چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۲:۱۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 22 فروردین 1396 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 1 خرداد 1396 قدس آنلاین 31 تیر 1396 قدس آنلاین 31 مرداد 1396 قدس آنلاین 1 شهریور 1396 قدس آنلاین 30 مهر 1396 قدس آنلاین 30 آبان 1396 قدس آنلاین 30 آذر 1396 قدس آنلاین 1 دی 1396 قدس آنلاین 1 بهمن 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1396 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 2 فروردین 1396 قدس آنلاین 3 فروردین 1396 قدس آنلاین 4 فروردین 1396 قدس آنلاین 5 فروردین 1396 قدس آنلاین 6 فروردین 1396 قدس آنلاین 7 فروردین 1396 قدس آنلاین 8 فروردین 1396 قدس آنلاین 9 فروردین 1396 قدس آنلاین 10 فروردین 1396 قدس آنلاین 11 فروردین 1396 قدس آنلاین 12 فروردین 1396 قدس آنلاین 13 فروردین 1396 قدس آنلاین 14 فروردین 1396 قدس آنلاین 15 فروردین 1396 قدس آنلاین 16 فروردین 1396 قدس آنلاین 17 فروردین 1396 قدس آنلاین 18 فروردین 1396 قدس آنلاین 19 فروردین 1396 قدس آنلاین 20 فروردین 1396 قدس آنلاین 21 فروردین 1396 قدس آنلاین 22 فروردین 1396 قدس آنلاین 23 فروردین 1396 قدس آنلاین 24 فروردین 1396 قدس آنلاین 25 فروردین 1396 قدس آنلاین 26 فروردین 1396 قدس آنلاین 27 فروردین 1396 قدس آنلاین 28 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 فروردین 1396 قدس آنلاین 30 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 فروردین 1396 
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۹:۴۹    
در هفته ای که گذشت پس از جنجال لفظی شدیدی که بین پیونگ یانگ و واشنگتن بالا گرفت، آمریکا نیروها و تجهیزات دریایی فراوانی را به فرماندهی ناوهواپیمابر اتمی " کارل وینسون" راهی آب های شبه جزیره کره کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۰:۴۳    
از دانشگاه دولتی شهر موصل عراق چیزی جز ویرانه بر جای نمانده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۰:۴۴    
معاون وزیر خارجه روسیه می گوید این کشور قطعنامه کشورهای غربی ضد سوریه را وتو خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۹    
نخست وزیران استرالیا و هند در قطار شهری دهلی نو عقده سلفی گرفتن را از دل خود باز کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۲۰    
سازمان ملل دربارۀ شمار فزایندۀ پناه جویانی که از لیبی عبور می کنند و در بازارهای برده داری معامله می شوند و در معرض سوءتغذیه و بهره برداری جنسی هستند، هشدار داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۵:۵۶    
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت علی (ع) در ماه رجب، حدود 30 هزار دانش آموز دختر و پسر در بیش از 200 مسجد سراسر کشور معتکف شده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۲:۱۱    
یاران مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی همایشی تحت عنوان دیدبان اعتدال یادواره تبیین راه و اندیشه های آیت اله هاشمی برگزار می کنند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۶    
یزد- همزمان با میلاد با سعادت امیرمومنان حضرت علی(ع)، عملیات اجرایی گازرسانی به مجموعه روستاهای سبزدشت شهرستان بافق با برآورد اعتباری معادل 45 میلیارد ریال آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۱:۲۰    
شورای اروپا، تحریم های خود علیه ایران به بهانه نقض حقوق بشر در این کشور را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۱:۰۲    
قم- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: اسراف و استفاده بیش از الگوی مصرف آب و برق را تهدیدی برای کشور و نسل های آینده دانست ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۹:۵۳    
قم- همزمان با سالروز ولادت مولود کعبه حضرت علی (ع) ، بیش از یکصد نفر از طلاب حوزه های علمیه به دست مراجع تقلید معمم شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۹:۳۸    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دوره دولت یازدهم شکوهمندترین دوره در توسعه کمی و کیفی اقلام و تجهیزات موشکی و دفاعی کشور بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۹:۳۲    
با حضور وزیر بهداشت 13پروژه بهداشتی و درمانی در مازندران افتتاح شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۹:۲۳    
اهواز_ با دستور استاندار و پیگیری های معاون عمرانی و مدیریت بحران استان از ورود زهاب های نیشکر، شیلات و سایر به مناطق شمالی خرمشهر جلو گیری بعمل آمد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۸:۰۲    
یک موسسه مطالعات جمعیت شناسی در ژاپن برآورد کرده است که جمعیت این کشور تا نیم قرن دیگر (2065 میلادی) به 88 میلیون نفر می رسد که با توجه به آمار فعلی به معنی کاهش 30 درصدی جمعیت این کشور است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۷:۰۸    
