چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۹:۲۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 16 فروردین 1396 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 1 خرداد 1396 قدس آنلاین 31 تیر 1396 قدس آنلاین 31 مرداد 1396 قدس آنلاین 1 شهریور 1396 قدس آنلاین 30 مهر 1396 قدس آنلاین 30 آبان 1396 قدس آنلاین 30 آذر 1396 قدس آنلاین 1 دی 1396 قدس آنلاین 1 بهمن 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1396 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 2 فروردین 1396 قدس آنلاین 3 فروردین 1396 قدس آنلاین 4 فروردین 1396 قدس آنلاین 5 فروردین 1396 قدس آنلاین 6 فروردین 1396 قدس آنلاین 7 فروردین 1396 قدس آنلاین 8 فروردین 1396 قدس آنلاین 9 فروردین 1396 قدس آنلاین 10 فروردین 1396 قدس آنلاین 11 فروردین 1396 قدس آنلاین 12 فروردین 1396 قدس آنلاین 13 فروردین 1396 قدس آنلاین 14 فروردین 1396 قدس آنلاین 15 فروردین 1396 قدس آنلاین 16 فروردین 1396 قدس آنلاین 17 فروردین 1396 قدس آنلاین 18 فروردین 1396 قدس آنلاین 19 فروردین 1396 قدس آنلاین 20 فروردین 1396 قدس آنلاین 21 فروردین 1396 قدس آنلاین 22 فروردین 1396 قدس آنلاین 23 فروردین 1396 قدس آنلاین 24 فروردین 1396 قدس آنلاین 25 فروردین 1396 قدس آنلاین 26 فروردین 1396 قدس آنلاین 27 فروردین 1396 قدس آنلاین 28 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 فروردین 1396 قدس آنلاین 30 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 فروردین 1396 
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۰    
مدیرکل امور اداری آموزش وپرورش از اعلام نتایج نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش وپرورش تا فردا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۲۵    
رئیس پلیس فتا کرمان گفت: ارائه وای فای مجانی در بسیاری از اماکن امری معمول محسوب می شود اما باید دانست در صورت استفاده دیگران از این اینترنت و ارتکاب جرم، صاحب اشتراک باید پاسخگو باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۱:۱۲    
یزد - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی عصر جمعه وارد استان یزد شدند و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان قرار گرفتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۳    
دارنده نشان نقره مسابقات دو و میدانی پارالمپیک ریو گفت: هدف بزرگی در سر دارم و آن هم کسب مدال در پارالمپیک 2020 توکیو است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۹:۴۲    
رئیس انجمن داروسازان ایران با اشاره به آخرین مطالبات داروخانه ها از سازمان های بیمه گر گفت: با بدعهدی بیمه ها، داروها در داروخانه ها نقدی حساب می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۹:۴۸    
فرزندان برای ادای دین خود نسبت به پدر و مادر فعالیت های مختلفی را می توانند انجام دهند که یکی از آن ها خواندن دعاهایی برای پدر و مادر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۴    
گزارشی که در وبلاگ توسعه دهندگان اندروید قرار گرفته، به بیان توضیحات جامع در خصوص هوشمندترین بدافزار اندروید پرداخته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۲    
نمایشگر پرچم داران سامسونگ همیشه در بین بهترین ها بوده است و گلکسی اس 8 نیز از این قاعده مستثنا نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه کمیسیون ویژه تولید ملی و سیاست های کلی اصل 44 گفت: فهرستی شامل 800 قلم کالا برای جلوگیری از ثبت سفارش و یا افزایش تعرفه واردات آنها به دولت ارائه شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۲:۴۵    
شهرکرد- برای نخستین بار در کشور، ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز تولید خوراک آبزیان در استان چهارمحال و بختیاری ساخته شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۲:۰۶    
ایلام- فرمانده سپاه استان ایلام گفت: 100 هکتار از اراضی استان ایلام توسط سپاه استان نهال کاری شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۷    
کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده بین وزارت کشور ایران و عراق، تردد زائران در اربعین حسینی از مرز خسروی حتمی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۱    
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: نباید اجازه دهیم در دو ماه آینده به بهانه انتخابات ریاست جمهوری، وضعیت بلاتکلیفی در حوزه اقتصادی ایجاد شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۱:۰۹    
ساری- مدیرکل شیلات مازندران از تمدید مهلت صید ماهیان استخوانی تا 25 فروردین خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۱:۰۰    
دومین سالانه بهارستان این روزها میزبان یادبودی از عباس کیارستمی عکاس و فیلمساز فقید ایرانی در خیابان های شهر تهران است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۵۴    
