دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۱May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 11 خرداد 1398 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 31 فروردین 1398 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1398 قدس آنلاین 31 تیر 1398 قدس آنلاین 31 مرداد 1398 قدس آنلاین 1 شهریور 1398 قدس آنلاین 30 مهر 1398 قدس آنلاین 30 آبان 1398 قدس آنلاین 30 آذر 1398 قدس آنلاین 30 دی 1398 قدس آنلاین 30 بهمن 1398 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 1 خرداد 1398 قدس آنلاین 2 خرداد 1398 قدس آنلاین 3 خرداد 1398 قدس آنلاین 4 خرداد 1398 قدس آنلاین 5 خرداد 1398 قدس آنلاین 6 خرداد 1398 قدس آنلاین 7 خرداد 1398 قدس آنلاین 8 خرداد 1398 قدس آنلاین 9 خرداد 1398 قدس آنلاین 10 خرداد 1398 قدس آنلاین 11 خرداد 1398 قدس آنلاین 12 خرداد 1398 قدس آنلاین 13 خرداد 1398 قدس آنلاین 14 خرداد 1398 قدس آنلاین 15 خرداد 1398 قدس آنلاین 16 خرداد 1398 قدس آنلاین 17 خرداد 1398 قدس آنلاین 18 خرداد 1398 قدس آنلاین 19 خرداد 1398 قدس آنلاین 20 خرداد 1398 قدس آنلاین 21 خرداد 1398 قدس آنلاین 22 خرداد 1398 قدس آنلاین 23 خرداد 1398 قدس آنلاین 24 خرداد 1398 قدس آنلاین 25 خرداد 1398 قدس آنلاین 26 خرداد 1398 قدس آنلاین 27 خرداد 1398 قدس آنلاین 28 خرداد 1398 قدس آنلاین 29 خرداد 1398 قدس آنلاین 30 خرداد 1398 قدس آنلاین 31 خرداد 1398 
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۳:۲۲    
معاون میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: اماکن اقامتی مشهدمقدس در آستانه عیدفطر آماده پذیرایی از مسافران و زائران است و طبق برآوردها ضریب اشغال به بالای 90 درصد می رسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۲:۱۱    
لرستان-فرمانده انتظامی لرستان از کشف 15 تُن مکمل غذای دامی قاچاق در الیگودرز خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۵:۵۶    
کلاهبردار حرفه ای با شکایت مالباختگان در نیشابور دستگیر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۴۴    
گیلان- مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان گفت: ویژه برنامه آوای ارادت رضوی با اجرای آواها و نواهای زبان گیلکی با موضوع امام رضا(ع) تیرماه امسال در استان گیلان برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۴۴    
خراسان شمالی-سردار علیرضا مظاهری از کشف 18 حلقه لاستیک کامیون قاچاق به ارزش یک میلیارد و 440 میلیون ریال در بجنورد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۴۴    
گیلان- معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: به همت شالیکاران گیلانی نشاء برنج در 238 هزار هکتار از شالیزارهای گیلان به پایان رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۱۵    
مدافع محروم پرسپولیس از حضور در فینال جام حذفی، ابراز امیدواری می کند تیمش با گلزنی مهدی ترابی ضمن قهرمانی با دبل موفق به تاریخ سازی شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۵۴    
یزد - سخنگوی شورای شهر یزد گفت: اعضای شورای شهر یزد بعد از قبول استعفای داور نظری اردبیلی ازسمت شهرداری یزد جمال الدین عزیزی را به عنوان شهردارمنتخب دارالعباده انتخاب ومعرفی کردند .
