پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۷May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 21 فروردین 1396 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 1 خرداد 1396 قدس آنلاین 31 تیر 1396 قدس آنلاین 31 مرداد 1396 قدس آنلاین 1 شهریور 1396 قدس آنلاین 30 مهر 1396 قدس آنلاین 30 آبان 1396 قدس آنلاین 30 آذر 1396 قدس آنلاین 1 دی 1396 قدس آنلاین 1 بهمن 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1396 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 2 فروردین 1396 قدس آنلاین 3 فروردین 1396 قدس آنلاین 4 فروردین 1396 قدس آنلاین 5 فروردین 1396 قدس آنلاین 6 فروردین 1396 قدس آنلاین 7 فروردین 1396 قدس آنلاین 8 فروردین 1396 قدس آنلاین 9 فروردین 1396 قدس آنلاین 10 فروردین 1396 قدس آنلاین 11 فروردین 1396 قدس آنلاین 12 فروردین 1396 قدس آنلاین 13 فروردین 1396 قدس آنلاین 14 فروردین 1396 قدس آنلاین 15 فروردین 1396 قدس آنلاین 16 فروردین 1396 قدس آنلاین 17 فروردین 1396 قدس آنلاین 18 فروردین 1396 قدس آنلاین 19 فروردین 1396 قدس آنلاین 20 فروردین 1396 قدس آنلاین 21 فروردین 1396 قدس آنلاین 22 فروردین 1396 قدس آنلاین 23 فروردین 1396 قدس آنلاین 24 فروردین 1396 قدس آنلاین 25 فروردین 1396 قدس آنلاین 26 فروردین 1396 قدس آنلاین 27 فروردین 1396 قدس آنلاین 28 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 فروردین 1396 قدس آنلاین 30 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 فروردین 1396 
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۸    
مهلت ثبت نام برای فراخوان جذب هیات علمی غیر علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی امروز 20 اردیبهشت بهشت ماه پایان می یابد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۵:۴۸    
تربت جام فرماندار و رئیس ستاد انتخابات تربت جام با اشاره به این که تمامی ادارات و دستگاه های عضو شورای اداری شهرستان مکلف به همکاری با ستاد انتخابات هستند گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۵۹    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه بیش از 96 درصد داوطلبان دکتری 96 نسبت به مشاهده نتیجه آزمون خود اقدام کردند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۹    
بجنورد- مدیر امور زراعت سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی از تشکیل شرکت تعاونی حبوبات کاران در شهرستان بجنورد برای اولین باردر کشور خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۵۴    
مشهد- مهلت ثبت نام در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف تا 10 اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۹:۳۰    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با تکذیب خبر تعطیلی کارخانه تولیدی داروگر گفت: این کارخانه روال عادی تولید خود را طی می کند و در فرصت تعطیلی های فروردین ماه برنامه بهسازی و نوسازی خود را ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۵    
بجنورد- مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی گفت: برای اولین بار در استان 2 هزار و 600 اصله نهال گردوی پیوندی در استان تولید شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۸:۳۰    
مرکز رسیدگی به امور مساجد با همکاری حوزه علمیه دوره آموزش تخصصی امامت مسجد را برگزار می کند که ثبت نام این دوره از فردا آغاز می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۳    
رئیس شورای اطلاع رسانی بازار سرمایه گفت: هجده کشور در نهمین دوره بین المللی بازار سرمایه اسلامی حضور خواهند داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۱۲    
رئیس جمهوری در نامه ای خطاب به وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، فعالیتهای ویژه دارای اولویت این وزارتخانه در حوزه تولید و اشتغال را ابلاغ کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۲    
در کنار تمامی آسیب های اجتماعی ومواردی که از بی بند و باری و افزایش آلودگی به مواد مخدر حکایت می کند باید به آمار هشتصد هزار نفری معتکفان بیش از پیش توجه کنیم چرا که یک صدم جمعیت کشور اینک در حال ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۱:۳۳    
کرمانشاه- مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: ودیعه گذاران حج تمتع که تا تاریخ 31 تیر سال 1385 در شعب بانک ملی ثبت نام کردند تا دوم اردیبهشت ماه برای مراجعه به یکی از شعب بانک ملی فرصت دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۳۸    
پس از شنیدن خبر حمله موشکی نیروهای تحت امر ترامپ آنهم به یک فرودگاه اولین مطلبی که به ذهن نگارنده خطور کرد کلام شجاعانه امام خمینی(ره) پس از حمله صدام به فرودگاه های ایران در ابتدای جنگ تحمیلی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۱۷    