مهدی سنایی سفیر ایران در مسکو روز گذشته با نماینده ویژه پوتین در امور سوریه دیدار و دو طرف در خصوص تحولات اخیر منطقه و روابط دو جانبه به تبادل نظر پرداختند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۴۵    
ایلام- استاندار ایلام گفت: محموله بزرگ 125 کیلوگرمی مواد مخدر در استان توسط سربازان گمنان امام زمان (عج) در ایام نوروز امسال کشف و ضبط شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۳۹    
مشهد- براساس اعلام روابط عمومی شبکه جامع دانشگاه های خراسان رضوی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پی وقوع زمین لرزه در این استان فعالیت های آموزشی تمامی دانشگاه ها و مدارس برخی از ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۱۵    
رئیس آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو گفت: طرح ساماندهی شبکه ملی آزمایشگاهی سازمان غذا و دارو از جمله مهم ترین اقدامات این سازمان برای ارتقای خدمات رسانی در حوزه کالاهای سلامت است که به زودی راه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۹:۳۳    
لئو مسی بازی فوق العاده ای را برابر سویا پشت سر گذاشت و توانست 2 گل از سه گل تیمش را به ثمر برساند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۸:۰۶    
اهواز-وزیر جهاد کشاورزی گفت: استان خوزستان به ظرفیت کارخانه قند باتولید در حد 50 هزارتن در روز چغندر قند نیاز داریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۸:۰۳    
اهواز-استاندار خوزستان گفت: گسترش سکونتگاه های غیررسمی و حاشیه نشینی براثر عوامل مختلف از جمله جنگ از عمده ترین مشکلات این استان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۷:۵۴    
اهواز-رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان گفت: آخرین مصوبه هیئت دولت برای استان خوزستان، پنج موضوع آب، برق، فاضلاب، گرد و غبار و همچنین طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی را شامل می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۷:۵۴    
اهواز-معاون محیط زیست کشور گفت: وقایع گرد و غبار کشور به خصوص وضعیت جوی استان خوزستان به وزارت امور خارجه اعلام شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۷:۴۵    
اهواز نماینده مردم اهواز گفت: اغلب صنایع استان خوزستان فاقد کارکرد لازم در راستای مسئولیت های اجتماعی هستند و هیچ کمکی به اشتغالزایی و رفع محرومیت ندارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۷:۳۹    
یزد - استاندار یزد گفت: نیازی نیست که واحدهای بدون صرفه اقتصادی با تزریق منابع مالی نگه داشته شوند؛ چراکه این گونه عمل کردن به پویایی اقتصاد کمکی نمی کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۶:۰۰    
وزیر کار از تصمیم جدید دولت برای تامین اعتبار توزیع سبد کالا در اردیبهشت ماه و افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۷:۰۰    
در حالی آمریکا، انگلیس و فرانسه دولت سوریه را متهم به استفاده از سلاح شیمیایی می کنند که بازرسان این سازمان ملل سال 2014 تمام انبارهای شیمیایی سوریه را تخلیه کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۵:۰۰    
سران آمریکا و اردن در کاخ سفید کنفرانس خبری مشترک برگزار کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۳:۵۷    
ترزا می با طرح موضوعاتی همچون حمایت ایران از حوثی ها، ارسال نیرو به سوریه و حمایت از بشار اسد، از فعالیت های ایران در منطقه ابراز نگرانی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۳:۲۱    
با وجود تکذیب حمله شیمیایی انجام شده در ادلب توسط دولت سوریه، وزارت خارجه ترکیه به ایران و روسیه در مورد مسئولیت خود برای جلوگیری از نقض آتش بس هشدار داده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۳:۱۲    
ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز در اظهاراتی اعلام کرد که پیش نویس ارائه شده از سوی آمریکا و برخی از سایر کشورهای غربی به شورای امنیت علیه سوریه کاملاً بر اساس گزارش های جعلی تنظیم شده ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۲:۰۹    
آخرین نشست کمیسیون مشترک برجام میان ایران و 1+5 اواخر دی ماه سال گذشته در وین در سطح معاونان وزیران خارجه برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۰:۵۷    
اورزلا فون درلاین وزیر دفاع آلمان از سایبری شدن ارتش این کشور خبر داد و گفت که قرار است فرماندهی آن در شهر بن برقرار شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۱:۵۱    
بر اثر تیراندازی با تفنگ 4 نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان پیرانشهر زخمی شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۱:۵۱    