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۵۷    
رییس اتحادیه املاک شمیرانات گفت: در همه جای دنیا مشاور املاک قابل احترام است و کسی وقتی خود را به عنوان یک مشاور املاک معرفی می کند با دید مثبت مورد توجه قرار می گیرد اما در ایران این دید قدری مخدوش ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۴۲    
تولیت آستان قدس رضوی جوانی را فرصتی مغتنم برای خودسازی و نهادینه کردن فضلیت های اخلاقی دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۳۰    
روزنامه ینی شفق به بررسی این موضوع پرداخت که اگر آمریکا نیت حمله به ترکیه را ندارد، چرا مخالف خرید اس 400 و تقویت توان دفاعی این کشور است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۰۱    
وکیل مدافع محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران که به قتل میترا استاد همسر دومش متهم شده از تکمیل تحقیقات در این پرونده خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۵۸    
گیلان -استاندار گیلان با تاکید بر لزوم جذب و صرف منابع به صورت هدفمند اظهار کرد: دستگاه های اجرایی علاوه بر اینکه باید حداکثر اعتبارات را جذب کنند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۵۸    
خراسان شمالی-استاندار خراسان شمالی گفت: برای از میان برداشتن سرمایه گریزی ، درگاه سرمایه گذاری با هدف صدور مجوزهای بی نام در استان ایجاد می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۵۸    
خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی در بازدید از خانواده یکی از زندانیان دستور تخریب یا پلمپ بیغوله ای که مادر زندانی ساکنش است و ساماندهی این خانواده را در یک منزل مناسب صادر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۵۸    
خراسان شمالی- فرماندار شهرستان مرزی راز و جرگلان گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی، سیلاب شنبه شب، راه ارتباطی 7 روستای این شهرستان را بسته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۵۵    
گیلان- رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گیلان گفت: برای نابودی کانون های ملخ های مراکشی در حال مبارزه هستیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۵۵    
استاندار گیلان گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان باید تلاش کند تا توزیع آب با پوشش بیشتر همراه با کیفیت و کمیت بالاتر برای عموم مردم باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۲۵    
وزیر دفاع یمن با اعلام این که ارتش این کشور دستاوردهای تسلیحاتی و فناوری پیشرفته ای به دست آورده است، تأکید کرد به زودی متجاوزان به ملت یمن را با غافلگیری هایی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۱۰    
فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: دو سنگ عتیقه مربوط به دوره سلجوقی در این شهرستان کشف شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۰۵    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به تمهیدات اتوبوسرانی در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) گفت: خدمات اتوبوسرانی برای شرکت کنندگان مراسم در 6 خط رایگان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۰۲    
رهبر حزب کارگر انگلیس در پیامی در توئیتر به شدت از حمایت ترامپ از بوریس جانسون برای تصدی پست نخست وزیری این کشور انتقاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۸:۴۷    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی با اشاره به عدم موفقیت نتانیاهو در تشکیل کابینه ائتلافی و برگزاری انتخابات مجدد طی سه ماه آینده به چالش هایی که نتانیاهو برای ادامه نخست وزیری خود با آن مواجه است اشاره ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۲:۰۱    
رئیس جمهوری با تأکید بر اینکه در برابر قدرت های زورگو و زیاده خواه، تسلیم نمی شویم، گفت: ما اهل منطق و مذاکره ایم اگر با احترام کامل و در چارچوب مقررات بین المللی سر میز مذاکره بنشینند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۱    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز گفت: جسد پسربچه پنج ساله ای که در رودخانه کرج غرق شده بود پیدا شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۳۷    
"بر مدار 32" روایت گر نبرد قناصان نُجَباء و تروریست های داعش در سوریه است: دو همرزم مدافع حرم، یکی رزمنده نُجَباء (صابر) و دیگری مستشار ایرانی (علی) نقش اصلی را ایفا می کنند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۸    
تیم ملی والیبال ایران توانست در بازی دوم خود از لیگ ملت های والیبال 2019، با نتیجه قاطعانه سه بر صفر چین (میزبان مسابقات) را شکست دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۹    
بازار طلا و سکه درحالی در سراشیبی کند قیمت ها به مسیر خود ادامه می دهند که قیمت ارز نیز نسبت به آخرین روز هفته گذشته تغییر محسوسی نداشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۳    
طرح اقدام ملی برای ساخت 400هزار واحد مسکونی جدیدترین پروژه تبلیغاتی وزارت راه وشهرسازی است ، اقای وزیر ومعاونانشان چنان از این طرح سخن به میان میاورند که گویی کاری عجیب وجدید را آغازکرده و اینده ای ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۷    