سمنان- مدیرکل حج و زیارت استان سمنان از اعزام 1900 نفر از استان به حج تمتع امسال خبر داد و گفت: متقاضیانی که امسال برای سفر حج تمتع فراخوان شدند باید برای ثبت نام اولیه از چهارشنبه 23 فروردین ماه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۶    
خرم آباد- مدیر فرودگاه خرم آباد از برقراری پرواز خرم آباد- شیراز برای نخستین بار از اوایل اردیبهشت ماه در فرودگاه این شهر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۰    
بندر عباس- بندر کاوه قشم فردا میزبان نخستین کشتی اقیانوس پیمای کروز سانی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۶    
مشهد- مراسم ترحیم آیت الله سید حسن صالحی روز پنج شنبه 24 فروردین ماه در رواق کوثر برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۱:۲۹    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کارنامه آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال 96 در روز دوشنبه 28 فروردین ماه 96 بر تمامی داوطلبان این آزمون روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۹:۳۵    
زاهدان- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از افزایش 13 درصدی گردشگری دریایی بندر چابهار در نوروز سال 96 نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۹:۲۳    
بیرجند- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری اختتامیه جشنواره ملی مجسمه های نمکی تالاب کجی نمکزار نهبندان با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی30 فروردین ماه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۱:۲۷    
یک متخصص پوست و مو به جزئیات و علت سفیدی مو در جوانی پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۴    
مصرف هوشمندانه غذا، سلامت روح و جسم فرد را تأمین می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۷    
طبق اصل 35 قانون اساسی هر فردی حق دارد در هنگام احضار به مراجع قضایی وکیل داشته باشد و کسی می تواند از معاضدت قضایی بهره مند شود که معسر یعنی قادر به پرداخت هزینه دادرسی و حق الوکاله نباشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۱:۰۶    
مشهد- صبح سه شنبه همزمان با سالروز ولادت حضرت علی(ع) پیکر مرحوم آیت الله سیدمیرزا حسن صالحی از اساتید برجسته و پیشکسوت حوزه علمیه خراسان با حضور گسترده مردم و مسئولان تشییع شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۳    
جاسک- فرماندار جاسک از اخذ مصوبه توقیف و خروج کشتی های چینی از آب های این شهرستان تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: اخذ این مصوبه به منزله تحقق بخشی از شعار سال در شهرستان جاسک است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۳    
مشهد- اسناد تاریخی آرشیو مرکز اسناد آستان قدس رضوی، برپایی مراسم ولادت باسعادت حضرت علی(ع) را در بارگاه مطهر رضوی در گذشته های دور بیان می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۳    
مشهد- همزمان با شب سیزده رجب، سالگرد میلاد امیرمؤمنان علی(ع)، حرم مطهر ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) در مشهد غرق در نور و شادی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۰    
مشهد- همزمان با شب میلاد حضرت علی(ع) بیش از دو هزار معتکف با استقبال گرم خادمان بارگاه منور رضوی از صحن قدس، وارد مسجد گوهر شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۵:۰۴    
رئیس جمهوری ترکیه با بیان این مطلب که تمامی کشورهای غربی به دنبال شکست همه پرسی در ترکیه هستند، اروپا را متهم به حمایت از تروریسم علیه آنکارا کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۴:۰۴    
3 نظامی سعودی به ضرب گلوله تک تیراندازان یمنی در جیزان و نجران واقع در جنوب عربستان کشته شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۳:۱۱    
وزیر خارجه آلمان درخصوص ادامه عملیات نظامی آمریکا در سوریه و تنش آفرینی در منطقه به این کشور هشدار داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۳:۵۸    
در پی آزمایش هسته ای توسط کره شمالی، مقامات ارشد چین و کره شمالی توافق کردند که در صورت تکرار آزمایش هسته ای اقدام قاطع و جدی علیه آن انجام دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۱:۰۶    
بعد از حمله موشکی به سوریه، این خطر وجود دارد که آمریکا از این سناریو برای حل مشکلات خود با کره شمالی و ایران هم استفاده کند و دخالت نظامی باردیگر به عرصه سیاست آمریکا بازگردد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۰:۵۱    
وزرای خارجه ایران و ترکیه روز دوشنبه در گفتگویی تلفنی پیرامون آخرین تحولات بحران سوریه به گفتگو پرداختند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۰:۱۸    
