دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۳:۰۰May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 13 خرداد 1398 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 31 فروردین 1398 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1398 قدس آنلاین 31 تیر 1398 قدس آنلاین 31 مرداد 1398 قدس آنلاین 1 شهریور 1398 قدس آنلاین 30 مهر 1398 قدس آنلاین 30 آبان 1398 قدس آنلاین 30 آذر 1398 قدس آنلاین 30 دی 1398 قدس آنلاین 30 بهمن 1398 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 1 خرداد 1398 قدس آنلاین 2 خرداد 1398 قدس آنلاین 3 خرداد 1398 قدس آنلاین 4 خرداد 1398 قدس آنلاین 5 خرداد 1398 قدس آنلاین 6 خرداد 1398 قدس آنلاین 7 خرداد 1398 قدس آنلاین 8 خرداد 1398 قدس آنلاین 9 خرداد 1398 قدس آنلاین 10 خرداد 1398 قدس آنلاین 11 خرداد 1398 قدس آنلاین 12 خرداد 1398 قدس آنلاین 13 خرداد 1398 قدس آنلاین 14 خرداد 1398 قدس آنلاین 15 خرداد 1398 قدس آنلاین 16 خرداد 1398 قدس آنلاین 17 خرداد 1398 قدس آنلاین 18 خرداد 1398 قدس آنلاین 19 خرداد 1398 قدس آنلاین 20 خرداد 1398 قدس آنلاین 21 خرداد 1398 قدس آنلاین 22 خرداد 1398 قدس آنلاین 23 خرداد 1398 قدس آنلاین 24 خرداد 1398 قدس آنلاین 25 خرداد 1398 قدس آنلاین 26 خرداد 1398 قدس آنلاین 27 خرداد 1398 قدس آنلاین 28 خرداد 1398 قدس آنلاین 29 خرداد 1398 قدس آنلاین 30 خرداد 1398 قدس آنلاین 31 خرداد 1398 
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۰:۰۲    
یزد - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: یک فعال اقتصادی به واسطه حُکم قطعی به لحاظ شاکی خصوصی، دستگیر و روانه زندان شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۷ - ۱۰:۵۸    
خراسان شمالی- مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور جام هفته فرهنگی شهرستان بجنورد صبح امروز در پارک دوبرار آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۳:۱۶    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جغتای گفت: اولین وقف استان خراسان رضوی، با نیت کاهش آسیب های اجتماعی در این شهرستان به ثبت رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۰۹:۱۵    
خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی گفت: حضرت امام خمینی(ره) بزرگمردی است که تنها به پشتوانه ایمان و اعتقاد و آزادگی توانست فصل نوینی، فراوری تاریخ ایران بگشاید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۲:۵۵    
شب عید فطر بسیار مبارک است و در فضیلت و اهمیت آن همین بس که در بعضی از روایات آمده است، اهمیت آن کمتر از شب قدر نیست و در روایات توصیه به عبادت و احیای این شب شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۹:۵۹    
با نزدیک شدن به پایان ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری پاسخ به سوالات مخاطبان در خصوص احکام مناسبتی عید سعید فطر را منتشر کرده است که در ادامه خواهید ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۰:۵۳    
رئیس اداره اجرایی زکات کمیته امداد خراسان رضوی گفت: فقط دبیرخانه شورای زکات کمیته امداد خراسان رضوی اجازه دارد تا برای جذب زکات مجوز صادر کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۰:۱۷    
ائتلاف مخالف شورای نظامی سودان موسوم به قوی الحریه و التغییر از افزایش تعداد کشته های اعتراضات خارطوم به بیش از 30 نفر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۰:۱۱    
معترضان انگلیسی قصد دارند روز سه شنبه بالون بچه ترامپ را برای حدود 2 ساعت بر فراز ساختمان پارلمان انگلیس به پرواز در آورند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۲:۲۰    
مارک ویلموتس، سرمربی جدید و بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران درحالی 25 بازیکن را برای برگزاری اردوی آماده سازی این تیم پیش از 2 بازی تدارکاتی مقابل سوریه و کره جنوبی اعلام کرد که غیبت 2 بازیکن یعنی سامان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۱:۴۳    
وزیر کشور قاچاق گندم از مرزهای کشور را تکذیب کرد و در عین حال گفت که برخی از خریدها در داخل کشور برای واحدهای تولیدی و صنعتی بالاتر از قیمت گذاری دولت تائید می شود و این از نظر ما ایراد و اشکالی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۱:۳۴    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به موضع گیری روز گذشته وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر اعلام آمادگی برای مذاکره بدون پیش شرط با ایران، گفت: اصرار ملتمسانه مقامات رسمی آمریکا برای مذاکره با ایران ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۱:۲۸    
امیر قلعه نویی فصل آینده نیز روی نیمکت سپاهان خواهد نشست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۹:۱۰    
یک منبع نظامی در این خصوص گفت که تسلط بر القصابیه از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که پیش از این تروریست ها از این نقطه به کفرنبوده یورش می بردند و القصابیه خطوط پشتیبانی آن ها محسوب می شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۸:۴۳    