هنرپیشه جنجالی سینمای ایران با انتشار توئیتی به شایعۀ فرار خود از کشور به دنبال مطرح شدن پرونده ای قضایی علیه وی پاسخ داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۳۹    
تولیت آستان قدس رضوی در پیامی خطاب به حجت الاسلام و المسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس، شهادت حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه شهرستان کازرون را تسلیت گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۳۹    
علی فتح الله زاده مدیر عامل سابق باشگاه استقلال تهران در پاسخ به سوال این که اگر مدیر عامل استقلال بودید چه کسی را سرمربی می کردید گفت: اگر مدیر عامل استقلال بودم کی روش را می آوردم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۳۳    
فرمانده انتظامی بردسکن از کشف 51 کیلو گرم حشیش در ایستگاه بازرسی درونه این شهرستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۲۳    
رئیس جمهور در دیدار وزیر امور خارجه تاجیکستان، با بیان اینکه دو کشور از لحاظ فرهنگی، تاریخی، ادبی، اعتقادی و زبان مشترک، پیوستگی زیادی با هم دارند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۷    
بازیکن سابق رئال مادرید و اتلتیکو در یک تصادف رانندگی جان خود را از دست داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۴    
تعداد داوطلبان و اهداکنندگان خون طی سه شب قدر ماه مبارک رمضان سال جاری نسبت به سه شب قدر سال گذشته در خراسان رضوی به ترتیب 13 و 8 درصد افزایش داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۱    
رئیس کمیسیون توسعه و عمران توس شورای شهر مشهد گفت: برای پروژه های مطالعاتی توس تاکنون بیش از 3 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۵    
این بازی هیجان انگیز در تمامی کنسول های PS4، Xbox One و PC به صورت Cross-Play ارائه خواهد شد و اجازه می دهد تا بازیکنان در تمام سیستم عامل ها با یکدیگر به مسابقات بروند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۲    
پرچم صلح مجموعه ای است از شعرهای سپید شهریار شفیعی که انتشارات شهرستان ادب آن را به تازگی منتشر کرده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۳    
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی گفت: مراسم سالگرد امام به قوت و در زمان خود در حرم امام ایشان برپا می شود و نماز عید فطر هم ظاهراً در مصلی برگزار خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۸    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: خروج نیروهای بیگانه از منطقه تنها شرط ایران برای مذاکره است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۲    
معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به اینکه دانش آموزان برای ثبت سفارش اینترنتی کتاب های درسی تا 20 خرداد فرصت دارند، گفت: حدود 76 درصد دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۵:۳۰    
دو دیپلمات اروپایی که بامداد روز گذشته (جمعه) در یک پارتی مختلط شبانه در تهران شرکت کرده بودند، بازداشت و پس از احراز هویت آزاد شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۵:۳۰    
البرز- مهلا مؤمن زاده دختری از نسل بچه های دهه هشتادی با کسب مدال نقره در مسابقات جهانی تکواندو توانست عنوان دومین بانوی مدال آور تکواندو ایران را پس از کیمیا علیزاده دیگر قهرمان البرزی بدست آورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۵:۳۰    
البرز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز خواستار راه اندازی بازارچه محصولات کشاورزی با هدف کاهش واسطه گری ها شد و گفت: زمین مورد نیاز برای این مهم تامین می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۵:۲۷    
در شرایطی که امسال به نام سال رونق تولید نام گذاری شده است، به نظر میرسد برخی با ارائه اطلاعات غلط در حال بی ارزش کردن برخی از سهام ها بوده و از این طریق برای کسب منفعت بیشتر در حال ضربه زدن به بخش ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۵:۱۲    
دو انفجار مهیب در کارخانه تولید مواد منفجره در یکی از شهرهای روسیه به وقوع پیوست که بر اثر آن شیشه پنجره های اطراف کارخانه در هم شکستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۵:۰۹    
در ماه مارس، Xiaomi شروع به ارسال نسخه بتا از به روز رسانی 9 پیک اندروید برای هر دو Redmi 6 Pro و Redmi Note 5 Pro برای آزمایش کنندگان علاقه مند در هند کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۵:۰۰    
نوع کارتن قرمز رنگ سامسونگ کهکشان S10 که در هفته گذشته ظاهر شد، در ماه آینده اختمالا عرضه آن از سوییس آغاز می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۵۱    
یاسین رامین نامی آشنا در پرونده های اقتصادی در سال های اخیر است؛ کسی که اقداماتش در شرکت رشد وابسته به جمعیت هلال احمر باعث شد این شرکت که برای خرید دارو و تجهیزات دارویی در آلمان فعالیت می کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۶    
لرستان-مدیر عامل شرکت برق لرستان از بازسازی کامل شبکه ی برق شهرستان های پل دختر و معمولان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه ساماندهی لجستیک تجاری و زنجیره های تامین کشور با اشاره به اقدامات متعددی که در راستای رصد و اعمال کنترل های مختلف بر جریان گردش کالای کشور صورت می پذیرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۰    