روند تغییر میزان دستمزد 26 گروه شغلی مرتبط با طرح های عمرانی در سال 95 نسبت به سال 94 اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۵:۱۱    
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران تمایل دارد که 3 درصدی که برای هزینه طرح تحول آموزش مشخص شده است را کاملا به این امر اختصاص دهد گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۶:۱۱    
متخصصان آمریکایی به اطلاعات جدیدی در مورد علت بروز آکنه دست پیدا کردند که می تواند روش درمان این عارضه پوستی را تغییر دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۴:۳۵    
آن چه می خوانید گفته های جهانگردان آمریکایی در پس سفر به ایران و برخوردشان با ایرانیان است. تجربه هایی جالب و مخالف نگرش های کاخ سفیدنشیان را در این گفت وگوها می توان به خوبی دید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۳:۳۸    
رییس جمهور در نامه ای به وزیر اقتصاد سه ماه به وی مهلت داد تا برنامه ای را برای اصلاح نظام بنگاه داری صندوقهای بازنشستگی و تامین اجتماعی تهیه کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۱:۰۹    
مدیرکل دفتر قرنطینه سازمان دامپزشکی واردات هرگونه گوشت فاسد یا آلوده از برزیل به ایران را رد کرده و گفت: مراحل ورود گوشت به ایران آنقدر سختگیرانه است که چنین چیزی امکان ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۳:۳۹    
مدیر سازمان عفو بین الملل از اقدام اخیر آمریکا در حمله موشکی به سوریه انتقاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۰:۳۹    
کنسرت گروه آبرون به سرپرستی مسعود عظیمی فر با عنوان ترانه های سرزمین مادری در تاریخ 28 و 29 فروردین در سالن فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۳:۴۵    
دیدار رفت تیم های فوتبال دورتموند و موناکو در لیگ قهرمانان اروپا لغو شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۲:۳۰    
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه از وجود اختلافاتی بین مسکو و آنکارا درباره سوریه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۳:۰۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر توسعه مشارکت عمومی در جامعه گفت: تراز تجاری ایران پس از 62 سال مثبت شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۲:۴۸    
بجنورد- مدیراسبق دفتر موسیقی حوزه هنری کشور گفت: خراسان شمالی پایتخت فرهنگی موسیقی کشور محسوب می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۲:۳۹    
دفتر آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان درباره یک خبر انتخاباتی اطلاعیه ای صادر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۲:۲۴    
رئیس جمهور کشورمان گفت: بی سابقه ترین و بزرگترین طرح اقتصادی و سرمایه گذاری در حوزه پتروشیمی هفته آینده در عسلویه افتتاح می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۲:۲۱    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب از مناطق زلزله زده این استان بازدید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۱:۱۸    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از اتمام مهلت مقررات مربوط به تردد مشمولان ایرانی خارج از کشور خبر داد و توضیحاتی را درباره شرایط فعلی تردد این افراد ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۱:۱۲    
فرهاد اصلانی می گوید: همیشه دوست دارم نقش های متفاوت رابازی کنم چون حیات هنری ام به همین وابسته است، اما فعلا برای کم کاری هایم از خودم عصبانی هستم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۲:۰۹    
یک مرجع تقلید در پاسخ به سؤال جمعی از مقلدین گفت: درباره حضور و یا عدم حضور هیچ یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار نظر و توصیه ای نکرده و مردم را به شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح دعوت می کنم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۱:۴۸    
منابع سوری از حرکت 120 دستگاه اتوبوس به سمت شهرک های کفریا و فوعه در حومه ادلب با هدف تخلیه شماری از مردم مظلوم این مناطق تحت محاصره تکفیری ها خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۴۲    
در شرایطی که آمار سرشماری نفوس و مسکن از وجود 2.5 میلیون مسکن خالی در ایران حکایت دارد، کارشناسان معتقدند این واحدها عمدتا خانه های لوکس ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۱:۳۹    
شورای اتحادیه اروپا طی بیانیه ای تحریم های حقوق بشری علیه ایران را یک سال دیگر تمدید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۱:۲۷    
آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن ابراز امیدواری کرد شایعات جدایی وراتی در پایان فصل جاری صحت نداشته باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۱:۲۷    