روحانی در نامه ای به معاون اول رییس جمهور، از وی خواست در چارچوب سازماندهی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به طور مستقیم بر انجام دقیق و به موقع ماموریتها نظارت کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۰:۱۵    
رییس جمهور پیرو بخشنامه ای به تمامی دستگاه ها؛ در نامه جداگانه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت، فعالیتهای ویژه دارای اولویت و مدنظر خود را نیز در حوزه وظایف این وزارتخانه، به وی ابلاغ کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۰:۰۹    
رییس جمهور پیرو بخشنامه ای به تمامی دستگاهها، در نامه جداگانه ای به رییس سازمان برنامه و بودجه، فعالیتهای ویژه دارای اولویت و مدنظر خود را نیز در حوزه وظایف این سازمان، به وی ابلاغ کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۵۴    
رییس جمهور پیرو بخشنامه ای به تمامی دستگاه ها، در نامه جداگانه ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی، فعالیتهای ویژه دارای اولویت و مدنظر خود را نیز در حوزه وظایف این وزارتخانه، به وی ابلاغ کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۵۴    
وزیر سابق اطلاعات گفت: امروز یکی از معضلات بزرگ کشور مدیریت بد در مباحث اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۵۱    
رییس جمهور پیرو بخشنامه ای به تمامی دستگاهها، در نامه جداگانه ای به رییس صندوق توسعه ملی، فعالیتهای ویژه دارای اولویت و مدنظر خود را نیز در حوزه وظایف این صندوق، به وی ابلاغ کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۳۶    
وبگاه دبکا فایل مدعی شده است که ایران، روسیه و حزب الله در اقدامی جدید مرکز فرماندهی در حمایت از بشار اسد رییس جمهور سوریه شکل داده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۲۱    
رییس جمهور طی بخشنامه ای از دستگاه های اجرایی خواست برای پیشبرد همه جانبه و جهادی منویات رهبری، برنامه ها و بسته های اجرایی پیشنهادی خود را برای شتاب بخشیدن تولید و اشتغال، تدوین و ارائه کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۲۱    
حمله موشکی ایالات متحده آمریکا به پایگاه شعیرات در سوریه، مولد اعتراضها و مواضع تندی علیه رویکرد یکجانبه گرایانه واشنگتن درنظام بین الملل بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۲۱    
تولیت آستان قدس رضوی(ع) گفت: ما باید جامعه خود را براساس آموزه های حضرت علی(ع) شکل دهیم. امیر مؤمنان علی(ع) مقابل معارضین می ایستاد و با بینوایان در نهایت مهربانی سخن می گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۱۸    
منابعی در نیجریه از حمله دو عامل انتحاری در اطراف یک دانشگاه در شمال شرقی این کشور خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۰۹    
پیام های سرّی "ایوانکا ترامپ" درمتقاعد کردن پدرش برای حمله به سوریه نقش مهمی داشته اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۴    
برخورد مرگبار دو خودرو به قیمت جان مادر و جنین 8 ماهه تمام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱    
زمان و مکان وداع با شهید مدافع حرم مهدی حیدری
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۴۸    
مذاکرات اولیه در مورد طراحی صحنه و لباس فیلمی سینمایی در الجزایر با نام احمد بای انجام شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۴۲    
مقام های آمریکایی می گویند به خاطر تنش های حاصل از حمله موشکی اخیر به پایگاه نیروی هوایی سوریه، مجبور شده اند که تلاش بیشتری برای حفظ جان نیروهای خود در سوریه به کار ببندند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۳۹    
سازمان خصوصی سازی اسامی بانکها و موسسات اعتباری مورد تائید بانک مرکزی برای دریافت شماره حساب مشمولین سهام عدالت در راستای واریز سود سال مالی 95 را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۳۹    
وزیر خارجه ترکیه در تماس های تلفنی جداگانه با همتایان خود در روسیه و عربستان سعودی درباره تحولات اخیر سوریه رایزنی و گفتگو کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۳۹    
معاون رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: پیگیری احداث 2 واحد نیروگاه اتمی جدید با پیمانکار روسی و تجاری سازی فعالیت های انرژی هسته ای در سایر حوزه ها از اولویت برنامه های امسال است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۳۶    
حجت الاسلام سید ابراهیم در مسجد حوری تهران گفت: در این مجلس و مسجد برای سیزدهم رجب المرجب روز ولادت مولای متقیان امیر مومنان علی (ع) آمده ام و غرض، عرض ارادت به امیر مومنان است بحث دیگری نخواهم داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۰۳    