آخرین تحقیقات از IDC نشان می دهد که اپل جایگاه اول در Q1 2019 را در بازار جهانی پوشیدنی حفظ می کند، اما Huawei و سامسونگ این شکاف را به میزان قابل توجهی بسته اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۳۷    
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: حمایت و همراهی بسیج در اجرای طرح های محیط زیستی در استان می تواند بسیار راهگشا باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۳۴    
امسال به برکت سخاوت آسمان و بارش های خوب بهاری تولید گندم در خراسان رضوی افزایش یافته و خوشه های طلایی برکت سفرهای مردم را تامین کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۳۴    
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مادر بارداری که در روستای سنقز میانکوه از توابع درگز در شرایط وخیمی قرار داشت طی یک عملیات هشت ساعته نجات یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۸    
مدیرکل نظارت بر ساخت و سازها و کمیسیون ماده صد شهرداری مشهد از اجرای سامانه پایش تخلفات ساختمانی در سطح شهر مشهد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۵    
همزمان با نشست سران اتحادیه عرب در مکه به دعوت حکومت ریاض و صدور بیانیه ضد ایرانی دیکته شده از سوی عربستان سعودی که در آن از اقدامات ضد ایرانی دونالد ترامپ تقدیر و حمایت شد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۳    
مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: با مشارکت گسترده راهپیمایان روزه دار روز قدس استان خراسان رضوی بزرگترین کتاب مردمی قدس از دلنوشته ها و نامه های مردم و کودکان به مردم فلسطین نگاشته شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۰    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با طی شدن فرایند بازنشستگی و خروج سرباز معلمان تا پایان مهر ماه امسال پنج هزار و 260 معلم این استان از چرخه تعلیم و تربیت خارج می ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۰    
سرپرست هیئت والیبال خراسان رضوی گفت: اسپانسرها تمایلی به حمایت از والیبال خراسان رضوی ندارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۱۷    
عجب از این همه عُجب که دور کرده است مرا از تو. حیرت از این همه گناه که کور کرده است چشم مرا از تو خواستم، نیایم سراغ تو، اما دلم شکست ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۱۷    
شهروندان یونسی در گناباد از اینکه قرار است زباله های صنعتی در کویر یونسی دفع شوند گلایه زیادی دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۱۱    
نمایشگاه نقاشی، عکس و پوستر اسما الحسنی، روزهای یکشنبه و دوشنبه (12 و 13 خرداد ماه) در حرم امام خمینی (ره) برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۱۱    
محمد عبدالسلام در پیامی توئیتری نوشت عربستان به اهداف شوم خود از برگزاری نشست های مکه نرسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۰۳    
محموله بیش از 51 کیلویی حشیش در بردسکن کشف شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۰۰    
سریال گیله وا به کارگردانی اردلان عاشوری از شنبه 18 خرداد روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۵    
امام خامنه ای در پیامی شهادت مظلومانه امام جمعه کازرون جناب حجت الاسلام شیخ محمد خرسند را تسلیت گفتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۰    
انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون های تخصصی مجلس از یکشنبه هفته آینده آغاز می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۳:۴۱    
سخنرانی بزرگ کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل (WWDC) در روز دوشنبه و 3 ژوئن اتفاق می افتد و امسال به نظر می رسد هیجان انگیز تر از سال قبل باشد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۳:۳۸    
شاخص کل بورس تهران معاملات امروز خود را با افت 2089 واحدی به پایان رساند و با عقب نشینی دو کانالی در سطح 222 هزار و 387 واحد قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۳:۳۶    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از آمادگی کامل بهشت زهرا برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۱:۳۳    
نام نویسی کارگاه تخصصی بازیگری تئاتر ویژه بانوان به همت مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی در مشهد آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۱:۳۰    
مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی موجب نجات و ادامه زندگی 4 بیمار نیازمند به عضو شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۲    
مدیر مرکز هماهنگی و کنترل عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: به 300 سیل زده در شهرستان قوچان این استان توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۱:۰۵    
فرقی نمی کند زائر باشی یا مجاور. وقتی طلبیده می شوی، یک حس مشترک وجود دارد، آن هم آرامش است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۱:۰۲    
شهرکرد-واحد های تولیدی کننده گز و شیرینی که تا دیروز دغدغه پسته و گرانی آن را داشتند حالا دغدغه شکر هم به نگرانی های آن ها افزوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۰:۵۷    