فابیو کاپلو، سرمربی باتجربه و سابق یوونتوس معتقد است پیش بینی نتیجه بازی یوونتوس برابر بارسلونا دشوار است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۱:۲۴    
برای نخستین بار در دوران خودروهای مدرن، با ارزش ترین خودروساز آمریکا، یک خودروساز مستقر در دیترویت نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۱:۲۱    
ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا بخاطر اتفاقات دیدار مقابل مالاگا سه جلسه محروم شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۱۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اشتغال خوب نیاز به سرمایه گذاری دارد که دولت در همه زمینه ها از سرمایه گذاران حمایت می کند که در این زمینه بسته های رونق اقتصادی بسیار موثر بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۱:۱۲    
سرمربی لوکوموتیو ازبکستان گفت: در بازی با استقلال در 3 دقیقه پیروزی از کف ما رفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۱۲    
یکی از اقدامات مهم سازمان تامین اجتماعی در راستای حمایت از تولید داخلی و خروج از رکود در بنگاه های اقتصادی اجرای بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان بود که در سال 95 کلید خورد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۱:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با ابراز رضایت از نتیجه بازی با لوکوموتیو ازبکستان، گفت: در نیمه دوم به خودمان آمدیم و به حقمان در این مسابقه رسیدیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۱:۰۰    
نائب رییس انجمن مغز و اعصاب تاکید کرد که فراموشی های گذرایی که گاهی در زندگی روزمره اتفاق می افتد به هیچ وجه به معنی آلزایمر نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۴۸    
عضو کمیسون انرژی در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه حذف کارت سوخت در کشور اشتباهی بود که امروز به مجوزی برای قاچاق سازمان یافته بنزین تبدیل شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۹:۴۲    
آغاز نام نویسی داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران بازتاب زیادی در رسانه های عربی داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۳۹    
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه در راستای عملیاتی شدن نظام 3-3-6 امسال پایه یازدهم مستقر می شود گفت: امسال کلیه کتب پایه یازدهم جدیدالتالیف هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۳۳    
یک متخصص تغذیه گفت: اگر چای را با سیب ترکیب کنیم، طعم شیرین سیب که از فروکتوز موجود در خود میوه حاصل می شود با طعم دهنده گیاهی چای ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۲۴    
برخی از سینماگران که بازیگران تعداد بیشتری از آنها را شامل می شود، به واسطه حضور پدرشان در سینما وارد حرفه شان شده اند که بسیاری از آنها با موفقیت در کارشان هویت مستقلی پیدا کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۹:۱۸    
شهروندان قدس ضمن انتقاد از بی توجهی تشکیلات خودگردان به اوضاع اهالی این منطقه در سایه تشدید تعرضات رژیم صهیونیستی، انتفاضه را تنها راه تحقق آرمان های فلسطینیان و مقابله با تجاوزگری رژیم صهیونیستی خوان
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۹:۱۲    
شکست های پیاپی به تروریستها تحمیل شده است، گروه هایی که با تمام توان و امکانات خود برای اشغال درعا با تمرکز بر محله المنشیةهمزمان با افشای توطئه جدید آل سعود، صهیونیست ها، اردن و آمریکا تلاش می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۹    
پورعلی مطلق از ثبت نام 126 داوطلب در اولین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۹    
سردار دهقان و سپهبد فهد جاسم الفریج در گفت وگوی تلفنی بر افزایش هماهنگی بیشتر جهت تشدید عملیات نظامی علیه تروریست ها تأکید کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۹    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین گفت: 24 نفر از معتکفان در روستای لوشکان بر اثر نشر گاز بخاری دچار مسمومیت شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۹    
وزیر امور خارجه ایران روز جمعه برای حضور در نشست سه جانبه با وزرای امور خارجه روسیه و سوریه، به مسکو سفر می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۳    
فرماندار ایالت آلاباما در آمریکا پیش از برگزاری جلسه دادگاهش درباره سوءاستفاده از منابع ایالتی و رسوایی جنسی از سمتش استعفا کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۰    
بانوی نیکو کار کشورمان که بیش از دوسال به اتهام قتل یک کودک اجازه خروج از هندوستان را نداشت با حمایت های دستگاه دیپلماسی کشورمان بی گناهی خود را اثبات کرد و فردا (چهارشنبه )وارد اصفهان می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۹:۵۴    