اگر ما بتوانیم به طرح صلح خاورمیانه دست یابیم، خوب است؛ و زمانی که مایک آن را می گوید، آن را درک می کنم. زیرا بیشتر مردم فکر می کنند که آن قابل اجرا نیست
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۸:۲۳    
قاضی سراج نوک پیکان انتقادات خود را به سمت شرکت های خودرو و قطعه سازی گرفت و گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت و خودروسازان، شورای رقابت را از گردونه قیمت گذاری خارج کردند
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۸:۱۴    
شرکت ایران خودرو در نظر دارد فروش خودروی دنا پلاس اتوماتیک را ویژه عید فطر آغاز نماید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۷:۳۶    
به تازگی مشخص شده است که قطعات به کار رفته در هواپیمای بوئینگ 737 معیوب بوده و همین مساله ابعاد جدید به پرونده سقوط سهام بوئینگ اضافه کرده است
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۷:۲۴    
حسن بهشتی پور گفت: امام خمینی (ره) مردم را همواره اصلی ترین صاحبان انقلاب و حامیان نهضت پیروزی انقلاب عنوان می کردند لذا در شرایط کنونی امام تصمیماتی را با اتکا به ظرفیت های داخلی اخذ می کردند و به ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۶:۲۰    
بری گروسمن درباره تشابه بین نامه امام خمینی(ره) به گورباچف و نامه آیت الله خامنه ای به جوانان اروپایی گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۶:۱۴    
همدان _ مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: پروژه چهارخطه سازی محور سامن- بروجرد در صورت تخصیص اعتبار تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۵:۳۵    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: فکر نمی کنم در دولتی که همه ادعای عقلانیت می کنند و خود را جزء جماعت عقلا تلقی می کنند، کسی حاضر به گفتگو با آمریکا باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۵:۱۵    
سید افضل شامی گفت: بی تردید امام خمینی(ره) برجسته ترین شخصیت قرن اخیر در جهان بوده و ویژگی های والای انسانی را داشته است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۹    
خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به انسجام و هم افزایی بین اجزای حکومتی در خراسان شمالی این استان آمادگی تبدیل شدن به کارگاه توسعه و عمران را دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۹    
البرز- سخنگوی شورای شهر کرج پروژه مترو این شهر را پرابهام دانست و گفت: گزارش های ناصحیح، نامشخص بودن میزان پیشرفت فیزیکی طی دو سال اخیروابهام در تهاترها بخشی ازهزینه هایی است که در پروژه های قطار ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۹    
البرز - رئیس اتحادیه لاستیک فروشان کرج با اشاره به دلایل گرانی لاستیک و مشکلات این بازارگفت: بازاردر دست شرکت های تولیدی داخلی است و این شرکت ها نیز لاستیک را به توزیع کننده های خاص خود می دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۹    
البرز- مدیر باشگاه فوتبال شهدای رزکان البرز با بیان این که مردم کرج صاحبان اصلی این باشگاه هستند گفت: دور جدید تمرینات بعد از عید سعید فطر آغاز می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۴:۴۵    
هیأت وزیران به امیدعلی پارسا به عنوان رئیس جدید سازمان امور مالیاتی کشور رأی اعتماد داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۴:۴۲    
80قطعه فلامینگو با فرود در دریاچه سد بار نیشابور میهمان طبیعت این شهرستان شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۴:۴۲    
پرویز سروری گفت: قطعاً اگر امام خمینی در قید حیات بودند، مدیریتی شبیه به آنچه را مقام معظم رهبری در مواجهه با آمریکا در پیش گرفته اند، برای ما تبیین می نمودند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۴:۲۸    
رئیس هیئت کبدی خراسان رضوی گفت: شهرستان ششتمد میزبان مسابقات دسته یک لیگ کبدی کشور است، این مسابقات در انتهای خردادماه و یا ابتدای تیرماه برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۴:۲۵    
مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: دستاوردهای دفاع مقدس باید برای دانش آموزان نسل جدید تبیین شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۴:۲۲    
ظرفیت انبارهای ذخیره محصولات کشاورزی تشکل های شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی چهارهزار تن افزایش یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۴:۱۹    
کاپیتان تیم پرسپولیس نسبت به شایعه خداحافظی اش از این تیم واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۳:۵۳    
خراسان شمالی- وزیر نیرو گفت: 42 پروژه مجموعه وزارت نیرو در استان خراسان شمالی با اعتباری بالغ بر 175 میلیارد تومان درحال اجرا ست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۳:۳۶    
همدان - مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدرگفت : مجموعه علیصدر برای میزبانی از مسافران و گردشگران آمادگی 100 درصدی را دارد
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۳:۳۶    
