دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۰May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای رادیو گفت و گو 31 فروردین 1399 - radiogoftogoo.ir

رادیو گفت و گو 28 اسفند 1396 رادیو گفت و گو 27 اسفند 1397 رادیو گفت و گو 29 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 1 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 31 خرداد 1399 رادیو گفت و گو 31 تیر 1399 رادیو گفت و گو 1 مرداد 1399 رادیو گفت و گو 1 شهریور 1399 رادیو گفت و گو 3 مهر 1399 رادیو گفت و گو 30 آبان 1399 رادیو گفت و گو 1 آذر 1399 رادیو گفت و گو 1 دی 1399 رادیو گفت و گو 30 بهمن 1399 رادیو گفت و گو 30 اسفند 1399 رادیو گفت و گو 1 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 2 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 3 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 4 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 5 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 6 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 7 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 8 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 9 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 10 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 11 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 12 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 13 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 14 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 15 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 16 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 17 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 18 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 19 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 20 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 21 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 22 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 23 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 24 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 25 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 26 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 27 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 28 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 29 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 30 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 31 فروردین 1399 
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۹    
جبهه جهادی منتظران خورشید در نامه سرگشاده به وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه امنیت غذایی مردم را فدای سیاست های غلط اقتصادی نکنید ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۴    
مدیر سابق شبکه یک سیما روند آموزش مجازی برای دانش آموزان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ان شاالله بعد از بیماری، رسانه باید از این تجربه استفاده کرده و این مسیر را رها نکند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۴    
معاون اسبق صدای جمهوری اسلامی گفت: فضای مجازی فرصتی بزرگ برای سیستم آموزشی ایجاد کرد؛ اما باید سرمایه گذاری در کوتاه مدت بیشتر انجام شود و نمی توان این فرصت را نادیده گرفت.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۸:۵۹    
مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران، از تشدید نظارت ها بر بازار و قیمت کالا های اساسی با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۹    
مجتبی نیک پور در خصوص سبک زندگی پسا کرونا بیان کرد: بعد از کرونا جامعه تحولات و تغییراتی را تجربه خواهد کرد که بخشی از آن ثمره اجبار است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۴    
سرهنگ خداداد فلاح به ایستادگی ارتش در مقابل آمریکا در داخل کشور اشاره کرد و گفت: در سیل سال گذشته و بحران بیماری کرونا، ارتش با حضور خود، بارقه امید را در دل مردم ایجاد کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۹    
کارشناس اقتصادی گفت: هرکس در مقابل شفافیت بررسی حساب مالی مقاومت کند، در گردش مالی خود دچار مشکل است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۴    
سمانه قوشچیان، مدرس دانشگاه سمنان گفت: وقتی بحران ایجاد می شود یکسری از افراد دچار تله فکری و روحی روانی می شوند و با فاجعه سازی ذهنی استرس های بسیار منفی و اضطراب های بالا را در خود ایجاد می کنند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۴    
عضو انجمن سواد رسانه اظهار داشت: ما باید به زیرساخت های کشور در حوزه فضای مجازی توجه کنیم و برای داشتن زیرساختی پاسخگو و مطلوب هزینه کنیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۴    
رضاخواه تصریح کرد: سوء مدیریت ها ما را مجبور به درخواست وام از صندوق بین المللی پول کرده است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۴    
گودرز عکاشه، روانپزشک، معتقد است که از فرصت با هم بودن در دوران خانه نشینی و ایام قرنطینه باید استفاده کنیم و امید را به فرزندانمان منتقل کنیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۴    
یک کارشناس مسائل بین الملل، اظهار کرد: به نظر می رسد اتحادیه اروپا در فضای پساکرونا برای حفظ همگرایی خود مجبور است که کشورهای ثروتمند عضوش را به کمک به کشورهای فقیر عضو این اتحادیه ترغیب کند .