رییس ستاد انتخابات کشور از تشکیل کمیته امنیت انتخابات در شورای امنیت کشور خبرداد و گفت: این کمیته بدون هیچ تعارفی مسائل را رصد می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۴۲    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در سخنانی اعلام کرد که طبق اطلاعاتی که مسکو به دست آورده است، ایالات متحده آمریکا خود را برای حمله به جنوب دمشق آماده می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۹:۳۳    
از روی کره زمین با تلسکوپ های امروزی می توان بیش از 70 هزار میلیون میلیون میلیون ستاره معادل عدد 7 و 22 صفر مقابل آن را مشاهده کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۹:۳۰    
روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری افزایش قابل ملاحظه دما در نیمه شمالی کشور به ویژه سواحل خزر و وزش باد شدید در گیلان و اردبیل رخ خواهد داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۹:۲۴    
روابط عمومی قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه از دستگیری 2 نفر از عوامل ترور فرمانده گردان "کورین" در سیستان و بلوچستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۱۲    
سفیر افغانستان در واشنگتن پس از دیدار با تونی فستر مدیر شورای امور جهانی آمریکا از باز شدن احتمالی دفتر این نهاد در افغاستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۹:۰۹    
مراسم معنوی اعتکاف در مسجدالنبی ولنجک تهران در حال برگزاری است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۹:۰۰    
یک فرمانده عراقی اعلام کرد که تروریست های داعش فقط بر 6.8 درصد عراق تسلط دارند در حالی که در سال 2014 یک چهارم کشور در اشغال داعش بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۷:۵۷    
دانشمندان پس از یک دهه تحقیق درباره کهن ترین گروه حیوانات روی زمین متوجه شدند ماهی شانه دار دریایی مهاجم، قدیمی ترین موجودی است که در زمین می زیسته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۵۴    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با 54 میلیارد دلار عدم النفع قرارداد کرسنت، می توان کل مدارس کشور را از نو ساخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۴۸    
پسر ترامپ در مصاحبه اخیر خود با رسانه های آمریکایی اعلام کرد که حمله اخیر جنگنده های آمریکا به سوریه به تحریک ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهوری آمریکا صورت گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۳۹    
وزرای خارجه گروه 7 از روسیه، و ایران خواستند که از نفوذ خود به منظور واداشتن دمشق به عمل به تعهداتش در خصوص قرراداد سلاح شیمیایی استفاده کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۳۰    
منابع یمنی از شلیک 3 موشک زلزال 2 توسط نیروهای ارتش و کمیته های مردمی این کشور به پادگاه مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۷:۲۷    
اعتکاف چند سالی است جای خود را بیش از گذشته در میان مردم افغانستان و مساجد باز کرده و حالا 13 رجب که می شود... در افغانستان تکاپویی زیبا میان مردم برای حضور در مراسم اعتکاف به چشم می خورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۷    
اولین روز نام نویسی داوطلبان ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور با حاشیه های جالبی روبرو بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۷:۱۸    
روزنامه روسی " نزاویسیمایا گازتا" نوشت که جنگنده های روس 36 موشک از مجموع 58 موشک "تام هاوک" آمریکاییِ شلیک شدهِ به پایگاه هوایی الشعیرات سوریه را سرنگون کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۱۸    
جمعی از احزاب اصلاح طلب جبهه ای تحت عنوان شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب را تشکیل دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۱۸    
در اسلام، به پوشیدن جامه های ابریشمی سبز رنگ، نگاه کردن به آسمان برای تقویت بینایی و پوشیدن کفش زرد برای ایجاد حس شادمانی تاکید شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۱۲    
ضرغامی در صفحه شخصی خود اعلام کرد: همکاری خودم را با تمامی نامزدهای جبهه انقلاب آغاز کرده ام و هرگونه شایعه همکاری خاص با یکی از این عزیزان تکذیب می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۰۹    
زاهدان-روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور مستقر در سیستان وبلوچستان اعلام کرد: 2 نفر از عوامل شهادت روح الله عالی فرمانده گردان کورین تیپ 110 سپاه سلمان دستگیر شدند و 2 شرور دیگر ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۰۹    