مشاور رییس کل سازمان خصوصی سازی درباره گزارش مواردی از مراجعه برخی افراد به خانه ها و درخواست پول برای سهام عدالت افزود: مشمولان باید هوشیار باشند تا تحت تاثیر سودجویان قرار نگیرند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۱:۳۳    
رضا رویگری گفت: من حالم خوب است؛ به شایعه ها توجه نکنید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۱:۲۷    
فرمانده انتظامی مریوان از سرقت یک بانک در این شهرستان خبر داد و گفت که سارق مسلح دستگیر شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۱:۲۴    
معاون اول رئیس جمهور گفت: توطئه هایی در منطقه در حال رخ دادن است که به ما می گوید باید با عقلانیت از کشور دفاع کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۱:۰۶    
رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه گفت اوباما با زیر پا گذاشتن خط قرمزی که ترسیم کرده بود، فرصت حل بحران سوریه را از دست داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۲۷    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه برای نخستین بار در قانون مسئله گردوغبار آورده شد گفت: 8 ماده قانون در راستای هوای پاک در صحن علنی مجلس به تصویب رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۵۷    
محققان در کلینیک مایو با کاشت یک الکترود زیر آسیب نخاعی یک بیمار توانستند کاری کنند تا این فرد فلج نخاعی مجددا کنترل پاهای خود را به دست آورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۵۷    
تیم فوتبال بارسلونا با پیروزی قاطعانه مقابل سویا در حساس ترین بازی هفته سی ام رقابتهای لالیگا موقتا به صدر جدول رده بندی صعود کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۴۸    
برای پرهیز از مصرف ماده مضر و بیماری زای شکر، در مقاله زیر برخی از بهترین مواد غذایی که می توانند جایگزین های طبیعی مناسبی برای شکر باشند، ارائه شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۳۹    
سرپرست اورژانس کشور از استقرار کمپ های سلامت و تیم های حمایت های روحی و روانی در مناطق زلزله زده خراسان رضوی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۳۰    
با افزایش سن، بدن آنزیم های گوارشی کمتری ترشح می کند، که می تواند مشکلاتی مانند گاز، نفخ و سوء هاضمه تولید کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۰۹    
دیمیتری مدودف نخست وزیر روسیه اعلام کرد که دستور داده شده تا نیروهای واکنش سریع در مترو مستقر شوند تا از دخالت های غیر قانونی و اتفاقات غیر منتظره جلوگیری شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۱:۵۴    
یک و ماه و نیم دیگر بیشتر تا انتخابات باقی نمانده و هرچه به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در 29 اردیبهشت ماه نزدیک تر می شویم تکاپوی انتخاباتی بیشتر می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۴۸    
دو سناتور دموکرات و جمهوریخواه آمریکا به وزیر خارجه این کشور توصیه کردند در جریان دیدار از روسیه با مخالفان دولتی این کشور نیز دیدار نماید و حمایت سنا را به اطلاع آن ها برساند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۱:۴۲    
مرتضی حاجی رئیس شورای ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان در تهران شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۳۹    
در نشست فردای این جبهه نام قالیباف هم جزء نامزدها خواهد بود. بیانیه وی به معنای انصراف از کاندیداتوری نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۳۹    
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: بنده معتقدم بیانه آقای قالیباف نمایانگر بلوغ جریان انقلابی و اسلامی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۳۳    
مشهد- برای زلزله امروز مشهد و پس لرزه های آن دیگر پیش بینی خطر وجود ندارد اما در صورت فعال شدن گسل های بعدی تخریب های شدیدی را شاهد خواهیم بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۱:۲۷    
رئیس دیوان ریاست اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که سرکرده گروه تروریستی داعش دو ماه قبل از شهر موصل فرار کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۱:۲۱    
روابط عمومی مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، با صدور اطلاعیه ای اظهارات اخیر نسبت داده شده به دکتر حسام الدین آشنا در فضای مجازی را تکذیب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۲۱    
رهبر حزب مخالف دولت ترکیه با متهم کردن دولت ترکیه به هک کردن ایمیل های شخصی شهروندان این کشور، خواستار توضیح وزیر دادگستری در این خصوص شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۱:۱۲    
وزیر خارجه جدید آمریکا برای اولین بار هفته آینده به مسکو سفر می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۹    