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۴    
مهدی نژاد نوری تصریح کرد: جهش تولید در ارتباط با بازارهای قدیمی نیست بلکه باید ریل گذاری جدیدی مانند شرکت های دانش بنیان انجام دهیم که در ماه های اخیر در رابطه با بیماری کرونا بسیار بیش از پیش مورد ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۴    
سردار عبداللهی گفت: گرچه احتمالاً در پاییز و زمستان مجدداً پیک بعدی بیماری را خواهیم داشت اما با رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری مردم و مسئولان از این مقطع کنونی نیز به سلامتی عبور می کنیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۴    
محمدسعید سیف گفت: بحران کرونا درحقیقت یک مانور برای اتکا به مراکز علمی و پژوهشی در کشور بود و در این دو ماه ماحصل سرمایه گذاری روی مراکز دانشگاهی را دیدیم و می توانیم از این ظرفیت و بستر علمی و ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۴    
نماینده اسبق ایران در صندوق بین المللی پول اظهار داشت: این صندوق پیام درخواست وام ایران را دریافت کرده اما هنوز رسماً با پرداخت این مبلغ وام فوری به ایران موافقت نکرده است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۴    
یک عضو هیئت علمی دانشگاه دفاع ملی، اظهار کرد : کرونا باعث کاهش قدرت ملی کشور های بزرگ از جمله برخی از کشورهای اروپایی و آمریکا خواهد شد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۴    
علی اصغر بیات در مصاحبه با رادیو گفت و گو، جزئیات درخواست بازنشستگان تأمین اجتماعی از رئیس جمهور را تشریح کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۴    
یحیی آل اسحاق گفت: بسیاری از تولیدی ها که قصد داشتند در شب عید فروش خود را انجام دهند، موفق نشدند و در کنار فشارهای خارجی، کرونا نیز مشکلات را بیشتر کرد اما در چنین شرایطی نیز جهش تولید شدنی است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۴    
سمیرا خطیب زاده اظهار داشت: اگر مردم برای استفاده از رسانه آموزش نبینند، در روند مصرف رسانه ای با مشکلات متعددی مواجه می شوند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۴    
مرور سریال های زیرخاکی ، بچه مهندس ، #سرباز و پدر پسری از منظر ترکیب چهره های حاضر در جلو و پشت دوربین هر کدام، نشان از رقابتی داغ میان این آثار در شب های رمضان برای جذب مخاطب دارد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۴    
فرزان شهیدی گفت: اگر عربستان بخواهد اعلام پایان جنگ کند، نوعی رسوایی برای این کشور و حامیان بین المللی آن ها از جمله آمریکا محسوب می شود و اگر هم بخواهند جنگ را ادامه دهند، هزینه های بیشتری باید دهند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۹    
رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه تاکنون 160 میلیارد تومان به کمیته امداد و 51 میلیارد تومان به بهزیستی بابت کمک به اقشار هدف پرداخته ایم، از بخشش اجاره اردیبهشت املاک تجاری خبر داد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۹    
رئیس جمهور گفت: کرونا تمام نشده ولی موفقیت ما در زمینه کرونا بخاطر همکاری خوب مردم است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۴    
فرید موسوی گفت: متاسفانه بدهی های این دو باشگاه هنوز دقیقاً مشخص نیست و این نشانه بی نظمی در این دو باشگاه است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۹    
آزمایش های مرتبط با کرونا بسیار جدید هستند و اینکه چه کسانی می توانند آزمایش دهند بستگی به امکانات آزمایشگاهی در آزمایشگاه و آن منطقه دارد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۹    
مدیر روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اعلام کرد: این انجمن در راستای توجه به تئاتر جریان مقاومت و استفاده بیشتر از توانمندی های هنرمندان شهرستانی در این حوزه تلاش دارد که در سال ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۴    
حاجی آقامیری اظهار داشت: تحقق شعار امسال یعنی "جهش تولید" بدون در نظر گرفتن تجارت خارجی غیرممکن است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۴    
یک کارشناس مسائل بین الملل اظهار کرد: در دوران پسا کرونا با توجه به تبعاتی که این ویروس به همراه خود داشته ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۹    
خدابخشی در رابطه با زمان عرضه دو درصد از سهام شستا در بازار سرمایه گفت: عرضه کننده متناسب با وضعیت بازار علاوه بر دو درصد می تواند هر میزانی از سهامش را به بازار سرمایه عرضه کند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۹    
حاجی آبادی گفت: نشر دیجیتال و الکترونیک تاثیر منفی بر جایگاه کتب چاپی نخواهد گذاشت و تنها بخشی از کارکرد رسانه ای کتاب را بر عهده خواهد گرفت.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۹    
مجید نوائیان ضمن تأکید بر لزوم تغییر رویکرد حاکمیتی به محیط زیست، تشکیل "وزارت محیط زیست" را نیز ضروری خواند و گفت: این کار در افزایش کارایی و توانمندی مدیران و پرسنل موثر خواهد بود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۴    
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران توفیق رسانه ملی در آموزش ایام کرونا را قابل قبول توصیف کرد و گفت: این طرح درس ها به سرعت جای خود را میان دانش آموزان باز کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۹    
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: کم کاری بخشی از نهادهای دولتی و قضایی در این حوزه باعث ورود بسیج اصناف به تنظیم بازار لیموترش شد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۴    
علی ثابت با اظهار اینکه اقتصاد نشر نسبت به سایر کسب و کارها به مراتب ضعیف تر و نحیف تر است گفت: وزارت ارشاد باید برنامه ریزی صحیح، بلند مدت و عادلانه ای داشته باشد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۴    
معاون سابق سازمان تربیت بدنی با اشاره به اینکه میانگین مدت زمان واگذاری در بهترین شرایط ممکن حدود ده ماه طول می کشد گفت: به نتیجه رسیدن واگذاری باشگاه ها در سال جاری بعید است.