محسن رضایی به نامزدهای جبهه انقلاب اسلامی پیامی صادر و تاکید کرد: کشور بدون کارآمدی جمعی و انقلابی، از دایره تنگ مشکلات اقتصادی، تحریم ها و کارشکنی های دشمنان و رقبا بیرون نخواهد آمد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۰۹    
برنامه ریزی شده تا در سال 97 آبرسانی به همه روستاهای کشور تکمیل شود، از اینرو فقط یکسال و یا چند ماه بیشتر از آن تا حذف کامل آبرسانی با تانکر در روستاهای کشور فاصله داریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۰۳    
وزیر خارجه فرانسه از عدم توافق کشورهای گروه 7 درباره افزایش تحریم ها علیه روسیه و سوریه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۰۰    
یزد- مسئول دفتر شورای نگهبان استان یزد گفت: مومن واقعی همواره با شناخت کامل در مسیر اهداف امامان معصوم (ع) گام بر می دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۰۰    
شیراز- کارگران کارخانه قند ممسنی روز های متمادی است که دست به تجمع صنفی زده اند و می گویند؛ 36 ماه است که حقوق نگرفته ایم و تا زمانی که به مطالبات خود نرسیم این تحصن هر روز در ساعت اداری ادامه خواهد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۰۰    
یزد- در آئینی مذهبی طبق سالهای گذشته به مناسبت میلاد امام علی (ع) 20 هزار نان سوروک در مهریز پخت و توزیع شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۷:۵۴    
بردسکن- مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) شهرستان بردسکن در جشن و سرور عاشقان و ارادتمندان مولای متقیان حضرت علی (ع) برعمل کردن و تفکر ولایت در همه عرصه ها تاکید کرد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۷:۵۱    
بردسکن- رئیس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن از ثبت نام بیش از 4 هزار نفر معتکف در این شهرستان خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۷:۴۸    
استان ها: فک های خزری که بیشتر ایام سال را در آب های خزری ایران زندگی می کنند گونه هایی با ارزش اند که اکنون جمعیتشان به کمتر از یک دهم کاهش یافته و نابودی آن ها اکوسیستم خزر را به خطر می اندازد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۷:۴۵    
یک شرکت فناوری حق اختراع یک دستگاه تهویه بدون تیغه را ثبت کرده که رویه شفافی دارد. این تهویه علاوه بر کاهش مصرف انرژی سرو صدای کمتری ایجاد می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۶:۴۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: 900 روستای استان تا پایان دولت یازدهم به اینترنت پرسرعت مجهز می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۷:۳۹    
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن دو نظامی این کشور در پی حمله عناصر مسلح در سوریه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۷:۲۴    
وزارت دفاع ترکیه از کامل شدن ساخت دیوار بتونی به طول 550 کیلومتر در مرزهای مشترک این کشور با سوریه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۷:۱۵    
قرآن مطلای سیدعلی اصغر موسویان طی مراسمی به مناسبت سالروز میلاد امام علی(ع) به تولیت حرم مطهر علوی اهدا شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۷:۰۹    
منابع سوری از ادامه پیشروی نیروهای ارتش در عملیات پاکسازی حومه تدمر و آزادسازی یک شهرک دیگر در حومه شمالی حلب خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۷:۰۳    
از دست دادن شنوایی تنها چیزی نیست که نشانه ی از کار افتادن گوش باشد، بلکه تغییرات شنوایی می تواند مشکلات بزرگ تری در بدن مانند دیابت تشخیص داده نشده یا تومورهای پنهان را نشان دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۶:۵۴    
با منتفی شدن اجرای طرح شناورسازی قیمت بلیت سینماها، در حال حاضر گران ترین بلیت سینما 12 هزار تومان است و هنوز می توان با قیمت های 10، 8، 7، 6 و 5 هزار تومان هم بلیت تهیه کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۶:۵۴    
اقتصاد زیر زمینی بخش عظیمی از اقتصاد ایران را تشکیل داده است که به همراه عواملی همچون قاچاق ، علاوه بر اینکه درآمدهای دولت بر اساس ابزار مالیات را کاهش می دهد مانع از تحقق هویت واقعی اقتصاد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۶:۴۲    
سامانی گفت: تعداد ثبت نام کنندگان انتخابات ریاست جمهوری 96 از مرز 100 نفر گذشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۶:۳۹    
وزیر جهادکشاورزی گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور، اجرای طرح سامانه های نوین آبیاری شمال کشور در مازندران آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۶:۳۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: قطعه اول آزادراه تهران شمال تا پایان دولت یازدهم به بهره برداری می رسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۶:۳۳    
به مناسبت شب یوری فیلم گاگارین، نخستین در فضا در تبریز اکران می شود.
  • ۱