شرکت ملی گاز اعلام کرد: هزینه تعرفه گازبهای بخش خانگی در سال1396 تا زمان ابلاغ مصوبه جدید هیچگونه افزایشی نسبت به سال 1394 نمی یابد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۰    
در حالی مجلس شورای اسلامی روز گذشته سن معاینه فنی خودروهای صفر را از 5 سال به 4 سال کاهش داده که مهمترین پیام این مصوبه کاهش کیفیت خودروهاست و البته استفاده از قطعات بی کیفیت یکی از دلایل اصلی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۰:۵۷    
رئیس سازمان محیط زیست کشور از بررسی موضوع ریزگردها در نشست سازمان ملل و در کشور ایران خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۱:۴۲    
دقایق پایانی دیدار تیم های پرسپولیس و پیکان در حالی به جنجال کشید که بازیکن جوان پیکان به صورت آقای گل لیگ سیلی زد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۱:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر پیکان و نزدیکتر شدن به قهرمانی در لیگ شانزدهم گفت: سه امتیاز حیاتی و ارزشمند کسب کردیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۱:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال پیکان تیمش را شایسته شکست برابر پرسپولیس ندانست و گفت: بیانیه ای که پرسپولیس بعد از شکست برابر صنعت نفت داد در این دیدار به کمکش آمد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۱:۰۹    
اسامی 10 کاندیدایی که در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب از بین آنها رأی گیری می شود منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۱:۰۹    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد که گروه های تروریستی در خان شیخون از بمب های شیمیایی برخوردار بودند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۱:۰۳    
مجله اکونومیست اعلام کرد بر اساس آمار و میزان اعضاء شبکه اجتماعی فیس بوک اعتیادآورترین مخدر در جهان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۰:۵۴    
مقامات مریلند از سقوط یک فروند هواپیمای نظامی اف-16 در نزدیکی پایگاه اندروز خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۸    
آخرین نظر سنجی انجام شده توسط مرکز نظر سنجی لاوادا 82 درصد مردم روسیه از عملکرد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه راضی هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۰:۳۹    
نرم افزار تلگرام برای فعالسازی حساب، از روش ارسال کد فعالسازی به شماره سیم کارت استفاده می کند که در صورت تغییر مالکیت سیم کارت، مالک جدید ممکن است بتواند به حساب تلگرام صاحب سیم کارت دسترسی پیدا کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۰:۳۳    
یگان حفاظت میراث فرهنگی از دیروز برای پیشگیری از غارت اموال تاریخی در محوطه مستقر شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۲۷    
دولت آلمان علی رغم تکذیب دخالت در حمله هسته ای از سوی دولت اسد، ایران و روسیه را به داشتن مسئولیت در مورد حمله شیمیایی انجام شده درحومه شهر ادلب متهم کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۰:۲۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش سوزی گسترده در یک کارگاه رنگرزی در جنوب تهران خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۰:۲۴    
در طب سنتی ایران، امکان بروز آلرژی در افرادی که مزاج گرم دارند یا مزاج آنها در اثر بیماری و یا تغذیه نادرست مزاج کل بدن و یا به طور اختصاصی مزاج مغز آنها به سمت گرمی رفته باشد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۰:۱۸    
نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی با انتشار نامه ای به اتحادیه بین المجالس، فضاسازی علیه دولت سوریه در حادثه شیمیایی خان شیخون را به فضای پارلمان ها کشاندند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۰:۱۵    
بیرجند- فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: محور بیرجند- قاین پرتلفات ترین جاده خراسان جنوبی درنوروز امسال بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۰:۱۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: باید با راه اندازی و ساخت واحدهای تولیدی در بخش های مختلف به روزی برسیم که دیگر شاهد صادارت محصولات خام به سایر کشورها نباشیم یا اینکه حداقل بتوانیم آن را به حداقل ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۰:۱۵    
با گذشت یکسال و چند ماه از زمان قانونی آزادسازی سهام عدالت و تاخیر صورت گرفته، کماکان دولت یازدهم برنامه مشخص و زمانبندی شده ای در این زمینه ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۰:۱۵    
بیرجند- کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: روند کاهش دما امشب نیز در خراسان جنوبی ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۰:۱۲    