خراسان شمالی- سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی از کمبود تانکر آبرسانی به روستاهای استان خبر داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۰:۵۴    
خراسان شمالی-مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: عملیات مبارزه با ملخ مراکشی در سطحی بالغ بر 1360 هکتار از مزارع کشاورزی استان انجام شده است
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۰:۵۴    
یکی از جاذبه های گردشگری شهر مشهد، روستای دهبار است که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران را جذب می کند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۰:۳۷    
نماینده درگز در مجلس شورای اسلامی گفت: در بارندگی های سال جاری بیش از هفتصد میلیارد متر مکعب آب از مرزهای کشور خارج شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۰:۳۱    
نشست سازمان همکاری اسلامی در شهر مکه مکرمه بامداد امروز (شنبه) با انتشار بیانیه ای در حمایت از آرمان فلسطین پایان یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۵    
حسین مظفر درباره بررسی FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما درباره پالرمو که شفافیت مالی و سازوکارهای مربوط به آن است، تقریباً به نتیجه رسیده بودیم؛ آن شفافیتی که اینها در پالرمو دنبال آن هستند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۵    
معاون شهردار تهران با بیان اینکه برنامه ای برای بازگرداندن عوارض زوج و فرد اخذ شده در سال گذشته نداریم، گفت: اگر کسی عوارض پرداخت نکرده است آن را بدهکار به مردم شهر می دانیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۰:۱۶    
مدتی است پروانه های Vanessa که به "خانم قشنگ" نیز نامیده می شوند، فضای شهرمان را تغییر داده و کمی بر لطافت و زیبایی آن افزوده اند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۰:۱۱    
همدان - رئیس شورای شهر همدان گفت: جایگاه دانشگاه و نهادهای علمی نظیر دانشگاه آزاد در توسعه پایدار شهری انکارناپذیر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۰:۰۸    
خراسان جنوبی _ حجت الاسلام سیدمحمد معلمی امام جمعه بشرویه گفت: مردم مومن وروزه دار ایران اسلامی با خلق حماسه ای دیگر پاسخ محکمی به فتنه گران آمریکایی_ اسرائیلی و ارتجاع عرب در مسئله معامله قرن دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۰:۰۸    
تعدادی از اعضای باند سرقت خودرو که در حین تعقیب و گریز پلیسی به سوی مأموران شلیک کرده بودند، با واکنش سریع و هوشمندانه پلیس روبه رو و دستگیر شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۰:۰۵    
خراسان جنوبی _مراسم راهپیمایی با شکوه روز قدس همزمان با سایر شهرهای میهن اسلامی در شهر بشرویه برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۰:۰۰    
مهدی سلطان محمدی تحلیلگر اقتصاد مسکن گفت: راهکار رسیدن به مسکن ارزان، ساخت شهرک های اقماری جدید در اطراف شهرهای بزرگ است که شاغلان از طریق شبکه حمل ونقل ارزان ریلی به شهرهای اصلی منتقل شوند اما ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۹:۵۷    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: 11 جاده روستایی در شهرستانهای درگز، خوشاب و فریمان خراسان رضوی بر اثر بارندگیهای اخیر و سیلاب مسدود شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۹:۵۱    
براساس نقشه ها و مدل های هواشناسی، طی 72 ساعت آینده ادامه بارش ها به ویژه در نیمه شمالی و نیمه غربی خراسان رضوی به صورت رگبار و رعدوبرق (نواحی مستعد بارش تگرگ) پیش بینی می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۹:۵۱    
مهدی فرجی تهیه کننده سریال نون.خ گفت که این سریال را برای پخش در رمضان 99 آماده می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۹:۴۸    
شهر گتوند در استان خوزستان با زلزله ای به قدرت 4.2 ریشتر به لرزه در آمد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۹:۴۵    
در حالی که مسؤولان محیط زیست بر تغییر محل دفن زباله از آرادکوه به مکان جدید اصرار دارند مسؤولان شهرداری تهران نسبت به این موضوع بی تفاوت بوده و حتی قوانین را مطالعه نکرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۹:۳۶    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با یک روزنامه انگلیسی، مگان مارکل، عروس آمریکایی ملکه انگلیس، را حال به هم زن خواند!
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۹:۱۸    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید با بیان اینکه دولت ایالات متحده خواستار خروج انگلیس از اتحادیه اروپا است، مدعی شد که این مسئله به تقویت ناتو کمک می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۹:۱۲    
شریعتمداری از پیگیری وصول مطالبات به دعوا رسیده شستا و اقدامات شدید قضایی جهت وصول تا ریال آخر بدهی ها خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۹:۰۹    
رئیس پلیس فتا پایتخت نسبت به درج آگهی و فروش مشروبات الکلی در سایت دیوار واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۸:۵۴    
وزیر امور خارجه آلمان در دیدار با همتای آمریکایی خود در برلین با تاکید بر اینکه آمریکا و آلمان در مسئله ایران رویکردهای متفاوتی دارند در عین حال اهداف هر دو را مشترک و روشن دانست.
  • ۱