رئیس جمهوری آذربایجان در دیدار با دبیر شورای امنیت ملی روسیه بر لزوم افزایش همکاری میان دو کشور در زمینه مسائل امنیتی و کاهش دادن خطرات منطقه ای تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۷    
وزرای خارجه ترکیه و آمریکا درباره تحولات سوریه و منطقه بطور تلفنی گفتگو کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دیگر به مهدی طارمی اجازه پنالتی زدن نمی دهد، گفت: خوشبختانه مقابل الریان قطر مجازات نشدیم و گل نخوردیم تا همچنان در کورس صعود باقی بمانیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۷    
آزادسازی مناطق السکک و الیرموک الاولی در کرانه راست موصل، هلاکت 12 داعشی در غرب موصل و اعدام 18 عنصر تروریستی توسط سرکردگان این گروه از جمله اخبار امنیتی موصل است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۴    
رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی انگلیس با انتقاد از سیاست های تنش زای ترامپ در قبال کره شمالی گفت که ترامپ هیچ فهمی از ریاست جمهوری آمریکا ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۱    
وزیر خارجه انگلیس از تلاش کشورش برای وضع تحریم های بیشتر علیه شخصیت های روسیه و سوریه در جریان حاشیه نشست اعضای گروه هفت خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۱    
وزیر امور خارجه کشورمان در تماسی تلفنی با سامح شکری همتای مصری خود حوادث تروریستی اخیر در آن کشور را محکوم کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۴۲    
معاون سازمان انرژی اتمی گفت: با توجه به اعلام شعار سال از سوی رهبر معظم انتخاب سازمان انرژی اتمی در سال اقتصاد مقاومتی قطعات مورد نیاز را از شرکت های داخلی خریداری خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۳۹    
معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه گفت: از دیدگاه ایران اقدام تجاوزکارانه آمریکا به سوریه کاملاً محکوم است و آن را کمکی به تروریست ها می دانیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۳۹    
وزارت خارجه رژیم اسرائیل با انتشار بیانیه ای، به سخنان مارین لوپن نامزد راستگرای ریاست جمهوری فرانسه واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال الریان قطر گفت: شانس آوردیم پنالتی پرسپولیس در نیمه اول گل نشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۳۶    
دروازه بان تیم فوتبال الریان به عنوان بهترین بازیکن دیدار با پرسپولیس انتخاب شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۳۳    
سازمان اوج مستندی درباره اشرف پهلوی و اقدامات و اعمالی که انجام داده است، تولید می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۳۳    
اهواز _ مراسم گلباران مزار منور شهدای دزفول توسط فرزندان شاهد دزفول برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۳۳    
ایلام- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهران گفت: دو هزار و 400 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان مهران به سیستم آبیاری نوین تجهیز می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۳۰    
گیلان_ مدیر کل بهزیستی گیلان گفت: 13 هزار معلول زیر پوشش بهزیستی گیلان در نوبت دریافت مستمری هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۳۰    
روز گذشته بر اثر چند انفجار در دو شهر طنطا و اسکندریه مصر شمار زیادی کشته و زخمی شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۱۸    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس نمی تواند در دیدار پیش روی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا سرخپوشان را همراهی کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۹    
تعداد زیادی از پزشکان با ارسال نامه ای به وزیر تعاون، تاکید کردند که شورای عالی بیمه دست به تعدیل بخشی از هزینه ها زده که پایه ای ترین بخش سلامت را هدف گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۹    
این روزها از تشدید تحریم های غیر هسته ای امریکا علیه ایران بسیار سخن گفته می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۶    
تیم فوتبال پرسپولیس با توقف در دیدار مقابل الریان قطر در آستانه حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۳    
رییس فراکسیون زنان مجلس گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی کم نظیر و تاثیر گذار بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۰    
سخنگوی دولت آلمان با تاکید بر اینکه بشار اسد نمی تواند در دراز مدت در راس دولت سوریه باقی بماند خواستار کناره گیری وی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۰    