اهواز-معاون اول رئیس جمهور گفت: امروز اقتصاد مقاومتی مهمترین اولویت کشور است که می تواند چالش های ما را به حداقل برساند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۰:۰۹    
سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد که اولین جلسه این هیئت در سال جاری فردا برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۰:۰۳    
یک مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری وضعیت آسیب به آثار و بناهای فرهنگی تاریخی خراسان رضوی را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۰:۰۰    
خانواده افشین یداللهی از کاربران فضای مجازی تقاضا کردند به حریم خصوصی آنها احترام بگذارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۵۷    
مشهد- وقوع زمین لرزه ای به بزرگی 6 ریشتر ساعت 10 و 39 دقیقه صبح امروز در سفید سنگ فریمان در استان خراسان رضوی تا عصر چهارشنبه تعداد 100 پس لرزه داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۵۴    
جنبش مقاومت اسلامی (حماس) به مزدورانی که برای رژیم صهیونیستی جاسوسی می کنند، یک هفته مهلت داد تا با معرفی خود از عفو برخوردار شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۴۸    
یکی از امامان جمعه کشور از علی مطهری نایب رئیس مجلس به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، شکایت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۴۵    
چاقاله بادام مقوی معده و لثه بوده و حرارت زیاد بدن را فرو می نشاند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۴۲    
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان در حالی با تساوی به پایان رسید که سرخپوشان چند موقعیت گل را از دست دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۴۲    
بوشهر- در شهرستان دیر از توابع استان بوشهر تعداد 28 هزار نفر معادل 50 درصد جمعیت آن تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند که متأسفانه به دلیل نبود برخورداری بیمارستان و به دلیل کمبود امکانات درمانی تعداد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۴۲    
کارلس پویول، کاپیتان سابق بارسلونا در مصاحبه جدید خود به تمجید از پپ گواردیولا پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۳۹    
فرض کنید که در حساب بانکی خود 2 میلیارد و دویست میلیون تومان پول داشتید؛ برای خرج کردن این پول چه تصمیمی می گرفتید؟
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۳۹    
رئال مادرید قصد دارد مدافع چپ اتلتیکو که قرضی برای آلاوس بازی می کند را با پرداخت رقم فسخ قراردادش به خدمت بگیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۳۶    
قم- تفاهم نامه ساخت فرودگاه و دهکده گردشگری طرلاب در منطقه سلفچگان قم آذرماه 89 بین شرکت ارم کیش و استانداری قم منعقد و عملیات اجرایی این فرودگاه نیز در بهمن ماه همان سال آغاز شد اما باگذشت 6 سال از ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۳۳    
کرمان- تعطیلی مستمر مدارس، انسداد محورهای مواصلاتی و مدفون شدن بسیاری از روستاها در زیر تلی از خاک و ماسه و قطعی آب و برق تنها بخشی از مشکلات مردم شرق استان کرمان به واسطه وجود ریز گردها و توفان های ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۳۳    
گرگان- استان مرزی گلستان بین دو قطب گردشگری شمال و زیارتی مشهد واقع است و سالانه 18 میلیون زائر و گردشگر از این خطه گذر می کنند و یکی از پتانسیل های مهم در حوزه بوم گردی است
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۳۳    
مدیرکل امورصید و صیادی سازمان شیلات ایران گفت: از شروع فصل صید ماهیان استخوانی تا دهم فروردین ماه سال جاری، بالغ بر 4 هزار و 431 تن ماهی استخوانی از استان های شمالی کشور صید شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۲۷    
مشهد- مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد، از انجام 82 عملیات پیشگیرانه در پی وقوع زلزله در سطح و حومه این کلانشهر خبر داد .
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۲۱    
سخنگوی اورژانس کشور از نجات یک دوقلوی 10 ماهه از زیر آوارهای زلزلۀ مشهد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۲۱    
شرکت هواپیمایی آسمان اعلام کرده است که به مذاکراتش با شرکت صنایع سنگین میتسوبیشی برای خرید هواپیما ادامه می دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۱۸    
عضو حزب موتلفه می گوید: الان ظرفیت وحدت در آقای رئیسی به وجود آمده است و تقریبا همه جریانات اصولگرایی روی نام او متفق القول هستند و ظرفیت اجتماعی هم براساس افکارسنجی های اخیر نشان می دهد ایشان قابلیت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۱۸    
کارشناسان معتقدند، انعقاد قرارداد مقدماتی 6 میلیارد دلاری برای فروش 60 فروند بوئینگ 737 به شرکت هواپیمایی آسمان محکی جدی است که می تواند نشان دهد اولویت اصلی دولت ترامپ چیست ...