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: سنت افطاری ساده در ماه رمضان در 64 بقعه خراسان رضوی اجرا شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۳:۳۳    
یزد - رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردکان گفت: همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر ، بهزیستی اردکان و مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت آن ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۳:۳۳    
همدان- مدیر جهاد کشاورزی همدان گفت: برای نخستین بار در شهرستان همدان آبیاری نوین میکرو را با راندمان 95 درصد برای تولید محصول یونجه به صورت آزمایشی اجرا کردیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۳:۳۳    
قزوین_ مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: براساس مصوبه شورای زکات استان جمع آوری فطریه تنها در صندوق های دارای آرم و مهر شورای زکات استان صورت گرفته و برای این منظور 986 پایگاه در سطح استان در نظر ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۳:۳۳    
همدان- رئیس کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی شورای اسلامی شهرهمدان اولویت اصلی شهرداری را رسیدگی به امور مردم دانست و گفت: صیانت از حقوق شهروندی در جریان پیگیری ها محقق می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۳:۳۳    
همدان - مدیر امورآب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند از اجرای بخش دوم خط انتقال مجتمع آبرسانی گاماسیاب به طول 6 کیلومتر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۳:۳۱    
با اتمام سریال های از یادها رفته ، دل دار و برادر جان آنتن های سه شبکه یک، دو و سه میزبان سه سریال جدید می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۳:۳۱    
همدان- رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: همزمان با برگزاری نماز عید فطر در مصلی همدان طرح ترافیکی محدودیت تردد خودرو ها و وسایل نقیله موتوری اجرا خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۳:۲۵    
میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران در روز عید فطر تعطیل بوده و در تعطیلات پیش رو از ساعت 8 صبح تا 13 فعال خواهند بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۳:۱۶    
وند تدریجی افزایش دما که از روز یکشنبه در خراسان رضوی آغاز شده است تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۳:۱۳    
800 شهروند مشهدی از تورهای شبانه حرم شناسی که در 6 دوره متوالی برگزار شد استقبال کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۳:۱۰    
دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهان گردی و زیارتی خراسان رضوی از افزایش قیمت شرکت های هواپیمایی بعد از ماه رمضان به دلیل افزایش تقاضای مردم خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۲:۵۸    
مدیر اداره مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 85 درصد هزینه های درمانی ناباروری را دانشگاه علوم پزشکی متقبل شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۲:۵۲    
ایستگاه های غربالگری فشار خون در عید سعید فطر در مشهد برپا می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۲:۴۶    
اسماعیلی درباره آخرین وضعیت پرونده میترا استاد و جرئیات حکم متهمان موسسات مالی توضیحاتی داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۲:۳۴    
دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: حاکمیت و نظام سیاسی در این سالها دست اصلاح طلبان را باز گذاشت اما واقعیت نشان می دهد که آقایان برنامه ای نداشته و ندارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۲:۲۸    
یزد - سرپرست مخابرات منطقه یزد از راه اندازی نسل چهارم اینترنت تلفن همراه 4G برای مشترکان همراه اول در منطقه سبزدشت شهرستان بافق و بنستان بهاباد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۲:۲۸    
وزیر امور خارجه گفت: پیروزی ملت یمن قطعی است و امروز همه ما وظیفه داریم از یمن حمایت کنیم، چرا که مردم یمن از ارزش های انسانی دفاع می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۲:۱۴    
وزیر امور خارجه آمریکا در یک مداخله جویی آشکار دیگر در امور داخلی کشورمان، خواستار تصویب فوری و بدون شرط کنوانسیون پالرمو و لایحه CFT شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۲:۱۱    
قزوین_ مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: با همکاری کمیته امداد تعداد 986 پایگاه و صندوق برای جمع آوری زکات فطریه در استان در روز عید فطر پیش بینی شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۲:۱۱    
خراسان شمالی-شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی از برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۲:۰۶    
وسیم یوسف خطیب مسجد جامع شیخ زاید ابوظبی که با اظهاراتش درباره کتاب صحیح بخاری جنجال به پا کرده است قصد دارد از منتقدان خود شکایت کند. این جنجال در سایه سکوت ابوظبی معنادار شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۲:۰۶    
