    
خورخه سامپائولی، سرمربی سویا اعتراف کرد که علاقه زیادی به هدایت تیمی که مسی در آن بازی می کند دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۱:۴۶    
ساری- معاون پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران از امروز جمعه بارانی است و سامانه بارشی سه شنبه به تدریج از مازندران خارج می شود .
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۱:۰۱    
زاهدان- سوزن دوزی یا سوچن دوزی و یا همان بلوچ دوزی در میان اقوام بلوچ هنری اصیل و ریشه دار است که با طبیعت لطیف و صمیمی زن بلوچ آمیخته شده است و تلفیقی از رنگ های خالص و طبیعی و نقش آرام طبیعت است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۰:۵۸    
باشگاه اتلتیکو مادرید تایید کرد که سه بازیکن اصلی این تیم، کوین گامیرو، نیکو گایتان و میگل آنخل مویا، دچار آسیب دیدگی شدند و در هفته های حساس پیش رو نمی توانند قرمز و سفیدها را همراهی کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۰:۲۸    
ساری- موزه های مازندران تونلی به تاریخ و زمان گذشته است که بسیاری از آداب و رسوم ایرانیان به ویژه در این خطه سبز کشور را بازخوانی می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۰:۱۹    
بجنورد- معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: مسافران نوروزی که در مدارس اسکان داده شده اند تحت پوشش بیمه حوادث هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۰:۱۳    
ایسکو، ستاره اسپانیایی رئال مادرید معتقد است این تیم می تواند در فصل جاری فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شود.