آصفری با بیان اینکه جمنا جلسه مجمع عمومی سومی ندارد و نامزد اصلی آن نیز فقط رئیسی است در اشاره به علل بروز اشتباه در شمارش آرای نامزدهای انتخاباتی این جبهه گفت: مشغله زیاد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۰:۵۴    
تیم استقلال خوزستان در نیمه نخست دیدار مقابل لخویای قطر تن به شکست داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۲    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با کارت زردی که در دیدار مقابل الریان قطر گرفت، دو اخطاره و محروم شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۲    
ناظران روسی در آسمان کانادا و آمریکا پرواز نظارتی انجام می دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۰:۲۷    
وزیر خارجه بریتانیا در اظهاراتی از روسیه خواست تا به حمایت های خود از بشار اسد رئیس جمهور سوریه پایان دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۰:۱۵    
از فردا (سه شنبه) ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۰:۱۵    
نرخ جدید انواع مرغ،ماهی و گوشت در بازار منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۰:۱۵    
هکرها، آژیرهای خطر نصب شده در شهر دالاس آمریکا را درست قبل از نیمه شب به صدا درآوردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۹:۵۷    
تداوم پیشروی های ارتش سوریه در حومه حماه و ضربات مهلک به تروریستها در درعا در جنوب سوریه از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۹:۵۷    
وزیر خارجه آمریکا برای توجیه تهاجم نظامی این کشور به سوریه مدعی شد: بازهم خودمان را وقف این می کنیم که مرتکبین جنایت علیه بیگناهان در همه جای دنیا درباره اقداماتشان مسئول شناخته شوند!
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۹:۵۴    
دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس ابلاغ جدید وزیر کشور، گزارش های مراجع چهارگانه استعلام با اسناد معتبر همراه شود و این اسناد به این گزارش ها ضمیمه شود و الا گزارش ها قابل رسیدگی نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۹:۵۴    
وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که حمله جمعه گذشته آمریکا علیه سوریه اقدامی تجاوزکارانه علیه حاکمیت یک دولت بوده و لذا نقض قوانین بین المللی به شمار می آید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۹:۵۴    
نیمه نخست دیدار پرسپولیس - الریان قطر در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه تساوی به اتمام رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۹:۵۴    
وزیر کشور ترکیه با ارائه آمار رسمی از حضور نیروهای نظامی در روز همه پرسی، از حضور بیش از 380 هزار نیروی نظامی این کشور در آن روز خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۹:۵۱    
دو ماه و 20 روز از اعدام انقلابی منصور به وسیله گروههای مذهبی می گذشت و حالا اقدام به تروری دیگر و آن هم شخص اول کشور ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۹:۴۲    
بی شک ولادت در کعبه اشارت و رمزی است براینکه توحید مغز و محتوایی به نام امامت دارد و تاثیر گذاری توحید در کنار امامت آشکارمی شود
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۹:۳۹    
مقامات هندی از امضای قرارداد خرید سامانه موشکی زمین به هوا از رژیم صهیونیستی خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۹:۳۶    
نظامیان ارتش مصر موفق شدند 7 عنصر یک گروه تروریستی را در منطقه عرب العوامر واقع در حومه شهر الصناعیه به هلاکت برسانند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۹:۲۴    
طرح توسعه فازهای 18-17 ، 19 و 21-20 پارس جنوبی هفته آینده با حضور رئیس جمهور و برخی مسئولان بلند پایه کشوری و همچنین میهمانان داخلی و خارجی، هفته آینده افتتاح می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۹:۲۴    
وزیر خارجه روسیه در رایزنی تلفنی با همتای ایرانی خود، تهاجم نظامی جمعه گذشته آمریکا به یک پایگاه هوائی در سوریه را تهدید امنیت منطقه و باعث آسیب رساندن به مبارزه با تروریسم اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۹:۲۱    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: آقای روحانی، لطفاً برای مردم انشا نخوانید، شما املای خود را در این 4 سال نوشتید و امروز هم وقت ارائه کارنامه است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۹:۱۸    
سرپرست سازمان حج و زیارت از پیگیری پرونده فاجعه منا در کمیته ای که عربستان برای بررسی ابعاد مختلف آن تشکیل داده، خبر داد و گفت: در صورت اجرای بدون مشکل حج، سفر عمره نیز برقرار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۹:۱۵    
وزیر امور خارجه کشومان در تماس های تلفنی جداگانه با چند تن از همتایان خارجی خود از جمله موگرینی، لاورف و وزیران امور خارجه عمان، سوریه و الجزایر، در خصوص آخرین تحولات بحران سوریه گفتگو کرد.