خوزستان- استفاده دولت بدون در نظر گرفتن مردمی که دچار مشکلات هستند بومی ها و جوانان خوزستان را به چالش بیکاری کشیده تا آن جا که این استان در کسب رتبه برتر بیکاری، بیکار نماند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۲:۰۳    
زنجان-مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: برداشت ازچاه های غیر مجاز در استان به 68 میلیون مترمکعب می رسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۲:۰۳    
زنجان-مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: حجم زیادی از آب شرب شبکه توزیع شهری به هدر می رود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۱:۵۵    
در حالیکه معاون استاندار تهران از آغاز مقابله با ملخ ها در شش شهرستان درگیر استان تهران خبر داده، مدیر مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات اعلام کرد که این ملخ ها ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۰    
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با عنوان عید بندگی در نماز عید سعید فطر در مصلای امام خمینی(ره) میزبان نمازگزاران است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۸    
نجفی بعد از پایان تحقیقات آن هم در کمتر از 7 روز از بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران به زندان اوین انتقال داده شد. این درحالی است که وکیل او ادعا کرده بود تحقیقات هنوز ادامه دارد و کیفرخواست صادر نشده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۱:۱۳    
خراسان شمالی-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: این شرکت موفق به دریافت گواهینامه آزمایشگاه معتمد محیط زیست برای آزمایشگاه تصفیه خانه فاضلاب بجنورد شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۱:۰۴    
نظامیان سودانی وارد میدان محل تحصن معترضان مقابل مقر فرماندهی ارتش در خارطوم شدند که در پی تیراندازی این نظامیان شماری از معترضان کشته و یا زخمی شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۰:۵۸    
مدیرکل گمرک دوغارون تایباد گفت: نیروهای گمرک مستقر در مرز دوغارون طی 10 روز گذشته موفق شدند 12 تن انواع کالای اساسی قاچاق را هنگام خروج غیر قانونی از کشور کشف و ضبط کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۰:۵۵    
تاریخ نگارها می گویند نهضت توتون و تنباکو به عنوان نخستین حرکت سیاسی-اجتماعی- مذهبی مردم ایران آن قدر با اهمیت است که تاریخ کشورمان را می شود به دو بُرهه پیش و پس از این ماجرا تقسیم کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۶    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت سی امین سالگرد ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی (ره) ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۳    
قزوین_ حجت الاسلام مسعودعالی گفت: اگر با نگاه یک انسان عاقل به تکالیف خدا نگاه کنیم این تکلیف ها زحمت و محدودیت نیست، بلکه تشریف و تکریم و احترام خداست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۰    
ذخیره آب سدهای خراسان رضوی با افزایش سه برابری به 63 درصد رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۰:۳۷    
البرز- در شرایط کنونی کشور وبا توجه به تحریم های اعمال شده بهترین راه حمایت از تولید از نگاه اقتصاد دانان ایجاد شرایط مناسب برای افزایش پس انداز تولیدکنندگان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۰:۳۷    
رئیس اداره هواشناسی شهرستان نیشابور گفت: احتمال بارش های رگباری و وقوع سیلاب تا اواخر تیر ماه سال جاری در برخی نقاط نیشابور وجود دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۰:۳۴    
خراسان شمالی-استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه طی سالیان متوالی، ناکارآمدی بر صنعت فرش استان چیره شده گفت: صنعت فرش برای ماندگاری و رقابت در بازار داخلی و خارجی باید به سمت اقتصادی شدن پیش برود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۰:۳۴    
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی خراسان رضوی گفت: تاکنون 129 هزار دانش آموز بدو ورود به کلاس اول به پایگاه های سنجش سلامت مراجعه کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۲    
رشت - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از آغاز اعمال محدودیت های ترافیکی در استان از امروز (دوشنبه سیزدهم خردادماه) خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۰:۱۹    
میدل ایست آی به نقل از یک منبع آگاه اماراتی نوشت پیش از حادثه اخیر در بندر فجیره، یک چاه نفت این کشور نیز هدف حمله قرار گرفته بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۵    
زاهدان-هر چه قدر از پایتخت ایران به سمت استان های جنوبی فاصله بگیریم از امکانات رفاهی و حتی نیاز های اولیه زندگی مانند برخورداری از آب بهداشتی و یا نعمت برق و گاز نیز باید فاصله گرفت و به واژه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۲    
خراسان شمالی-شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور فراخوانی از عموم مردم قدرشناس و انقلابی باب الرضا-گنجینه معرفتها برای حضور در مراسمات سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۹:۵۹    
حجت الاسلام موحد نژاد اعلام کرد چهارشنبه پانزدهم خرداد، عید فطر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۹:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا در آستانه سفر به انگلیس ضمن حمله به صادق خان شهردار لندن، او را همانند یکی از رقبای دموکرات خود توصیف کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۹:۴۲    
هجدهمین دوره نمایشگاه گل، گیاه و تجهیزات باغبانی مشهد از پنجشنبه 23 خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۹:۳۳    
وزیر خارجه قطر گفت: پیمان عدم تعرض که وزیر خارجه ایران آن را اعلام کرده است، در خور بررسی و پاسخ است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۹:۲۶    
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: با توجه به اینکه آمریکایی ها مسیر مذاکره زیر فشار را دنبال می کنند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۹:۲۴    
مدیر عامل شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی گفت:پروژه زائر شهر رضوی در راستای خدمت به زائر و اسکان ارزان قیمت زائران در حال انجام است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۹:۲۱    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران اقدامات شهرداری برای برگزاری سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۸:۵۴    
برنی سندرز یکی از نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا از سیاست های جنگ طلبانه سران این کشور انتقاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۸:۵۱    
رسانه های دولتی سوریه از حمله موشکی به فرودگاه نظامی T-4 در حومه حمص و واکنش سامانه های پدافندی ارتش سوریه خبر داده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۸:۳۹    
وزیر خارجه آمریکا در یک محفل خصوصی گفته است که احتمال زیادی وجود دارد که طرح پیشنهادی آمریکا درباره فلسطین، بی نتیجه بماند، چراکه بسیاری این طرح را یکسویه و تأمین کننده منافع تل آویو می دانند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۸:۲۷    
رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی گفت: کسب سهمیه آسیا توسط تیم فوتبال پدیده شهر خودرو نتیجه هماهنگی ، همدلی و همکاری بین بخش های مختلف استان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۲:۰۹    
صدا و سیما از منظر امام خمینی(ره)، دستگاه عظیم آموزشی و تربیتی و به منزله یک دانشگاه عمومی است. رهبر انقلاب ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۲:۰۶    
سینما بهمن در حالی سوخت که تماشاگری نداشت تا نگرانی از تهدید جان شان، این ماجرا را به صدر اخبار بدل کند اما یک میراث معنوی پرخاطره برای چند نسل بود که حالا به تلی از خاکستر بدل شده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۲:۰۳    
کمی تا قسمتی فوری / به خبری که هم اکنون به دستمان رسید توجه فرمایید: به منظور تبدیل کردن تهدید آفت ملخ به فرصت و برای ارتقای معیشت روستاییان طبق دستور استاندار هرمزگان و هماهنگی انجام شده با جهاد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۱:۵۰    
دکتر محمد اخباری، دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی تهران/ این روزها از کشورهای مختلفی از جمله عراق برای میان جیگری در موضوع اختلاف بین ایران و آمریکا نام برده میشود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۱:۴۷    
درست در زمانه ای که تفکر مادی به عنوان مبنای تمدن حاکم بر جهان، دین را از نقش آفرینی در زندگی بازداشته و انسان را بدون خدا تعریف کرده بود، رنسانسی دیگر در ایران به وقوع پیوست؛ پرچم دینداری ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۱:۳۸    
چند روز است که خبر حضور هیئتی از صندوق بین المللی پول در ایران برای مشاوره در برخی مباحث اقتصادی اهمیت زیادی پیدا کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۱:۳۸    
انتقادها نسبت به حاکمیت هرچه بیشتر دولت ها بر سازمان تأمین اجتماعی رو به افزایش است و کمتر روزی است که فعالان کارگری و نمایندگان کارفرمایان نسبت به این موضوع انتقاد نکنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۱:۳۲    
پس از ممنوعیت صادرات آب پنیر در 9 ماهه اخیر، در حالی که 20 هزار تن از این محصول با ارزش صادراتی 20 میلیون دلار که مازاد مصرف داخلی محسوب می شد در انبارهای کارخانه های لبنی در حال فاسد شدن بود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۱:۲۹    
این روزها رفت و آمدهای دیپلماتیک مقامات آمریکایی، اروپایی و حتی کشورهایی مثل ژاپن با محوریت تحولات منطقه زیاد شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۱:۲۹    
چند سال پیش بود؛ دعوت شدم به یک جلسه مهم (از نظر میزبان) با موضوع سیاست گذاری ایران در آسیای مرکزی. بنا بود من سخنران بخش افغانستان باشم. قریب 100 درصد این جلسات اتلاف وقت و هزینه است ...